Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play Online opinie

Ocena na podstawie 2203 opinii

1.74 / 5

  • Niezawodność
    1.48
  • Obsługa klienta
    1.77
  • Cena
    2.10
  • Parametry
    1.62
  • Cena/Jakość
    1.41
  • Oferta
    1.53

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zły / 2022-12-18 00:25
    Ocena: 3.00 / 5
    Daję oceny po środku. Mam neta 600 z tv po kablu Vectry. W ciągu dwóch lat jedna przycinka na półtora godziny. Drugi net radiowy. W tej chwili na próbę, ale cienko. Tv od Play tnie na jednym tv. Trzy dni pod rząd zawiecha po półtorej godziny, antena zewnętrzna, nadajnik max 10 km. Lipa, mieszane uczucia patrząc na jedno i drugie, a sugerowałem się przy wyborze tą pierwszą opcją bez problemów przez dwa lata.
  • ~Krzysztof / 2022-12-15 12:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Niedawno udałem się do salonu plecy by założyć światłowód w sali nie bardzo miło umowę podpisałem montaż miał być za dwa tygodnie i co kicha ani instalatora ani internetu odradzam wszystkim by zawierali umowy z plecy na internet światłowodowy bo umowe spiszą ale internetu i tak nie będziecie mieć gdy pojechałem do salonu spowrotem i powiedziałem o problemie odparli że nic nie mogą i trzeba czekać spytałem do kiedy mam czekać odpisali że nie wiedzą i trzeba czekać do bliżej nieokreślonego terminu może za pół roku może za rok a może za dwa lata jak mi się skończy umowa .więc odradzam z całych sił komukolwiek podpisywać jaka kolwiek umowę z plecy bo klijetow mają w czterech literach im tylko chodzi o podpisaniu umowy a o usługach to mówią że nic nie mogą .życzę miłego dnia.
    ZaletyNigdy nie polecę żadnemu pleya
    WadyNiesliwno niekompetentni poprostu oszusty
    MiejscowośćNiekozystam bo nie wiem kiedy mi założą
  • ~Nieważne / 2022-12-07 00:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet chyba ze wszystkich mimo całego zasięgu w nowym telefonie z 5g(które nic nie daje) ciągle się zacina,nie mozna czasem załadować strony nie wspomne juz o pobieraniu i ogladaniu filmów nie polecam nikomu moją ostatnia umowa z tą siecią nie polecam nikomu
    MiejscowośćBYDGOSZCZ
  • ~Jack / 2022-12-04 12:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Żeby napisać opinie czekałem 5 minut na załadowanie strony. 300 kb/s taka prędkość jest w PLAY.
    ZaletyJakie Zalety?
    WadyTa sieć jest wadą w naszym kraju
    MiejscowośćJawor
  • ~miro / 2022-12-03 17:24
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorsze gówno jakie może być wziąłem internet w play i teraz sięz nim męczę nic nie da się pooglądać bo ciągle ładuje i ładauje film a o graniu nie ma mowy bo fps to 1500 nie polecam internetu w play sam czekam na zakończenie umowy i rezygnuję
    Zaletybrak
    Wadybardzo dużo
    MiejscowośćJarosław
  • ~sebastian / 2022-11-30 21:02
    Ocena: 1.50 / 5
    Porażka I tyle internet przy 600 przycina tv problemy z logowaniem. Po rozmowie z konsultantami i po dwóch wizytach techników w przeciągu 2 miesięcy brak poprawy.
    ZaletyBrak
    WadyInternet stacjonarny i tv
    MiejscowośćKatowice
  • ~Pufcior / 2022-11-29 22:48
    Ocena: 1.50 / 5
    Od jakiegoś czasu zacząłem streamowac i wyszły minusy na wierzch przy prędkości 300mb/s mam niby upload 40mb ale tv się przycina , podczas streamowania mam tak że w ciągu godziny mnie wywala z 3 razy z aplikacji od streama i muszę łączyć się ponownie przez to tracę widzów ale po godzinie problemów mogę streamowac normalnie i tak non stop a przecież to nie jest samochód żebym ja sobie odpalał strażaka godzinę wcześniej żeby usterki minely co ja mam kabel światłowodowy nagrzać czy co?? To już jest żenujące
    ZaletyPrędkość pobierania
    WadyTechnicy niekompetentni
    Masz usterkę to najlepiej żeby samemu ją usunąć

