Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Neckermann opinie

Ocena na podstawie 3 opinii

3.67 / 5

  • Cena/Jakość
    3.33
  • Obsługa klienta
    3.67
  • Oferta
    4.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 1
  • ~madlen_88 / 2019-03-20 17:17
    Ocena: 1.67 / 5
    Zacznę od tego, że Pan, który sprzedał nam wycieczkę, przestał pracować w Neckermann, a jego skrzynka pocztowa nie została przekierowana na żadną inną osobę. Adres po prostu przestał odpowiadać, a my na nasze pytania otrzymywaliśmy tylko zwrotki, że adres mailowy tego Pana nie istnieje. Wtedy to, po raz pierwszy zostaliśmy przez Neckermann pozostawieni sami sobie, bez żadnej informacji. Po prostu zapłaciliśmy i kontakt się urwał. Tuż przed wyjazdem byliśmy zmuszeni szukać jakiegoś innego kontaktu, ale bez przerwy łączyło nas z automatyczną sekretarką. W końcu udało nam się dodzwonić do biura w Warszawie i po kilkukrotnym przełączaniu nas od osoby do osoby, w końcu ktoś poinformował nas, że ten Pan już nie pracuje w Neckermann. Podczas rozmowy zadaliśmy kilka pytań odnośnie wyjazdu i otrzymaliśmy szereg fałszywych informacji, które zdezorganizowały nam całe wakacje… 1) Czy w hotelowych gniazdkach będą przełączniki do polskich wtyczek? Otrzymaliśmy odpowiedź, że oczywiście w hotelu powinny być przełączniki. Więc jedynie na wszelki wypadek, wzięliśmy jeden przełącznik. Okazało się, że otrzymana informacja była niezgodna z prawdą i hotel takich przełączników nie oferował. Przez całe 2 tygodnie męczyliśmy się z bez przerwy rozładowującymi się telefonami, aparatem i kamerą, bo mieliśmy ograniczony dostęp do prądu… 2) Czy na pokładzie samolotu będą oferowane jakieś posiłki. Otrzymaliśmy odpowiedź, że nie będzie, ale można sobie kupić. Więc zgodnie z tą informacją kupiliśmy sobie prowiant na całe 10h lotu w walucie Euro (na lotnisku we Frankfurcie). Okazało się, że niepotrzebnie wydaliśmy duże pieniądze, ponieważ na pokładzie serwowane były posiłki oraz napoje. Dodatkowo dowiedzieliśmy się, że posiłki dostosowywane są do osób, które są na specjalnej diecie. Ja jestem weganką, ale niestety nikt mnie o to nie zapytał podczas rezerwacji, ponieważ nie miał wiedzy, że na pokładzie jest w ogóle podawane jakieś jedzenie.. 3) W jakiej walucie Neckermann sprzedaje wycieczki fakultatywne na miejscu. Otrzymałam informację, że wycieczki sprzedawane są w EURO. Więc zabraliśmy głównie tą walutę, a okazało się, że wycieczki sprzedawane są tylko w dolarach.. W związku z czym mieliśmy za mało dolarów. Ale to nie wszystko! Okazało, się, że na miejscu w ogóle nie ma osoby, która sprzedałaby nam wycieczki z polskim przewodnikiem! Ponieważ…? Neckermann nie posiada rezydenta na miejscu! Jedynym powodem, dla którego kupujemy wycieczki w biurze podróży, płacąc dużo większe pieniądze, niż gdybyśmy zarezerwowali sobie hotel i przelot samolotem sami, jest to, że mam na miejscu opiekę polskojęzycznego rezydenta oraz polskojęzycznego przewodnika na wycieczkach. Pytałam o to przed dokonaniem rezerwacji i otrzymałam zapewnienie, że rezydent oczywiście będzie! Na lotnisku miała nas powitać polskojęzyczna osoba, która poinstruuje nas i odpowie