Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play Online opinie

Ocena na podstawie 2203 opinii

1.74 / 5

  • Niezawodność
    1.48
  • Obsługa klienta
    1.77
  • Cena
    2.10
  • Parametry
    1.62
  • Cena/Jakość
    1.41
  • Oferta
    1.53

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mog / 2015-12-29 11:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet LTE kpina totalna to telekomunikacja po starych kablach ma lepsze szybkości zdecydowanie odradzam tą sieć
    Zaletybrak
    Wadydostać można nerwicy przez nich
    1 rok
  • ~moroszka / 2014-02-27 20:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Play Online - porażka całkowita. Płacę za to dno już ponad półtora roku po 49zł/mc związana umową.
    Tylko dla ludzi o bardzo mocnych nerwach. Przy dobrych wiatrach banalną stronę www otwiera 5min, o ile nie przerwie połączenia w ogóle. Nie ma mowy o obejrzeniu krótkiego filmiku na youtube.
    Nie wiem jak oni to robią, ale pierwsze dni (te próbne) śmigało całkiem dobrze. Potem tylko coraz gorzej. Po przeinstalowaniu systemu i zainstalowaniu play online na nowo śmigało jako tako jeden wieczór. Teraz wróciło do "normy" czyli dna den.
    NIE POLECAM!!!!
    Zaletybrak
    Wadypraktycznie nie działa!
    1,5 roku
  • ~nicola / 2013-04-16 13:09
    Miałam umowę na abonament (nie najniższy ) przez 2 lata, przez rok usługi nie działały
    (zrywane połączenia, osoba mnie nie słyszała i odwrotnie), zgłaszałam 100 razy ciągle obiecywali że będzie ok

    Wiadomości premium, naliczany internet,który był wyłączony

    Nie przekraczałam limitu minut a zawsze miałam naliczane kwoty poza abonamentem

    Kiedy zgłaszałam w salonie co się dzieje ponad rok temu i ze to jest bez sensu bo po co mi takie usługi skoro nie mogę korzystać i muszę u konkurencji korzystać i płacić za 2 telefony. to miła pani powiedziała ze można rozwiązać umowę, pytałam ja wyraźnie czy bez żadnych opłat a ona ze tak bez opłat (trochę mnie zdziwiło, bo wcześniej miałam na kartę i przy wcześniejszym zakończeniu umowy były kary)
    Doszło do rozwiązania umowy ja zadowolona że koniec z dziadami, a tu po jakimś czasie pismo od nich ze ok kończymy ale proszę o wniesienie opłaty specjalnej. Sobie myślę co jest, idę do salonu a oni ze to kara i aż dostałam piany.
    Policzyłam sobie to tak samo wyszlo gdybym nie rezygnowała i płaciła im co miesiąc, pomyślałam sobie ze na to samo wyjdzie to niech będzie ten tel. to był największy błąd, lepiej gdybym zrezygnowała wtedy
    2 przedostatnie faktury ponad 4 razy wyższe, do każdego rachunku doliczane wiadomości premium, kwoty poza abonamentem


    Znalazłam to forum i widzę że wiele osób ma takie problemy z nimi jak ja.
    Pani w salonie kiedyś zrobiła bardzo zdziwioną minę jak powiedziałam co się dzieje i powiedziała że pierwszy raz się z takim czymś spotyka, nie było takich zgłoszeń.

