Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Neckermann opinie

Ocena na podstawie 13 opinii

2.72 / 5

  • Cena/Jakość
    2.54
  • Obsługa klienta
    2.62
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 1
  • ~Lilianka / 2019-09-14 20:27
    Ocena: 1.67 / 5
    Pierwszy raz wybraliśmy się z dzieckiem na wakacje lot ok hotel to porażka pokoje w opłakanym stanie brud syf
    W drodze powrotnej prawie nie wylecielismy z Bułgarii do Warszawy bo zostały pomylone rezerwacje Pani rezydent uciekła z lotniska zostawiając nas na pastwę losu. Nie Polecam

    WadyHotel
  • ~Klient / 2019-09-06 10:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Oferta w Internecie różni się z tym co zastaliśmy. Kontakt Z rezydentka w skali 0..dostaliśmy do niej numer telefonu ktory caly czas był nieaktywny. Hotel to jakaś porażka. W drodze powrotnej mało brakowało a nie wrócilibyśmy do Polski bo całego biura nie było na liście wylotów! W trakcie afery rezydentka po prostu uciekła i tyle ją było widać. Za tą cene ktore wzielo biuro od nas inni mieli hotele 5 gwiazdkowe! Nie polecam!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko!
  • ~Romek / 2019-09-01 19:47
    Ocena: 3.67 / 5
    Treść: Wykupiliśmy 2 tygodniowy pobyt w Grecji Kreta hotel syella palace - 5 gwiazdek. Obsługa rezerwacji, rezydenta jak najbardziej na plus. Duży minus za animacje dla dzieci. W hotelu w którym przebywaliśmy znajdował się polski animator i klub lolo i Bernie. Mogę zrozumieć ze z racji standardu przebywało mniej polskich turystów jednak to nie usprawiedliwia zachowania pani animator która przez okres 2 tygodni zachowywała się jak na zesłaniu a program który otrzymaliśmy pierwszego dnia nie był całkowicie realizowany. Wisienki na torcie dopełniono „malowanie koszulek” dla dzieciaków za które biuro zadało ekstra 10 euro. Tutaj nie chodzi o pieniądze ale o szacunek i podejście do klienta. Koszt znikomy a renoma lega w gruzach. Trudno kupić po kosztach za kilka złotych koszulki z logo neckermann - dodatkowa reklama i dać dzieciom trochę frajdy. Moim zdaniem skandal proszę porównać sobie zaangażowanie i organizacje tego typu przez grecos - rewelacja. Niech ktoś cos z tym cos zrobi my w przyszłym roku na pewno nie skorzystamy z oferty neckermann.
  • ~Edek / 2019-08-26 13:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Przy przejściu dalej w trakcie rezerwacji nagle cena hotelu wzrasta o tysiąc złotych na osobę. Szukają osób, którzy się na to natną.
  • ~KatB / 2019-08-18 11:04
    Ocena: 5.00 / 5
    Wyjeżdżaliśmy na wakacje za granice pierwszy raz.
    Pani z biura poleciła nam hotel Kuban w Bułgarii . Wszystko było bardzo tak jak nam powiedziano .
    Hotel czysty , jedzenia dużo , obsługa super. Parking i transport ekspresowy . Gorąco polecam biuro Neckermann w galerii Ostrovia (Ostrów wlkp)
    ZaletyWszystko było na mega plus
    WadyKrótko ????
