Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Pocztowe TUW opinie

Ocena na podstawie 76 opinii

1.67 / 5

  • Oferta
    1.69
  • Cena/Jakość
    1.62
  • Obsługa klienta
    1.71

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 4 z 4
  • ~olka / 2015-04-20 06:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Wprowadzają w błąd Ze przy wypowiedzeniu umowmy liczy się data stępla ppocztowego,przy wypowiedzeniu dzień przed zakonczeniem umowy,potem . Się okazuje ze liczy się dzień kiedy TUW ma wypowiedzenie u siebie na biurku. Jak tak można!!!!! Człowiek trzyma się podanych przez nich zasad wypowiedzenia a potem takie rozczarowanie!!!!! Stanowczo NIE POLECAM!!!!!!!
    Wadybardzo duzo!!
  • ~pawel s / 2015-03-24 09:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga.banda zlodzieji.zatrudniaja niekompetentne osoby,pozbawione podstawowych informacji o funkcjonowaniu tej firmy.infolinia to zenada.nie polecam!!!!!
    Wadycwaniactwo
    oc i ac
  • ~piotr / 2013-12-18 20:25
    Ocena: 5.00 / 5
    Wszystko ok cenna przystepna
    Zaletycenna
    Wadyduza polisa
    2 lata 350 zł
  • ~PAWEŁ OKOŃSKI / 2013-11-09 12:42
    Ocena: 5.00 / 5
    WSZYSTKO OK BARDZO NISKIE SKŁADKI A MNIE JAKO KLIJENTA TYLKO TO INTERESUJE BARDZO DOBRY KONTAKT POLECAM
    ZaletyCENNA JAKOŚĆ
    WadyBRAK
    500 ZŁ PÓL ROKU TEMU
  • ~posiadacz OC w PTUW / 2013-08-18 22:24
    Ocena: 5.00 / 5
    każda firma ciągnie do siebie... nie ma takich grabi, które grabią od grabiącego... pozdrawiam wszystkich niezadowolonych... bezpiecznej jazdy!
    Zaletyniska składka, assistance do 200 km gratis, szeroki zakres NNW
    Wadyzbyt duży dokument zawarcia ubezpieczenia
    2 lata
  • ~niezadowolona / 2013-07-03 20:14
    nie polecam nikomu tej ubezpieczalni. akurat nie korzystalam z opcji likwidacji szkod, nie mialam zadnych kontaktow z rzeczoznawca ale sa ogromne problemy z wypowiedzeniem umowy tej firmie. naginaja prawo, chcac oszukac ludzi- bazuja na naiwnosci. Wyslalam im wypowiedzenie umowy w styczniu- zgodnie z obowiazujacym prawem, zachowujac potrzebny czas ( w innej ubezpieczalni znalazlam tansze ubezpieczenie o ok 250zl,dosc spora kwota), nie dostajac zadnych informacji od tej firmy- uznalalam ze jest wszystko w porzadku ( w koncu mialam w tym juz doswiadczenie i co roku praktycznie zdarzalo mi sie to robic), w lipcu ( dzis) dostalam wezwanie do zaplaty od windykatora zaleglej kwoty ( w dodatku zawyzonej) listem zwyklym, minelo pol roku- jestem swiadoma ze to celowe zagranie tej firmy,przez caly ten okres nie odzywali sie wogole, liczac ze przestrasze sie i zaplace. nie wiem jak sie sprawa skonczy bo toczy sie na biezaco. mam zamiar z nimi walczyc poneiwaz jest to bezprawne oszukiwanie ludzi.doslownie brak slow, stracilam calkiem zaufanie do tej firmy i nawet jesli bede musiala tym zlodzieja ( czuje sie okradziona) zaplacic to nigdy nikomu nie polece tej firmy. uwazajcie
  • ~MAREK POPIELAS / 2012-05-23 21:14
    Ocena: 1.00 / 5
    JA MAM PROBLEM Z WYPLATA ODSZKODOWANIA PRZEZ TUW POCZTOWY.OTOZ PRZEZ SPADAJACY SNIEG ZOSTALO USZKODZONE OPIEZENIE KOMINA I ZACIEKA WODA NA ELEWACJE ZEWNETRZNA.OPINIA RZECZOZNAWCY POZYTYWNA A TUW TWIRDZI ZE ZLE ZROBIONY DACH I ZACIEKA.OPINIA KIEROWNIKA BUDOWY NIE BUDZILA TEZ ZASTRZEZEN A DOM ODDANY 2 LATA TEMU DO UZYTKU.NAPISAŁEM ODWOLANIE I BRAK ODPOWIEDZI Z ICH STRONY.PORAZKA.NIE POLECAM NIKOMU TEGO UBEZPIECZYCIELA.WYCIAGACZE PIENIEDZY.
