Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Multimedia Polska (TV) opinie

Ocena na podstawie 604 opinii

1.39 / 5

  • Cena/Jakość
    1.33
  • Obsługa klienta
    1.29
  • Oferta
    1.55
  • Cena
    2.00
  • Niezawodność
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Iwona / 2022-05-25 20:50
    Ocena: 4.00 / 5
    Tradycyjnie infolinia koszmar dodzwonić się do kogokolwiek kto nie jest robotem czy automatem graniczy z cudem.Pomoc ze strony działu technicznego bez konkretnej odpowiedzi.Poprosilam o przekierowanie do osoby która mi pomoże .. Sukces w końcu pełna odpowiedź i pomoc od pana Janusza Ł któremu serdecznie dziękuję za cierpliwość i profesjonalizm.Nareszcie!!!Po tygodniu kombinowania ktos w końcu kompetentny.Jeszcze raz dziekuję
    ZaletyProfesjonalizm
    WadyStrasznie ciężki dostęp do człowieka który pomoże rozwiązać problem. Gadanie do automatu nic nie daje
    MiejscowośćTorun
  • ~Anndrzej / 2022-05-17 12:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj przekonałam się , że Multimedia Polska to firma , która reprezentuje w branży dosłowne DNO. Olewanie stałych klientów to główna zasada, brak obsługi technicznej. RADA- unikać szerokim łukiem.
    ZaletyBRAK
    WadyTYKO SAME WADY.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Wściekła / 2022-05-16 19:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejny dostawca internetu. Nie polecam gdyby nie to że umowę mam jeszcze na rok to już dzisiaj przeszłabym do innego. Zero poszanowania stałego klienta. Trzy tygodnie temu przestał działać internet. Technika przysłali dopiero po tygodniu po to żeby w ciągu 2 minut wymienił zasilacz od modemu. Dzisiaj znowu nie mam intetnetu, podejrzewam że padł modem i co? Znowu tydzień bez internetu bo servise zawita do mnie za tydzień
    ZaletyBrak
    WadyJak podpiszesz umowę to mają cię w nosie
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Krystyna / 2022-05-16 09:40
    Ocena: 2.50 / 5
    Beznadziejna telewizja, awaria goni awarię, wysoko sobie cenią swoje usługi uważam że zbyt wysoko choćby ze względu na częstą awaryjnosc. Odradzam zawarcie umowy.
    WadyCzęste awarie
    MiejscowośćKatowice
  • ~Wściekla / 2022-05-15 09:34
    Ocena: 1.00 / 5
    BEZNADZIEJA.AWARIA ZA AWARIA,WIECZNIE INFORMACJE KODOWANY KANAL,BRAK DOSTEPU NA KANALACH KTORE MAM W PAKIECIE
    CENA W STOSUNKU DO JAKOSCI GRUBO PRZESADZONA
    OBSLUGA KLIENTA AROGANCKA
    NIE POLECAM
    CZEKAM DO KONCA UMOWY I KONCZE Z NIMI NA ZAWSZE
    PO 12 LATACH MOWIE DOŚĆ
    ZaletyBrak
    WadyMnostwo
    MiejscowośćInowroclaw
  • ~Monika / 2022-04-28 13:09
    Ocena: 2.67 / 5
    Te awarie to paranoja, coraz częstsze. W końcu od nich odeszlam
    MiejscowośćWarzymice
  • ~Jakub / 2022-04-26 20:11
    Ocena: 1.33 / 5
    Paranoja co chwile awaria, dzwonie na infolinie 2 razy miał juz ktoś przyjechac i ani razu nikogo nie było mam lepszy telefon z telefonu ni z po kablu bardzo mocno nie polecam
    Zaletybrak
    Wadycaiągłe awarje ping po 400
    MiejscowośćKartuzy
  • ~Magda / 2022-04-24 07:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polrlecam! Ciągle awarie, których naprawa trwa cały dzień. Brak szacunku dla klienta, który potrzebuje dostępu do internetu podczas pracy. Oczywiście, awarie te nie przedkładają się na rekompensaty w płatnościach
    ZaletyNie ma
    WadyCiągle awarie
    MiejscowośćDąbrowa Tarnowska
  • ~Jacek / 2022-04-19 16:38
    Ocena: 1.67 / 5
    Multimedia traktuję Cię normalnie dopóki jesteś jego klientem. Zrezygnowałem z umowy. Zdałem sprzęt tak jak trzeba tylko musiałem zostawić numer telefonu na miesiąc. Normalnie płaciłem 1 zł. Za ten jeden miesiąc policzyli mi 259 zł.Dziadostwo.Już nigdy z nimi nie podpisze żadnej umowy.Uwazajcie na nich.
    ZaletyBrak
    WadyTrudno zliczyć
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Miron / 2022-04-18 17:48
    Ocena: 2.33 / 5
    W czerwcu koncze umowe z tym operatorem i nigdy wiecej. Znow awaria, święta, nic nie dziala, siedzimy jak w rodzinnym grobowcu.
    MiejscowośćChełmża
  • ~Klient / 2022-04-14 17:18
    Ocena: 3.00 / 5
    Radzę się dwa razy zastanowić nad wyborem tej firmy. Na infolinii czy w bok każdy mówi coś innego. Zostałam przez pracowników na infolinii wprowadzona dwukrotnie w błąd. Po złożeniu reklamacji dostałam przeprosiny a sprawa dalej nie rozwiązana. Firma nie próbuje pomóc i rozwiązać problem tylko mówią NIE i to ma wystarczyć. Bałagan i niekompetencja. Będę odradzać każdemu to firmę. Nie polecam !
    MiejscowośćPogórze
  • ~Małgosia / 2022-03-31 15:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystam z internetu, bo tv już dawno była do niczego. A internet nie lepiej. Od 2 lat proszę o wymianę routera wi-fi, bo nie działa dalej, niż 1.5 m od urządzenia, ale oni nie widzą problemu, bo im się wyświetla, że działa. Wizyta technika polega na zajrzeniu do skrzynki na budynku obok i nawet nie wchodzi. Totalna porażka. Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyZasięg wi-fi, konieczność resetowania routera kilka razy dziennie
    MiejscowośćKwidzyn
  • ~ettore / 2022-03-29 14:55
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam nikomu tego dziadostwa. Odcięli moją prawie stuletnią ciocię od telewizji i każą jej czekać 2 tygodnie na wizytę technika. Dla starszego .








