Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

NeoBus opinie

Ocena na podstawie 715 opinii

2.64 / 5

  • Poziom cen
    2.83
  • Oferta
    2.78
  • Jakość obsługi
    2.27
  • Wygoda
    2.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kamil / 2018-05-18 17:26
    Ocena: 2.25 / 5
    Wczorajszego dnia miałem "przyjemność" podróżować z tym przewoźnikiem razem ze znajomymi. Jak w każdej firmie personel jest uprzejmy tak w tej firmie od wejścia do autobusu kierowcy byli bardzo aroganccy i wulgarni w stosunku do nas. Na pytanie czy można zapłacić kartą jeden z nich powiedział pod nosem "ja pier**le jeszcze kartą". Drugi kierowca od razu traktował nas jak bydło i stwierdził że jesteśmy pijani, bo śmialiśmy się na przystanku i było nam za wesoło. Dodatkowo jednemu znajomemu powiedziano że ma iść już usiąść na miejscu, więc usiadł na dole autobusu na co kierowca mu odparł że na tym miejscu nie może siedzieć i "wypad na górę, tam są miejsca dla was". Ogólnie nie polecam tego chamskiego przewoźnika, a raczej jego personelu.
  • ~Ketsalp / 2019-08-04 17:02
    Ocena: 2.25 / 5
    Firma nie poinformowała swoich pasażerów o zmianie miejsca odjazdu z uwagi na Tour De Pologne. Autobus opóźniony 40 min, a na płatnej infolini po 5 minutach oczekiwania słychać jak ktoś odbiera i zaraz się rozłączył! Żenada.
    WadyInfolinia, organizacja, informacja.
  • ~Klient / 2018-08-09 19:07
    Ocena: 2.25 / 5
    Zdecydowanie odradzam, lepiej iść na nogach niż jechać tym autobusem.
    ZaletyKlimatyzacja
    WadyWysokie ceny
    Przez całą podróż bardzo nieprzyjemny zapach wydobywający się z ubikacji
  • ~magda / 2016-06-01 22:20
    Ocena: 2.25 / 5
    Bardzo czesto jezdze ale ostatnio bardzo sie zawiodlam zachowaniem waszych kierowcow (Sanok-Krakow). Piewsze 8 siedzen bylo zajete przez wode I nie wolno jej przestawic ( pan sie doslownie wydarl ze to on decyduje o rozmieszczeniu pasazerow w autobusie) nic nie dalo tlumaczrnie ze zarowno ja jak i Moj syn mamy chorobe lokomocyjna I na pzednich siedzeniach gdzie widzimy droge naj mniej jest DLA nas to dokuczliwe powiedzial zebysmy kolo toalety usiedli I ze mozemy tam sobie zygc do woli. No i porzdek w autobusie pierwszy raz byla taki tragiczny balagan (zdjecie posiadam tego porzadku) :-(
    Zaletywygodne siedzenia
    WadyArogancja kierowcy I porzadek w autobusie, brak wi-fii podobno awaria
    jezdze na trasie Sanok-Krakow i Krakow-Sanok od okolo 1 .5 roku
  • ~Manna / 2019-08-18 14:57
    Ocena: 2.25 / 5
    17. sierpnia jechalismy na trasie Wrocław-Kraków. Wyjazd o godz.15:50, nr kursu 90257854, kierowca - w wieku tuż przedemerytalnym, przez całą drogę miał głośno włączone radio, więc mógł usłyszeć, że koło Krapkowic na trasie na A-4 jest wypadek i na odcinku kilkunastu km- potężny korek. Nie poinformował o tym pasażerów, nie wybrał innej drogi objazdowej, opóźnienie wyniosło ponad 1 1/2 godz. Ale to tylko przypadek na drodze. Natomiast kierowca przez ten czas gadał przez telefon z kolegą, wręcz krzyczał do słuchawki, obgadując innego kolegę. Bez skrępowania używał języka wulgarnego, wszyscy, a dzieci też były w autokarze, mogli go dokładnie słyszeć. Czy firma nie ma innych kierowców?!
    W Katowicach podróżni zdenerwowani ponad godzinnym czekaniem na autobus telefonowali bezskutecznie, aby czegoś się dowiedzieć. Ale kierowca przecież "wisiał na telefonie", więc nikt nie mógł się dodzwonić! Zdecydowanie odradzam podróż z tą firmą!
