Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Multimedia Polska (TV) opinie

Ocena na podstawie 604 opinii

1.39 / 5

  • Cena/Jakość
    1.33
  • Obsługa klienta
    1.29
  • Oferta
    1.55
  • Cena
    2.00
  • Niezawodność
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Joanna / 2022-07-28 15:20
    Ocena: 1.33 / 5
    Od rana nie działa Internet w Sosnowcu, na fc odpowiedziano na moje pytanie że trwa usuwanie awarii i przyłączenie planowane jest na wczesne godziny popołudniowe, po czym informację skasowano, na oficjalnej stronie nic nie wspominają o awarii, a internetu jak nie ma tak nie ma, masakra
  • ~aven / 2022-07-23 17:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdynia Redłowo, internet prawie codziennie się wiesza. Dzieci dostają nerwicy. Odradzam !!!
    Na szczęście za miesiąc koniec cyrografu na 12 miesięcy. Nigdy więcej multimiedi.
    ZaletyBrak
    MiejscowośćGdynia
  • ~Jakub / 2022-07-19 01:22
    Ocena: 1.33 / 5
    Internet co chwilę się wiesza jak 13-sto látka z depresją. Nie polecam nikomu chyba że ktoś chce napsuc sobie nerwów
    ZaletyBrak zalet
    WadyWszystko związane z tą marką
    MiejscowośćGorzów Wielkopolski
  • ~Dagmara / 2022-07-14 18:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedno słowo - odradzam.
    Klient jest ignorowany i bagatelizowany zwłaszcza jeżeli się nie zna; technicy potrafią nie przyjść a w systemie zaznaczą, że byli; automat niczego nie rozwiązuje; nie da się doprosić o pomoc; przedłużają automatycznie umowę bez zgody; ciągle przerywanie dostawy internetu; telewizor zacina obraz i dźwięk.
    Ogólnie dno i 10m mułu.
    ZaletyNie widzę żadnych
    WadyBrak miejsca by wszystko opisać
    MiejscowośćGdynia
  • ~xyh / 2022-07-12 15:43
    Ocena: 1.33 / 5
    widać że kompetencji w biurze abonenta niema i nie było .nowy kierownik również nie ma żadnych kompetencji i wiedzy jedynie regułki nauczone nic poza tym .vectra KALISZ niby jest ale poprawy niema . oferta programowa przeciętna jak u pozostałych operatorów obsługa klienta dramat brak kompetencji wśród obsługi .
    Zaletybrak
    Wadybrak informowania o zmianach w ofercie programowej 2022 niema żadnej aktualnej lipiec . o tym że nowy kanał ma się pojawić nic niema .SPORTOWA TV od 1 08 2022 ma być. informacji na piśmie do abonenta niema wcale .
    Miejscowośćkalisz
  • ~Hejter multimedi / 2022-07-09 17:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam internet chodzi jakby nie mógł a ledwo odpalam jakieś gierki nie polecam
    ZaletyNic
    WadyWszytko
    MiejscowośćAfryka
  • ~Reniek / 2022-07-01 15:40
    Ocena: 1.67 / 5
    Internet przy prędkości 600 zrywa 3-4 x/h. Wizyty specjalistów z MM spowodowały zakup nowego rutera dwuzakresowego , kolejne - wymiana modemu...nadal zrywa. Gość z infolinii niekompetentny, nie przedstawiła się za to krzyczał i wyłączył się gdy przestał mówić, żadnej możliwości przedstawienia problemu. To standard usług MM??? Na szczęście ma Netię.
    MiejscowośćŁódź
  • ~Wiola / 2022-07-01 15:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo zła obsługa klienta, słaba jakość usług. Stanowczo nie polecam tej firmy.
    ZaletyBrak
    WadyŻenująca jakość usług
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Miki / 2022-06-29 19:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam!!!!
    Drogo, płaciłem ponad 300zł, gdy padł dekoder nie mogłem doprosić się naprawy/wymiany. Brak reakcji na telefony, na pismo otrzymałem pokrętną obraźliwą odpowiedź. Teraz chcą wyłudzić 309zł za niedostarczanie usługi.
    ZaletyBrak
    WadySame
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Mateusz / 2022-06-29 14:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenujący poziom usług. Od miesiąca staram się o wymianę routera po zmianie usługi uwaga w grudniu. Domyśleć musiałem się sam że router należy wymienić ponieważ sami o to nie zadbaliście. Na dziś zaplanowana kolejna wizyta technika i kolejne rozczarowanie ponieważ Pani z infolinii po moim telefonie poinformowała mnie że technik się nie zjawi. Jak najdalej od Multimedia Polska S.A. !!!