    Play kradnie, naciąga ludzi w biały dzień
    Ktoś powinien tym się zająć, , zamknąć ten bałagan a kierownictwo za kraty,play powinien zwrócić poszkodowanym pieniądze
    Zaletynie ma
    Wadywszystko
    za długo i za drogo
  • ~Ralf / 2015-01-09 12:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja również nie polecam sieci PLAY, w ogóle nie zależy im na kliencie, żona podpisała umowę abonament 59,90zł telefon nokia lumia, miał być ,,bezpieczny,, internet, czyli po przekroczeniu limitu internet zwalnia. Okazało się jednak że internet po przekroczeniu nalicza według stawki PLAY, rachunek wyniósł 1200zł. Sieć PLAY stwierdziła że to wina telefonu że pobiera aplikację a w tym abonamencie nie mamy ,,bezpiecznego,, internetu. Pisaliśmy odwołania, dzwoniliśmy żeby się dogadać ale każdy mówił coś innego, po miesiącu zerwali umowę i doliczyli karę 700zł. Zdecydowanie nie polecam, banda złodziei.
  • ~rymps / 2013-01-29 12:46
    Ocena: 2.50 / 5
    Opowiem wam swoją historię związaną z Play Online. Używałem od dawna tej usługi na kartę w różnych lokalizacjach: Białystok, Warszawa, Bielsk Podlaski, jakieś zapomniane wsie w okolicach Śremu. Prędkość nie porażała ale była stabilna i dało się pracować. Pojawiła się potrzeba internetu na abonament, tu gdzie teraz mieszkam nie miałem możliwości podłączenia internetu kablowego. Generalnie jestem lojalnym abonentem (2 karty SIM w Erze od 14 lat) więc na początku oczywiście sprawdziłem ich. Było to w momencie kiedy T-mobile i Orange łączyły sieci więc to przez co przeszedłem to koszmar. Kto tego doświadczył ten wie. Przypomniałem sobie o Play, sprawdziłem prędkości i stabilność łącza na testowej karcie, wszystko śmigało super więc zamówiłem internet abonamentowy.
    Pierwszy szok na minus to nowa aplikacja PlayOnline strasznie obciąża procesor - oprócz Kasperskiego (oczywiście nadany playonline.exe najwyższy priorytet ze wszystkimi wyjątkami) dwa procesy Windows: services.exe i winlogon.exe bez przerwy po kilkanaście procent mocy procesora. W przypadku laptopa ciągła praca wentylatora bywa irytująca. Na starszym modemie ze starszą wersją programu tego nie było. Oczywiście zgłosiłem to do Play, standardowa odpowiedź "never possible" to musi być coś u mnie. Wymęczyłem dostawcę Kasperskiego, komputer mam czysty. Zresztą, kiedy podłączam się do kabla albo do wifi wszystko natychmiast się uspokaja. Oczywiście w Play nikt o takim problemie nigdy nie słyszał. Nie było to najważniejsza więc odpuściłem, miałem stabilnie działający internet a to było najważniejsze - realne prędkości przy ściąganiu danych do 8 mbps, praca w necie przy uruchomionym radiu internetowym 128 kbps. Na kilka tygodni wyjechałem z Białegostoku do Bielska Podlaskiego. Po powrocie do Białegostoku - nie ten internet. Prędkości modemowe, rwące się połączenia, rozłączający się modem. Znowu wyjazd do Bielska Podlaskiego i prędkości do 8 mbps a połączenie stabilne (kilka razy na nocnym transferze od północy do ok. 8 rano ściągałem po 20-22 GB danych). Zaczynam dzwonić z pretensjami do Play, że zmieniła się jakość usługi. Dostaję odpowiedzi, że po sprawdzeniu po stronie sieci wszystko jest w porządku, że to ja mam problem z modemem, kartą SIM i nie wiadomo czym jeszcze. Za każdym razem konsultant odświeża mi priorytet, cokolwiek to znaczy, i nie zmienia się nic, wymieniłem kartę SIM na nową. Za każdym razem kiedy zgłaszam problem powtarzam, że w innej lokalizacji na tym samym laptopie prędkości są wyższe i stabilne. Grochem o ścianę. Po którejś z awantur dostałem na 2 miesiące zniżkę na abonament. Po ostatniej awanturze przez kilka dni dało się w trakcie pracy słuchać polskiej Trójki. Od wczoraj wszystko wróciło do "normy" czyli byle jakie, rwące się połączenie. O ile pocztę mogę czytać i pisać klikając po 