Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plush opinie

Ocena na podstawie 187 opinii

2.32 / 5

  • Cena/Jakość
    2.18
  • Obsługa klienta
    2.05
  • Oferta
    2.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 10
  • ~Andrzej / 2022-06-09 14:38
    Ocena: 3.00 / 5
    Po pierwszej rozmowie z konsultantem odechciało mi się podpisywania umowy.
    ZaletyOferta
    WadyPierwszy kontakt
  • ~Aaron / 2022-06-06 21:07
    Ocena: 1.67 / 5
    Oferta 25zl a rachunki zawsze wyższe. Zasięg do bani co chwilę się gubi, tylko w mieście jakoś hula. Przeniesienie numeru to był koszmar 3 dni im to zajęło , żałuję że przeniosłem do Nich numer. Inne zgody zatwierdzalem z konsultantem A inne mi wysłali w umowie tzn " w propozycji umowy " Ogólnie nie polecam . Do tego jeszcze platne biuro obsługi.
    Zaletyniestety nie ma
    Wadyjak w opinii
  • ~Niko / 2022-06-02 22:36
    Ocena: 2.33 / 5
    Oferta jest fajna , a zasięgu brak, w mieście dziala internet jakos ,ale wystarczy znaleźć sie poza miastami i juz brak internetu i zasiegu w telefonie, plush na karte tel huwa nova , co chwilę mi ten net zamula nawet w mieście w mieszkaniu.
  • ~Krzysztof / 2022-05-26 21:16
    Ocena: 2.67 / 5
    2-3 mce temu szybkość internetu była ok teraz jakaś kpina 0,5mb/s ten sam telefon inny Operator 30mb/s. Przeladowali chyba nadajniki 3mln darmowych starterów i teraz jest lipa nie polecam!
    ZaletyCena
    WadyInternet szybkość kpina nie da się używać
  • ~Mery / 2022-05-24 12:10
    Ocena: 2.33 / 5
    Na razie jestem na etapie przeniesienia numeru i to jest jedna wielka kpina. W połowie kwietnia podpisana umowa, informacja że załatwią zamiast mnie zerwanie umowy z obecnym operatorem. Okazało się że gówno zrobili. Od razu naliczyli fakturę z góry, numeru nie przenieśli - mam nowy. Umowa z operatorem nie zerwana, wniosek nie przeszedł - błąd w nazwisku. Wszystko sama muszę załatwiać. Zostałam z dwoma numerami i dwoma rachunkami, ponieważ muszę przez ten nieudolny bok czekać miesiąc, aż wniosek o zerwanie umowy przejdzie. Przekonała mnie cena, ale Jezu co za dramat i żenada załatwiania. Nie wiem jak długo u nich zostanę.
    WadyBOK
  • ~Ubala / 2022-05-14 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Podzielę się własnymi doświadczeniami. Mam nowy nr prepaid i od włączenia nr średnio raz na 2 dni mam połączenia od różnych numerów. Nie jest możliwe aby ktoś odebrał kiedy oddzwaniam jednakże kiedy już to się zdarzy nikt nie wie o co chodzi.... Jedna Pani-Mama była skłonna iść w zaparte, ponieważ nr który do mnie dzwonił należał do dziecka, że to nie możliwe i na wyzywała mnie od pedofili....
    Osobiście przez ponad 20 lat spotykam się po raz 1 z taka sytuacją.
    Misiek o chuk tu chodzi????????
    ZaletyBrak
    WadyJak wyzej.
  • ~Lazar / 2022-05-12 15:18
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorsza sieć w jakiej kiedykolwiek byłem. Transfer danych wycieka gdzieś bokiem i się nie zgadza, doładowanie internetu może trwać nawet 24h! Konsultanci nie chcą pomóc i mają gdzieś klienta. Właśnie wykupuję osobny abonament gdzieś indziej, trudno lepiej płacić dwa razy niż być w tej sieci. Polecam omijać szerokim łukiem.
    ZaletyBrak
    WadyNie ma tyle miejsca na wypisanie.
