Korzystam z usług Play juz ponad 2 lata i nie mam nic do zarzucenia.Poprzednio miałam telefon stacjonarny i internet w Netii i płaciłam ok.200zł m-cznie nie korzystając prawie z telefonu stacjonarnego.
telefon komórkowy miałam w ORANGE i łaczne rachunki wynosiły ponad 300zł. m-cznie. Teraz mam telefon komórkowy i stacjonarny za łączna kwotę 69zł. Za kilka dni skorzystam z internetu mobilnego za 29.90(4GB) i będę miała za niecałe 100 zł. wszystko.Jeśli chodzi o obsługę to nie jest wina operatora ale pracowników ,ich niekompetencji. Polecam Wszystkim niezdecydowanym!!! Pozdrawiam serdecznie.
p.s. szczerze odradzam ORANGE oraz NETIĘ ponieważ współpraca z tymi operatorami to droga przez mękę. Mam doświadczenie ponieważ telefony były zarejestrowane na męża,który ciężko zachorował(udar mózgu) i mimo prośby męża,żeby wszelkie uzgodnienia prowadzić z żoną (ze mną) nie były mozliwe.Jak juz po rozwiązaniu umowy na telefon stacjonarny i internet poprosiłam o zawarcie umowy na internet mobilny to przysłano mi znów umowę na męża,mimo,że ja osobiście z Nimi romawiałam i była to zupełnie nowa umowa. Jak zwróciłam uwagę to usłyszałam w odpowiedzi: " jak chce Pani zmienic użytkownika to musi pani dopłacic 40 zł!
Zaletyniewysokie koszty, miła obsługa, bezproblemowa komunikacja z operatorem.
Wadynie ma
ponad 2 lata (telefon komórkowy i ok. roku telefon stacjonarny) Koszt obu abonamentów 59,-zł.m-cznie w tym rozmowy do wszystkich 280 minut za darmo i na stacjonarnym 60 minut za darmo. Rozmowy poza abonamentem do wszystkich 29 gr/minutę.