20 razy F5, żeby wczytać dane to robienie przelewów z tak działającym internetem nie jest możliwe. Domyślam się jaki jest powód spadku jakości internetu i jeden z konsultantów na infolinii mi to pośrednio potwierdził. Po połączeniu sieci T-mobile i Orange nadajnik Orange, z którego korzystał Play do rozmów głosowych stał się niedostępny i cały ruch i głosowy i danych przejął nadajnik Play wykorzystywany dotychczas tylko do internetu. Jakość połączenia internetowego T-mobile poprawiła się w tej lokalizacji bardzo z czego muszę korzystać jeśli nie mogę na przykład płacić przelewów. Żeby nie wszystko było takie czarne to chcę też podziękować właścicielowi jednego z warszawskich salonów sprzedających usługi Play - jako jedyny potwierdził, że ta nowa aplikacja PlayOnline rzeczywiście tak działa, że po zainstalowaniu starszej powinno się uspokoić. Jeśli ktoś pomyśli zarzucić mi bezpodstawne oskarżenia renomowanej spółki P4 to mam sporo materiałów potwierdzających to co piszę. Play powinien mieć nagrania z naszych rozmów, moje logowania do sieci, liczbę danych więc wszystko można będzie potwierdzić.
    Zaletynie wiem
    Wadyniestabilny zasięg w różnych miejscach
    4 miesiące, 55 PLN netto miesięcznie
  • ~Anika / 2014-07-24 23:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia , nie bierzcie Playa Od 3 lat szarpię się z nimi , zawyżanie faktur, to norma, Ignorowanie klienta norma, Nagranie przesłane mi , ze zamawiałam określoną usługę za określoną cenę, a Play daje nową 2 razy wyższą za tą usługę. Nie boją się tego, Bo UKE niby ich nadzorujący ich tylko prosi aby byli właściwie rozliczyli klienta. A Play oczywiście nie dostając sankcji - robi swoje, zawyża rachunek . Mało tego zamawiam usługę właczenia internetu, który potrzebuję od czasu do czasu , Normalnie w ciągu 15 min do 30 min to robią, ale jak chcą to do 24 godzin.Proszę ,że musżę ściągnąc aplikacje bankową- mają to w poważaniu, złośliwie uruchamiają po 24 godzinach / jak mają prawo / Wobec tego pozbawiona zostałam możliwości przelewów Uważajcie na nich Play przekroczył wszystkie dopuszczalne granice, Czekam na koniec umowy, która niestety obowiązuje mnie do maja przyszłego roku. Sprytnie to wymyślili Wiem ,że w innych sieciach jest podobnie, ale nie jak w Play
    Zaletybyło kiedyś tanio, ale to było na początku umowy 4 lata temu
    Wadyignorowanie klienta, zawyżanie faktur, oszukiwanie mimo nagrania
    4 lata
  • ~dex / 2015-03-04 13:10
    Po przeczytaniu kilku opinii z ostatnich miesięcy załuje ze ich nie przeczytałem wcześniej PRZENOSZĄC NUMER na karte zostałem nie wyrazając checi na korzystanie u nich z internetu zostałem oszukany iokradziony z dwóch kolejnych doładowań przez automatyczne aktualizacje przesyłane na mój numer których sobie nie życzyłem,złozona reklamacja jest bez odpowiedzi dwa razy po pięćdziesiąt zlotych dla NIEKOMPETENCJI OBSŁUGI I BŁEDNYCH INFORMACJI PRZKAZYWANEJ KLIENTOM TO WYSTARCZY NIECH SIĘ BUJAJĄ I SZUKAJĄ FRAJERÓW NA MNIE JUZ NIE ZAROBIĄ.
    ZaletyZERO KOMPETENCJI INFORMACYJNEJ
    WadyZŁA INFORMACJA KLIENTA
    2 X 50,- zł = 100,00 zł. i to wystarczy dla naciągaczy
  • ~don123 / 2015-01-14 18:54
    przedłużyłem umowę. Konsultant powiedział przy rozmowie o przedłużeniu umowy, że internet mam za darmo - abonament 132zł. Pytam gościa czy w całej UE jest wliczony w cenie ( na tym mi zależało bo jestem poza Polską przez 1/2 roku) konsultant odpowiada, że tak w całej UE.
    Pojechałem za granicę i okazało się, że to gów..o prawda naliczyli 400zł za internet.
    Zapłaciłem fakturę oni zaksięgowali wpłatę na inne konto a mi wyłączyli telefon w dwie strony i wysłali wypowiedzenie umowy i naliczyli 4500zł kary umownej
    Banda oszustów
    Zaletypo mistrzowsku manipukują informacją, akwizycja w małym palcu
    Wadysame wady
