strona 7 z 31
- « poprzednia
- 1 ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- nastepna »
-
~Joanna / 2022-07-28 15:20
Od rana nie działa Internet w Sosnowcu, na fc odpowiedziano na moje pytanie że trwa usuwanie awarii i przyłączenie planowane jest na wczesne godziny popołudniowe, po czym informację skasowano, na oficjalnej stronie nic nie wspominają o awarii, a internetu jak nie ma tak nie ma, masakra -
-
~aven / 2022-07-23 17:29
Gdynia Redłowo, internet prawie codziennie się wiesza. Dzieci dostają nerwicy. Odradzam !!!
Na szczęście za miesiąc koniec cyrografu na 12 miesięcy. Nigdy więcej multimiedi.ZaletyBrakMiejscowośćGdynia -
~Jakub / 2022-07-19 01:22
Internet co chwilę się wiesza jak 13-sto látka z depresją. Nie polecam nikomu chyba że ktoś chce napsuc sobie nerwów ZaletyBrak zaletWadyWszystko związane z tą markąMiejscowośćGorzów Wielkopolski -
~Dagmara / 2022-07-14 18:36
Jedno słowo - odradzam.
Klient jest ignorowany i bagatelizowany zwłaszcza jeżeli się nie zna; technicy potrafią nie przyjść a w systemie zaznaczą, że byli; automat niczego nie rozwiązuje; nie da się doprosić o pomoc; przedłużają automatycznie umowę bez zgody; ciągle przerywanie dostawy internetu; telewizor zacina obraz i dźwięk.
Ogólnie dno i 10m mułu.ZaletyNie widzę żadnychWadyBrak miejsca by wszystko opisaćMiejscowośćGdynia -
~xyh / 2022-07-12 15:43
widać że kompetencji w biurze abonenta niema i nie było .nowy kierownik również nie ma żadnych kompetencji i wiedzy jedynie regułki nauczone nic poza tym .vectra KALISZ niby jest ale poprawy niema . oferta programowa przeciętna jak u pozostałych operatorów obsługa klienta dramat brak kompetencji wśród obsługi . ZaletybrakWadybrak informowania o zmianach w ofercie programowej 2022 niema żadnej aktualnej lipiec . o tym że nowy kanał ma się pojawić nic niema .SPORTOWA TV od 1 08 2022 ma być. informacji na piśmie do abonenta niema wcale .Miejscowośćkalisz -
~Hejter multimedi / 2022-07-09 17:33
Nie polecam internet chodzi jakby nie mógł a ledwo odpalam jakieś gierki nie polecam ZaletyNicWadyWszytkoMiejscowośćAfryka -
~Reniek / 2022-07-01 15:40
Internet przy prędkości 600 zrywa 3-4 x/h. Wizyty specjalistów z MM spowodowały zakup nowego rutera dwuzakresowego , kolejne - wymiana modemu...nadal zrywa. Gość z infolinii niekompetentny, nie przedstawiła się za to krzyczał i wyłączył się gdy przestał mówić, żadnej możliwości przedstawienia problemu. To standard usług MM??? Na szczęście ma Netię. MiejscowośćŁódź -
~Wiola / 2022-07-01 15:25
Bardzo zła obsługa klienta, słaba jakość usług. Stanowczo nie polecam tej firmy. ZaletyBrakWadyŻenująca jakość usługMiejscowośćSosnowiec -
-
~Miki / 2022-06-29 19:34
Ostrzegam!!!!
