Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plush opinie

Ocena na podstawie 35 opinii

2.54 / 5

  • Cena/Jakość
    2.58
  • Obsługa klienta
    1.86
  • Oferta
    3.03

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 2
  • ~Daro / 2019-07-12 08:26
    Ocena: 2.33 / 5
    Uwaga na numery zagraniczne za które płacisz!!!!
    Nigdy przedtem nie miałem takiej sytuacji a teraz po przeniesieniu numeru ciągłe telefony z początkiem +500 płatne 4 zł!!!!
    Obsługa ma to gdzieś a kasa płynie....
    Aplikacja to kpina....
    Tanio miało być... 25 zł a tu już " wydzwonilem 130 zł na jakieś egzotyczne wyspy!!!!
    Reklamacja bezskuteczna
  • ~wioleczka / 2019-07-09 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    oszusci!!!!
    oferta jak sie okazuje w praktyce inna niż przedstawiona przez operatora...
    doladowujesz konto za 30 dni a po 9 dniach juz blokada konta:/ to jest jakaś zenada
    obsluga klienta...przez internet to już w ogóle żenada... osoby,które tam pracują nie maja pojęcia o pakietach i usługach sieci.
    Wadyoszukiwanie ludzi
  • ~Piter / 2019-06-12 18:37
    Ocena: 5.00 / 5
    Super taryfa Plush Abo, przeniesienie numeru szybko sprawnie, telefon zakupiony w bardzo dobrej cenie, i muszę pochwalić, obsługa na infolinię bardzo się poprawiła.
    ZaletyOferta, obsluga
    WadyNie widzę większych
  • ~PLUSH ABO / 2019-06-11 23:58
    Ocena: 3.67 / 5
    Mam od 2,5 miesięcy PLUSHA (numer przeniosłem z PLAY). Niby wszystko z samą jakością usług jest ok, ale ich e-bok to jakaś masakra. Nie można zobaczyć ile GB zostało nam z PAKIETU na YOUTUBE (ani logując się przez laptopa ani w aplikacji w telefonie), podgląd naszych rozmów mamy tylko w bieżącym cyklu rozliczeniowym, nie można zobaczyć gdzie dzwoniliśmy 2 miesiące temu. Dodatkowo w bieżącym wykazie rozmów nie ma pokazanych usług które widzimy jako dodatkowo płatne, jest tylko ogólna informacja, że mamy np. 6 zł ponad rachunek a nie wiemy z czego to wynika. Najlepsze jest to, że dzwoniąc na BOK oni też tego nie mogą zobaczyć bo jest RODO i żeby się tego dowiedzieć musimy zgłosić oficjalną reklamację i wtedy odpisze nam dział reklamacji gdzie dodatkowe koszty zostały nabite. Takiego czegoś u żadnego z operatorów nie ma. Jest to mega upierdliwe i nie wiem czy po jakimś czasie nie przeniosę się do nju, bo mam tam już 2 numery i wszystko jest idealnie.
    Zalety-Duży pakiet internetowy
    -niskie koszty miesięczne
    Wady- Masakryczna obsługa BOK
    - fatalna obsługa konta klienta przez internet (brak wielu niezbędnych opcji)
  • ~Rafał / 2019-05-28 08:22
    Ocena: 2.33 / 5
    Przenosiłem numer z orange do plusch, tak mi załatwili to przeniesienie że płacę fakturę w plusch i orange. Dzwoniąc do operatora dowiedziałem się że muszę sam zrezygnować z orange, ot takie załatwianie sprawy. A i wogóle to moja wina nie raczyli poinformować że operator orange nie zgodził się na zamknięcie umowy(umowa na czas nieokreślony). Miałem zmienić operatora na kilku numerach, ale widzę że obsługa klienta w plusch to dno dna i szybko mnie wyleczyli z ich sieci.