    MiejscowośćKalisz
  • ~cgfd / 2022-11-29 12:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Szajs nic nie warta sieć. Z daleka od tego gówna
    ZaletyGówno
    WadyGówniane gówno
    MiejscowośćWęgierska Górka
  • ~Stas / 2022-11-26 11:02
    Ocena: 1.50 / 5
    od ponad miesiaca jest tragedia nawed w nocy i w godzinach porannych
    ZaletyBrak
    WadyKoszmarny
    MiejscowośćZlotoryja
  • ~Takitam / 2022-11-24 20:37
    Ocena: 1.50 / 5
    Od ok. tygodnia czasu internet mobilny stał się porażką(!) - notorycznie zrywa połączenie, grać praktycznie nie da się,bo ciągle wyrzuca (wcześniej nie było takich problemów). Biuro Obsługi twierdzi że to nie od nich problem - NIEPRAWDA, karty sim innych operatorów działają na tym samym urządzeniu bez zarzutu. Problem nie dotyczy tylko mnie, poczytajcie komentarze innych użytkowników na tej stronie, na opiniuj.pl na downdetektor itp. Świeci ikona lte by za moment przejść na H+. Nawet jest problem z wczytaniem zwykłych stron internetowych! Jeśli wkrótce problem nie zniknie składam reklamację i szukam innego dostawcy, gdyż taki internet nie nadaje się do niczego! Przykre....
    MiejscowośćWrocław
  • ~Dorota / 2022-11-23 10:38
    Ocena: 1.75 / 5
    Aż mi przykro po tyle latach użytkowania wystawiać taką opinię, ale, niestety, to Play zawinił, a nie ja.
    Byłam abonentką internetu bezprzewodowego od czasów, kiedy Play był młodą, świeżą firmą i nie wszędzie w ogóle miał zasięg. Wierną abonentką. Korzystałam z internetu bezprzewodowego do laptopa, router był paluszkowy.

    Po pierwszych latach rozwoju firmy, kiedy brak sygnału i problemy z łączeniem były normą, sytuacja się polepszyła i wówczas jedynie raz na kilka lat internet zaczynał mi szwankować. Wówczas pomagała zmiana routera na nowy. Zmiana w salonie Play. I tak było do zeszłego tygodnia.

    Znów - po kilku latach użytkowania - zaczął mi szwankować internet, brak automatycznego łączenia po włączeniu laptopa. Po tygodniu takiej szarpaniny, zadzwoniłam na infolinię Play. Radzą udać się do salonu i wymienić router na nowy. W salonie okazuje się, że NIE MA ROUTERÓW PALUSZKOWYCH. Są jedynie routery WiFi na baterię. Bateria - o czym mi nie powiedziano - trzyma jedynie przez dwie czy trzy godziny. Kabelek do podłączenia do laptopa (do tego samego gniazdka, w którym uprzednio miałam router paluszkowy) ma jedynie 10 cm długości.

    Wtyczki do kabelka nie ma. Ani tego ładować od kontaktu, ani trzymać przy laptopie, bo jak? Samoczynnie się wyłącza po kilkunastu minutach nieużytkowania.

    A mi chodziło o internet, który będę miała automatycznie, cały czas w trakcie używania laptopa! Za to przecież płacę abonament cały czas!

