Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Multimedia Polska opinie

Ocena na podstawie 430 opinii

1.55 / 5

  • Parametry
    1.56
  • Cena
    1.64
  • Obsługa klienta
    1.47
  • Niezawodność
    1.41
  • Cena/Jakość
    1.95
  • Oferta
    2.24

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~hrf / 2019-11-02 11:59
    Ocena: 1.00 / 5
    widać że multimedia polska robi sobie kpiny z abonenta odkoduje na 1 dzień CANAL+ i myślą że skuszą abonenta nie .Zamiast radykalnej poprawy czyli dołożenia do pakietu max boks .
    Zaletybrak
    Wadyoszukiwanie abonenta stwarzanie pozorów do złapania .
    Miejscowośćfidzi
  • ~Sonderling / 2019-11-01 21:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Самый хреновый интернет с которым встречался.
    Цена огромная. Интернета Нет. Скорость как будто бы я через модем сижу в 2000 году. Свзяаться невозможно!!!
    Как блять до вас УРОДОВ ДОЗВОНИТЬСЯ??!?!?!?!
    ZaletyНЕТ
    WadyСКОРОСТЬ
    ЦЕНА
    НЕТ ВОЗМОЖНОСТИ СВЯЗАТЬСЯ
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Jędker / 2019-10-29 20:27
    Ocena: 4.75 / 5
    Korzystam z ich usług od 6 lat i nigdy nie narzekałem. Obecnie mam internet 600Mb/s, który działa bez zarzutu.
    ZaletyStosunek jakości do ceny, stabilność w działaniu usługi, sprawna i miła obsługa w BOK
    WadyCiut uboga oferta NDTV
    MiejscowośćGorzów Wielkopolski
  • ~Przemysław / 2019-10-28 09:52
    Ocena: 1.25 / 5
    Najgorszy (nie)dostawca internetu z jakim miałem nieprzyjemność. Nie ma tygodnia bez całkowitej awarii internetu, a jakość ich obsługi klienta to się do telewizji nadaje. Jedyny sposób to zgłaszać tych oszustów do UOKiKu za każdym razem.
    Zaletyczasem bywa internet
    Wadybrak internetu za który płacisz
    ta ich infolinia
    obsługa klienta
    MiejscowośćWrocław
  • ~Piotr / 2019-10-23 16:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Strasznie zacina się internet. Prędkość usługi 120 a w speedtest często poniżej 10. Nie polecam! Korzystam z musu bo nie ma tu innego Internetu z kabla.
    WadyPowolny, zacina sie
    MiejscowośćTarnów
  • ~Agnieszka / 2019-10-17 19:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziwię się dlaczego ci partacze mają taką wysoką opinię 1,8 bo to co najmniej o 0,8 zawyżona. Złożyłam reklamację, że pomimo że płacę za najwyższą prędkość nie mam wogole sygnału na jednym pietrze domu. Zadzwonił pan (cham jakich mało) i powiedział że nie będzie się nawet wybierał do mnie żeby zobaczyć bo u nich jest wszystko dobrze i żebym sobie zasilacz kupiła. Masakra. Na szczęście umowa do stycznia i w poniedziałek jadę wypowiedzieć umowę.
    ZaletyBrak
    WadyChamstwo
    MiejscowośćRzezawa
  • ~Pola / 2019-10-17 12:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma ever !
    Zmieniają pakiety bez Twojej wiedzy. Na koniec umowy zostałam obdarowana faktura na 137 zł ponieważ skończył mi się okres promocyjny, gdzie płaciłam 48 zł miesięcznie bez żadnych opóźnień. Gdy zadzwoniłam na infolinie konsultant odpowiedział ,że cenniki mogą zmieniać się z dnia na dzień !
    Nie polecam z całego serca!
    a internet to dno !
    Zaletyżadnych
    Wadyoszukują ludzi
  • ~Jakub / 2019-10-12 14:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Te ludzkie ścierwa kłamią w żywe oczy mówiąc iż dostaniesz "120mb/s", chyba bardziej na rok. Gruzjomedia to najgorszy dostawca internetu w Polsce i nie ma szans iż jest inaczej. Trzymać się z daleka, nie dotykać kijem z gównem na patyku.