  • ~Nabity / 2022-05-02 08:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorszy operator z którym miałem do czynienia. Wprowadzili mnie w błąd podczas podpisywania umowy aby później bezszczelnie twierdzić że to niemożliwe. Gdzie się udasz po informację tam otrzymasz inną wersję infolinia co innego a salon co innego a na końcu przy rachunku co innego oczywiście na moją niekorzyść. Po odejściu jeszcze mnie prześladują pseudo ofertami pomimo usunięcia moich danych z ich bazy.
    WadyObsługa klienta, koszty świadczonych usług
  • ~piki / 2022-04-22 08:26
    Ocena: 4.00 / 5
    Kupiłem starter celem testu zasięgu i co wazniejsze jaki przesył danych jest. Testuję w punktach gdzie mój aktualny wirtualny operator oparty na Play ma problemy . Na razie nie ma uwag , daje radę , zostały mi jeszcze do testów 3 SIM innych wurtualów .
    Zaletycena, działanie
  • ~Andrzej / 2022-04-21 17:03
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam użytkowników sieci plus gsm jednocześnie informuję jak stosują spychologię konsultanci którzy nie potrafią rozwiązać problemu ( usunąć usterki) występującej już 6 miesięcy którą muszę co miesiąc zgłaszać do bok. Jestem użytkownikiem taryfy
    ,, Nowy Plush na kartę" i uruchomioną cyklicznie promocję ,,Internet, Rozmowy SMS MMS bez limitu" za kwotę 25 zł na 30 dni, która powinna rozliczyć się w ramach pakietu kwotowego 5 zł przyznanego w danym miesiącu ( 4doładowania i gratis).
    To już 6 miesiąc z kolei kiedy zmuszony jestem zgłaszać reklamację. Czy firma Polkomtel naprawi w końcu tę usterkę-(żenada). Pisanie w każdym miesiącu reklamacji do bok to chyba wielka porażka dla plusa.
    Przestrzegam!!!
  • ~Tomasz comasz / 2022-04-19 08:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nawet wrogom.
    Podpisywanie z nimi umowy na początkowych bajkowych warunkach skończą się kulą u nogi na lata.
    Zasięg to jakaś kpina, nie działa internet przy rozmowie telefonicznej, nielimitowany Internet na social media to kłamstwo i nie ma żadnego pokrycia w rzeczywistości.
    I na koniec za abonament płacę więcej niż się umawiałem.
    HEEELP!
  • ~Michal / 2022-04-05 21:22
    Ocena: 2.33 / 5
    Próba przeniesienia numerów do Plus zakończyła się reklamacją i końcem współpracy zanim się jeszcze ona zaczęła. Pan zapewniał że tymczasowe numery są bezpłatne (ale obowiązkowe), później inny konsultant twierdzi że nie są obowiązkowe. Faktury wystawiają od razu po zaakceptowaniu umowy, po 40PLN opłaty aktywacyjnej za każdy numer. Dodatkowo od razu zaczęli naliczać sobie abonament i to jeszcze przed przeniesieniem numeru. Bardzo nieuczciwe podejście. Skończyło się odstąpieniem od umowy zawartej na odległość i reklamacją - niesłuszne naliczone opłaty za abonament zostały odliczone. Ale niesmak, duży niesmak pozostał. Niby poważna firma, ale jednak poważne złodziejstwo. Za tak wysokie ceny abonamentów mogli by przynajmniej uczciwie podejść do klienta.
    WadyWysoka cena. Cena nie przekłada się na jakość obsługi.
  • ~Klaudia / 2022-04-04 19:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Wasze reklamy są okropne. Kto widział takie głośne reklamy robićm
    ZaletyBrak
    WadyGłośne reklamy
  • ~Grzegorz / 2022-04-02 21:26
    Ocena: 1.33 / 5
    Na stronie Plush Abo widnieje informacja "Do 4 mies. za 0 zł dla przenoszących numer abonamentowy", myślałem, że chodzi o to, że 4 miesiące umowy będą bezpłatne, okazało się, że bezpłatny jest tylko okres dopóki abonament nie zostanie przeniesiony do Plusha! Nie dajcie się na to nabrać!