    Dodatkowo, by uzyskać to świństwo musiałam zmienić umowę z korzystniejszej na niekorzystną. Bo po prostu kupić routera podobno nie mogłam.
    Na 24 miesiące! Router w formie mi do niczego nie potrzebnej, który na allegro można dostać (ten sam typ) za 241 zł ja nabyłam za w sumie 460 zł! (15 zł/mies. x 24 mies. + 1 zł + 99 zł za aktywację). Rozwiązać takiej umowy i oddać routera się nie da. Chyba, że zgodzę się płacić kary. Umowa zawierana w salonie jest w wersji elektronicznej, czyli nie ma warunków do przeczytania jej przed podpisaniem. Sprzedawca jedynie wyświetla miejsce na podpis elektroniczny.

    Taki sam router, jaki miałam, a jaki mi zaczął szwankować (4G i taki też mam teraz, nic lepiej), paluszkowy kosztuje na allegro po ok. 40 zł. Gdybym wiedziała, że mogę sobie kupić router paluszkowy na allegro i że nie mogę dostać porządnie działającego routera w salonie Play, to po prostu kupiłabym taki router z allegro, zostałabym przy dotychczasowej korzystniejszej umowie (więcej GB za mniejszą opłatę).

    Na razie zostałam wmanewrowana bez szansy na wyplątanie się. Pani z działu pomocy technicznej na infolinii Playa odmawia udzielenia informacji na temat kwestii technicznych nabytego przeze mnie routera. Mam trzymać to świństwo i płacić.
    ZaletyNie widzę
    WadyWielkość routera, sposób ładowania, krótkość kabelka, mała wytrzymałość baterii, rozłączanie bez polecenia rozłączenia
    MiejscowośćWrocław
  • ~Damian / 2022-11-22 22:08
    Ocena: 1.50 / 5
    Tragedia i tyle pakiet kupiony a internet tragedia
    ZaletyZadnych
    WadySłabo chodzi
    MiejscowośćStalowa wola
  • ~Jacek / 2022-11-18 22:03
    Ocena: 2.25 / 5
    zakupiłem internet pley poza miastem.Pierwszy miesiąc rewelacja prędkość 17-19 giga na sek.(można oglądać ich tel internetową)Następnie znacznie zwolnił często poniżej 1 .giga.Najpier zwodzono mnie trzeba zalogoweać kartę (na dach),trzeba przestawić antenę{na dach) zresetować royter -norma(ale nie na dach)Kolejna reklamacja(trwa to trochę bo pracuję za granicą - z internetu korzysta żona ) ponieważ wykorzystałem wszystkie dobre rady-udzielono mi odpowiedzi cytuję kopiuj wklej(bez komentarza)
    Co sprawdziłem



    Zapoznałem się z historią Pana połączeń. Wynika z nich, że pod wskazanym adresem łączy się Pan z internetem prawidłowo. Od 29 września do 3 listopada 2022 roku pobrał Pan 186,553 GB danych.


    Sprawdziłem że miejsce, w którym korzysta Pan z internetu, znajduje się poza zasięgiem naszej sieci dla usługi Net Box. Oznacza to, że może mieć Pan mniej stabilne połączenie z siecią. W odległości około 3,6 kilometra znajduje się nasza najbliższa stacja. W reklamowanym okresie nadajnik ten działał poprawnie.



    Gdy wskazany adres znajduje się poza zasięgiem sieci dla usługi Net Box nie oznacza to, że w ogóle nie może Pan korzystać z tej usługi. Natomiast może to być utrudnione ze względu na odległość i ilość osób logujących się w danej chwili do naszego najbliższego nadajnika. Jeżeli w danym czasie ze stacji korzysta więcej Abonentów, może mieć Pan problem z nawiązaniem stabilnego połączenia z siecią. Wpływa to na możliwość wykonywania połączeń internetowych oraz ich prędkość.



    Przepraszam jeśli podczas zawierania umowy nie został Pan poinformowany, ze wskazany adres znajduje się poza zasięgiem nadajników naszej sieci dla usługi Net Box. Usługi świadczymy jednak prawidłowo. Zgodnie z warunkami zawartej przez Pana umowy. Zawierając ją zobowiązał się Pan do korzystania z naszych usług do 25 lipca 2024 roku. Wcześniejsze jej rozwiązanie uprawnia nas do naliczenia opłaty specjalnej.