    ZaletyMożna zabawnie zmieniać nazwę firmy, przykłady: "Gównomedia, Gruzjomedia, Biedomedia, Kłamcomedia"
    WadyWszystko co możliwe
    MiejscowośćToruń
  • ~as / 2019-10-11 19:12
    Ocena: 1.50 / 5
    niestety, router alcatel przesłany przez multimedia nie działa. zgłaszanie czegokolwiek jest męką kiedy nie masz numeru abonenta, system telefoniczny cię nie przepuści. po naprawie problemu, powtórzył się i znowu kicha. żałuję zakupu
    Miejscowośćgdynia
  • ~Karol / 2019-09-30 13:27
    Ocena: 1.25 / 5
    Chamstwo, buta i ciągłe próby naciągania na dodatkowe opłaty. Internet od Multimedii prawie nigdy nie działał zgodnie z umową (może przez pierwsze 3 miesiące) ale prawdziwe cyrki zaczynają się, kiedy chcecie zrezygnować ze "współpracy". Umowa skonstruowana z samych pułapek na klienta, ceny skaczą z 60zł na 600zł! A po kilkudziesięciu minutach słuchania automatu na infolinii, trafiamy na panią, ktorej kompetencje nie pozwalają na wykładanie towaru w warzyniaku, co dopiero do pracy na infolinii.
    Firma robi hajs na naciąganiu klientów na poukrywane "usługi", bo na pewno nie na świadczeniu tego za co płacicie.
    ZaletyWszystko "da się załatwić" do momentu podpisania umowy...
    Wady...po podpisaniu umowy załatwić nie da się nic, wszędzie kumulujące się koszta i próby naciągnięcia klienta na hajs
    MiejscowośćSuwałki
  • ~Paweł / 2019-09-30 11:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet nikomu nie polecam. MONTER NAJWIĘKSZY CH*J
    ZaletyBrak
  • ~AdamiSpadam / 2019-09-30 11:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Na infolinii nie potrafią podać przyczyny.
    Jeśli macie jakiś wybór, jakikolwiek wybór, to szanse, że jest on gorszy od MultimediPl jest tak bliski zeru
    Rzadko już spotyka się takie chamstwo a jednak.
    Naciąganie na niepotrzebne koszty,
    Zaletyzarty
    WadyNaciąganie na niepotrzebne koszty,
  • ~Ula / 2019-09-29 22:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza usługa internetowa jaka kiedykolwiek była mi świadoczna.
    Bardzo drogo, bardzo awaryjnie, ciągłe wymówki i przerzucanie winy na klienta. W umowie same kruczki i ciągłe próby naciągnięcia na drogie i niepotrzebne usługi dodatkowe. Infolinia to automat a jak już się dodzwoni człowiek do kogoś żywego, to jest to tak niekompetentna osoba, która nie potrafi udzielić wyczerpującej odpowiedzi.
    Kończenie z nimi współpracy to kolejna mordęga. Szereg płotków do przeskoczenia, wszystko w nadzei, że klienta się natnie na kolejne 500zł kary tu, 500zł kary tam. Żałosne.
    Żerują na studentach i emerytach, czyli ludziach, którzy z racji swojej sytuacji życiowej są raczej podatni na przekręty dużych korpo. Diabeł jak zwykle tkwi w szczegółach i jak ktoś przeczyta umowę podsuniętą pod nos a nie zasugeruje się uśmiechem konsultanta, to włos się na głowie jeży.
    W USA firmy żyjące z naciągania konsumentów na kruczkach prawnych i umowach z "dolnej części ciała" to norma - w Polsce tak popularne to nie jest. Mimo to, Multimedia przoduje i wyznacza nowe trendy, sięgając po najgorsze zagrywki jakie widziałam w Ameryce.
    Słowem - odradzam.