  • ~Ewa / 2019-08-13 18:20
    Ocena: 2.33 / 5
    Opinia tyl;ko negatywna. W moim odczuciu Biuro nastawione tylko i wyłącznie na zysk. Klient nie liczy się wcale-zwłaszcza już po zawarciu umowy. Wróciliśmy z Bułgarii. Po przylocie i udaniu się do stanowiska biura, informacja o stawieniu się do busa nr.... Do busa wszedł pan,przedstawił sie i oświadczył,że w dniu następnym stawią sie w hotelach rezydenci. Następnie opuścił pojazd. Kierowca podwoził pod dany hotel i tam zostawiał. Od tamtego czasu - poprzez stawienictwo w recepcji po pobyt i opuszczenie hotelu nie było żadnego rezydenta(hotel Kalofer). To skandal. Turyści zdani na siebie. Ja osobiście tego nie odpuszczę i złożę reklamację domagając się zadośćuczynienia. Na miejscu w hotelu śniadania tragiczne,a ponadto obserwowanie klienta jak podejrzanego, brak owoców, a jak już był arbuz czy winogrona, to oczywiście zleżałe w chłodni. Pomidory ostatniego gatunku, z wyprzedaży.Były osoby,które wykonały zdjęcia celem podjęcia kroków prawnych.Dochodziło do tego,że brakowało jedzenia i nie zostało już doniesione . Z uwagi na brak rezydenta, a tym samym kontaktu z nim, zero możliwości niezwłocznego zareagowania na taki stan rzeczy. Przez wiele lat jestem uczestnikiem zorganizowanego zagranicznego wypoczynku,ale z takim lekceważeniem klienta nie spotkałam sie nigdy. Rezydent jechał,uczestniczył lub pomagał przy zakwaterowaniu,następnie udawał sie do autokaru i jechał dalej do kolejnego hotelu z kolejną grupą. Nie polecam tego biura.Nastawienie tylko i wyłącznie na zysk, a klient zdany sam na siebie i innych postronnych ludzi, a przecież nie wszyscy znają języki obce.
  • ~Mada / 2019-07-30 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy, przenigdy nie korzystajcie z tego biura. NIGDY I ZA ŻADNE PIENIĄDZE !!! . Jeszcze nie wyjechałam, a już jest problem. Wyjazd - Majorka. Zamówiłam pokój z bocznym widokiem na morze. Dostałam pokój... bez balkonu. Zorientowałam się z dokumentów podróży, otrzymanych na niecałe 2 tygodnie przed wyjazdem. Zaproponowano mi .. upust 5% (sic!) lub innym zdecydowanie gorszy hotel, choć Neckermann twierdzi że dużo lepszy. A co ma mówić. I nie widza problemu, bo.,.... coś się w systemie poplątało. Uwierzycie, oni nie biorą odpowiedzialności za system który wykorzystują do rezerwacji. Aaaa, jest jeszcze opcja zwrotu całości kosztów. Ale na Majorkę , go tego miejsca już nie ma miejsca gdzie indziej. Ale... co ich to obchodzi, bo system zawalił. A jakbym miała dostać to co zamówiłam i za co zapłaciłam, to Neckermann mówi, że powinnam dopłacić ponad 1 tyś złotych, bo oni takich pokoi nie mają ( a na taki mam z nimi umowę) i muszą wziąźć z Neckermana niemieckiego. Ludzie, gdzie my żyjemy, zero odpowiedzialności.
    ZaletyŻadnych
    WadySame
  • ~gaalami / 2019-07-30 01:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam biura. Agresywna polityka cenowa Neckermanna powoduje że wiele osób ma wrażenie że straciło okazję i muszą jak najszybciej wykupić wycieczkę w podanej cenie bo już taniej nie będzie... NIE PRAWDA stanowczo nie polecam biura!!! jeżeli traficie na dobrą okazję i jakimś cudem uda Wam się zarezerwować wycieczkę w niskiej cenie to ok. Ale w większości wypadków ceny na początku są bardzo przystępne w porównaniu do komfortu hoteli itp., ale po zagłębieniu się w ofertę okazuje się że cena wzrasta o 200/300 zł na osobę. Ze względu na takie traktowanie klienta i wprowadzanie w błąd ODRADZAM!!
  • ~stokrotka / 2019-07-24 19:54
    Ocena: 2.67 / 5
    Jestem zawiedziona i rozczarowana ich zainteresowaniem klientem... Organizacja ze strony biura pozostawia wiele do życzenia :/
    Na początek 2 h opóźnienia na lotnisku, ale to się zdarza. Po wylądowaniu jakiś niby-rezydent skierował nas do autobusu i na tym się wszelkie zainteresowanie biura nami skończyło... Na drugi dzień w hotelu rezydent nie pojawił się na spotkaniu informacyjnym. Pisałam maila na adres podany na dokumentach, ale zero odzewu. Druga opcja, Facetime akurat nie działa na moim telefonie. Został zwykły telefon, ale nie było sensu dzwonić i pieniędzy tracić. Ogólnie załatwiałam wszystko na własną rękę, łącznie z wyrwaniem informacji nt. powrotu do Polski. Niestety na koniec Neckermann zrobił nam jeszcze niemiłą niespodziankę. W przedzień wyjazdu od godziny 18stej dwa razy zmieniała się godzina odjazdu z hotelu. Najpierw podano nam 1:30, ale około 22giej poszłam na recepcję a tam zmiana, że wyjazd jednak 0:20. Zatem kilka minut po północy czekaliśmy z walizkami na autokar i... wyszło, że wyjazd jednak 1:30 :/
    Lunch box'ów też nie dostaliśmy, bo w tym hotelu ich nie wydają ze względu na wczesne śniadania wydawane od 2:00. Tylko, że my ostatecznie wyjechaliśmy o 1:48. Przez te problemy z lotem, wyjazdem itp z 8 dni mieliśmy zaledwie 6 dni normalnych wczasów :/ Stąd wniosej - nigdy więcej z Neckermannem :/ serdecznie odradzam.
