Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play Online opinie

Ocena na podstawie 2203 opinii

1.74 / 5

  • Niezawodność
    1.48
  • Obsługa klienta
    1.77
  • Cena
    2.10
  • Parametry
    1.62
  • Cena/Jakość
    1.41
  • Oferta
    1.53

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~hardsignal / 2009-11-05 18:21
    Ocena: 4.25 / 5
    co dzieje się po przekroczeniu limitu 10gb w play online??
  • ~lenek / 2014-01-14 12:30
    Jestem w play od kilku lat,niedawno przedłużyłem umowę ale niestety wprowadzono mnie w błąd.Poza tym uzyskanie informacji w biurze obsługi to koszt 1,99zł.Play stał się bardzo zachłanny na pieniążki.NIGDY WIĘCEJ NIE POPEŁNIĘ TEGO BŁĘDU.Umowę mam na szczęście tylko na rok.Wolę więcej zapłacić w T-mobile niżeli pozostać w Play.
  • ~mich / 2014-05-28 21:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałam oszukana przez PLAY!!!! Konsultant mówił to co chciałam usłyszeć a wszystkie kłamstwa wyszły razem z pierwszym rachunkiem. Moja wina, że nie zabrałam umowy przed podpisaniem do prawnika a w salonie nie miałam dyktafonu :) Płacę ogromne rachunki, zostają mi naliczane usługi których nie chcę i nawet jak z nich chcę zrezygnować to muszę płacić przez następny miesiąc. Żenada i banda oszustów!
    Zaletybrak
    Wadywyłącznie
    pół roku
  • ~Nowkaaaa / 2014-03-25 22:37
    Żałuje że dała sie nabrac na tą super beznadziejną ofertę w play. Mam tel na abonament zero darmowych minut chodź miały być a jeżeli bym chciała to wiadomo za wszystko musze płacić. Internet porażka, bo wiecznie mi sie zacina i po raz kolejny wymieniłam modem i kartę sim która i tak nie działa. Plusie wracam do ciebie przepraszam że cię zdradziłam. Nigdy sie już nie nabiorę na jakieś przekręty i tumanów którzy pracują w play bo sami nie wiedzą co oferuje play. Zastanawiam się po co tacy pracownicy skoro mam inny abonament i powinnam mieć sporo darmowych minut, a ich nie dostałam bo jakaś deb...a nie wiedziała że może mi takie coś zaoferować tylko podstawowy pakiet. Ni bierzcie play bo to oszuści i naciagacze. Lepiej Plus albo t-mobile.
    ZaletyBrak i nigdy nie będzie
    WadyBrak zasięgu, duże koszty i niedouczeni pracownicy którzy nie potrafią nic....
    Stanowczo za długo na szczęście kończy mi sie umowa i nie muszę już być z oszustami.
  • ~ulka / 2013-05-13 21:04
    PLAY odradzam!!! Byłam użytkownikiem PLAY przez 18 miesięcy i oczywiście płaciłam regularnie bez żadnych opóźnień i zaległości pomimo tego po miesiącu dostałam upomnienie, że nie mam zapłaconej faktury i muszę to uregulować. Zadzwoniłam do biura obsługi i tam powiedzieli, że wszystko mam uregulowane i mogę zniszczyć to wezwanie. Pomimo zapłaconych wszystkich faktur po 2 miesiącach podali moje dane do firmy windykacyjnej.
  • ~XKAMX / 2014-04-21 00:59
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie polecam internetu w Play nikomu, a na poparcie mojego zdania opiszę moją historię:

    Mam umowę na transfer 19GB/mies z prędkością do 4 Mb/s. Słowo "do" to słowo klucz jak się okazuje. W ciągu dnia transfer jest na poziomie 1 Mb/s do 2 Mb/s, żeby natomiast zobaczyć owe 4 Mb/s za które płacę należy ustawić budzik na 03:00 i zapuścić pobieranie - wtedy jest szansa na taką prędkość. Reklamowałem tą usługę juz dwa razy. Ostatnim razem biuro obsługi powiedziało mi, że średnia prędkość pobierania na poziomie 1,5 Mb/s jest jak najbardziej PRAWIDŁOWA - zapytałem zatem panią, z która rozmawiałem czy jej zdaniem 1,5 to tyle samo co 4. Odpowiedziala, że 4Mb/s to wartość maksymalna a rzeczywista prędkość nie musi być nawet zbliżona.

