Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plush opinie

Ocena na podstawie 277 opinii

2.21 / 5

  • Cena/Jakość
    2.10
  • Obsługa klienta
    1.96
  • Oferta
    2.62

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Matt / 2023-01-12 09:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma polkomtel plus plush opisuje umowy w sposób aby wprowadzić w błąd i jak najbardziej wycisnąc z kasy swoich klientow, jak tylko dostali moj numer mialem 3 telefony dziennie od dziwnych typkow proponujacych "korzystniejsze" układy majace mnie uwiezic na jak najdluzsze terminy umów. Naliczają odsetki od niezapłaconych faktur jak lichwiarze, z czym nie spotkałem sie u innych telefonii. Toksyczna, ohydna firma z praktykami na granicy przestępstw.
    Zaletykażda inna telefonia tylko nie polkomtel
  • ~Mark / 2023-01-01 23:24
    Ocena: 4.00 / 5
    Dałem wszędzie ocenę "4". Są jakieś niedociągnięcia, ale pewnie w każdej sieci je można znaleźć i nie chcę ich tiu przywoływać. W Plushu jestem od wielu lat, a wcześniej w Plusie i nie mogę ogólnie narzekać. W mojej lokalizacji rozmowy telef. i Internet LTE jest OK, choć w pewnej lokalizacji w tej samej miejscowości już nie do końca (jeśli chodzi o prędkość internetu). Ogólnie polecam!
  • ~Titanick / 2022-12-29 14:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Termin faktury - 20.12. Już 28.12 piszą, że 2.01 odetną dostęp - co za chała.
    ZaletyTanio
    WadyZasięg plusa, obsługa Plusa
  • ~questxv / 2022-12-23 20:17
    Ocena: 1.50 / 5
    Sztandarowe hasło: 'nie płacisz, jeżeli nie korzystasz'?Wystarczy jedne wysłany sms /mms albo sekunda połączenia z siecią i z 20 złotych na miesiąc faktura rośnie do 40. Nielimitowany dostęp do serwisów społecznościowych? Komu to potrzebne? Gimbazie? Oferta z telefonem? Abonament na 24 miesiące, ale rat za telefon 36? Satyra!!!!
    Unikać staranniej niż horda diabłów święconej wody, chyba, że lubicie przepłacanie i 'ładowanie w rogi'.
    Zaletynie stwierdzono
  • ~Janusz z Polski / 2022-12-13 19:03
    Ocena: 5.00 / 5
    Przeszedłem z oferty Plus abonament na abonament w Plushu. Za dwa abonamenty telefoniczne bez limitu i internet 24gb na każdy numer płaciłem 95zl. Po przejściu do Plusha mam te same numery, działa aplikacja IPlus a dodatkowo dostałem po 30gb na każdy numer oraz jednorazowo po 80gb zapasu na cały czas umowy. Social za free. Pierwsza faktura 50 zł (po 25 za numer w duecie) zgodnie z ustaleniami. Póki co nie odczułem żadnej różnicy w porównaniu z Plusem. Zasięg, moc sieci itd.. zobaczymy co będzie dalej. Ludzie nie przeplacajcie!!!
    ZaletyTa sama architektura co w Plusie i super cena
    WadyPóki co brak
  • ~Big D / 2022-12-09 08:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Wyłączono mi numer bo jak tłumaczyła się pani z obsługi kienta 'wysyłał Pan za dużo MMSów" - Serio???? - porażka.
    Dodatkowo pani przez rozmowę telefoniczną nie potrafi nic załątwić i prosi abym sam składał reklamację mailowo. Złożyłem taką reklamację i od 2 tygodni nic, cisza.
  • ~Mercury / 2022-12-02 15:05
    Ocena: 2.33 / 5
    Plush? Nigdy więcej!!! Oj żałuję każdego dnia w tej sieci od samego początku! Diabeł mnie pokusił,żeby zmienić sieć z Play na plusha. Już pierwszego dnia po przeniesieniu numery i uruchomieniu w świeci plus naszych nr, miałem wrażenie,że cofnelismy się że wszystkim.Kurcze w Play nie miałem we wslanym domu takiego słabego internetu nigdy! Wgl nie miałem internetu,nawet centrum miasta chodził po prostu mega słabo. Oferta była kusząca,ponieważ umowa na 24 miesiące za nr tylko 20 zl. Męczylismy się aż do dziś, znowu przekonamy z żoną do Play i nagle jak byśmy przenieśli się w czasie z roku 2000-go do 2022-go. Pozdrawiam
    ZaletyJedna zaleta - 20 zł za nr
    WadySłaby zasięg,słaby internet, wszystko słabe
  • ~Piki / 2022-12-02 01:16
    Ocena: 3.00 / 5