na wszystkie nasze pytania. Finalnie czekał na nas meksykanin, który pokazał nam tylko autokar, do którego mamy wsiąść. Na miejscu również nie otrzymaliśmy żadnego namiaru na rezydenta. Zaczęliśmy się stresować i przeszukiwać segregatory, które leżały w głównym holu. Znaleźliśmy segregator Neckermanna, a tam namiar na naszego rezydenta- Panią Dominikę. Poczuliśmy ulgę i bezzwłocznie zadzwoniliśmy pod ten numer, ale okazał się, że podany w segregatorze numer nie istnieje. Nie mogliśmy też skontaktować się z Panem, który sprzedał nam wycieczkę, ponieważ jak wspomnieliśmy powyżej, zakończył z Neckermann współpracę i nie wyznaczył na jego miejsce żadnego zastępstwa dla nas. W segregatorze był też namiar na helpdesk, więc napisaliśmy maila. Zadzwoniła do nas jakaś Pani, która poinformowała nas, że Neckermann rezydenta w tym hotelu aktualnie nie posiada.. Owa rozmowa telefoniczna zwiększyła nasz rachunek za telefon 3krotnie.. Rozmowa zaowocowała jedynie tym, że przysłano do nas polską rezydentkę firmy TUI, która sprzedała nam wycieczki z polskim przewodnikiem. Natomiast nie dysponowała żadnymi informacjami na temat hotelu, okolicy czy naszego powrotu do domu. Niestety nie mówimy po angielsku ani po hiszpańsku. Brak rezydenta skutecznie popsuł nam wyjazd. Nie był to czas spokojny i beztroski. Przez cały pobyt musieliśmy szukać informacji, domyślać się, drążyć, stresować. Mieliśmy głowy nabite sprawami, które nie powinny być na naszych głowach. W naszym rozumieniu, właśnie po to kupujemy drożej wycieczkę w biurze podróży, żeby biuro wzięło te problemy na siebie… a my najpierw zostaliśmy pozostawieni sami sobie przed wyjazdem, potem otrzymaliśmy od Neckermann szereg fałszywych informacji, a potem ponownie zostaliśmy pozostawieni sami sobie. Dodatkowo oferta gwarantowała pływanie katamaranem oraz lekcje windsurfingu. Otóż na katamaranie istotnie można sobie popływać, ale pod warunkiem, że potrafi się nim pływać. Hotel oferuje zatem wypożyczenie katamaranu, a nie pływanie na katamaranie. Lekcje windsurfingu są, ale za opłatą. Złożyliśmy do Neckermann reklamację, ale otrzymaliśmy szablonową odmowną odpowiedź.
  • ~Łukasz / 2016-05-31 13:14
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dobre biuro podróży. Oferty porównywalne z niemieckimi oddziałami. Polecam wymagającym klientom.
    jednorazowo
  • ~Krzysztof / 2016-02-17 12:46
    Ocena: 4.33 / 5
    W zeszłym roku byliśmy z Neckermannem na Krecie, w przyjemnym czystym hotelu. Właściwie wszystko zgodnie z opisem. Nie mieliśmy wygórowanych oczekiwań, więc się nie mieliśmy na czym zawieść.
    ZaletyWszystko zgodnie z ofertą
    WadyInni uczestnicy wyjazdu, ale na to biuro nie ma raczej wpływu
strona 1 z 1
Dodaj własną opinię »

Pytania i odpowiedzi

Dodaj pytanie »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.90, ilość opinii: 161
TUI
Ocena: 4.72, ilość opinii: 6
Neckermann
Ocena: 3.67, ilość opinii: 3
mBank
Ocena: 2.14, ilość opinii: 422
Flixbus
Ocena: 2.12, ilość opinii: 320
Link4
Ocena: 1.65, ilość opinii: 238
nju mobile
Ocena: 3.28, ilość opinii: 107
Netflix
Ocena: 3.00, ilość opinii: 101
Virgin Mobile
Ocena: 2.62, ilość opinii: 56