    ZaletyBRAK
    WadyTRUDNOSC Z ODZYSKANIEM ODSZKODOWANIA
    2 LATA
  • ~asiorek / 2011-02-07 12:50
    witam ja w przeciwieństwie do kolegi nie miałam najmniejszego problem z kontaktem pod wskazanym numerem telefonu. Pani niezwykle uprzejma, orzymałam bardzo wyczerpujące informacje.
  • ~versus / 2011-01-20 09:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeden z najgorszych ubezpieczycieli, z jakimi przyszło mi współpracować. Nie dotrzymują terminów, zerowy kontakt a i wysokość wypłacanych odszkodowań jest b. niska!
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~mloda / 2010-12-08 12:58
    Ocena: 1.00 / 5
    praktyczny brak reklamacji tego co napisze rzeczoznawca ktory moim skromnym zdaniem pojecia nie ma co pisze, brak mozliwosci kontaktu czy rzetelnej rozmowy z kierownikiem totalna beznadzieja
    zreszta punktacja widoczna mowi sama za siebie
    Zaletyplusow brak
  • ~maciej1212 / 2010-04-14 22:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam wczoraj wykasowano mój post odnośnie wiecznie zajętego telefonu w tym towarzystwie oddział Bydgoszcz,więc napiszę jeszcze raz i będę pisał do skutku. Więc gdy pojechałem tam osobiście okazało się,że Panie mają odłożony telefon.Tłumaczyły się,że to awaria centrali ale po chwili jednym ruchem ręki udało się naprawić.Gdy siedziałem w poczekalni telefony dzwoniły co chwila,a Panie nawiązywały kontakt bezproblemowo. Gdy za dwa dni chciałem uzyskać informację co dalej z moim odszkodowaniem,znów ta sama sytuacja telefon przez trzy dni cały czas zajęty.Po interwencji w Warszawie telefon już po pół godzinie był znów sprawny.Po niedzieli znów ta sama sytuacja.Nie dziwię się,że ten telefon jest odłożony z widełek bo takich klientów tej nierzetelnej firmy zrobionych w balona jak ja jest pewno setki.Dziwię się jednak centrali,że toleruje takie praktyki.Chyba,że jest to firma kolesi i rączka,rączkę myje. Jeżeli ktoś mi nie wierzy proszę spróbować się dodzwonić pod niżej podany numer 52 3401755.A Może wnioski zostały wyciągnięte i teraz będzie można się dodzwonić
  • ~maciej1212 / 2010-04-14 22:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Na początku lutego miałem szkodę z samochodem ubezpieczonym w tym towarzystwie.Wypadek był spowodowany przez kierowce tira z tego towarzystwa.Szkoda została zgłoszona,przyjechał rzeczoznawca zrobił zdjęcia,notatki.Zostawił numer do biura w Bydgoszczy i kazał się dopytywać co do szkody.Przez cztery tygodnie nie mogłem dowiedzieć się nic,gdy w końcu udałem się do nich osobiście to dostałem informację,że nie mogli zakończyć sprawy bo nie mieli kilku dokumentów takich jak..karta pojazdu,kopia dowodu rejestracyjnego.Wszystko rozumie,że brak tych dokumentów mógł opóźnić procedurę,ale dlaczego nikt o te dokumenty się do mnie nie zwrócił.Na moje tak zadane pytanie odpowiedzieli,że mieli zamiar w najbliższych dniach poprosić o dokumenty,a poza tym to jakiś kolega zawalił(minęło już