    Przemyślenia pozostawiam czytelnikowi.
    ZaletyNiska cena
    WadyLepiej działa WI-FI w KFC
    6 miesięcy; 49PLN/ miesiac
  • ~Anika / 2014-01-24 23:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja, ciągle oszukują, mam nagraną rozmowę na płytce CD, jaką taryfę zamawiałam, a Play odmawia uznania tej rozmowy
    To jest przerażające, mało tego szczególnie na internecie oszukują, nie tylko jak nie korzysta się na bieżąco , bez przerwy płacę za akualizację oprogramowania
    Zaletyżadnej prawie
    Wadytragedia, tego jest tyle ,że brakło by miejsca
    6 lat
  • ~Dragon72 / 2013-10-03 13:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Przy i po podpisaniu p-wszej umowy przez okres 2 lat nie miałem najmniejszych uwag, natomiast przy kolejnych umowach było już gorzej. Szczegółów nie będę opisywał wystarczy popatrzeć na pozostałe opinie.
    Całkowity brak szacunku dla stałych klientów mało tego nie informuję się o istotnych szczegółach mających wpływ na wysokość rachunku, a przy składaniu reklamacji rżną głupa i nie ma z kim rozmawiać. Szanowny PLAY -reklama dźwignią handlu-. Takim oto sposobem sami pozbędziecie się klienta - bo zaufanie można zawieść tylko raz. Dlatego też obiecałem sobie, że zrobię wszystko aby nikt z mej rodziny, znajomych w pracy nie korzystał z usług operatora PLAY.
    ZaletyŻadnych
    WadyBez limitu do wszystkich sieci UWAGA poza stacjonarnymi!!!!!!!!!!!
    w Play od 2008r
  • ~greg / 2013-06-19 22:10
    Ocena: 1.75 / 5
    Oszustwa to ich specjalność, włączą Ci sami usługę, a później masz do zapłacenia 40zł, blokują numer, a BOK ma Cię bardzo głęboko w poważaniu, omijać szerokim łukiem złodziejskie firmy.
    WadyZłodzieje
    4 lata
  • ~johny / 2013-03-28 22:58
    Ocena: 5.00 / 5
    Ludzie to kretyni, jak czytam komentarze to się zastanawiam czy czasami dostęp do internetu nie powinien być blokowany dla ludzi z IQ poniżej 90. TĘPAKI czytać umowy od góry do dołu zanim cokolwiek podpisujecie.
    Druga rzecz play jest ujowy bo telefon się 3ci raz popsuł? a co to ma do rzeczy?
    To chyba wina producenta kupisz nowe bmw z salonu popsuje się i też powiesz że to wina salonu?
    Trzecia rzecz zanim weźmiesz się za podpisywanie czegokolwiek dowiedz się jakie masz prawa jako konsument żeby wiedzieć co możesz a czego nie
    Czwarta rzecz czytaj ze zrozumieniem jak tego nie potrafisz weź osobę ze sobą co potrafi
    Piąta nigdy nie bierz telefonu który właśnie wszedł i jest hitem z reguły pierwsze serie idą do testowania żeby w dalszych etapach wyeliminować mankamenty
    I ostatnia rzecz jak masz z czymś problem zawsze masz rzecznika praw konsumenta
  • ~julia / 2013-02-18 11:18
    Najgorszy operator sieci komórkowej z jakim miałam dotychczas odczynienia. Mam abonament w play w ramach pakietu all inclusive, który gwarantował bezpłatne minuty na nr stacjonarne. Jak się okazało po otrzymaniu pierwszego rachunku. Rozmowy są darmowe ale tylko przez 60 minut. Jeżeli przekroczy się limit to naliczana jest odpłatność poza abonamentem. W praktyce oznacza to rachunki w wys. 100,00zł zamiast 40,00zł. Dodatkowo o operatorze świadczy niekompetentna obsługa klienta i pobieranie dodatkowych opłat za połączenia z operatorem (* 500), też oczywiście poza abonamentem.