  • ~kjam / 2019-05-17 09:02
    Ocena: 2.33 / 5
    jestem 2-miesiące w Plush ABO zasięg MASAKRA mieszkam w Bytomiu przeszedłem z Play(10 lat) przeszedłem do Plush moja porażka w piwnicy nie mogę rozmawiać poza tym prędkość internetu upadek lepszy jest Aero2
    Wadybok nie kompetencja przedstawicieli przy reklamacjach to jest bolączka również operatora Play
  • ~Tom / 2019-05-15 09:37
    Ocena: 2.50 / 5
    Cena nawet ok, ale działanie internetu to żart, oglądanie czegoś to koszmar, problemy z zasięgiem często nawet strony się otwierają gorzej niż na modemie dawno temu.
  • ~Dromader / 2019-04-30 23:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Słabo, na fakturze dodatkowe koszty za numery zagraniczne. Pracownicy tłumaczą, że ponoć telefon sam wysyła, choć nigdy wcześniej nie miałem w innych sieciach takich problemów. Reklamacja fikcja, nawet nie bardzo wiadomo co i dlaczego trzeba dodatkowo płacić, a płacić ekstra trzeba regularnie nawet jeśli opcja wszystko za free w abonamencie (np. za numer tymczasowy, za SMS-y autoryzacyjne wysyłane bez wiedzy użytkownika, za opłacenie faktury przez ich system przelewu internetowego...). Wypowiedzenie umowy zaczynaja się schody i problemy w salonie mi odmówiono, przez telefon też nie można. Drogo, nie warto. Niby to PLUS, ale lepiej traktują nawet w wirtualnych sieciach. Na dobicie aplikacja, źle pokazuje, nie pokazuje wszystkiego, tragiczna funkcjonalność i wygląd lata 90-te.
    Wadydrogo, dodatkowe opłaty, problemy z wypowiedzeniem umowy, słaba aplikacja, ...
  • ~jerzy / 2019-04-29 17:58
    Ocena: 1.00 / 5
    ludzie PLUSH to jeden wielki szalet , nie zależy im na klientach , 2 tygodnie dzwonią , bo chciałem pakiet rodzinny , czytałem wpisy ludzi tych co sa w tej sieci , PLUSh to faktycznie jeden wielki kibel , jak podpiszesz umowe stracisz nerwy i kasę
    Zaletybędziesz kupował dla siebie proszki uspakajające
    Wadyomijać toto szerokim łukiem
  • ~Daniel / 2019-04-26 00:18
    Ocena: 3.33 / 5
    Miałem Redbull Mobile i internet w promocji -śmigał z dobrą prędkością ,ale RB zlikwidował temat i znalazłem Plusha. Oczywiście zasięg na mapce super,ale kupiłem starter i sprawdziłem -było ok ,więc umowa na internet 40 GB ,docelowo 120 GB za 30 zł -super jak dla mnie ,ale...niestety prędkości już inne niż na starterze . Starter ok 45 Mbps ,a na SIM internet to od 5 Mbps do 40 ,wysyłanie za to nawet i 50 Mbps . Trochę się zawiodłem ,bo podobno sieć Plusa (z tej korzysta Plush) jest bogata ,a tutaj pewnie jest jakiś podział na klientów swoich i obcych .Na razie może być ,ale czekam na pojawienie się lepszej oferty
    Zaletycena
    Wadysłaba prędkość pobierania
  • ~Karolak / 2019-03-22 07:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszustwo! Jakiś dodatkowy numer tymczasowy, pierwsza faktura 50% dopłaty do abonamentu, za numer tymczasowy i za używanie iPhona. TAK, w sieci jak ktoś ma iPhona płaci ekstra bo telefon automatycznie wysyła dane do serwerów appla. Przez kilka lat w różnych sieciach nawet nie wiedziałem o tym, ale w plush/plus mimo abonamentu no limit przez tydzień mam już dodatkowe 7zł doliczone. Po miesiącu wyjdzie ze 100% dopłaty! Problem z wypowiedzeniem umowy (mimo miesięcznego czasu). Nie przyjęto w salonie wypowiedzenia bo za krótko mam numer, ale fakturę już musiałem zapłacić i opłaty doliczają.

    A co można zrobić, żeby nie płacić ekstra za iPhone, cóż, albo zmienić telefon, albo wyłączyć jego funkcje typu imessage, facetime, icloud,.... po co mi telefon bez funkcji. Trzecia opcja uciekać jak najdalej od plush/plus!

    ŻENADA, nie podpisujcie, uciekajcie wszędzie byle nie tu, czuje się OSZUKANY!