Drogo, płaciłem ponad 300zł, gdy padł dekoder nie mogłem doprosić się naprawy/wymiany. Brak reakcji na telefony, na pismo otrzymałem pokrętną obraźliwą odpowiedź. Teraz chcą wyłudzić 309zł za niedostarczanie usługi.ZaletyBrakWadySameMiejscowośćWarszawa -
~Mateusz / 2022-06-29 14:17
Żenujący poziom usług. Od miesiąca staram się o wymianę routera po zmianie usługi uwaga w grudniu. Domyśleć musiałem się sam że router należy wymienić ponieważ sami o to nie zadbaliście. Na dziś zaplanowana kolejna wizyta technika i kolejne rozczarowanie ponieważ Pani z infolinii po moim telefonie poinformowała mnie że technik się nie zjawi. Jak najdalej od Multimedia Polska S.A. !!! ZaletybrakWadybrakMiejscowośćBrzesko -
~Maciuś / 2022-06-28 19:33
Działa tragicznie nie da się uzyskać pomocy.
Walczymy od godziny z infolinią i nie da się rozmawiać z osobą tylko durny automat.
Koszmar trwa...ZaletyBrakWadyDrogo i beznadziejnie
Infolinia to jest największy żartMiejscowośćSzczecin -
~Konrad / 2022-06-25 09:19
Coś strasznego, naprawdę gdyby nie to że póki co jestem tylko w ich "zasięgu" Dawno bym zrezygnował, każdy dostawca internetu jest lepszy od tego *cenzura* nie ma tygodnia (w najlepszym wypadku) bez problemów i usterek, internet jeśli jest to w zawrotnych prędkościach 0.3Mbs do 1.5Mbs .... Najciekawsze że gdy człowiek dzwoni z awantura "ile można!? " To twierdzą że z ich strony wszystko dobrze ale nagle w magiczny sposób prędkość wraca na jakiś czas... ZaletyBrakWadyDosłownie wszystko, doktorat można by z tego napisaćMiejscowośćKalisz -
~true / 2022-06-24 13:59
obsluga klienta jak w sredniowieczu. opinie1/5 wszedzie, nie ma tam kogos z managementu kto by sie tym zajal? Wadyna kursy obslugi klienta powinni zaczac chodzic, zero wiedzy -
~Jeb@ć multimedie / 2022-06-19 22:56
Chcesz obejrzeć film ? Haha zapomnij na umowie 320mb/s a film się nie załaduje nawet a pobrać już nie wspomnę 3 dni pobierania 2.5gb żałosne ZaletyBrakWadyWszystko co z nimi związane -
~Alek / 2022-06-08 13:45
Krótko - nie polecam. Problem i z sygnałem TV, i z sygnałem internetowym. A w tym roku to już w ogóle coś się u nich dziwnego dzieje. Cierpliwie czekamy na światłowód i możliwość wpięcia się do konkurencji. ZaletybrakWadyteraz sameMiejscowośćmazury -
~Kam / 2022-06-01 17:36
Złodzieje i naciągacze! Uwaga bo przedłużają umowę bez zgody klienta! ZaletyBrakWadyWszystkoMiejscowośćChrzanów -
-
~Magda / 2022-05-31 12:29
Nie polecam, na koncie nadwyżka a wypowiadając umowę nie potrafią jej wypłacić. Robią problemy. MiejscowośćGdynia -
~x / 2022-05-31 09:10
Naprzyjmowali mongołów bez uprawnień.Głupiej awarii pajac nie potrafi naprawić. ZaletybrakWadyczęsto brak połączenia -
~anunia / 2022-05-30 18:17
nie polecam monter nieprzyjerzdza na czas apozatym niby dokumenty wydaja monterowi a później sie okazuje ze nie wydali nie wywiazuja sie z swoich obowiazków Zaletynie maWadynie wywiazuja sie ze swoich obowiazkówMiejscowośćTarnów -
~xyd / 2022-05-29 14:24
widać pomimo przejęcia przez vectra taki sam poziom jest jaki był kiepski . obie te firmy są siebie warte może kiedy Abonenci odejdą do konkurencji np POLSAT BOX ,ORANGE TV ,netia tv. wtedy obudzą się z niczym . ZaletybrakWadyinformowanie o zmianach brak .obsługa w biurze abonenta dramat ,brak kompetencji pracowników całkowity .Miejscowośćkalisz
strona 7 z 31
- « poprzednia
- 1 ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- nastepna »