Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Multimedia Polska opinie

Ocena na podstawie 436 opinii

1.55 / 5

  • Parametry
    1.57
  • Cena
    1.64
  • Obsługa klienta
    1.47
  • Niezawodność
    1.42
  • Cena/Jakość
    1.95
  • Oferta
    2.24

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Krzysztof / 2019-12-11 14:50
    Ocena: 1.00 / 5
    To największa pomyłka jaką można w życiu zrobić
    Internet:
    Niestabilny ,czasami potrafi nie działać kilka godzin. Prędkość też daleko poniżej deklarowanej.

    TV:
    Trochę lepiej działa

    Ogólnie
    Wielkie D... Potrafią sami podnieść cenę na fakturach (reklamuję już 3 raz) poprzednie razy reklamacja uznana i cena powróciła do ceny z umowy, ale co z tego jak zdarza się to kolejny raz (i trzeba zmarnować czas na wizytę w pkt. Obsługi i pisać reklamację).
    ZaletyNie doszukałem się.
    WadyJak w opisie.
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Voll / 2019-12-03 19:33
    Ocena: 1.50 / 5
    Wybierając internet w multimedii zalecam zainstalowanie programów do monitorowania stabilności połączenia.
    Usługa ta cechuję się wyjątkową niestabilnością i potrafi w przeciągu 10 minut rozłączyć nawet do 15 razy.
    Godziny szczytu, weekendy nasilają tylko problemy.
    Dla porównania dużo lepiej radzi sobie internet podłączony z telefonu, który korzysta z nadajników radiowych!
    Próba zgłoszenia problemu wiąże się ze słuchaniem automatu przez około 20 min tylko po to aby infolinia przekazała technikom zgłoszenie, co i tak nie załatwi sprawy.
    Tylko dlatego, że sieć tej "zacnej" firmy jest przeciążona i nie radzi sobie w godzinach szczytu.
    Z technicznego punktu widzenia to utrata pakietów na poziomie nawet do 50%! oraz skoki pingu do 3000 ms.
    Podsumowując: internet zdatny do korzystania ze stron społecznościowych... Przelewy, gry online, oglądanie filmów tylko w przypadku posiadania "zapasowego" dostawcy.
    ZaletyWzględnie stała prędkość internetu
    WadyStabilność, ping, pakiety, obsługa techniczna
    MiejscowośćBielsko
  • ~Grz3chu / 2019-11-24 19:42
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam internet z Multimedii od lat 5. Byłem zadowolony z prędkości i niezawodności radiówki. Teraz mogłem przenieść się na światłowód. Bajka!
    WadyBrak no może hmm modem od nich jest po prostu brzydki.
    MiejscowośćTarnów
  • ~beatriks / 2019-11-20 11:55
    Ocena: 4.75 / 5
    Mam Internet od Multimedii od 15 lat. Drobne uwagi nie psują ogólnego dobrego wrażenia. Tylko trzeba wiedzieć, jak z nimi postępować. Do 2014 roku jedyną formą podpisania-przedłużenia umowy była rezygnacja ze współpracy. I cena była co najmniej taka sama, i sprzęt mógł być do wymiany (chociaż na starym, trafionym pozytywnie modemie ciągnę już 5 lat!) - miodzio!. A od 2015 sami dzwonią o przedłużenie. Ceny są w stosunku do innych operatorów OK. Szybkość 120 i to działa. A Biuro Obsługi Klientów? no cóż, załoga zmienia się co roku, nie ma kiedy się nauczyć i poziom fachowości leży. telewizja w stosunku do innych dostawców (z dekoderem do nagrywania i 2x multiroom) - za droga. I nie mam.
    Zaletyszybkość łącza, stabilność
    WadyBiuro Obsługi klienta
    MiejscowośćSzczecin
  • ~fcv / 2019-11-07 18:01
    Ocena: 1.00 / 5
    dlaczego multimedia polska nie informuje abonenta że sygnał radiowy został zmieniony na cyfrowy .Informacji brak .o zmianach informacji niema bo abonent płaci .ale konkurencja jest i zawsze może z rezygnować i do konkurencji się uda .
    Zaletybrak
    Wadybrak informacji o zmianach
    Miejscowośćjamajka
  • ~Ona / 2019-11-07 14:33
    Ocena: 1.75 / 5