    Zaletybezpieczna jazda
    Wadygłośny i wulgarny jezyk kierowcy
  • ~Marek / 2018-09-08 09:40
    Ocena: 2.25 / 5
    infolinia płatna , opóźnienie ponad godzinę na trasie Wrocław Gliwice , żadnej informacji ,
  • ~Marta / 2021-01-08 00:08
    Ocena: 2.25 / 5
    Jechałam z Medyki do Warszawy, zadzwoniłam 30 min przed odjazdem autobusu, czy jest możliwość poczekać 5 min, bo się spóźniam, na infolinii powiedziały że 5 min Max kierowca zaczeka, odjazd miał być 23:30 A plus te 5 min to 23:35, ja akurat przyszłam 23:30 i autokar już jechał, próbowałam zatrzymać, kierowca nie zatrzymał, musiałam brać taksówkę żeby przegonić i zdążyć na niego w Przemyślu. Po wsiadaniu w Przemyślu kierowca zapytał,(dla czego nie z Medyki?)
  • ~NATHANIEL / 2022-12-08 19:45
    Ocena: 2.25 / 5
    8 grudnia. Kurs 12 z Wrocławia. Nie działają gniazdka. Po przesiadce w Niebylcu oprócz nie działających gniazdek, zamknięta WC. Brawo. Od lat tak nie było.
    ZaletyJuż zadnych
    WadyPorażka od lat
  • ~Ola / 2019-12-19 12:03
    Ocena: 2.25 / 5
    Kurs 19 grudnia o godz. 15 z Warszawy Zachodniej do Rzeszowa. Bilet mam wykupiony do Radomia Rondo ul. Warszawska. Kierowca nie zatrzymuje się na wyznaczonym przystanku bo jak twierdzi zagapił się. Robi z pasażerów debili nie chce się zatrzymać ani zawrócić. Wysadza nas na ul. Słowackiego tj. 10 km.dalej na drugim końcu miasta. Muszę zapłacić za taksówkę żeby z ciężkim bagażem dotrzeć do domu. Nigdy więcej podróży z Neobus.
  • ~Ostatni raz / 2023-09-02 11:53
    Ocena: 2.25 / 5
    To była najgorsza podróż w moim życiu.... trasa nocna Wrocław -Lesko 1.09.2023.... od Karowic zepsute ogrzewanie ... poczatkowe prośby o podkręcenie ogrzewania kończyły się chamskimi i wulkarnumi odżywkami kierowców.... Gdy już podszedł 5 klient z kolei z prośbą czy da się coś zrobić bo w autobusie na piętrze klimą dmucha na 14 stopni ludzie siedzą w kurtkach i jest cholernie zimno... kierowcy zaczęli krzyczeć do pasażerów obrażać ich... takiego braku szacunku do klienta nie widziałam nigdy w życiu... Pani poproszila o pomoc w zdjęciu bagażu usłyszała "a czy to mój bagaz" i musiała zdjąć go sama. Kolejna z bolącymi kolamen musiała wyjść na pietro bo na dole siedzieć nie można.... a cały dol wolne.... klienci są dla nich 0....
  • ~Ostatni raz / 2023-09-02 11:53
    Ocena: 2.25 / 5
    To była najgorsza podróż w moim życiu.... trasa nocna Wrocław -Lesko 1.09.2023.... od Karowic zepsute ogrzewanie ... poczatkowe prośby o podkręcenie ogrzewania kończyły się chamskimi i wulkarnumi odżywkami kierowców.... Gdy już podszedł 5 klient z kolei z prośbą czy da się coś zrobić bo w autobusie na piętrze klimą dmucha na 14 stopni ludzie siedzą w kurtkach i jest cholernie zimno... kierowcy zaczęli krzyczeć do pasażerów obrażać ich... takiego braku szacunku do klienta nie widziałam nigdy w życiu... Pani poproszila o pomoc w zdjęciu bagażu usłyszała "a czy to mój bagaz" i musiała zdjąć go sama. Kolejna z bolącymi kolamen musiała wyjść na pietro bo na dole siedzieć nie można.... a cały dol wolne.... klienci są dla nich 0....