    ZaletyBrak
    WadyBrak żetelnej informacji, niekompetentna obsługa, naliczanie opłat poza abonamentem
  • ~Karolina / 2013-06-17 14:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu podpisania umowy o internet z Play ! , chyba że ktoś ma za spokojne życie i będzie chciał sie bardzo często denerwować , a zdaży się to za każdym razem gdy będzie chcieli połączyć się z internetem . Nie mogę doczekać się końca umowy , odrazu rezygnuję ! .
    ZaletyBrak
  • ~kartacz / 2015-02-17 18:14
    całkowita porażka,firma nastawiona na maksymalne wyżyłowanie klienta z kasy,pomimo przedstawienia dokumentów świadczących o zapłaceniu faktury( błedne zafakturowanie jej przez system Play) - jedyną odpowiedzia było wezwanie z firmy windykacyjnej,oczywiście z naliczoną po raz drugi kwotą już zapłaconej faktury! - Absolutnie z daleka od tej firmy!!! Play to ZŁODZIEJE I OSZUCI
  • ~kole / 2014-01-25 16:26
    Ocena: 1.25 / 5
    pobieranie 0,14, wysyłanie 0,05 Mbps wg speed test w godzinach popołudniowych w sobotę i tak samo jest we wszystkich innych godzinach szczytu, zgodnie z umową mam prędkość do 4 i gdzie ta prędkość?? patrzcie również na prędkość wysyłania ledwooooooo idzie, mam go od 2 lat w tym samym miejscu i jest coraz gorzej, wątpliwy jest również sposób rozliczania transferu nocnego niby jest ale również naliczany jest do puli chyba, że zauważysz i złożysz reklamacje, którą zostanie uznana
    Zaletybrak
    Wadyprędkość dla bardzo cierpliwych
    2 lata
  • ~maju / 2013-07-12 13:17
    Ocena: 1.25 / 5
    Witam jestem w PLAY 2 lata telefon ok choć cały czas coś doliczają internet różnie mam dwa w PLAY jeden 8 GB drugi 16GB z tym większym cały czas jest problem mniejszy działa całkiem zadowalająco bo czasami też jest problem ale rzadziej. Przedłużyłem niedawno umowę z operatorem i niestety naliczyli sobie nie wiem skąd sporą sumkę. Myślałem że to porządny operator ale niestety jest jak każdy inny kantuje klienta jak tylko może i na czym tylko może nie reagując na nic i nie potrafi wytłumaczyć dlaczego i skąd są naliczane takie kwoty. Nie polecam przedłużania umowy lepiej zerwać i wziąć nową ofertę.
    Zaletytanie połączenia
    Wadyoszukują na fakturach po przedłużeniu umowy
    2 lata
  • ~user play / 2015-02-22 21:25
    Ocena: 1.25 / 5
    Posiadam usługę internet LTE 4G PLAY bez limitu, defakto limit wynosi 100GB więc odpada oglądanie filmów na 60 calowym tv przez wi-fi, nie tylko z powodu szybkiego pochłaniania GB ale także ze względu na kiepską predkość wczywania się obrazu. Przez pierwszy po zawarciu umowy tydzien internet działał świetnie, gdy już tylko minął okres próbny wszystko zaczęło spowalniać. W tym momencie obejrzenie teledysku na youtube i jednoczesne go ściąganie na pc jest niemożliwe, teledyski 4-5 min wczytują się kupę czasu, nie wspomne już o filmach porno które to cały czas się zacinają. Internet w play LTE może przydać się babcią odwiedzającym fora o szydełkowaniu...dla kogoś kto chce pracować na tym necie a czasem obejrzeć sashe grey...to straszna udreka

    link do jpga ze speed testu :http://pokazywarka.pl/b4i3gj/#zdjecie14422165 porażka !!!
