Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

NeoBus opinie

Ocena na podstawie 686 opinii

2.64 / 5

  • Poziom cen
    2.83
  • Oferta
    2.79
  • Jakość obsługi
    2.27
  • Wygoda
    2.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jarek / 2022-04-29 08:09
    Ocena: 4.00 / 5
    Generalnie ok, ale kierowca jak dla mnie -3. Pozagradzal 4 miejsca z przodu jakimiś gumkami i przeganiał ludzi na tył. Mówił,że zarezerwowane ale od Krakowa do Wrocławia nikt się nie pojawił. Ja miałem łokieć w żebrach bo pasażer który siedział obok mnie zasnął, a 4 fotele sobie komfortowo puste jechały. Jak spytałem kierowcy po trasie czemu to pozagradzał to tylko zdobył się na śmiech (taki do sera).24.04.22r
    WadyKierowca zepsuł wizerunek firmy
  • ~Kaga / 2017-10-03 15:04
    Ocena: 4.00 / 5
    Może i jeżdżą szybko, ale za każdym razem miałam poczucie bezpieczeństwa, kierowca w pełni panował nad pojazdem. Nie wiem skąd się biorą złe opinie o obsłudze. Dość często jeżdżę Neobusem w Bieszczady i za każdym razem trafiam na naprawdę miłą obsługę.
  • ~kasai / 2017-09-11 11:10
    Ocena: 4.00 / 5
    jestem bardzo zadowolona z usługi fakt kierowca mógłby pomagać z bagażami ale przecież nie musi jest kierowcą a nie bagażowym.Jechałam do Leska i z powrotem z W-wy i kierowcy byli mili.Ceny biletów bardzo satysfakcjonujące autobus nowy więcej miejsca na nogi niż w Polskim Busie.Obsługa na infolinii także miła i pomocna musiałam skorzystać bo zapomniałam telefonu z autobusu :-).Bardzo miłym zaskoczeniem był fakt że dostałam pełny zwrot pieniędzy za niewykorzystany bilet-z mojej winy bo przez roztrzepanie źle zarezerwowałam bilet.Na minus zapisuję brak odpowiedzi na maila.na pewno w przyszłym roku skorzystam.
    zakup przez internet ok40 zł osoba.
  • ~mikie111 / 2016-06-01 21:00
    Ocena: 4.00 / 5
    Podróż komfortowa, lecz dzięki uprzejmości Pana kierowcy zamiast dotrzeć do domu o godzinie 2:20, będe o 3:20:) a wystarczylo się zatrzymać i otworzyć drzwi... Teraz pozostaje czekanie na nocny:/
  • ~Pasażer / 2019-08-29 19:38
    Ocena: 4.00 / 5
    Wracałem w niedzielę w nocy z Wrocławia do Sanoka. Dwóch kierowców. Jeden siwy stary dziad drugi młody pod krawatem. Stary cały czas przeklinał jechał niebezpiecznie szybko. Gdy ten drugi młody wsiadł za kierownicę jazda była całkiem inna. Spokojny opanowany kierowca. Tylko ten stary cały czas go poganiał i uczył go jak ma jeździć. Współczuje temu Panu jeździć z takim starym zgrzybialym dziadem
    ZaletyMiły kierowca
  • ~Piotr / 2021-03-12 00:55
    Ocena: 4.00 / 5
    Ja jechalem wczoraj sanok - krakow bylo ok
    Jechalem dzisiaj Warszawa-Kraków o 19:30 z warszawy kierowcy wporzadku cieplo jest toaleta mozna podladowac telefon czego chciec wiecej a jesli ktos lubi luksusy to niech lata samolotem a nie wymaga cudow.
  • ~Piotr / 2021-03-12 08:12
    Ocena: 4.00 / 5
    Apropo masek.Kazdy z nas jest dorosly wiec powinien wiedzieć ze jezeli jest stan epidemii to zakladamy maski. A kierowca nie jest od biegania po autobusie i upominania pasazerow by zakladali maski. Obowiązkiem kierowcy jest dowieść bezpiecznie pasażerów i obsłużyć w zakresie bagazu przynajmniej tak mi sie wydaje.
    Kwestia opóźnień. Opóźnienia byly i beda bo sa korki a autobus nie przefrunie.