  • ~Pasazer / 2019-09-27 20:18
    Ocena: 2.25 / 5
    Jade wlasnie z Warszawy wyjazd godzina 17. Komfort jazdy DRAMAT. Kierowca jedzie jak pirat. Wyprzedza na ciaglej I do tego na przejsciu dla pieszych. Wyprzedzajac a jest ciemno wlacza dlugie swiatla I oslepia kierowcow z naprzeciwka. Kierowca do zwolnienia. Wczoraj wyjazd z Krosna 12.50 kierowca w czasie jazdy kilkakrotnie smsowal. Dramat - zero bezpieczenstwa
  • ~Pasażer / 2021-07-17 13:12
    Ocena: 2.25 / 5
    Jadę teraz neobusem, autobus spóźnił się ponad 20min, ale rozumiem- korki. Największy problem był w tym, że na polu upał (ponad 30 stopni), mały busik zawalony ludźmi. Ogólnie bardzo duszno. Proszę kierowcę 3 razy, aby włączył klimatyzację, ale oczywiście nie spotkało się to z aprobatą z jego strony. Olał prośbę, udając, że nie słyszy. Powiem szczerze, kultura tego pana była na znikomym poziomie. Nie polecam.
  • ~Pasażer / 2024-04-02 23:41
    Ocena: 2.25 / 5
    Obsługa do wymiany lub do przeszkolenia z uprzejmości do pasażerów bo na obsłudze pasażerów interes się kręci. Jeżeli wsiadam np w Sanoku kurs do Warszawy to po godzinie jazdy w Niebylcu słyszę komunikat, że jest przesiadka do innego pojazdu a co z bagażem? Sami podróżujący muszą sami przeładowywać bagaż a gdzie obsługa autobusu? Pasażer raz bagaż załadował do bagażnika i powinien być dowieziony do stacji wysiadania tak jak przy lotach transferowych ( bagaż oddany przy wylocie odbierany przy przylocie). Szanowni kierowcy nie są w stanie poinformować przy przesiadce o przełożeniu bagażu samemu przez podróżnego Byłam świadkiem jak podróżująca przesiadła się i zapomniała o przeniesieniu bagażu a to powinien zrobić kierowca bo bagaże były np do Sanoka w oddzielnym luku bagażowym .
    ZaletyMożna dojechać z Bieszczad do Warszawy
    WadyKierowcy jeszcze raz kierowcy i przesiadki w Niebylcu
  • ~Pasażerka / 2022-01-24 09:34
    Ocena: 2.25 / 5
    Trasa Warszawa-Rzeszów, na początku pandemii pokasowane kursy m.in. ten o 19, do tej pory nie przywrócone. Tłok - cały autobus na kursie w dniu 21.01 godz. 20.40 wypełniony. Nie zachowane odstępy, ludzie bez maseczek, duszno. Autobus stary, fotele niewygodne i popsute, brak nawiewu. Dlaczego nie dają na zatłoczone kursy większych, piętrowych? Dlaczego nie zwiększą częstotliwości kursów? Kiedy napisałam do nich w sprawie maseczek, odpisali, że kierowca nie jest w stanie podczas jazdy sprawdzać pasażerów, ale dlaczego wpuszcza do autobusu bez maseczek? Dlaczego większość kierowców jest nie miła? Ceny biletów za wysokie jak na taką jakość, pewnie dlatego, że nie ma znaczącej konkurencji, flixbus nie zatrzymuje się po drodze na trasie Warszawa-Rzesów, więc jego konkurencyjność jest niska. Neobus boi się krytyki, wszystkie posty nie po ich myśli kasowane.
    ZaletyTrudno znaleźć
    WadyDużo, wymienione w komentażu
  • ~Patryk / 2023-09-26 21:57
    Ocena: 2.25 / 5
    Zastanawiam się czy ta firma kiedykolwiek odjechała punktualnie z przystanku. Jeżdżę już dość długo i jeszcze NIGDY nie byli o czasie na przystanku na którym wsiadam. Aż zadzwoniłem na infolinię z prośbą żeby zmienili rozkład jazdy skoro nie są w stanie dojechać punktualnie na dany przystanek a człowiek czeka jak debil po pół godziny i dłużej to jakaś wredna paniusia z wielkim pyskiem powiedziala mi żebym sobie zmienił przewoźnika jak mi nie pasuje. Normalnie szczyt chamstwa, człowiek płaci niemałe pieniądze za bilety a tu taki tekst z ust pracownika. Ciekawe czy właściciel wie jaką osobę zatrudnia. W dodatku ciężko się jej wysłowić poprawną polszczyzną, nikogo nie obrażając ale mocno pielęgnuje wiejską gwarę.