    Wadyukryte opłaty mimo no limit (ściema), doliczenie za ekstra usługi do abonamentu bez możliwości rezygnacji z tych dopłat!
  • ~Bogdan / 2019-03-21 10:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedno wielkie kłamstwo. Sieć słabo działa. Nie można normalnie korzystać z Internetu, strony nie chcą się ładować. Nie daje się wysłać zdjęcia w mesenger. Na zgłoszenia o tych i wielu innych usterkach mają olew, brak reakcji. Na infolinii ładnie zapewniają że naprawią Ale nikt się tym nie zajmie. Totalne dno i brak szacunku, po za tym przysyłają zawyżone faktury.
    ZaletyBrak
    WadyBrak możliwości korzystania z wykupionych usług. Internet muli albo go wcale nie ma. Zasięgu ciągle brak...
  • ~mario / 2019-03-13 07:49
    Ocena: 1.67 / 5
    Paranoja. Przeniesienie numeru oznacza obowiazkowy, platny numer tymczasowy. Który to numer do niczego nie jest potrzebny. To bardzo nieuczciwe. Konsultantka zapewniała, że nie ma żadnej opłaty inaugurującej, a ten numer tymczasowy jest całkowicie za darmo. Parę razy o to pytałem, bo ten numer tymczasowy do niczego nie jest mi potrzebny. Gdyby uczciwie powiedzieli, że trzeba zapłacić za inicjację usługi, to bym zapłacił. A tak - czuję się oszukany i cieszę się, że umowę mam na czas nieokreślony. Zaraz się z oszustami rozstanę, bo takie zachowania źle rokują na przyszłość.
    Zaletyteoretycznie bardzo korzystna oferta
    Wadynajlepiej żeby klient płacił za to, z czego nie korzysta i co do niczego nie jest mu potrzebne.
  • ~Paweł / 2019-03-11 18:49
    Ocena: 3.33 / 5
    Mój komentarz jest tylko opinią i nie ma na celu obrażania nikogo. Posiadam plush na karte, co miesiąc doładowywałem za 30zł z czego cyklicznie pobierana była opłata w wysokości 25zł na nielimitowane rozmowy, sms i internet. Wszystko ładnie pięknie od prawie roku jak przychodził sms doładowywałem konto automatycznie ściągało mi pakiet. Aż do marca kiedy doładowałem za 30zł aby przedłużyć na kolejny miesiąc w oczekiwaniu iż pakiet wznowi się automatycznie jak to miało miejsce przez rok czasu. Nic bardziej mylnego 11 marca okazała się ze zabrakło środków na koncie i zablokowane zostały rozmowy wychodzące sms i internet. Próbując dzwonić wytłumaczyłem sprawę i usłyszałem ze w trakcie włączania pakietu powinienem nie korzystać z transmisji danych ponieważ istnieje możliwość że transmisja danych przejdzie w tryb bez pakietu co miało miejsce. Pan z infolinii zaproponował że musze doładować konto żeby móc dalej korzystać. Nie mógł mi pomoc znalezienia przyczyny co stało się z moimi środkami ponieważ nie ma wglądu wstecznego i żeby uniknąć w przyszłości takich problemów zebym skorzystał z abonamentu. Gdybym tak chciał zrobiłbym to dawno. Nie chodzi mi o te 30 zł ale sam fakt. Według mojej opinii infolinia jest małopomocna nie próbowali znaleźć przyczyny bądź wykazania chęci poszukania przyczyn. Radze się zastanowić nad wyborem ponieważ jest sporo innych operatorow którzy maja podobne oferty. Ta opinia powtarzam nie ma na celu promować innych operatorów ani nikogo obrażac
  • ~Bazyli / 2019-03-10 14:31
    Ocena: 5.00 / 5
    1. Super stosunek abo do oferowanej usługi.
    2. Cena telefonu najtańsza dostępna z ceneo czy ze skapca.
    3. Telefon bez brandingu
  • ~Lucky / 2019-03-09 07:44
    Ocena: 1.33 / 5
    Infolinia działająca 24 / 7 to jakiś mit. W ogóle nie można się dodzwonić do nich. Pierwszy raz mam do czynienia z plushem plusem i nie wiedziałem takie dziadostwo 3 razy czekałem po 30 min i nie skontaktowalem się z konsultantem!!!! W Playu nigdy coś takiego mi się nie zdarzyło.
