Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

NeoBus opinie

Ocena na podstawie 684 opinii

2.64 / 5

  • Poziom cen
    2.83
  • Oferta
    2.78
  • Jakość obsługi
    2.27
  • Wygoda
    2.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 35
  • ~Asia / 2016-08-28 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Na stronie podane są niedokładne informacje. Jest napisane, że bus odjeżdża z parkingu PKS w Łodzi. Niestety bądź i stety, takowe istnieją dwa. Vis-a-vis zielonego budynku Dworca Łodzi Kaliskiej i ten, z którego odjeżdża Polski-Bus. Na tym drugim istnieje 6 stanowisk pod zadaszeniem, z czego tylko ostatnie zawiera rozkłady jazdy łącznie z konkretnymi firmami. Przed dworcem także nie można było znaleźć wzmianki o neobusie na tablicach informacyjnych. Człowiek stał pod strzechą, wybiła godzina przyjazdu (lub raczej odjazdu), a busa nadal nie było widać. Nagle wyjechał z alei Adama Mickiewicza, skręcił w Karolewską i nie zatrzymał się, tylko przejechał pod wiaduktem. Z wypchanym plecakiem i obładowanymi torbami zaczęłam biec na drugi parking (odległość ok. 600-700 metrów), ale zmroziło mnie gdy zobaczyłam, jak ten odjeżdża sobie w najlepsze. Nie minęła nawet minuta. Od razu zadzwoniłam do nich na infolinię chcąc dowiedzieć się, czy to na pewno był bus jadący na Rzeszów. Pani po drugiej stronie słysząc moje pytanie bezczelnie się rozłączyła, nie udzielając odpowiedzi. Dzwonię po raz drugi. Odbiera inna osoba, która zaczęła opowiadać bajki, jakoby neobus czekał w Łodzi 15 minut i że wsiadło tam najwięcej ludzi. To już był szczyt wszystkiego. Musiałam załatwiać na poczekaniu Polskiego Busa, który na szczęście odjeżdżał godzinę później.
    Summa summarum weszłam ponownie na ich stronę, żeby wypełnić formularz za zwrot biletów. Po wpisaniu danych, dodaniu załącznika z wydrukowanym biletem dostałam odpowiedź na e-mail, że pieniędzy nie otrzymam, ponieważ jest już dawno po odjeździe. I mogę teraz położył krzyżyk na tych 50 złotych.
    Wracając (wykupiłam też powrotny) mieliśmy przesiadkę w Niebylcu, pod ich siedzibą. Wywiązała się następująca rozmowa, ok. godziny 22:04:
    Kierowca: O której my mieliśmy wyjechać?
    Kontroler: Chyba 15 po.
    Kierowca: A to pojadę teraz.
    Po prostu nóż w kieszeni się sam otwiera. Niech was to ostatecznie odwiedzie od wybrania tego przewoźnika.
  • ~Joanna / 2017-05-26 13:20
    Ocena: 4.75 / 5
    Kierowcy bardzo mili i pomocni. Zwrot niewykorzystanego biletu bez problemu. Zwrot gotówki na konto w ciągu 24h. Z przejazdów korzystałam ja i moja rodzina i jesteśmy b. zadowoleni.
    Zaletyduża ilość kursów, dobre godziny odjazdów/przyjazdów (w moim przypadku lotnisko w W-wie)
  • ~Kuba / 2017-07-14 11:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Reklamują się ulgami ustawowymi których nie uznają, kontakt z działem reklamacji bardzo trudny, ceny nieadekwatne do komfortu.
    ZaletyŻadnych
    Warszawa
  • ~magda / 2016-06-01 22:20
    Ocena: 2.25 / 5
    Bardzo czesto jezdze ale ostatnio bardzo sie zawiodlam zachowaniem waszych kierowcow (Sanok-Krakow). Piewsze 8 siedzen bylo zajete przez wode I nie wolno jej przestawic ( pan sie doslownie wydarl ze to on decyduje o rozmieszczeniu pasazerow w autobusie) nic nie dalo tlumaczrnie ze zarowno ja jak i Moj syn mamy chorobe lokomocyjna I na pzednich siedzeniach gdzie widzimy droge naj mniej jest DLA nas to dokuczliwe powiedzial zebysmy kolo toalety usiedli I ze mozemy tam sobie zygc do woli. No i porzdek w autobusie pierwszy raz byla taki tragiczny balagan (zdjecie posiadam tego porzadku) :-(
    Zaletywygodne siedzenia
    WadyArogancja kierowcy I porzadek w autobusie, brak wi-fii podobno awaria
    jezdze na trasie Sanok-Krakow i Krakow-Sanok od okolo 1 .5 roku
  • ~Monika / 2017-09-24 16:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Od dluzszego czasu autokary spod szyldu Neobus notorycznie opzniaja swoj przyjaz do miejsca docelowego. Proponuje zminic godziny podawane w rozkladzie jazdy i przestac wprowadzac klientow w blad.
  • ~queen / 2016-02-18 17:41
    Ocena: 5.00 / 5
    Mają darmowe wifi, kontakty do ładowania, jest czysto i kulturalnie. Dobrze się jeździ.
    Zaletywifi
  • ~Raros / 2017-04-05 20:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i wodorosty.Brak kultury kierowców i zlosliwosci.
    ZaletyBrak
    WadyNiekulturalni kierowcy.
  • ~Ryszard / 2016-10-17 12:08
    Ocena: 3.50 / 5
    NeoBus oceniam jako dobrego przewoźnika. Autokar którym miałem okazję podróżować na plus. Aczkolwiek przydałoby się więcej miejsca na nogi. Aczkolwiek tragedii nie ma i poziom jest przyzwoity. Zaskoczeniem była miła obsługa. Do tego załadunek i rozładunek bagażu wyjątkowo szybki i sprawny. Szkoda że mają tylko trzy trasy.
    ZaletyKursy niemal całą dobę, przyzwoity komfort podróży, miła obsługa