    Dałem już opinię w trakcie testów "piki / 2022-04-22 08:26" . Teraz mam Plush i pierwsze spostrzeżenia . 1) nieprzyjemna infolinia 2) zawsze wina klienta, telefonu itd 3) przy włączeniu wyszukiwarki długo próbuje wbić się internet, pomaga przełączenie w tryb samolotowy lub wył/zał dane . Gdy zgłaszam problem, że na kartach SIM innych operatorów nie mam tego problemu na siłę udowadniają, że to u mnie wina . Chcę wymiany SIM jako reklamacyjną - odmowa, chyba że zapłacę . Chyba prawda z tym co mi mówiła pani z Plus, że jest kolejkowanie klientów i Plus jako macierzysty daje radę, Plush i następni to drugi sort . Jeśli na moją reklamację znów zadziałają zbyciem przechodzę do innej firmy . Też opartej niestety na Plus ( tam gdzie często przebywam tylko Plus ma nadajniki - sprawdzone ) ale przynajmniej będę miał więcej w pakiecie . Aktualnie na drugim fonie testuję tego drugiego operatora i porównam , daję sobie czas .
    ZaletyCena
    WadySpychologia na klienta, zero pomocy na infolinii , nieprzyjemny człowiek na infolinii
  • ~Monika / 2022-11-29 20:35
    Ocena: 3.00 / 5
    Byłam w Plushu przez 2,5 roku i z początku nie było żadnych problemów. Problemy zaczęły się gdy przedłużyłam umowę i wzięłam nowy telefon na raty. Zmieniłam zdanie i odesłałam telefon z rezygnacją z rat oraz umowy. Od prawie dwóch tygodni nie potrafią anulować mi tych rat, ciągle ktoś inny zajmuje się sprawą, dokumenty zostały przeniesione do innego działu, prosimy o cierpliwość i przepraszamy za zwłokę. Obsługa klienta BEZNADZIEJNA.
    ZaletyNiskie ceny pakietów, dobry zasięg, można wziąć telefon na raty
    WadyObsługa klienta koszmarna, każdy pracownik mówi co innego
  • ~asyx / 2022-11-26 10:32
    Ocena: 2.67 / 5
    Oferta w teorii nie jest zła ale ta siec to dno. 0 Obsługa klienta. Internet działa słabo jak na taką sieć.
    ZaletyBo są?
    WadyPotrafią wyłączyć pakiet przed upływem miesiąca.
    Słaby internet.
    Beznadziejna obsługa.
    Żeniący słaby panel klienta w aplikacji
  • ~Dejw / 2022-11-23 23:41
    Ocena: 2.33 / 5
    Lipa przekret Co chwile problem chociazby ze sprawdzemiem stanu srodkow na koncie, procz tego uslugi zupelnie inaczej dzialaja jak te oferowane, polecam nue powiem ze nie ale,dla swiezakow czy os ktorym zalezy na internecie jest naprawde okej
  • ~kfoe / 2022-11-06 14:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka totalna. Kupiłem 2 startery tylko do udostępniania internetu - niby 200GB. Co z tego jak szybkość internetu poniżej 1mbit/s. Pomoc na infolinii, czacie - żadna. Przyjmują zgłoszenie, "rozwiązują" i nic się zmienia. Dodatkowo twierdzą, że nie mają określonej ilości dni na rozpatrzenie reklamacji. Mogą to zrobić nawet za rok. Nigdy więcej nie kupię ich startera.
  • ~Nonono / 2022-11-03 07:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejny raz jest tak, że doładowuje konto za 30 zł (pakiet bez limitu plus 15 GB) powinien odnowić się po doładowaniu...wcześniej nie dostaje żadnej informacji że oferta jest nieaktywna, czy zawieszona. Doładowuje konto, dostaje sms informujący o tym że kwota na koncie to 30 zł, odblokowano połączenia wychodzące (nie sprawdzam nawet tego smsa bo wiem czego mam się spodziewać - że pakiet jest odnowiony na kolejne 30 dni) ale nie...korzystam z pakietu bo myślę że wystarczy mi na miesiąc po czym okazuje się że nazajutrz o 7 rano dostaje sms 'niskie saldo, zostało 0.07 zł na koncie, doładuj się'. Powtarzam, że to nie pierwszy raz kiedy tak się dzieje. Wytrzymałam ponad dwa lata, ale pora na zmianę
  • ~Adrian / 2022-09-29 22:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Żenada. Jak ktoś kiedyś tu wspomniał po 15 dniach potrafią wyłączyć pakiet.
    WadyKroją klientów ile się da0
  • ~Reczo / 2022-09-22 12:32
    Ocena: 2.33 / 5
    Jestem rozczarowany z dwu i pół-letniego pobytu w Plushu.