sześć tygodni.Po trzech dniach dowiozłem z Gdańska brakujące dokumenty i poprosiłem o potwierdzenie,które otrzymałem.Po siedmiu dniach po interwencji w Warszawie udało mi się wyciągnąć inny numer,niż ten który podał mi rzeczoznawca i w taki sposób udało mi się połączyć telefonicznie z Bydgoszczą.Dowiedziałem się,że w dalszym ciągu brakuje tych dokumentów które dowiozłem siedem dni wcześnie,na szczęście mam potwierdzenie.Gdy przedstawiłem kolesiowi przez telefon o tym fakcie,to zaczął tłumaczyć swoje ble,ble,ble..bo kolega,bo tamto,w końcu gość powiedział,ze ma na to dwa tygodnie i odrzucił słuchawkę.Proszę spróbować się do nich do dzwonić na oficjalny numer ciągle zajęty.I co wy o tym sądzicie.
  • wiola / 2010-04-14 13:22
    Ocena: 1.00 / 5
    spalił mi się dach strażacy pozalewali mi pomieszczenia dostałam 2700zł dom ubezpieczony na 240 000
    Zaletybrak
    Wadyniekompetentni pracownicy
    2
  • ernest / 2009-03-31 15:21
    Po doświadczeniach ze sprawcą, który ubezpieczony jest TUW i warunkami likwidacji szkody mam zakodowane omjjać wielkim łukiem TUW jako ubezpieczyciela.
  • ~Roman / 2009-01-12 10:34
    Nie oceniam wysokości składki NW,OC,tylko obsługę klienta i szacowanie szkód!
    Zgłoszenie szkody przyjmowane jest całodobowo telefonicznie,ale szkodę zgłoś na piśmie,bo wyprą się zgłoszenia.Odszkodowanie wypłacane jest na podstawie wyceny przez Centrum Rzeczoznastwa "Partner".Wartość pojazdu jest określana w oparciu o najniższą cenę podaną w katalogu"Pojazdy Samochodowe-Wartości rynkowe".Wartość ta obniżana jest dodatkowo poprzez różne korekty.Na podstawie tej wyceny towarzystwo wypłaca odszkodowqnie bez możliwości odwołania się co do jego wysokości.Odszkodowanie nie pokrywa poniesionej szkody,bo jest tylko wirtualną wyceną wartości pojazdu.Kontakt telefoniczny z Centrm "Partner" jest bardzo trudny i kosztowny.Po połączeniu z centralą telefoniczną musisz odsłuchać reklamy firmy, co odczujesz płacąc rachunek za telefon.
    ZaletyNie oceniam,nie jestem klientem
    WadyPodałem j.w.
  • ~kierowca / 2008-11-17 13:58
    Ocena: 1.00 / 5
    TUW Pocztowe przedłuża terminy i zaniża odszkodowania . piszę to jako osoba poszkodowana przez klienta TUW Pocztowego - normalne to każdemu może się zdarzyć - ale i przez TUW Pocztowe które opornie płaci za szkody.
    Zaletybrak
    Wadybeznadziejny kontakt, przedłuzanie terminów obcinanie kwot odszkodowania bez uzasadnienia
strona 4 z 4
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.82, ilość opinii: 820
PZU
Ocena: 1.45, ilość opinii: 713
Link4
Ocena: 1.49, ilość opinii: 606
Uniqua
Ocena: 2.11, ilość opinii: 439
Warta
Ocena: 1.36, ilość opinii: 409
Generali
Ocena: 1.61, ilość opinii: 282
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4264
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4141
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3752
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2791