    Wielki szacun dla kierowców za prowadzenie takich autobusów i cierpliwość do klientów bo można zwariować.
    Taki jest moj punkt widzenia a pamiętajcie punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia.
    Czasem czytam ze gniazdko nie dziala. Wszystko sie psuje a zawsze mozna sie przesiąść do sprawnie dzialajacego.
    Boli mnie fakt keden gdy widze jak pasazerowie lekcewaza bezpieczenstwo nie zapinaja pasow.po to sa by bezpiecznie podrozowac a nie potem jojcyc ze wypadlo sie z autobusu gdyby doszlo do wypadku.
    Tyle mam do powiedzenia w tych kwestiach.
    Ja jestem zadowolony i bede dalej korzystal z uslug firmy Neobus.
  • ~salomon / 2017-08-04 16:08
    Ocena: 4.00 / 5
    Firma powinna skorygować rozkład, jest zbyt napięty - w niedzielę przy znikomym ruchu na drogach opóźnienie 20 min z Warszawy do Sanoka, m.in. przez nie uwzględnianie przesiadki w Niebylcu. W dzień powszedni wakacji kurs Sanok- Warszawa zakończył się dzięki dobremu kierowcy 5 minut przed czasem. Poza tym na wielki plus przestrzeń w autobusach (w Polskim Busie trzeba wyginać nogi, by siedzieć), gniazdka, wifi, w oknach zasłonki, klimatyzacja bez zarzutu, woda z Rymanowa w upały bez ograniczeń. Tyle po dwóch przejazdach linią N1 z tą firmą.
    ZaletyDużo miejsca na nogi
    WadyZbyt napięty rozkład
    linia N1
  • ~Szyms80 / 2019-08-01 18:53
    Ocena: 4.00 / 5
    Kupiłem bilet Wrocław - Katowice, taniej niż FlixBus. Ale tez z uwagi na to ze krótszy czas podróży. Czekając na busa przeczytałem te wszystkie negatywne oponie, trochę się wystarszylem, ale bus przyjechał 15min przed odjazdem, obsługa OK, bus nowy.
    ZaletyNiskie ceny, krótszy czas podróży niż konkurencja.
    WadyBrak aplikacji na której widać aktualne dane przejazdu jak FlixBus
  • ~Zed / 2020-10-16 14:35
    Ocena: 4.00 / 5
    Jadąc z Krakowa do Niebylca jest wiecznie opuzniony po 30 do 40 minut to jest chore. A potem czekamy nie wiem na co w Rzeszowie.
    ZaletyWygoda
    WadyOpuznienia
  • ~Zosia / 2019-08-14 11:41
    Ocena: 4.00 / 5
    Jeżdżąc kilkukrotnie tym przewodnikiem zawsze byłam zadowolona, ale podczas ostatniego wyjazdu do Warszawy spotkałam się z bardzo chamskim zachowaniem kierowcy dowożacego z Rymanowa do Niebyleca,pan był bardzoo nieuprzejmy i mam nadzieję go więcej nie spotkać.
  • ~Zośka / 2021-08-16 08:27
    Ocena: 4.00 / 5
    autobus spóźniony. brak informacji o opóźnieniu.
    brak klimatyzacji, na trasie Rzeszów - Łódź w taki upał jak wczoraj - tragedia, dużo ludzi brak nawiewu, zepsute szyberdachy..
    jeden z kierowców dość nie miły...
    nie działają kontakty.. brak wifi
    Zaletyw miare szybki transport
    Wadybrak klimatyzacji, nie działają kontakty żeby podłączyć sprzęty
  • ~Byk / 2020-09-25 15:53
    Ocena: 3.75 / 5
    Wracałem z lotniska Balice,nie przestrzegają przepisów nikt prawie niemal maseczki.Kierowcy nie zwracali wigole uwagi,pewnie których z nich zachoruje wkoncu to może się obudzą.Autobus opóźniony o 25 min
  • ~edi / 2022-07-09 22:44
    Ocena: 3.75 / 5
    Bardzo niemili kierowcy relacji Wrocław -Rzeszów !!! Pasażer to też człowiek i trochę kultury kierowców powinno przynajmniej obowiązywać ale Panom to dużo brakuje ….