    WadyBrak możliwości rezerwacji konkretnych miejsc.
  • ~Sylwester / 2017-07-02 00:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem zarezerwowany bilet z Krakowa do Rzeszowa, dzwoniłem do szanownej pani do biura mówiąc że się dwie minuty spóźnię, faktycznie tyle się spóźniłem. Autobusu już nie było. Brak słów
  • ~Tom / 2017-07-11 01:42
    Ocena: 3.25 / 5
    Fatalny, nieakcetowalny poziom kultury obsługi. Obserwuję kierowców i sposób w jaki odnoszą się do pasażerów zaskakuje. Zupełny brak profesjonalizmu. Rozumiem, że na rynku pracy brakuje kierowców, ale może warto zainwestować w szkolenia, bo wizerunkowo wypada to fatalnie.
    ZaletyWygodne autobusy
    Wady- bardzo niski poziom kultury osobistej obsługi;
    - niepunktualność;
    - oszczędności polegające na skracaniu odcinków jazdy autostradą na rzecz dróg krajowych i to nawet tam, gdzie nie ma po drodze żadnych przystanków.
  • ~Tomasz / 2017-06-19 17:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Na pytanie czy fotel jest popsuty kierowca odpowiada, że nie wie. Pełen "profesjonalizm". Dodam, że autobus spóźnił się o 25 minut. Nie interesowało szanownego kierowczyny czy mi pomóc czy może zapewnić inne miejsce (autobus był pełny) klient musi dbać sam o siebie :(
  • ~Zosia / 2017-08-31 08:17
    Ocena: 5.00 / 5
    Pierwszy raz podróżowałam Neobusem . Trasa z Kielc do Polańczyka w lipcu i z powrotem Polańczyk Kielce 19.08.2017 Jestem bardzo zadowolona Punktualnie ,wygodnie , czysto , panowie z obsługi bardzo uprzejmi i życzliwi.Woda do picia gratis.Ceny bardzo przystępne ,a jak się trafi na promocyjne to rewelacja nawet za 1 zł można wrócić - potwierdzam .Przesiadka nie jest problemem . Wszystkim polecam podróż Neobusem
    Bilet kupiłam przez stronę internetową
  • ~ Jolanta / 2018-10-07 18:34
    Ocena: 5.00 / 5
    Wracałam z sanatorium Rymanów-Zdrój -Warszawa. Czysto, uprzejmie, profesjonalnie. Sprawne przegrupowanie pasażerów na bazie. Punktualnie na zachodnim. Polecam tego przewoźnika.
    ZaletyPunktualność, dobra organizacja przegrupowania pasażerów na bazie, ustawianie bagaży, woda mineralna gratis, czysto,kultura obslugi
    WadyNie zauważyłam
  • ~_doza5 / 2019-04-18 16:27
    Ocena: 2.75 / 5
    Ceny biletów poszły w górę.. Za to jakość świadczonych usług znacznie się obniżyła..
  • ~- / 2019-08-10 23:06
    Ocena: 1.00 / 5
    straciłem 30 złotych,zeby zarezerwować miejsce,chore,koszmar
    Zaletynie ma
    Wadyopieszałośc
  • ~.. / 2022-10-04 01:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam serdecznie kierowca nie mógł łaskawie zaczekać 4min bo tyle mieliśmy opóźniony dojazd z lotniska ale jak oni się spóźniają po godzinę i trzeba na nich czekać to już jest okej także z całego serca nie POLECAM!
  • ~... / 2021-12-21 11:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Dnia 21 grudnia wsiadłam w spóźniony autokar do Warszawy z polanczyka.Autokar zapełniony ludźmi, każde miejsce zajęte, kierowca bez maseczki!!! Jest czas covidu a tu takie coś! W dodatku bilety coraz droższe...jeśli wiadomo że autokar ma być zapełniony po przegi to wypadałoby zadzwonić i poinformować. Bo z tego co słyszałam jest wymóg odstępu jednego metra...
    WadyBrak bezpieczeństwa!!!
  • ~***** *** / 2020-07-23 13:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej
    Nie dość że drogo to jakość również tragiczna. Kierowcy stwarzają zagrożenia na drodze. Nie mozna doprosic sie o zwrot lub zmiane biletu. Żadnych informacji ani niczego w dodatku strona internetowa to porażka
  • ~~kmz / 2022-01-02 20:02
    Ocena: 5.00 / 5
    Pozostaje tylko podziękować za wygodną i komfortową podróż :)
  • ~128991 / 2019-05-20 12:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Okropna firma przewozowa. Dzwoniąc na infolinie dowiedziałam się ze mogę zapłacić karta a na miejscu okazało się ze to strasznie problematyczne. Transakcja nie chciała przejść (mimo środków na koncie) sugerowałam żebyśmy wyjechali z podziemia bo może być to kwestia zasięgu jednak spotkało się to z oporem ze strony kierowcy. Oczywiście po wyjeździe na ulice transakcja doszła do skutku. Zero zrozumienia, niechęć pomocy, podejrzliwość. Autobus niewygodny. Gdyby nie moj upór (kierowca kazał mi wyjść i nie dyskutować), musiałby czekać na kolejny transport 3h (dodam ze był środek nocy). Kompletne dno
strona 1 z 35
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.79, ilość opinii: 4700
Flixbus
Ocena: 2.18, ilość opinii: 2857
Sindbad
Ocena: 2.34, ilość opinii: 775
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 684
Szwagropol
Ocena: 1.98, ilość opinii: 318
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.89, ilość opinii: 258
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4143
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3757
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2794