    Nie używam telefonu zbyt intensywnie to też wybrałem abonament za 25 zł z usługą przeniesienia numeru. Już na starcie zaczęło się podejrzane działanie PLusha, choć tak naprawdę Polkomtela - widniejącego na fakturach. Otóż naliczono mi opłatę za okres numeru tymczasowego, którego wcale niechciałem, gdyż do końca okresu rozliczeniowego działał mój aktualny numer. Polkomtel na siłe jednak wprowadził numer tymczasowy, którego nawet nie aktywowałem. Reklamacja oczywiście odrzucona.

    Przez dwa lata byłem zasypywany po po 2-3 e-mailami i 2-3 smsami o płatności za fakturę(wystawiana 17stego, płatność 1wszego kolejnego miesiąca). Było to niezmiernie irytujące. Nigdy nie zalegałem z żadną płatnością, a byłem traktowany jak jakiś złodziej, który na pewno nie zapłaci.

    Niedawno stwierdziłem, że mam dość tej żenującej sieci, której zasięg coraz częściej rozczarowywał. Przeniosłem numer do innej sieci. Ostatnimi dniami dostałem dosyć kuriozalną fakturę od Polkomtela o "opłacie odszkodowawczej", chyba za to że zmieniłem operatora. Nie widnieje ona nigdzie w umowie.

    Podsumowując, całokoształt Polkomtela to firma typowego polskiego cebulaka, który chcecie wydoić ile się da, dając możliwie najmniej jak się da. To kosmos w XXI wieku, żeby ktoś tak funkcjonował. Plus, Plush czy Polsat i wszystkie ich usługi będę omijać po tym przykrym doświadczeniu szerokim łukiem
    Zaletycena(wcale nie najniższa na rynku)
    Wadynatręctwo, obsługa klienta, jakość usług - czyli wszystko
  • ~root / 2022-09-14 06:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Satyra. W ofercie ’nie korzystasz, nie płacisz,podobno przez rok) wezystko wyglada ladnie. P0 co komu telefon qabonamencie, jezelo nir zamierza z niego korzystac ? We wspomnianej ofercie pierwszy wyslany sms, pierwsza minuta polaczenia to kosz,uwaga: 10 zl. Pierszy kb transferu danych: 20 zl, doliczone do rachunku.
    Zaletybrak
    Wady- całe mnostwo, nawet szkoda wypisywać.
  • ~Rembe / 2022-09-11 19:10
    Ocena: 1.33 / 5
    Ta sieć to jakaś porażka. Brak zasięgu, internet działa jak by nie chciał, 5G to nieporozumienie. Działanie aplikacji nawet nie jestem w stanie wytłumaczyć. Po dwóch miesiącach obcowania z tą siecią mam dość!
    ZaletyBrak
  • ~Jo / 2022-09-02 18:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje ! Naliczają ciagle pieniądze. Odzieży zmieniłam operatora nie działa mi FaceTime. Dzwoniłam do apple dzwoniłam do nich z 20 razy pisałam reklamacje nic nie dzila! Tylko naliczają SMS do wielkiej Brytanii ! Porażka !
  • ~Jurek / 2022-08-22 19:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Naciągają na kasę a wręcz okradają już, zasiliłem 3 dni prędzej , a mimo to przyszło że mam zasilić konto ponownie bo brak środków , zasiliłem ponownie na koncie ponad 70 zł , w końcu pobrało i że pakiet odblokowany na kolejne 30 dni ale ważność konta na 15 dni ????????, to już któryś raz tak pod rząd a więc dziękuję za plusza , nie polecam a zasięg lichy
  • ~Jarek / 2022-07-22 17:54
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam praktycznie brak zasięgu poza miastami.
    WadyBrak zasięgu
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4086
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3734
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2770
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2420
Mobile Vikings
Ocena: 4.63, ilość opinii: 1156
Lajt Mobile
Ocena: 4.13, ilość opinii: 928
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4230
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3454
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3180
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2533
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1919
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179