    ZaletyAbsolutnie brak
    WadyZasadniczo usługi świadczone przez tę pożal się Boże firmę są pretekstem do wyłudzania kasy z "frajerów"
    MiejscowośćWrocław
  • ~Agata / 2019-09-28 09:46
    Ocena: 2.50 / 5
    ŁÓDŹ. Kolejna awaria w tym miesiącu. Pan z obsługi technicznej powiedział, że idzie jesień to może tak się zdarzać. SERIO TAK POWIEDZIAŁ. 'Bo może zalewać'. Awarie trwające ponad 10 godzin. Nie monitorują stanu sieci w nocy. Czyli awaria, która zaczyna się dla nich od godziny 7 wtedy kiedy zaczynają pracować. Druga sprawa to praca modemu tv-po zmianie oprogramowania działa tragicznie wolno.
    MiejscowośćŁódź
  • ~Natalia / 2019-09-26 15:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Multimedia to porażka.
    Byłam dzisiaj umówiona na podłączenie telewizji, dość, ze nie ustalają jeden godziny tylko widełki, aż 3 godzinne to dodatkowo nie przyszli.
    Dodatkowo na infolinii nie potrafią podać przyczyny.
    MiejscowośćTarnów
  • ~grosso / 2019-09-22 19:55
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie mam pojęcia co się dzieje w innych miastach ale jak czytam to włos mi na głowie się jeży. Posiadam od nich internet 120 mb/s i tv oraz multiroom. Jedyna awaria jaką mialem to padł mi modem od internetu który po zgłoszeniu natychmiast został wymieniony. Wszystko to działa już od 4 lat i nigdy nie mialem zadnej awarii. Internet nigdy nie zwolnił poniżej 120 zawsze jest powyżej. Akurat konczy mi się umowa i dostalem internet 300 mb/s plus wiekszy pakiet tv i to wszystko za niższą cenę. Więc nie wiem jak to robicie ze was ceny zabijają. Ja jestem mega zadowolony. Nie zamierzam rezygnować.
    ZaletyBezproblemowy odbior tv oraz świetne łącze internetowe, bardzo miła obsługa na infolinii.
    WadyZdecydowanie brak
    MiejscowośćSuwałki
  • ~Wizz / 2019-09-06 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem do czynienia z wieloma usługami internetowymi i różnymi dostawcami. Bywało lepiej, bywało gorzej ale nigdy nie było niczego choćby porównywalnie tragicznego jak Multimedia Pl.
    Gdy podpisywałem umowę to był jedyny dostępny dostawca w moim rejonie miasta (od tego czasu sytuacja się bardzo zmieniła) - niestety.
    Wtedy rozpocząłem 2 lata ciągłych awarii, internetu "działającego" znacznie wolniej niż w umowie, nieustannego obarczania winą klienta ("to musi być coś z pana strony u nas sygnał jest w porządku" - to słyszałem za każdym razem dzwoniąc na infolinię, a 5 minut później internet magicznie zaczynał działać bez jakiegokolwiek mojego działania) i resetowania modemu co 2-3 dni (odmówiono mi wymiany na inny egzemplarz albo model, bo ten "działa poprawnie"). Oczywiście, największa awaryjność usługi trafiała się w weekendy, święta i dni wolne od pracy, kiedy jedyne co można, to pogadać z automatem, zostawić zgłoszenie na automatycznej sekretarce i przypomnieć się o techników w pierwszy dzień roboczy, do którego dotrwamy.
    Do tego cała masa zbędnych i kosztownych produktów (jak anty-haha-wirus Emil), których wyłączenie nie jest ani proste ani natychmiastowe (wbrew zapewnieniom firmy).
    Co prawda w tym wszystkim obsługa była - póki była (o tym zaraz) bardzo miła ale nieprzydatna. Wszystko co "udało się załatwić" (i ocenić pozytywnie w ich systemie), miesiąc później trzeba było przedzwaniać raz jeszcze, bo "coś się nie zapisało" (i ocenić ponownie - tym razem już mniej pozytywnie). Skutkiem tego, kilka miesięcy płacenia za dodatki do usługi, które nigdy i w żaden sposób nie były potrzebne, a z których nie można było zrezygnować podpisując umowę.
    Potem obsługa na infolinii przestała w ogóle istnieć. Teraz praktycznie wszystko załatwia automat i trzeba sporo czasu spędzić (i kliknąć odpowiednie opcje) by usłyszeć kogoś na żywo... a później i tak przełączają między działami, żeby trafić na kogoś "kompetentnego" w temacie... co też do końca prawdą nie jest.