    Nasza decyzja



    Reklamację musiałem uznać za niezasadną. Problem, który Pan opisał, wynika przede wszystkim z lokalizacji, w której korzysta Pan z internetu. Miał Pan możliwość bezpłatnego przetestowania internetu przez 21 dni. Dlatego nie możemy rozwiązać umowy bez naliczenia opłaty.

    Nasze wskazówki



    Prędkość transmisji danych może być ograniczana przez niektóre uruchomione na komputerze procesy i programy. Często łączą się one z internetem, aby pobrać aktualizacje mające poprawić ich pracę. Aby tego uniknąć wystarczy, że za pomocą odpowiedniego programu zablokuje Pan próbujące nawiązać kontakt z internetem aplikacje.



    Aby poprawić prędkość połączenia internetowego, może Pan zoptymalizować przeglądarkę internetową. Warto włączyć tryb kompresowanie stron WWW przez przeglądarkę. Aby to zrobić, w przeglądarce należy przejść do Ustawień i następnie do opcji Oszczędzanie danych.


    Więcej praktycznych wskazówek, jak poprawić połączenie internetowe i sieć Wi-Fi, znajdzie Pan w naszym krótkim poradniku: www.play.pl/zostanwdomu-z-play/pliki/instrukcja_szybsze_WiFi.pdf.



    Intensywnie rozbudowujemy naszą sieć o kolejne nadajniki. Żeby postawić nową stację, musimy otrzymać wiele pozwoleń i znaleźć odpowiednią lokalizację, co trwa bardzo długo. Jeśli jest Pan właścicielem działki lub wysokiego obiektu, może Pan zgłosić nam swoją nieruchomość na stronie www.budujemy.play.pl.

    W Play24 udostępniamy szczegółowe informacje o usługach, historię połączeń i odpowiedzi na zgłoszenia. Bezpośrednio z aplikacji może Pan porozmawiać na czacie z konsultantem lub zadzwonić do naszej obsługi klienta.
    Podstawa prawna



    Regulamin świadczenia Usług Telekomunikacyjnych dostępu do Internetu przez P4 Sp. z o.o. dla Abonentów
    „§ 8. Zakres Usług


    pkt 9.: Operator świadczy Usługi Telekomunikacyjne w ramach istniejących możliwości technicznych, o jakości zgodnej z normami ETSI (European Telecommunications Standards Institute).


    pkt 11.: Operator udostępnia usługi transmisji danych w technologiach transmisji danych UMTS/ HSDPA/HSPA+/ LTE. Możliwość korzystania z usług transmisji danych z wykorzystaniem infrastruktury Operatorów Krajowych lub Operatorów Zagranicznych, z którymi Operator zawarł stosowne umowy, może być ograniczona do wybranych technologii. Szczegółowe informacje na temat zasięgu można uzyskać w Punktach Sprzedaży P4 lub na stronie WWW Operatora.


    pkt 12.: Operator stale rozwija zakres Usług Telekomunikacyjnych dostępnych dla Abonentów, jak również wprowadza technologie transmisji danych inne, niż wskazane w ust. 11 powyżej. Zakresy usług dostępnych w miejscach, w których można korzystać z Usług Telekomunikacyjnych Operatora, mogą się nieznacznie od siebie różnić. Szczegółowe informacje na temat zakresu dostępnych Usług Telekomunikacyjnych można uzyskać w Punktach Sprzedaży P4 lub na stronie WWW Operatora”.



    Regulamin Oferty Promocyjnej Internet domowy bez limitu GB użyczenie NET BOX rabat 10 zł dla klientów Play

    „IX. Postanowienia końcowe



    pkt 5.: Jeśli z Twojej winy dojdzie do rozwiązania Umowy przed upływem Okresu Zastrzeżonego, wezwiemy Cię do zapłacenia kary umownej. Wskazaliśmy ją na Umowie. Kara będzie tym mniejsza, im mniej dni zostało do końca Umowy. Jeżeli kara Umowna wynosi np. 700 zł, a do końca kontraktu zostało 12 miesięcy, kara będzie wynosiła 350 zł".