    Zaletybrak
    Wadysłaby internet
  • ~Ryszarrd / 2022-04-01 15:29
    Ocena: 5.00 / 5
    1-04-2022 godz 14,20 konsultant D.Ż. w sposób profesjonalny załatwił moja sprawę
    Oby więcej takich osób w tej firmie
  • ~Brak / 2022-03-15 23:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam mam do użytkowników tej sieci takom informacje nie bierzcie u nich abonamentu bo kręcom i oszukujom z tym że abonament nie przekroczy sumy na kturom jest umowa tak jak u mnie abonament za 36 złoty a przychodzimy mi rachunki za 431zl a zapewniali że nie będzie przekraczać sumy 36 nie obchodzi i to że tracimy klientów tylko dalej robione swoje nawet jak się im zgłasza że jest za wysoki to odpisujom że mamy się nie przejmować tylko płacić tyle ile jest na umowie a po jakimś czasie blokujom wszystko czociaz są wszystkie dowody wpłaty
    ZaletyBrak
    WadyDuże
  • ~Burjorlsuena / 2022-03-12 21:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo odradzam !!!
    Miałam ofertę plush abonament, transfer za free na social media.
    Wady:
    - darmowy internet na social jest tylko wtedy, gdy masz internet :D jak wykorzystasz GB, to ten darmowy transfer juz nie obowiązuje ;D nielogiczne
    - zamiast mms’a przychodzi link z jednorazowym hasłem i mms’a otwierasz na stronie internetowej, bez sensu
    - po wykorzystaniu internetu, możesz zwiększyć transfer 5GB za 5zl i to JEDNORAZOWO w okresie rozliczeniowym, a dodatkowo nie można zrobić tego kodem, tylko trzeba dzwonić na infolinie, za co Cię jeszcze dodatkowo kasują, chore jak na te czasy, plus/plush nic nie idzie do przodu
    - aplikacja i logowanie na swoje konto jest tez skomplikowane
    - podczas rozmowy telefonicznej nie masz internetu, nie możesz rozmawiać na głośniku i w tym czasie przeglądać Neta ;D
    - słaby zasieg
    Uciekłam z plusha po 3/4msc za co naliczyli karę 500zl.. nie wiem czy słusznie, czy kwota wygórowana.
    Jedno jest pewne, zlodzieje i nigdy wiecej plusa/plusha!
  • ~Klient PLUSHA / 2022-03-09 08:05
    Ocena: 2.33 / 5
    Bardzo słaby zasięg a przede wszystkim okolice Torunia po prostu brak internetu.Konsultant mówi że to problem z anteną w telefonie .Zaznaczam że sprawdziłem na trzech smartfonach.Poprostu śmiech na sali.Jedna wielka porażka. Inni operatorzy nie mają z tym problemu, oczywiście sprawdzone. Przeniesione przez żonę 3 numery do PLUSHA i decyzja o szybkiej ucieczce od tego operatora.
    WadyInternet, zasięg
  • ~Agata / 2022-03-05 14:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Matko, własne miałam nie przyjemność rozmawiać z konsultantem. Matko co za gbur. Jak powiedziałam, że jeszcze nie mogę przejść do nich to poprostu stwierdził że zadzwoni później i się rozłączył. Matko co za ameba
    ZaletyZero
    WadyChamstwo
  • ~Beata / 2022-03-04 19:33
    Ocena: 2.33 / 5
    Jeszcze 2,3 miesiące temu było ok. Teraz internet to jakaś masakra. Trzeba uciekać.
strona 1 z 10
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.40, ilość opinii: 2339
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 2240
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1555
T-Mobile
Ocena: 1.56, ilość opinii: 1387
Mobile Vikings
Ocena: 4.74, ilość opinii: 929
Virgin Mobile
Ocena: 2.22, ilość opinii: 338
VECTRA
Ocena: 1.67, ilość opinii: 2987
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.07, ilość opinii: 2831
UPC Internet
Ocena: 1.89, ilość opinii: 2559
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2451
mBank
Ocena: 1.78, ilość opinii: 1231
Orange Neostrada
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1133