    WadyObsługa klienta
  • ~FRANKO / 2019-03-07 18:11
    Ocena: 1.00 / 5
    po ostatniej reklamie PLUSH doszedlem downiosku ze wlasciciel sieci jest pedofilem i zboczencem unikajcie tej sieci jak diabel swieconej wody
    Zaletyzadnych
    Wadysame wady przez duze W
  • ~Marconii / 2019-02-14 11:43
    Ocena: 2.67 / 5
    Dziadostwo i to nie małe zasięg tego operatora daje dużo do przemyślenia. Podobnie z promocjami Plush na kartę Nie wyrabiają sie z aktywacjami lub znikają pakiety internetowe 10GB JAK KTOS NIE PATRZY NA APLIKACJE PLUSA TO NAWET Z STANU ZERO MOŻNA MIEDZ DUŻO NA MINS. Wi ęc lepiej wybiesz coś co nie jest pod siec plusa i oszczędź nerwów
    Zaletysieć komórkowa odrębna nie wirtualna
    Wadyzasięg , awaryjność pakietów , nie nadążanie promocji z funkcjonowaniem
  • ~EP / 2018-12-11 20:07
    Ocena: 2.33 / 5
    Mam internet w Plushu ten droższy z 40 GB na początek. Wszystko byłoby ok gdyby nie to, że transmisja do Ipli pomniejsza limit danych, pomimo iż system w zasadzie korzysta z plusa a tam transmisja do ipli nie pomniejsza limitu.
    Ciekawa to zagrywka Polkomtela i CP skoro to działa w jednym systemie. Ponieważ miałem zamiar korzystać z ipli w połączeniu z internetem Plusha w tej sytuacji zrezygnuję z obydwu form. Pewnie przy pełnej opcji 120 GB można jakiś czas oglądać kanały tv w ipli ale i tak trzeba by oszczędzać kosztem rozdzielczości a więc gorszej jakości obrazu.
    Z drugiej strony ipla, podobnie jak inne telewizje, co kilkanaście minut puszcza reklamy a limit idzie się paść.
    Zaletyduży pakiet to fakt
    Wadytransmisja do ipli pomniejsza limit co dyskwalifikuje internet Plusha
  • ~Użytkownik Plush'a / 2018-12-02 18:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Plus NIE potrafi dostarczyć stabilnego sygnału sieci na terenie, w którym ja mieszkam ( okolice pomiędzy Radomiem, a Przysuchą ) ! Ciągle komunikaty "brak sieci", a jak już sieć się pojawi to maksymalny poziom jaki da się uzyskać to 2 kreski na 5 !
    Internet mobilny działa tak samo BEZNADZIEJNIE !
    Dodam, że największe problemy są wieczorem i nocą, rano i po południu jeszcze jakoś to się wlecze ale korzystanie z mobilnego internetu to DUŻA próba nerwów !
    Myślałem, że to może problem z moim smartfonem ale nie, sprawdziłem na dwóch innych i jest tak samo źle !
    Nie polecam !
    ZaletyPrzy obecnej ofercie innych sieci - brak zalet!
    WadySłaby sygnał sieci lub całkowity jego brak!
    Internet mobilny wlecze się jak stara krowa !
strona 1 z 2
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.56, ilość opinii: 293
T-Mobile
Ocena: 1.68, ilość opinii: 255
Orange
Ocena: 1.64, ilość opinii: 160
Plus
Ocena: 1.84, ilość opinii: 157
nju mobile
Ocena: 3.17, ilość opinii: 123
Virgin Mobile
Ocena: 2.56, ilość opinii: 84
Flixbus
Ocena: 2.19, ilość opinii: 493
mBank
Ocena: 2.09, ilość opinii: 482
Link4
Ocena: 1.58, ilość opinii: 286
ITAKA
Ocena: 2.83, ilość opinii: 221
Netflix
Ocena: 2.89, ilość opinii: 127
a2mobile
Ocena: 3.37, ilość opinii: 54