    WadyNotorycznie spóźnienia
  • ~Ryszard / 2019-05-07 13:47
    Ocena: 2.25 / 5
    Witam, nie polecam przewoźnika tym którzy chcieliby pojechać wraz ze swoim zwierzęciem. Od razu następuje odmowa wpuszczenia do autobusu.
    ZaletyWygoda i przestrzeń.
    WadyBrak możliwości przewozu zwierząt oraz nie miła obsługa.
  • ~Śliwa / 2018-08-14 13:11
    Ocena: 2.25 / 5
    Pierwszy przejazd na trasie Łódź- Ustrzyki Górne. Ponad 1h opóźnienie. Przewoźnik wybrany ze względu na teoretycznie bezpośrednie połączenie. W praktyce okazało się, że w Rzeszowie następuje przetasowanie pasażerów po innych autobusach, w zależności od dalszego kierunku jazdy. Na stronie przewoźnika brak informacji na ten temat, również kierowca nie powiadomił o tym przy wsiadaniu do autobusu. Nagle pasażerowie zmuszeni są do zbierania w pośpiechu swoich bagaży i przenoszenia ich do innych pojazdów. W czasie 10h jazdy brak jakiejkolwiek dluzszej przerwy, ponad te kilka minut podczas wysiadania i wysiadania pasażerów. Osoby wysokie będą miały problem ze zmieszczeniem nóg. Z toalety czuć nieprzyjemny zapach. Klimatyzacja działała.
    Kolejna podróż z Przemyśla do Rzeszowa z 25 minutowym opóźnieniem już przy odjeździe! Nie dość, że autobus podjechał spóźniony, to jeszcze kierowca miał problem z 'odhaczaniem' poszczególnych pasażerów, zwlaszcza obcokrajowców. W Rzeszowie mieliśmy przesiadke na pociąg, więc spytaliśmy kierowcę o której będziemy na miejscu. Odburczał, ze o 12.20, wg rozkładu. Na dworcu w Rzeszowie byliśmy o 12.39, a do odjazdu pociągu zostały 3 minuty. Cudem zdążyliśmy.
    Na ten moment NIE POLECAM tego przewoźnika. Brak punktualności. Po drodze żadnej przerwy, nie ma szans, zeby na dworcu kupić coś do jedzenia. Czas na przesiadkę w Rzeszowie to maksymalnie 5 minut. Cena nie adekwatna do warunków.
    Brak jakiejkolwiek komunikacji w obcym języku. W autobusie podróżowało kilkoro obcokrajowców. Nie poradziliby sobie z przesiadkami, gdyby nie pomoc współpasażerów.
    Do poprawki przede wszystkim czas przejazdu pomiędzy ppszczególnymi przystankami.
    ZaletyToaleta na pokładzie, klimatyzacja
    WadyNIIEPUNKTUALNOŚĆ. Niepełna informacja o przejazdach - przesiadki w Rzeszowie.
  • ~Varismi / 2019-07-30 18:51
    Ocena: 2.25 / 5
    Częste opóźnienia, dziś dodatkowo (oprócz prawie godzinnego opóźnienia) spotkałam się z wyniosłym, niemiłym kierowcą. Uważajcie na płatność gotówką. Kierowcy nie mają wydać ze 100 złotych. Gdybym sama nie zapytała o możliwość płatności kartą nie pojechałabym nigdzie.
    WadyNiemiła obsługa, opóznienia.
  • ~Vic / 2017-07-06 18:09
    Ocena: 2.25 / 5
    Fatalny przewoźnik. Niestety czasem nie mam wyboru i muszę korzystać. 90-95% opóźnień z których 50℅ więcej za 40 min. Teraz jadę z Warszawy do Rzesxows - 95 min opóźnienia na połowie trasy. Wytłumaczenie klasyczne - korki w Warszawie. Nie rozumiem, dla czego nie dostosować rozkład do warunków grafiku.
    Polecam unikać tego serwisu jeżeli czas ma znaczenie. Żadna oszczędność nie opłaca.
    Zaletybezpłatna woda na pokładzie
    Wadyrozkład istnieje tylko na papierze, fatalna nie punktualność

    część autokarów nie zapełnia wi-fi
    3 lata
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5083
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3141
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 867
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.95, ilość opinii: 337
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4609
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3932
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2990