MiejscowośćŻory
strona 9 z 31
-
~PTR / 2022-03-07 21:54
Padły mi wszystkie usługi. Dzwonię na pomoc techniczną, powinna jeszcze funkcjonować 15 min, słucham tych wszystkich durnych regułek po czym mnie rozłącza -
-
~Lukasz / 2022-03-05 13:02
Ta firma to kpina. Internet od 2 tygodni działa szybciej na komórce niż przez sieć.
Nie można się dodzwonić tylko debilne automatyczne porady człowiek wysłuchuje.
Zacznę poszukiwać alternatywy dla tego dostawcy internetu.MiejscowośćKościelna Wieś -
~Slawomir / 2022-03-03 15:59
Dnia 01 03 wyłączono mi kablówkę i do dziś niepotrafia jej włączyć.Co dzień dzwonie po dwa razy i nic tylko mam czekać bo już włączają.Normalnie smiechawa pl.Ile to może trwać w czasach komputeryzacji.Jak już podpiszesz umowę to cię mają gdzieś.Jestem ciekawy kiedy się zlitują.Zobaczymy jak się zrechabilitują ZaletyBrak jak do tej poryWadyCiężko cokolwiek załatwićMiejscowośćKwidzyn -
~Pawel / 2022-03-02 15:26
Najgorsze gówno w Polsce . Oni są tylko od brania pieniędzy a świadczenie usług zawartych w umowie mają w d...... MiejscowośćGóra Ropczycka -
~Ela / 2022-03-01 16:53
Brak internetu w telefonie na zewnatrz. Myślę że popełniłam wielki błąd podpisując umowę. W Orange nie miałam nigdy problemu internetem. -
~zeb / 2022-02-28 15:52
Wszystko ok do puki coś nie przestanie działać bo wtedy masz problem Na tę chwilę to najgorsze gówno na jakie wdepnołem mam nadzieję że po raz ostatni NIGDY WIECEJ MULTIMEDIOW NIGDY WIECEJ VECTRY ZaletyMam nadzieję że zbankrutująWadyWszystko gdy potrzebujesz pomocyMiejscowośćStalowa Wola -
~misiek / 2022-02-22 21:08
Zazwyczaj rzadko wystawiam negatywne opinie ale sytuacja w Multimedia robi się ostatnio uciążliwa i beznadziejna.
Internetu nie ma od 19.02.22 (sobota ) ..w dniu jutrzejszym mija 5 dzień i słyszy się tą samą informacje o przedłużającym się z dnia na dzień terminie naprawy, znów na następny dzień. Żadnej rzetelnej informacji kiedy usuną usterkę.. komunikat dość jasny dla klienta; odczep się człowieku jak będzie to będzie. . Oczywiście ,jak przyjdzie płatność za tv i internet trzeba zapłacić za całość miesiecznego abonamentu ???? Multimedia nie szanuje klientów.
Umowę nie przedłużę .
Internet wiecznie zawieszony lub spowolniony chociaż wykupiony jest duży pakiet.
TV też często zawiesza się.!
Nie polecam ..WadySłaby zasięk internetu, zawiesza się stary sprzęt i niewymienia się na nowy .MiejscowośćBarlinek -
~Wercol / 2022-02-20 20:55
Wyrzuca co chwile neta, przegrałem przez to turniej w lolu. Obiecuję że już nigdy nie przedłużę umowy. ZaletyBrakMiejscowośćIwkowa -
-
~KLIENT / 2022-02-19 22:55
Dzisiaj tj.19.02.br.brak Internetu i tv, od 18;50 żaden konsultant nie odebrał telefonu, jestem bardzo rozczarowana jak klient jest traktowany, ale już nigdy nie przedlużę umowy. WadyBrak pogotowia w przypadku awarii w dni wolneMiejscowośćJaroty -
~Anakin / 2022-02-15 18:46
Bardzo często brak internetu. Czasami razem z TV, jak dzisiaj. ZaletybrakWadydużoMiejscowośćGłowno -
~Justa / 2022-02-10 14:24
Nie polecam ! NAJGORSZE CO MOGLO MNIE SPOTKAC TO PODPISANIE KOLEJNEJ UMOWY! OSZUSCI ! Opłacam funkcję wi-fi, która jest nieaktywna. OSZUSCI twierdzą, że u nich w systemie jest wszystko w porządku. Śmiech ma sali! MiejscowośćGniewkowo -
~Kuba / 2022-02-07 14:09
ZŁODZIEJE jednym słowem, posiadałem nadpłatę w eboku, po kilkunastu mcach chciałem ją wypłacić, ponieważ wróciłem w rodzinne strony, jak się okazuje, nadpłata w magiczny sposób zniknęła...nikt nie wie gdzie xD kradną w biały dzień. Wynajmujący wypowiedział mi umowę mieszkania, chciałem przenieść usługę w kilka miejsc, niestety firma nie pozwoliła mi na to, ponieważ ważniejszym od uczciwej obsługi klienta było nałożenie na mnie kary w wysokości 700zł. Jak ognia unikać!! ZaletybrakWadyza mało znaków -
~thommy181 / 2022-02-05 13:15
Od 11 ;ay jestem użytkownikiem Multimedia i w zasadzie przez cały czas można mieć jakieś zastrzeżenia. Zawsze gdy się nie złoży wypowiedzenia to nowa umowa opiewa na bajońskie sumy. Jedynie z działem utrzymania klienta można wynegocjować dobre warunki. Po fuzji z Vectrą jest totalne olewatorstwo w stosunku do klienta, który płaci za usługi. Spychologia i ignorancja wszelkich problemów z jakimi się kontaktuje rozmówca. Obecnie mam umowę ważną od 1 stycznia 2022 roku. Rzekomo nie ma jej w systemie i jeden dział spycha odpowiedzialność na drugi. Mistrzynią była Pani z infolinii, która stwierdziła, że niepotrzebnie dzwonię, bo wczoraj dałem pismo i telefonowałem i teraz mam czekać do 30 dni na rozpatrzenie. Telewizja z pakietami premium opłaconymi nie odbiera, a tylko na jednym telewizorze i to z brakami. Nikt nie jest w stanie pomóc, bo jest weekend. Firma może i dobra jak chodzi o ceny, ale obsługa to żart i jeśli coś trzeba sprostować lub jest usterka od razu się dowiadujesz, że to Tobie nie działa, a odpowiedź na pismo do 30 dni. ZaletyNa chwilę obecną brakWadyWad jest sporo. Póki działa usługa i nie ma problemu to OK. Jeśli chcesz coś załatwić w BOK musisz być ukierunkowany na to, że człowiek po drugiej stronie słuchawki wypnie się na ciebie. A jeszcze się dowiesz, że niepotrzebnie dzwonisz.MiejscowośćSzczecin -
~Gogi / 2022-01-31 16:41
Firma porażka - najbardziej obsługa na infolinii. Obiecują wszystko o co pytasz, mimo że nie ma. Reklamacja - to już czarna rozpacz. Niby załatwione, ale nie ma w systemie. Zgłaszasz znowu ale zapisują co innego. I zmieniają zakres reklamacji.