  • ~WITEK / 2019-07-20 14:53
    Ocena: 5.00 / 5
    Od momentu zakupu wyjazdu (Tunezja) do powrotu wszystko idealnie, kontakt z obsługą klienta oraz cala organizacja transportu i obsługa rezydenta perfekcyjna. Wszystko na czas, żadnych opóźnień.
    ZaletyOrganizacja wyjazdu wzorowa
    WadyBRAK
  • ~madlen_88 / 2019-03-20 17:17
    Ocena: 1.67 / 5
    Zacznę od tego, że Pan, który sprzedał nam wycieczkę, przestał pracować w Neckermann, a jego skrzynka pocztowa nie została przekierowana na żadną inną osobę. Adres po prostu przestał odpowiadać, a my na nasze pytania otrzymywaliśmy tylko zwrotki, że adres mailowy tego Pana nie istnieje. Wtedy to, po raz pierwszy zostaliśmy przez Neckermann pozostawieni sami sobie, bez żadnej informacji. Po prostu zapłaciliśmy i kontakt się urwał. Tuż przed wyjazdem byliśmy zmuszeni szukać jakiegoś innego kontaktu, ale bez przerwy łączyło nas z automatyczną sekretarką. W końcu udało nam się dodzwonić do biura w Warszawie i po kilkukrotnym przełączaniu nas od osoby do osoby, w końcu ktoś poinformował nas, że ten Pan już nie pracuje w Neckermann. Podczas rozmowy zadaliśmy kilka pytań odnośnie wyjazdu i otrzymaliśmy szereg fałszywych informacji, które zdezorganizowały nam całe wakacje… 1) Czy w hotelowych gniazdkach będą przełączniki do polskich wtyczek? Otrzymaliśmy odpowiedź, że oczywiście w hotelu powinny być przełączniki. Więc jedynie na wszelki wypadek, wzięliśmy jeden przełącznik. Okazało się, że otrzymana informacja była niezgodna z prawdą i hotel takich przełączników nie oferował. Przez całe 2 tygodnie męczyliśmy się z bez przerwy rozładowującymi się telefonami, aparatem i kamerą, bo mieliśmy ograniczony dostęp do prądu… 2) Czy na pokładzie samolotu będą oferowane jakieś posiłki. Otrzymaliśmy odpowiedź, że nie będzie, ale można sobie kupić. Więc zgodnie z tą informacją kupiliśmy sobie prowiant na całe 10h lotu w walucie Euro (na lotnisku we Frankfurcie). Okazało się, że niepotrzebnie wydaliśmy duże pieniądze, ponieważ na pokładzie serwowane były posiłki oraz napoje. Dodatkowo dowiedzieliśmy się, że posiłki dostosowywane są do osób, które są na specjalnej diecie. Ja jestem weganką, ale niestety nikt mnie o to nie zapytał podczas rezerwacji, ponieważ nie miał wiedzy, że na pokładzie jest w ogóle podawane jakieś jedzenie.. 3) W jakiej walucie Neckermann sprzedaje wycieczki fakultatywne na miejscu. Otrzymałam informację, że wycieczki sprzedawane są w EURO. Więc zabraliśmy głównie tą walutę, a okazało się, że wycieczki sprzedawane są tylko w dolarach.. W związku z czym mieliśmy za mało dolarów. Ale to nie wszystko! Okazało, się, że na miejscu w ogóle nie ma osoby, która sprzedałaby nam wycieczki z polskim przewodnikiem! Ponieważ…? Neckermann nie posiada rezydenta na miejscu! Jedynym powodem, dla którego kupujemy wycieczki w biurze podróży, płacąc dużo większe pieniądze, niż gdybyśmy zarezerwowali sobie hotel i przelot samolotem sami, jest to, że mam na miejscu opiekę polskojęzycznego rezydenta oraz polskojęzycznego przewodnika na wycieczkach. Pytałam o to przed dokonaniem rezerwacji i otrzymałam zapewnienie, że rezydent oczywiście będzie! Na lotnisku miała nas powitać polskojęzyczna osoba, która poinstruuje nas i odpowie