Mam umowę. Duplikat karty, któryś, bo dostałem wiele nie działających zadziałał po miesiącu jak już akurat tego konkretnego nie miałem. Po złożeniu reklamacji wyłączyli mi telefon którym zarabiam na chleb na miesiąc. Po kilku reklamacja i 10 wizytach w salonie - były takie liczne, bo obsługa klienta wprowadzała mnie w blad poszedłem po numer do innego operatora, bo moje straty szły już w tysiące złotych i taniej mi przez dwa lata płacić Play za usługi z który nie korzystam niż się z nimi dalej szarpać. W sądzie raczej nic nie wskoram, mają doswiadczenie, bo praktycznie cały czas Play sądzi się z uokik i jak oni nie mogą z nimi wygrać, to co dopiero ja. Swoich klientów przeprosilem, wyjaśniłem przyczynę i podalem nowy numer.ZaletyBrak
WadyDługotrwałe i uporczywe awarię, zerowy poziom kompetencji, krętactwo, lawiranctwo, ignoranctwo, brak kompetencji, chamstwo pracowników itd, itp
Unikaj jak diabła