    Montaz nieestetyczny i wrecz niebezpieczny - gwozdzie na wpol wystaja ze sciany. Wykupilam pakiet za 54zl, a przyslano mi fakture na ok. 5 razy tyle! Potem tygodniami nie bylo komu tego sprawdzic, bo pracownicy sie tym nie zajmuja - oni tylko przesylaja maile do centrali, ktore w niczym sie nie orientuje (dobrze, ze chociaz przez Bruksele taka reklamacja isc nie musi!) Jak juz w koncu po kilku tygodniach uda im sie poprawic wlasny blad, to zamiast orzeprosic i wyslac klientowi ostateczna, prawidlowa fakture, to wysylaja mase faktur korygujacych, ktore klient musi przeanalizowac i sam podliczyc. Tylko kolejne Alternaty 4 nakrecic. (Z pomoca techniczna tez bardzo ciezko sie polaczyc, szczegolnie jesli ktos nie zna swojego numeru abonenta - prawie niemozliwe, zeby z kims porozmawiac. Tylko jak chcesz wykupic usluge - to wtedy jest stado dostepnych pracownikow.)
    MiejscowośćSzczecin
  • ~hrf / 2019-11-02 11:59
    Ocena: 1.00 / 5
    widać że multimedia polska robi sobie kpiny z abonenta odkoduje na 1 dzień CANAL+ i myślą że skuszą abonenta nie .Zamiast radykalnej poprawy czyli dołożenia do pakietu max boks .
    Zaletybrak
    Wadyoszukiwanie abonenta stwarzanie pozorów do złapania .
    Miejscowośćfidzi
  • ~Sonderling / 2019-11-01 21:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Самый хреновый интернет с которым встречался.
    Цена огромная. Интернета Нет. Скорость как будто бы я через модем сижу в 2000 году. Свзяаться невозможно!!!
    Как блять до вас УРОДОВ ДОЗВОНИТЬСЯ??!?!?!?!
    ZaletyНЕТ
    WadyСКОРОСТЬ
    ЦЕНА
    НЕТ ВОЗМОЖНОСТИ СВЯЗАТЬСЯ
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Jędker / 2019-10-29 20:27
    Ocena: 4.75 / 5
    Korzystam z ich usług od 6 lat i nigdy nie narzekałem. Obecnie mam internet 600Mb/s, który działa bez zarzutu.
    ZaletyStosunek jakości do ceny, stabilność w działaniu usługi, sprawna i miła obsługa w BOK
    WadyCiut uboga oferta NDTV
    MiejscowośćGorzów Wielkopolski
  • ~Przemysław / 2019-10-28 09:52
    Ocena: 1.25 / 5
    Najgorszy (nie)dostawca internetu z jakim miałem nieprzyjemność. Nie ma tygodnia bez całkowitej awarii internetu, a jakość ich obsługi klienta to się do telewizji nadaje. Jedyny sposób to zgłaszać tych oszustów do UOKiKu za każdym razem.
    Zaletyczasem bywa internet
    Wadybrak internetu za który płacisz
    ta ich infolinia
    obsługa klienta
    MiejscowośćWrocław
  • ~Piotr / 2019-10-23 16:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Strasznie zacina się internet. Prędkość usługi 120 a w speedtest często poniżej 10. Nie polecam! Korzystam z musu bo nie ma tu innego Internetu z kabla.
    WadyPowolny, zacina sie
    MiejscowośćTarnów
  • ~Agnieszka / 2019-10-17 19:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziwię się dlaczego ci partacze mają taką wysoką opinię 1,8 bo to co najmniej o 0,8 zawyżona. Złożyłam reklamację, że pomimo że płacę za najwyższą prędkość nie mam wogole sygnału na jednym pietrze domu. Zadzwonił pan (cham jakich mało) i powiedział że nie będzie się nawet wybierał do mnie żeby zobaczyć bo u nich jest wszystko dobrze i żebym sobie zasilacz kupiła. Masakra. Na szczęście umowa do stycznia i w poniedziałek jadę wypowiedzieć umowę.
    ZaletyBrak
    WadyChamstwo
    MiejscowośćRzezawa
  • ~Pola / 2019-10-17 12:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma ever !
    Zmieniają pakiety bez Twojej wiedzy. Na koniec umowy zostałam obdarowana faktura na 137 zł ponieważ skończył mi się okres promocyjny, gdzie płaciłam 48 zł miesięcznie bez żadnych opóźnień. Gdy zadzwoniłam na infolinie konsultant odpowiedział ,że cenniki mogą zmieniać się z dnia na dzień !
    Nie polecam z całego serca!
    a internet to dno !
    Zaletyżadnych
    Wadyoszukują ludzi
  • ~Jakub / 2019-10-12 14:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Te ludzkie ścierwa kłamią w żywe oczy mówiąc iż dostaniesz "120mb/s", chyba bardziej na rok. Gruzjomedia to najgorszy dostawca internetu w Polsce i nie ma szans iż jest inaczej. Trzymać się z daleka, nie dotykać kijem z gównem na patyku.
    ZaletyMożna zabawnie zmieniać nazwę firmy, przykłady: "Gównomedia, Gruzjomedia, Biedomedia, Kłamcomedia"
    WadyWszystko co możliwe
    MiejscowośćToruń
  • ~as / 2019-10-11 19:12
    Ocena: 1.50 / 5