    3 lata
  • ~Fantom / 2014-01-03 20:14
    Krętacze naliczają opłaty poza abonamentem np.w Nowy Rok między godziną 00:00 a 01:00 kiedy ludzie składają sobie życzenia tłumacząc zaszytymi zapisami w ich regulaminie. Sieć porażka pomyłka nigdy więcej.
    ZaletyBRAAAK
    WadyDNO
    POmyłka
  • ~joorel / 2014-08-07 11:35
    Ocena: 2.25 / 5
    Bardzo zawiodłem się na usługach plej. Podpisałem umowę bez telefonu, żeby obniżyć rachunek, a okazało się, że jeśli używałbym telefonu jak w zakończonej umowie, to płaciłbym o wiele więcej. Miał być internet za 5zł, a okazało się, że po odebraniu 2-3 maili wskakuję w próg 20zł netto. Do tego beznadziejny zasięg. W Białej Podlaskiej, siedząc w biurze, które mieści się pod tarasem budynku jednorodzinnego (poziom ziemi) mam 0-1 "kreskę" Masakra. Wsadzili gwiazdy do reklam i teraz musimy się zrzucać na ich gaże.
    Zaletychyba brak
    Wadysłaby zasięg, płacisz więcej niż ci obiecali w salonie
    5 lat
  • ~MakeMeDat / 2014-01-03 17:04
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie polecam internetu w play wyciagaja pieniadze masz 1mb/s mowisz ze wolno propnuje ci ta samo cene daje ci 4mb/s +15 gb. Co w praktyce masz nadal 1mb/s a 15gb nic nie znaczy wystarczy obejrzeć 3 filmy na internecie i juz nie masz limitu. Szczerze odradzam kupywać internetu z play. Lepiej kupic kabel i do tego router jak was ogranicza kabel i mieć za 30zł to 10 mb/s i nie ograniczenie gdzie masz pewnosc niż łudzić sie tymi ofertami ;)
    ZaletyZERO!
    WadyWolny, Zasięg, Szybkość
    6lat
  • ~mambook / 2013-09-15 15:36
    Ocena: 1.50 / 5
    podpisalismy umowe na play mobilny do 2mb/s.mieszkamy w lodzi prawie przy centrum. zasieg jest koszmarny co chwila rozlacza. w nocy jeszcze w miare chodzi ale tylko przy bezchmurnym niebie.zalujemy strasznie. wedlug faceta z play obslugi klienta w play na piotrkowskiej mowil ze to wina karty sim ze niby powinno sie ja wymieniac co jakis czas smieszne. jakos w innych sieciach nie ma tego problemu.nie polecamy ODRADZAMY!!!!!! z telefonem to samo caly czas musze zmieniac w roamingu operatora bo nikt nie moze sie dodzwonic
    Zaletynie ma
    Wadyzasieg
    ponad rok. poniewaz mamy abonament juz wczesniej placimy 49zl
  • ~Mateusz / 2015-08-28 21:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam.Chcialbym powiedzieć że siec Play oszukują ludzi i naciagaja na pieniądze.U mnie była taka sytuacja byłem na Mazurach dokładnie miejscowość Węgorzewo korzystałem z internetu (bardzo malo) po czym naliczyli mi 200zl do faktury za rouming nie będąc za granicą Polski. W infolinia powiedzieli że opłaty zostały prawidłowo naliczone ponieważ dostałem sms ze moze być naliczany rouming. Mam w umowie 5gb internetu i z pakietu też mi zjadlo 2gb. Play to oszuści!!!!! takie jest moje zdanie i nigdy więcej nie będę miał umowy z tymi oszustami
  • ~monika / 2015-12-25 11:29
    Ocena: 1.50 / 5
    najgorsza sieć jaką miałam, nie dość że wolno chodzi to notorycznie się zawiesza, a poza miastem wogóle nie działa, lepiej omijac szerokim łukiem salony play!!!!!!!!!!!
    Zaletybrak
    Wadywszystko co możliwe
    lepiej nie mówić
  • ~PAO / 2013-02-16 18:04
    Ocena: 1.00 / 5
    BEZNADZIEJA. 2 razy w ciągu 4 miesięcy zostawiałem numer,żeby oddzwonili,ponieważ chciałem dowiedzieć się czegoś o ofercie i podpisać umowę. Nie oddzwonili. Wydają grubą kasę na reklamy z tzw. "celebrytami", na to,żeby mieć dobry wizerunek, a już na początku mają zdecydowanego klient w dupie. NIE POLECAM.
    ZaletyBRAK
    WadyLEKCEWAŻENIE ZGŁOSZEŃ.
  • ~random / 2014-11-07 20:25
    ostrzegam uzytkowników playa przed wyrazeniem zgody na przesłanie oferty polisy ubezpieczeia na życie w kwocie 20 złotych. wierząc, że to porządna firma zgodziłam sie zapozanc z ofertą i dac zgodę w ciągu 30 dni. nie otrzymałam żadnych dokumentów za to fakture. nie lubię takiej polityki i rezygnuję ze współ pracy z playem. nawet dobra hossa firmy nie chroni przed nadużyciami z jej strony.....