    Na 2 miesiące przed końcem 2letniej umowy zawitała do mnie konkurencja. Za pół ceny oferty z multimedii pl, światłowód 2+ razy szybszy (a upload to 10 razy szybszy), żadnych kruczków w umowie, żadnych dodatkowych opłat, żadnych specjalnych terminów (tylko 1 miesiąc wypowiedzenia umowy - norma), więc przez ostatnie 2 miesiące mam porównanie obu usług. Multimedia co chwilę leży, konkurencja od 2 miesięcy nie miała ani 1 dnia, w którym prędkości byłyby poniżej 99% sugerowanych w umowie. Żadnych resetów, żadnych przerw w dostawach (pomimo ostrzeżenia w SMSie, że z powodu burzy i wichury mogą wystąpić przerwy w dostępie do internetu), ani jednego najmniejszego problemu. W tym samym czasie internet od Multimedii odstawiał totalne disco na pasku zadań, rozłączając się i łącząc częściej niż przeciętna osoba mruga.
    Wszelkie próby zgłaszania niezgodności usługi z ofertą barykadowane były za kruczkami w umowie (na swoją obronę mam tylko to, że w momencie jej podpisania to był jedyny dostawca w moim rejonie), a koszt zerwania umowy jest oczywiście znacznie wyższy niż te 2 miesiące, które zostały mi niby do opłacenia... i tu też kolejne schody się zaczęły.
    Na 2 miesiące przed końcem umowy (gdy już miałem pewnego i zaklepanego zastępcę usług, który śmigał aż miło) zacząłem się przygotowywać do permanentnego zakończenia współpracy z firmą Multimedia Pl. Skontaktowałem się z infolinią by dowiedzieć się jak wygląda procedura zakończenia współpracy, oddanie sprzętu itd. W międzyczasie byłem bombardowany telefonami z ofertą przedłużenia umowy... pomimo kontaktu z szeregiem konsultantów od samego przedłużania i infolinią (w celu konkretnie zakończenia współpracy) przez 2 miesiące nie uzyskałem konkretnych i klarownych informacji jak wygląda ten proces - co by nie powiedzieć, że wręcz zostałem wprowadzony w błąd (odwołanie w toku ^_^).
    Pomimo przedstawienia mi następującej sytuacji - "umowa kończy się X.Y'19, ostatni rachunek zostanie przesłany X.Y'19, modem i okablowanie należy zwrócić do X.Y'19" każdy pracownik Multimedii "zapomniał" wspomnieć, że nieprzedłużona przeze mnie umowa nie wygasa (jak zostało to zasugerowane), tylko jednak "przechodzi w tryb nieokreślony i trzeba ją wypowiedzieć z miesięcznym wyprzedzeniem" - czyli coś o co dokładnie pytałem i jasnej odpowiedzi nie otrzymałem. Dopiero zwracając elektronikę, dowiedziałem się, że wciąż mam aktywną umowę, którą mogę wypowiedzieć... ze skutkiem "za miesiąc" i wtedy też będę mógł faktycznie oddać Multimedii ich własność (nie wcześniej ale mam tylko na to 3 dni robocze po zakończeniu współpracy, inaczej kolejne super specjalne, super wysokie opłaty).
    Po kolejnym (dość nieprzyjemnym) kontakcie z infolinią, rozpoczęto procedurę odwołania od przekształcenia umowy, którego cóż... 2 miesiące wcześniej próbowałem uniknąć. Do 30 dni czekania na to jak ich dział finansów zinterpretuje 1 wybraną a nagraną rozmowę z konsultantem, choć prosiłem o uwzględnienie wszystkich.
    Reasumując - jeśli macie jakiś wybór, jakikolwiek wybór, to szanse, że jest on gorszy od Multimedii Pl jest tak bliski zeru, że możecie brać w ciemno.
    ZaletyKiedyś byli dostępni jako jedyni w mniejszych dzielnicach.