    Zaletybrak
    Wadybrak
    MiejscowośćBrzesko
  • ~Maciuś / 2022-06-28 19:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Działa tragicznie nie da się uzyskać pomocy.
    Walczymy od godziny z infolinią i nie da się rozmawiać z osobą tylko durny automat.
    Koszmar trwa...
    ZaletyBrak
    WadyDrogo i beznadziejnie
    Infolinia to jest największy żart
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Konrad / 2022-06-25 09:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Coś strasznego, naprawdę gdyby nie to że póki co jestem tylko w ich "zasięgu" Dawno bym zrezygnował, każdy dostawca internetu jest lepszy od tego *cenzura* nie ma tygodnia (w najlepszym wypadku) bez problemów i usterek, internet jeśli jest to w zawrotnych prędkościach 0.3Mbs do 1.5Mbs .... Najciekawsze że gdy człowiek dzwoni z awantura "ile można!? " To twierdzą że z ich strony wszystko dobrze ale nagle w magiczny sposób prędkość wraca na jakiś czas...
    ZaletyBrak
    WadyDosłownie wszystko, doktorat można by z tego napisać
    MiejscowośćKalisz
  • ~true / 2022-06-24 13:59
    Ocena: 1.00 / 5
    obsluga klienta jak w sredniowieczu. opinie1/5 wszedzie, nie ma tam kogos z managementu kto by sie tym zajal?
    Wadyna kursy obslugi klienta powinni zaczac chodzic, zero wiedzy
  • ~Jeb@ć multimedie / 2022-06-19 22:56
    Ocena: 1.33 / 5
    Chcesz obejrzeć film ? Haha zapomnij na umowie 320mb/s a film się nie załaduje nawet a pobrać już nie wspomnę 3 dni pobierania 2.5gb żałosne
    ZaletyBrak
    WadyWszystko co z nimi związane
  • ~Alek / 2022-06-08 13:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Krótko - nie polecam. Problem i z sygnałem TV, i z sygnałem internetowym. A w tym roku to już w ogóle coś się u nich dziwnego dzieje. Cierpliwie czekamy na światłowód i możliwość wpięcia się do konkurencji.
    Zaletybrak
    Wadyteraz same
    Miejscowośćmazury
  • ~Kam / 2022-06-01 17:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje i naciągacze! Uwaga bo przedłużają umowę bez zgody klienta!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćChrzanów
  • ~Magda / 2022-05-31 12:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam, na koncie nadwyżka a wypowiadając umowę nie potrafią jej wypłacić. Robią problemy.
    MiejscowośćGdynia
  • ~x / 2022-05-31 09:10
    Ocena: 1.67 / 5
    Naprzyjmowali mongołów bez uprawnień.Głupiej awarii pajac nie potrafi naprawić.
    Zaletybrak
    Wadyczęsto brak połączenia
  • ~anunia / 2022-05-30 18:17
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam monter nieprzyjerzdza na czas apozatym niby dokumenty wydaja monterowi a później sie okazuje ze nie wydali nie wywiazuja sie z swoich obowiazków
    Zaletynie ma
    Wadynie wywiazuja sie ze swoich obowiazków
    MiejscowośćTarnów
  • ~xyd / 2022-05-29 14:24
    Ocena: 1.00 / 5
    widać pomimo przejęcia przez vectra taki sam poziom jest jaki był kiepski . obie te firmy są siebie warte może kiedy Abonenci odejdą do konkurencji np POLSAT BOX ,ORANGE TV ,netia tv. wtedy obudzą się z niczym .
    Zaletybrak
    Wadyinformowanie o zmianach brak .obsługa w biurze abonenta dramat ,brak kompetencji pracowników całkowity .
    Miejscowośćkalisz
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2240
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1607
Netflix
Ocena: 2.14, ilość opinii: 715
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 604
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 463
UPC (TV)
Ocena: 2.07, ilość opinii: 304
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4264
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4142
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3754
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2791