  • ~Sławciu / 2015-02-13 07:17
    Ocena: 1.25 / 5
    Witam wszystkich nieszczęsnych klientów play'a.
    Dla mnie to ta firma to totalne nieporozumienie i dno. W moim przypadku firma próbowała zrobić ze mnie oszusta. Otóż 2 lata temu wziąłem u nich na próbę router z LTE który już na starcie nie działał. Po tygodniu nie udanych prób oddałem to w cholerę. Zawarłem z nimi umowę na czas próby więc czekałem na fakturę na którą się do dziś nie doczekałem. Tymczasem firma play założyła mi sprawę windykacyjną za głupie 30 zł. Po 2 latach otrzymałem wezwanie do zapłaty w kwocie 36,92 zł. Odsetki według mnie zostały naliczone nie z mojej winy. Zdenerwowałem się tym faktem i zadzwoniłem na infolinię play. Na pytanie "O co tak naprawdę chodzi" konsultant odpowiedział mi ,że faktura została dawno wysłana i nic nie może mi na ten temat powiedzieć. Ostrzegam wszystkich przed tą siecią która łapie naiwnych klientów.
    WadyNaciągacze, Niekompetencja i słaba komunikatywność z konsultantem
  • ~agata841@tlen.pl / 2014-11-14 08:37
    Ocena: 1.00 / 5
    mam internet mobilny Playa i notoryczne problemy z internetem. Połączenie jest, internetu brak. Obsługa techniczna to porażka, na nowo opisujesz problem kolejnemu konsultantowi. Pisanie zgłoszeń nie ma sensu, bo nie odpowiadają na nie. Jestem zażenowana wczorajszą rozmową z konsultantem , jego chamskim podejściem,włączaniem dla większych zysków mi pakietów , które wcześniej wyłączyłam.
    Po wczorajszej rozmowie z konsultantem dziś jadę po internet do konkurencji.
    Przedłużyłam umowę z Playem , bo byłam bardzo zadowolona, zero problemów, od trwania nowej czyli od marca br. jestem wręcz wkru.... jak mam płacić to chcę płacić za coś czego używam, a nie za coś co mam tylko na papierze.
    Do UKE też nie ma się zwracać o pomoc, jedna ręka drugą myje.
    Jak macie wątpliwości co do wyboru internetu, to tylko nie Play !!!!!
    Żal mi pieniędzy, które równie dobrze mogłam wyrzucić do kosza, bo tyle jest wart internet w Playu
    Zaletybrak
    Wadywszytko - od obsługi po jakość
    3 lata , obecny abonament 35 zł, poprzedni 60zł
  • ~Aleksander Szaroleta / 2013-02-20 18:33
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie dajcie się nabrać na "PREMIUM " nichciane wiadomości
    za które play żąda opłaty
    z chwilą rezygnacji z usługi - na pożegnanie zaczęli przysyłać wspomniane PREMIUM - / przez cały czas abonamentu
    nie było takich 'KWIATKÓW "
    uważam to za nieuczciwe i tłumaczenie pracowników
    za pokrętne i niegodne dobrego operatora
    żądajcie dobrego wyjaśnienia i pełnej informacji

    a.szaroleta
    Zaletynie wiem czy są
    Wadyenigmatyczne odpowiedzi
    usługa podstawowa ponad rok
  • ~bombardier / 2013-07-30 16:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam ..transfer bardzo słaby w moim miescie Dęblin i okolice , zrywa połączenia nie da się korzystać .
    Może w dużych miastach to i dobrze działa ale w mniejszych nie polecam . Płacę abonament i od 6 miesięcy leży w szufladzie gdyż nie działa . Zdecydowanie odradzam !!!!!!!!!!!!!
    Zaletybrak
    Wadytak jak powyzej napisałem
    6 misiecy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2536
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2030
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4145
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3757
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2795
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2438
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1944
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179