  • ~Kinder / 2019-10-24 20:58
    Ocena: 3.75 / 5
    Jadę z Krakowa do Rzeszowa. Autobus się spóźnił 30 minut. A w środku autobusu wali moczem i kupą. Nigdy mi się to nie trafiło, dawno nie jechałem, widocznie jakość się pogorszyła
  • ~Masza / 2019-08-22 09:02
    Ocena: 3.75 / 5
    Jechałam tymi liniami 3 razy.Kierowcy non stop rozmawiają przy pomocy słuchawek przez telefon!Klną, jak szewcy!Mogłabym opisać ich kolegów, gdzie pracują, a jak dorabiają w NeoBusie.Jeden kierowca zrobił 15 min przerwę inni nie - chociaż na trasie wsiadają kierowcy.To są, czy nie ma tych przerw.Chociaz na chwilę rozprostować nogi człowiek potrzebuje.Ostatnia podróż, 20.08, godz.9.00 z Warszawy do Rzeszowa- koszmar.Pani, która kierowala- porażka! Wlokła się za traktorem, żadnych manewrów wyprzedzania.Opoznienie oczywiście.Dopiero w N.Debie usiadł za kierownicą mężczyzna i podróż nabrała tempa.Jak się uczy, to z pustym autobusem!
    ZaletyKierowcy- mezczyzni.
    Wady1)Brak przerw na rozprostowanie nóg.2)Kieroczyni, kobieta- nauka z pustym autobusem.3)Non stop rozmowy przez telefon i wulgaryzmy.
  • ~Pasażer / 2019-10-18 14:50
    Ocena: 3.75 / 5
    Dwa razy jechałem i dwa razy doświadczyłem braku profesjonalizmu i chamstwa. Wszystko jest OK do czasu przesiadki - wtedy zaczynają się bareizmy...
    W Polskim Busie nigdy nie było takiej komuny.
    Zalety...
    Wady...
  • ~przema / 2023-09-07 00:03
    Ocena: 3.75 / 5
    Wrocław-Katowice
    Jeżdże, są opóźnienia, ale kierowcy starają się nadrobić i z 20min opóźnienia finalnie 5min. Na pewno udział w tym mają parakonstruktorzy wrocławskiego dworca i p.Jacek Sutryk bo by wjechać trzeba objechać przez 4 skrzyżowania ze światłami cały dworzec.
    Oczekiwania innych może słuszne, ale u nas w Polsce chyba nierealne -wszędzie tylko cena, towary markowe i jakość to zawsze drugoplanowa kwestia.
    No i to że kierowcy... Ciekaw jestem co usłyszeć można z rozmów kierowców TIR-ów, innych -sam nieraz klnę, jak bezmyślność i hamstwo się szerzy, a na drogach wymuszanie i bezprawie to standard.
    Zaletyczystość, komfort i cena (spójrzmy na PKP droższe, mniej punktualne -własna elektryka i na swoich szlakach (nie tak jak busy -płatne autostrady)
    nie ma ciasnoty jak we Flix czy naszej kolejarskiej pogoni.
    Wadymała oferta (nie ma w czym wybierać), przebookowanie to sobie lepiej darować
  • ~tonyhalik / 2019-07-31 11:54
    Ocena: 3.75 / 5
    Infolinia to jakiś żart. Jeśli ktoś zwraca bilet, to nie ważne na jak długo przed podróżą, to i tak zwracają tylko 80%, chciałem przebukować na inny termin - dopłać 10zł. Przewoźnik spoko ale obsługa klientów lezy i kwiczy. Nawet w najgorszym PolskimBusie aż takk nie było...
  • ~Wysoki / 2023-08-10 19:27
    Ocena: 3.75 / 5
    Wcale a wcale się nie dziwie,że kierowcy się wkurzają jak im Ukraińcy mówią w swoim języku,prawda jest taka ,że się rozpanoszyli i nas wykorzystują na maksa,są wredni i odgrywają biednych i poszkodowanych ,a prawda jest zupełnie inna.kierowcy ich mają codziennie w autokarach to i nerwy im puszczaja,wożą się z jednego końca na drugi i ciągle czegoś chcą....
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.79, ilość opinii: 4742
Flixbus
Ocena: 2.18, ilość opinii: 2889
Sindbad
Ocena: 2.34, ilość opinii: 781
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 686
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 322
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.89, ilość opinii: 262
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4277
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4157
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3769
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2809