    Zaletyprzenosny modem
    Wadybardzo wolny internet, ciagłe dzwonienie do play z prosba o restart jest juz meczoce
    3 miesiące, usłuha 89zł
  • ~vip / 2013-06-19 12:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Po przedłużeniu umowy z play operator wyłączył mi numer i twierdząc ze to moja wina każe mi zapłacić karę 2500zl za rozwiązanie umowy bez możliwości kontynulowania umowy i kozystania z usług
    Zaletybrak
    Wadysame
    5 rok sie zaczol
  • ~adam / 2013-06-10 15:47
    Ocena: 1.50 / 5
    Przestrzegam przed ta firmą. "Na początku czuć było dbałość o klienta, w tej chwili inwestuja tylko w reklamy. Masz problem, to stracisz cały dzień, bo odbijają Toba jak piłeczka, nie my, tylko pod ten numer, to nie nasz sprawa, dzwońcie pod ten. Oddałem modem do reklamacji - okazał się zalany - tylko kto go zalał?? Chyba sam serwis, w drugim urwało się złącze anteny - nie nasz sprawa, mimo, ze to wada fabryczna. Nie liczcie na jakąkolwiek uznaną gwarancję - totalne zlanie klienta. Przepustowość internetu - 10% tego co mam na umowie napisane - masakra. Jak zawsze wszystkim mówiłem, że to super sieć, tak teraz chętniej zostawię moje $ komuś innemu. Niebawem kończy się umowa. O dziwno na początku wszystko spełniało normy.
    Zaletyw tej chwili juz brak
    Wadyczęste dziury zasięgowe, 10% przepustowości łącza, brak kompetentych ludzi w obsłudze, zwalanie całej winy zawsze na klienta
    10 miesięcy 170zł
  • ~Darek / 2013-07-09 17:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Transfer nocny to ściema - naliczają mi pobór danych o godzinie 9.03 choć pobieram dane np. od 4. Prędkość w godzinach wieczornych okropna.
    Zaletybrak!!!!
    Wadycała lista
    18 miesięcy
  • ~Dominik P / 2016-02-21 12:51
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam was serdecznie. Pozwolę sobie opisać mój przypadek, który nie został jeszcze tutaj poruszony. Jeżeli którykolwiek z użytkowników usług PLAY miał podobną sytuację, to proszę o wymianę poglądów, co do analogicznych doświadczeń z tym operatorem. Moją przygodę z PLAY postaram się opisać możliwie dokładnie, punkt po punkcie. Od ponad pięciu miesięcy jestem użytkownikiem PLAY 4 G LTE. Zawiązałem z operatorem umowę abonencką na okres dwóch lat, gdzie limitu transferu danych został określony na 45 GB miesięcznie, w cenie 59,90 zł/miesiąc. W dniu podpisania umowy, obsługa salonu sprzedaży poinformowała mnie, że po przekroczeniu tego limitu Internet znacząco zwolni, ale wciąż będę mógł korzystać z sieci. W tym miejscu podkreślam, że o zwolnieniu prędkości łącza zostałem uprzedzony i liczyłem się z tym. Miałem też świadomość, iż określenie "Internet bo limitu" w przypadku tej oferty nie jest w stu procentach jednoznaczny, a obsługa salonu wyjaśniła mi na czym dokładnie to polega. Również się z tym liczyłem. Powyższy pakiet 45 GB w zupełności spełniał moje oczekiwania, liczyłem się również z tym, że czasami będę musiał dopłacić za dodatkowe gigabajty, jeżeli zdarzy mi się przekroczyć umowny limit danych. W tym miejscu po raz kolejny przypomnę zapewnienia konsultanta PLAY, że po przekroczeniu limitu danych, wciąż będę miał dostęp do Internetu. Miesiąc temu przekroczyłem umowny limit, Internet wciąż działał, dość mocno zwolnił, ale można było z niego