na wszystkie nasze pytania. Finalnie czekał na nas meksykanin, który pokazał nam tylko autokar, do którego mamy wsiąść. Na miejscu również nie otrzymaliśmy żadnego namiaru na rezydenta. Zaczęliśmy się stresować i przeszukiwać segregatory, które leżały w głównym holu. Znaleźliśmy segregator Neckermanna, a tam namiar na naszego rezydenta- Panią Dominikę. Poczuliśmy ulgę i bezzwłocznie zadzwoniliśmy pod ten numer, ale okazał się, że podany w segregatorze numer nie istnieje. Nie mogliśmy też skontaktować się z Panem, który sprzedał nam wycieczkę, ponieważ jak wspomnieliśmy powyżej, zakończył z Neckermann współpracę i nie wyznaczył na jego miejsce żadnego zastępstwa dla nas. W segregatorze był też namiar na helpdesk, więc napisaliśmy maila. Zadzwoniła do nas jakaś Pani, która poinformowała nas, że Neckermann rezydenta w tym hotelu aktualnie nie posiada.. Owa rozmowa telefoniczna zwiększyła nasz rachunek za telefon 3krotnie.. Rozmowa zaowocowała jedynie tym, że przysłano do nas polską rezydentkę firmy TUI, która sprzedała nam wycieczki z polskim przewodnikiem. Natomiast nie dysponowała żadnymi informacjami na temat hotelu, okolicy czy naszego powrotu do domu. Niestety nie mówimy po angielsku ani po hiszpańsku. Brak rezydenta skutecznie popsuł nam wyjazd. Nie był to czas spokojny i beztroski. Przez cały pobyt musieliśmy szukać informacji, domyślać się, drążyć, stresować. Mieliśmy głowy nabite sprawami, które nie powinny być na naszych głowach. W naszym rozumieniu, właśnie po to kupujemy drożej wycieczkę w biurze podróży, żeby biuro wzięło te problemy na siebie… a my najpierw zostaliśmy pozostawieni sami sobie przed wyjazdem, potem otrzymaliśmy od Neckermann szereg fałszywych informacji, a potem ponownie zostaliśmy pozostawieni sami sobie. Dodatkowo oferta gwarantowała pływanie katamaranem oraz lekcje windsurfingu. Otóż na katamaranie istotnie można sobie popływać, ale pod warunkiem, że potrafi się nim pływać. Hotel oferuje zatem wypożyczenie katamaranu, a nie pływanie na katamaranie. Lekcje windsurfingu są, ale za opłatą. Złożyliśmy do Neckermann reklamację, ale otrzymaliśmy szablonową odmowną odpowiedź.
  • ~Łukasz / 2016-05-31 13:14
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dobre biuro podróży. Oferty porównywalne z niemieckimi oddziałami. Polecam wymagającym klientom.
    jednorazowo
  • ~Krzysztof / 2016-02-17 12:46
    Ocena: 4.33 / 5
    W zeszłym roku byliśmy z Neckermannem na Krecie, w przyjemnym czystym hotelu. Właściwie wszystko zgodnie z opisem. Nie mieliśmy wygórowanych oczekiwań, więc się nie mieliśmy na czym zawieść.
    ZaletyWszystko zgodnie z ofertą
    WadyInni uczestnicy wyjazdu, ale na to biuro nie ma raczej wpływu
strona 1 z 1
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.77, ilość opinii: 261
TUI
Ocena: 3.18, ilość opinii: 33
Rainbow Tours
Ocena: 4.28, ilość opinii: 21
Neckermann
Ocena: 2.72, ilość opinii: 13
Funclub
Ocena: 2.63, ilość opinii: 8
7islands
Ocena: 1.89, ilość opinii: 6
Flixbus
Ocena: 2.26, ilość opinii: 631
mBank
Ocena: 2.02, ilość opinii: 541
Link4
Ocena: 1.56, ilość opinii: 301
Netflix
Ocena: 2.87, ilość opinii: 140
nju mobile
Ocena: 3.16, ilość opinii: 126
Virgin Mobile
Ocena: 2.60, ilość opinii: 91