    niestety, router alcatel przesłany przez multimedia nie działa. zgłaszanie czegokolwiek jest męką kiedy nie masz numeru abonenta, system telefoniczny cię nie przepuści. po naprawie problemu, powtórzył się i znowu kicha. żałuję zakupu
    Miejscowośćgdynia
  • ~Karol / 2019-09-30 13:27
    Ocena: 1.25 / 5
    Chamstwo, buta i ciągłe próby naciągania na dodatkowe opłaty. Internet od Multimedii prawie nigdy nie działał zgodnie z umową (może przez pierwsze 3 miesiące) ale prawdziwe cyrki zaczynają się, kiedy chcecie zrezygnować ze "współpracy". Umowa skonstruowana z samych pułapek na klienta, ceny skaczą z 60zł na 600zł! A po kilkudziesięciu minutach słuchania automatu na infolinii, trafiamy na panią, ktorej kompetencje nie pozwalają na wykładanie towaru w warzyniaku, co dopiero do pracy na infolinii.
    Firma robi hajs na naciąganiu klientów na poukrywane "usługi", bo na pewno nie na świadczeniu tego za co płacicie.
    ZaletyWszystko "da się załatwić" do momentu podpisania umowy...
    Wady...po podpisaniu umowy załatwić nie da się nic, wszędzie kumulujące się koszta i próby naciągnięcia klienta na hajs
    MiejscowośćSuwałki
  • ~Paweł / 2019-09-30 11:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet nikomu nie polecam. MONTER NAJWIĘKSZY CH*J
    ZaletyBrak
  • ~AdamiSpadam / 2019-09-30 11:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Na infolinii nie potrafią podać przyczyny.
    Jeśli macie jakiś wybór, jakikolwiek wybór, to szanse, że jest on gorszy od MultimediPl jest tak bliski zeru
    Rzadko już spotyka się takie chamstwo a jednak.
    Naciąganie na niepotrzebne koszty,
    Zaletyzarty
    WadyNaciąganie na niepotrzebne koszty,
  • ~Ula / 2019-09-29 22:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza usługa internetowa jaka kiedykolwiek była mi świadoczna.
    Bardzo drogo, bardzo awaryjnie, ciągłe wymówki i przerzucanie winy na klienta. W umowie same kruczki i ciągłe próby naciągnięcia na drogie i niepotrzebne usługi dodatkowe. Infolinia to automat a jak już się dodzwoni człowiek do kogoś żywego, to jest to tak niekompetentna osoba, która nie potrafi udzielić wyczerpującej odpowiedzi.
    Kończenie z nimi współpracy to kolejna mordęga. Szereg płotków do przeskoczenia, wszystko w nadzei, że klienta się natnie na kolejne 500zł kary tu, 500zł kary tam. Żałosne.
    Żerują na studentach i emerytach, czyli ludziach, którzy z racji swojej sytuacji życiowej są raczej podatni na przekręty dużych korpo. Diabeł jak zwykle tkwi w szczegółach i jak ktoś przeczyta umowę podsuniętą pod nos a nie zasugeruje się uśmiechem konsultanta, to włos się na głowie jeży.
    W USA firmy żyjące z naciągania konsumentów na kruczkach prawnych i umowach z "dolnej części ciała" to norma - w Polsce tak popularne to nie jest. Mimo to, Multimedia przoduje i wyznacza nowe trendy, sięgając po najgorsze zagrywki jakie widziałam w Ameryce.
    Słowem - odradzam.
    ZaletyAbsolutnie brak
    WadyZasadniczo usługi świadczone przez tę pożal się Boże firmę są pretekstem do wyłudzania kasy z "frajerów"
    MiejscowośćWrocław
  • ~Agata / 2019-09-28 09:46
    Ocena: 2.50 / 5
    ŁÓDŹ. Kolejna awaria w tym miesiącu. Pan z obsługi technicznej powiedział, że idzie jesień to może tak się zdarzać. SERIO TAK POWIEDZIAŁ. 'Bo może zalewać'. Awarie trwające ponad 10 godzin. Nie monitorują stanu sieci w nocy. Czyli awaria, która zaczyna się dla nich od godziny 7 wtedy kiedy zaczynają pracować. Druga sprawa to praca modemu tv-po zmianie oprogramowania działa tragicznie wolno.
    MiejscowośćŁódź
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2245
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2085
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4702
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3965
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3033
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2619
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1296