korzystać, jednak czasami - podkreślam słowo "czasami" - prędkość łącza zwalniała do irytująco niskich wartości. Powiedziałem sobie "ok, przekroczyłem limit danych, więc trzeba dokupić dodatkowe gigabajty". Dokupiłem dodatkowe dziesięć gigabajtów danych i wszystko wróciło do normy. Teraz sytuacja się powtórzyła, ale operator PLAY nałożył blokadę na przeglądarkę. Po przekroczeniu limitu danych, nie mam dostępu do Internetu jak mnie zapewniono. Pomimo tego, że stan sieci jest "połączony", sygnał jest bardzo dobry, to nie mogę uruchomić żadnej strony. Nie można nawet uruchomić panelu obsługi modemu i łącza, którego ikona widnieje na moim pulpicie. Zamiast dostępu do ograniczonego, ale wiąż - bądź co bądź - Internetu, na wszystkich z trzech używanych przeze mnie przeglądarek wyświetla się komunikat z informacją, że przekroczyłem limit danych i muszę dokupić dodatkowy pakiet danych. Komunikat ten ma formę strony startowej, która wyświetla się bez względu na to jaki adres zostanie wpisany do przeglądarki. Przykładowo, po wpisaniu adresu wp.pl wyświetla się komunikat PLAY z poleceniem zapłaty za dodatkowy pakiet danych. Taka sama sytuacja ma miejsce po wpisaniu adresu Allegro lub jakiejkolwiek innej strony - bez wyjątków. Komunikatu tego nie można w żaden sposób dezaktywować. Czuję się wprowadzony w błąd przez operatora. Wszystkich płatności dokonuję w dniu otrzymania faktury i jest to też moja druga umowa, którą zawarłem z PLAY w ciągu ostatnich czterech lat. Jeżeli ta sytuacja powtórzy się jeszcze raz, to zgłoszę cały ten PLAY - owski syndrom do Miejskiego Rzecznika Praw Konsumenta. Opisana metoda działania tego operatora, jest dla mnie już nawet nie chałturą, czy okłamywaniem STAŁYCH klientów, ale zwykłym bolszewizmem. Słowem, przymuszanie oraz nakazywanie wbrew wcześniej, obopólnie zaakceptowanym oraz pisemnie ustalonym zasadom i regułom postępowania. Mam też pytanie do innych użytkowników. Czy PLAY ma prawo nakładać blokadę na przeglądarkę Internetową ? I jeszcze jedno. Kilka dni wcześniej wykonywano do mnie kilka połączeń z numeru (+48) 790 - 500 - 500. Połączeń nie odbierałem, gdyż jest to dla mnie numer nieznany. Po sprawdzeniu tego numeru w Internecie co się okazało ? Numer ten należy do P4 Sp. z o.o. Teraz nie mogę się doczekać, aż znowu do mnie zadzwonią. W ten weekend miałem wystarczająco dużo motywacji i czasu, aby przygotować sobie odpowiednią wiązankę. W bieżącej umowie z PLAY zaznaczyłem sobie ołówkiem wszystkie punkty, które mam zamiar poruszyć z konsultantem, a jest ich sporo. Zapewniam, że będzie to bardzo długa i rzeczowa rozmowa, bo w umowie również widniej zapis o tym, że po przekroczeniu limitu danych wciąż będę mógł korzystać z sieci, a zamiast tego nałożono blokadę na przeglądarkę.
    ZaletyZasięg
    WadyArt. 286, § 1 Kodeksu karnego
    4 lata
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2536
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2030
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4145
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3757
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2795
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2438
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1944
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179