    trzymajcie się z daleka od tego dziadostwa!
    Wadyfatalna obsługa klienta
    MiejscowośćWARSAW
  • ~NIE POWIEM / 2022-03-20 22:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć jaka istnieje, internet potrafi wywalać po kilkanaście razy dziennie do tego prędkość kupiona 150mb/s a jest max 70mb/s ... złodzieje i oszuści
    Zaletybrak
    Wadywszystko co możliwe
    - wywala neta co kawałek
    - nie ma deklarowanej prędkości
    - zawsze problemy z internetem to nie ich wina
    MiejscowośćTarnów
  • ~Marek / 2022-03-17 20:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Namawiają na kolejne szysze pakiety. Ostatnio na 600Mb/s i zgadnijcie jaką mam prędkość 3Mb/s po kablu
    Dzwonie. Pani co naprawia, potem mówi, że muszę od rutera odkręcić kabel na 15 minut bo to ma pomóc.
    Może jeszcze okadzić kadzidłem i złożyć dary ?
    Beznadzieja.
    Jak kto nie ma wyjścia to bierzcie najwolniejszy bo ten najszybszy będzie taki sam wolny czyli 3Mb/s jak u mnie.
    Wadyawaryjny Internet.
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Artur / 2022-03-16 18:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i jeszcze raz dno,rozmawiałem dzisiaj z bardzo rezolutnym człowiekiem z info lini i tu cyt.Powiem Panu coś między nami,ktoś z góry zadecydował......,i tu koniec,rozłączono nas,hańba i kanalie,tyle w temacie.
    ZaletyZero
    WadyBez ograniczeń
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Darek / 2022-03-15 08:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra . Od początku podpisania umowy nie było miesiąca bez kłopotu z internetem . Oczywiście zgłaszając usterkę u nich wyglądało że jest wszystko w porządku. Po resecie ( u nich) . Przez 5 min działa i potem znów lipa.
    Obsługa nie słuch jak o czym się mówi. Tak jak by mieli gotowy wierszyk tłumaczący swoje gafy. Włączają na chwilę internet by nie można im udowodnić że nie działa 24 godz bo wtedy by musieli pokrywać koszta niedotrzymania umowy . Odradzam . Jak macie wybór to nie multimedia . Drodzy , wciskają ciemnotę klientom, utajają swoje błędy . Mieszkałem w innym miejscu i miałem UPC i było super jak doszło do awarii u nich to sami skontaktowali się , przeprosili i przez 5 m-c dostawałem zerowe rachunki.
    ZaletyTelewizja w miarę
    WadySłaby internet , jego brak , czuje się oszukiwany.
    MiejscowośćPruszcz Gdański
  • ~Adrian / 2022-03-14 20:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, doradzam omijanie dużym łukiem. Strata czasu oraz pieniądze.
    ZaletyBrak
    WadyMasa, brak kontaktu, trzy krotnie odmówiono serwis w dniu serwisu. Porażka totalna, infolinia to fikcja
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Pomorzanin / 2022-03-12 18:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Dzień dobry. Zamówiłem wraz kablówką i internetem telewizję internetową Multimedia Go. Najpierw przez tydzień 3 konsultantów z infolinii nie potrafiło mi pomóc w zalogowaniu. Kiedy czwartemu się udało, okazało się, że wyskakuje informacja o treści (dosłownie!) "ups, nic tu nie ma, ale nie przejmuj się!" Jakby ktoś dał si w pysk i się uśmiechał. To jeszcze nie wszystko. Zwycięzca został dział techniczny Multimedia Go. Po zgłoszeniu problemu otrzymałem mejla: "Z przykrością informujemy iż nie jesteśmy w stanie usunąć zgłoszonej usterki. Zapraszamy do złożenia rezygnacji z pakietu Multiscreen telefonicznie pod numerem..." Bez komentarza, bo muszę szukać szczęki
    ZaletyOdkrycie nieznanych obszarów niekompetencji
    WadyBrak wstydu
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Klient / 2022-03-09 17:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma na świecie. Nie polecam tej firmy bubel i chłam. Każdy kto może niech omija ja z daleka.zero kontaktu z firmą.polaczenie się z infolinia graniczy z cudem. Nie odbierają tylko infolinia cały czas każe wybierać a nie można normalnie do człowieka się dodzwonić. Przyjmują zgłoszenia o awarii i nie przyjeżdżają na nią nie informując nikogo. Brak punktu multimedia jest tylko Vectra gdzie nic nie załatwisz. Firma tragedia,większego główna nie widziałam. Klientów mają za nic
    WadyBubel, najgorsza firma świata, brak kontaktu z człowiekiem tylko infolinia czyli sekretarka, awrie aby usunąć czekasz ponad 2 tygodnie
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.61, ilość opinii: 2241
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1610
Netflix
Ocena: 2.13, ilość opinii: 716
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 604
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 463
UPC (TV)
Ocena: 2.07, ilość opinii: 304
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3759
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2802