    WadyWysoka awaryjność, ciągłe przerwy w dostawie internetu, cena, jakość usług, ciągłe gadanie z automatem na infolinii, doczepianie całej masy kosztownych "bonusów" do usługi, problemy z zakończeniem współpracy.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Agnieszka / 2019-08-30 18:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Szczerze mówiąc jestem zaskoczona dlaczego ta firma ma ocenę 1,3. Jak dla mnie to zdecydowanie za dużo. Płace za internet 59,90. W dniu dzisiejszym złożyłam reklamacje ze nie mam internetu w domu. Zadzwonił pan i powiedział ze to mój problem i żebym sobie kupiła wzmacniacz sygnału. Oni są tylko od tego żeby wziąć kasę. Na szczęście umowę mam do stycznia i składam rezygnacje. Rzadko już spotyka się takie chamstwo a jednak.
    ZaletyBrak zero
    WadyWszystkie mozliwe
    MiejscowośćRzezawa
  • ~oburzona / 2019-08-30 12:37
    Ocena: 1.00 / 5
    MASAKRA, ODRADZAM MOCNO. Cena wydała się dobra, ale co z tego, jak potem tyle problemów i płacenie za niedziałający internet. Także nie dajcie się pokusić ceną. Usługa i obsługa klienta to jakaś kpina. Internet często się zawiesza lub nie działa, a załatwianie czegokolwiek z Multimedią to koszmar. Największym przegięciem było to jak po 30 min spędzenia czasu (na marne) na infolinii pojechałam do biura obsługi - adres podany na stronie multimedii, Jana Pawła. Na miejscu niespodzianka - biura nie ma, ochroniarz budynku pow, że nie ma ich już tam conajmniej 4 miesiące. Tego dnia straciłam na infolinię i dojazd do nieistniejącego, a podanego na stronie biura conajmniej 2 godziny. Hitem było jak zgłaszając reklamację na infolinii pow o okłamywaniu Klientów podając fałszywe informacje na stronie, a Pani pow mi uwaga - "my jako konsultanci nie mamy wglądu do strony" - WOW. Infolinia to wiszenie na telefonie conajmniej 20 min, po których można usłyszeć (jak już przekieruje wreszcie i nagada komunikatów milion), że czas oczekiwania na połączenie to kolejne 20 min.... Zamówiłam oddzwonienie - mieli rzekomo na to 48 godzin, a oddzwonili po 4 dniach. Pomoc techniczna w infolinii jest dla picu - daje automat instrukcje co robić ze sprzętem, ale jak już się przez wszystkie opcje przejdzie i zaznacza cały czas, że sprzęt dalej nie działa to nie łączy z człowiekiem tylko od nowa lecą wszystkie instrukcje, znowu stracone 20 min. Gdy się wybierze zły nr przy połączeniu nie ma opcji "cofnięcia" się, więc po straconych już ok.5-10 min trzeba dzwonić na nowo, doliczcie do tego kolejne minimum 3 minuty słuchania automatu na wstępie (nazwy podawane na samym początku z przypisanymi nr mogą być mylące, np aktywacja i dezaktywacja usług w mojej logice to też rezygnacja, a jednak nie, więc trzeba dzwonić wówczas od nowa).
    Wadyfałszywe, nieaktualne informacje (jak adres biura) na stronie internetowej, zawieszający się i/lub nie działający np przez 2 tygodnie internet, masakryczna infolinia "pożerająca" np.30 min z życia bez załatwienia czegokolwiek, fatalna obsługa klienta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Robert / 2019-08-29 20:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Zrezygnowalem z uslug. Predkosc do 100 MB/S - kpina. Jak jest jest 10 MB/s to jest dobrze (Gdansk). O wiele lepiej przez siec komorkowa (kilkanascie, do 20 MB/s; LTE). Przestali przysylac mi rachunki i zaczeli nękać smsami o zaleglosciach wraz z odsetkami. Interwencje nie pomogly. W związku z brakiem rachunkow (stare wyrzucilem), nie moglem nic zalatwic na infolinii, bo nie znalem nru klienta, a w systemie nie byli w stanie mnie odszukac po innych danych, jak adres swiadczenia uslugi czy nr pesel. Podobno blad systemu. KPINA, SLABA JAKOSC, WYSOKA CENA, ODRADZAM KAZDEMU KTO CENI SOBIE SPOKOJ I BRAK NERWOW!!!
    MiejscowośćGdańsk
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4399
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2231
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2071
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2523
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227