Moja rada - ominąć się nie da, ale wszystko na piśmie i umowy i reklamacje. Nic na telefon, bo bezczelnie kłamią!ZaletyDostępność sygnału jeśli jestWadyObsługa klientów, brak szacunku, kłamstwo co do usług, wielkosci opłat, reklamacjaMiejscowośćKętrzyn -
~anetek / 2022-01-31 09:53
Ta firma to jakiś żart olewaja klientów brak sygnału dwa dni nie można dodzwonić do konsultantów po godzinie oczekiwania stracilam cierpliwość ZaletySuper olewanie klientów maja do tego talentWadyKiepskiej jakości obraz jak jest , częste awarie , brak kontaktu z konsultantemMiejscowośćGorzów Wielkopolski -
~Jacob / 2022-01-16 02:35
Te usługi można ubrać w jedno słowo „Porażka” MiejscowośćŚwidnica -
-
~Romek / 2022-01-03 13:30
Muł nie internet... co jakiś czas zrywa połączenie, fatalna obsługa klienta…niesłychanie irytujący automat utrudnia połączenie z żywym człowiekiem (który i tak nie pomoże) OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!!!! ZaletyżadnychWadyWszystko!!!MiejscowośćToruń -
~Iwona / 2021-12-30 02:32
Czterokrotnie umawiani technicy, do montażu nowego sprzętu. Raz przyszedł,bez sprzętu , trzy razy nie zgłosili się wcale, nikt się ze, mna nie kontaktował.Reklamacje były przyjmowane i ponownie nikt nie przychodził Za piątym podejściem sprzęt zamontowany , ale dekoder tv nie nagrywa wszystkich programów , tylko jakieś marginalne nieistotne dla mnie. W trakcie zawierania umowy pytałam konsultantkę ,czy nowy dekoder nagrywa wszystko i zapewniła mnie ze tak. Pracownicy niesolidni i nie zorganizowani. Czuje się oszukana następna umowę podpisze z inna firma nawet jeśli zaproponuje gorsze warunki. ZaletyBogata oferta programów tv i szybki internet za rozsądna a cenę.WadyNiekompetencja pracowników , brak organizacji pracy i przepływ informacji, pomiędzy pracownikami.
29 listopada podpisałam nowa umowę a 24 grudnia otrzymałam pismo, ze 31 grudnia kończy mi się umowa i naliczą mi ceny bez promocji, ale zapraszają do podpisania nowych warunków umowy.MiejscowośćSzcecin -
~Jankoj7 / 2021-12-29 17:05
Całkowity brak szacunku do klienta - Infolinia telefoniczna: czas czekania z telefonem przy uchu ok. 1 godz. Oczekiwanie w punkcie obsługi: 2 godz. (w tym wypełnianie przez panią z okienka dokumentacji dot. przedłużenia umowy 0,5 godz.). Oczekiwanie z uwagi na COVID-19 poza budynkiem na zimnie, brak jakiejkolwiek informacji dot. kolejności wejścia. Wydawane numerki różnią się w zależności od rodzaju usług, więc trudno ustalić w jakiej kolejności należy wchodzić - w dobie COVID-19 klient ma grzecznie stać na mrozie i czekać, ale nie ma nikogo kto wyszedłby i powiedział klientowi kiedy jest jego kolej - wyświetlacz numerków w środku, a może należałoby go zamontować na zewnątrz i dać ludziom szanse na oczekiwanie np. w samochodach? Za odstanie 2 godzin okazało się, że przedłużenie umowy będzie mnie kosztowało 10 zł - to jakieś jaja wymagać opłaty za lojalność i dalszą chęć korzystania z usług?! ZaletyNie dostrzegam.WadyObsługa klienta rodem z głębokiej komuny.MiejscowośćCzchów, woj. małopolskie -
~Uzytkownik / 2021-12-21 18:24
Dno totalne
Nie polecam
Syf nic nie dziala,kompletna porażka
Czekanie na lini prawie godzine to jest jakas pomylka
Nie popelniajcie bledu podpisujac z nimi umowe
ZaletyBrakWadySlaba obsluga slaba szybkosc slaba jakos wszystko slabe zakonczcie dzialalnosc
strona 9 z 31