    Z poważaniem-pracownik serwisu play

    (pozdrawiam Jacek)
    Zalety500 g za 80 zł.
    WadyPredkość poniżej krytyki
    MiejscowośćNowe Dąbie
  • ~Tedy / 2022-11-14 08:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Strasnie wolny internet !
    Oni specialny tak robia zeby zmienic na taryfa i placic wiecej !!!!
    Nigdy wiecej nie bede korzystac !!!!!
    WadyStrasnie !
    MiejscowośćDom
  • ~Doknes / 2022-11-13 19:19
    Ocena: 1.67 / 5
    Internet zrywa połączenie sam z siebie, spada do 0,4Mb/s, jak za swoją cenę jest bezkonkurencyjnie słaby, a reset urządzenia nie raz nic nie zmieniał.
    ZaletyNazywa się to "sieć wi-fi"
    Wadycena, zasięg, transmisja, pobieranie... Słowem wszystko o czym pomyślisz
    MiejscowośćWodzisław Śląski
  • ~Jaroslaw / 2022-11-13 16:03
    Ocena: 2.25 / 5
    Wszędzie chwalicie się zasięgiem 5g , a z tego co idzie odczuć jest gorszy niż 3g. .coś mi tu pachnie oszukiwaniem klientów ...czyżby to Starlink ograniczył Wam zasięg ?
    WadyProblem z zasięgiem w większości miejsc .
    MiejscowośćKozieglowy
  • ~Bary / 2022-11-11 20:03
    Ocena: 1.00 / 5
    DRAMAT! Internet domowy wiecznie zrywa, zacina, znika... po stronie Play oczywiście wszystko "idealnie" pomimo, ze odbiornik montował ich servisant. Największy minus to obsługa klienta, która nastawiona jest na odpychanie i zamęczenie strategią "zdartej płyty" sfrustrowanego klienta.

    NIE POLECAM!! Unikać jak ognia, bo za rozwiązanie umowy kasują karę. Po prostu oszuści w białych rękawiczkach.
    ZaletyBRAK
    WadyFatalna obsługa klienta, Ping, dostepność - WSZYSTKO
    MiejscowośćPalędzie
  • ~kaszub / 2022-11-11 18:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia Internet. Płacimy prawie 150 zł miesięcznie za router który ma ciągle 1 kropkę zasięgu. Byli monterzy z playa podłączali osobiście, przenosili antenę z balkonu na dach nic to nie dało. Wymienialiśmy router kable dalej nic. Dzwoniąc na infolinie zgłaszając problem wiecznie słyszę "system pokazuje ze w miejscu pana zamieszkania jakość połączenia jest idealna" podjąłem próbę zerwania umowy oczywiście ze da się tylko za odstąpienie od umowy kara wysokości ponad 600zł ponieważ to ja rezygnuje a play się wywiązał. Pozostaje czekać rok do końca umowy lub zerwać ja pokrywając koszty.
    Zaletybrak
    Wadywszystko tragiczne
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Buba / 2022-11-10 12:15
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet światłowodowy to kompletne porażką, na wifi to miedzy 3 a 30mb po kablu do 200mb (czasem), router dostałem 6 letni, oprócz ceny i umowy na czas nieokreślony nie ma żadnych zalet, zmienił bym dawno gdybym miał na co :)
    Zaletyumowa
    Wadywszystko pozostale
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Dominik / 2022-11-07 22:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet bezprzewodowy to jakiś żart. Mimo wielu kontaktów z obsługą klienta problem cały czas występuje. Nie polecam
    Zaletybrak
    WadyNie działający internet bezprzewodowy, marna jakość połączeń telefonicznych, kiepska obsługa klienta.
    MiejscowośćLublin
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4277
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3185
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2539
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2031
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4161
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3771
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2809
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2442
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1960
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179