MiejscowośćWysoka
strona 11 z 15
- « poprzednia
- 1 ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- nastepna »
-
~martyna / 2019-02-01 14:18
Dałabym zero, ale nie mogę. Częste awarie trwające kilka, kilkanaście minut dziennie (jeśli pracuje się z domu, naprawdę przeszkadza), w styczniu dwie awarie trwające klika-kilkanaście godzin, brak zrozumienia przy wypowiedzeniu umowy: mimo tego, że firma nie jest w stanie zagwarantować dostępu do internetu, brak możliwości wcześniejszej rezygnacji - okres wypowiedzenia 3 miesiące. Nie polecam, przeniosłam się do konkurencji. -
-
~Marcin / 2019-01-31 21:41
Beznadzieja!!! Awarie co kilka dni, a krótsze przerwy w dostawie usług (Internet i TV ) codziennie po kilka razy!!! ZaletyBrakWadyCałośćMiejscowośćWrocław -
~Alicja / 2019-01-28 23:04
Polecam! podpisywaliśmy umowę w grudniu na internet i telewizję, wszystko działa bez zarzutu, mąż robił test internetu czy aby na pewno mamy taką samą prędkość jak w umowie i wszystko się zgadza :) Zaletyszybki internet, dużo programów telewizyjnych, dobry zasięgMiejscowośćwrocław -
~Jagg / 2019-01-28 07:37
Fatalna jakość internetu w ostatnich miesiącach. Spadki mbs, częste zanik i przerwania w dostawie.
Internet jak juz jest i działa to parametry sa OK czyli ping ~10 ms, d/u 90 mbs. Jednakże ostatnio cięzko by uzyskac takie parametry.
Dla mnie brakuje oferty dodatkowej. Mamy 100mb/s 1000mb/s i haha kto wydaje 890 zl za internet?LOL. Brakuje oferty jak u konkurencji czyli 300, 500 mbs.
Wadydłuższe awarie
częste krótkie przerwy w dostawie
brak kontaktu
brak oferty pośredniej dodatkowej 300, 500 mb/sMiejscowośćWrocław -
~Monika / 2019-01-26 14:12
Cały styczeń są awarię, infolinia mimo zamknięcia cały czas odtwarzana co za bezssens, na stronie możliwość zamówienia kontaktu gdzie po połączeniu gra muzyczka, oczekiwałem 30 minut na konsultanta, internetu brak ping nie przechodzi, reset routera nie pomaga totalna porażka ZaletyBrakWadyPowyżejMiejscowośćWrocław -
~kw / 2019-01-26 11:52
T.R.A.G.E.D.I.A.
to co sie dzieje w ostatnich tygodniach to zarty Cale to IU musi upasc
za ta jakosc kazda cena to "bardzo zle"MiejscowośćWrocław -
~Leon / 2019-01-25 11:09
Ciągłe utraty pakietów i przerwy w działąniu internetu. Od nowego roku to już 5 awaria, nie licząc tych mniejszych. Obsługa klienta to jakieś nieporozumienie. W taki sposób nie da się w ogóle pracować, gdy cały czas rozłącza z klientem. Odradzam jakichkolwiek usług w tej firmie, chyba że chcesz się wiecznie wnerwiać że nic nie działa. WadyDużo by wymieniać. W zasadzie niemal wszystko, oprócz tego że łącze jest symetryczne. -
~Marek / 2019-01-24 22:32
Dramat. Awaria goni awarię. Tak słabego Internetu nigdy nie miałem. Marketing super. Tylko produkt niskiej jakości ZaletyBrakWadyAwarie częste. Brak kontaktu l.MiejscowośćWrocław -
-
~Agnieszka / 2019-01-24 21:24
Po raz kolejny awaria internetu i standardowo brak możliwości dodzwonienia się do firmy poprzez infolinię.
Do osób, które rozważają podpisanie umowy z firmą MOICO uprzejmie odradzam. Chyba, że nie macie wyjścia tak jak my na Gaju - kupując mieszkanie musieliśmy wziąć w pakiecie telewizję i internet od tego dostawcy. Sytuacja od roku nie uległa zmianie... Jak to możliwe, że w ciągu roku żaden inny dostawca nie może świadczyć usługi na terenie kilku bloków (jeden deweloper) nie ma możliwości zmiany firmy :/ Czas najwyższy udać się z tą sprawą do Urządu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, bo to co się dzieje ostatnimi czasy przechodzi ludzkie pojęcie!ZaletyBrakWadyCzęste awarie
Brak szacunku do klientaMiejscowośćWrocław/Gaj -
~Andrzej / 2019-01-24 19:41
Zmieniam zdanie co do tego dostawcy, gdzie dobra praktyka jeszcze z nie tak dawnych czasów kiedy przychodził sms że są problemy i kiedy będą usunięte? Szkoda gadać... MiejscowośćWrocław -
~Adrian / 2019-01-24 19:38
Od listopada 2018 dramat, awaria za awarią...brak wsparcia w weekendy czy też wieczorami. WadyAwaryjnośćMiejscowośćWrocław -
~Immoggenna / 2019-01-24 19:33
Od paru miesięcy to jakaś klęska jest. Ciagle przerwy w dostawie internetu, zero kontaktu i informacji. Porażka na całej liniii!!! ZaletyZero!!!WadyInternetu brak cały czasMiejscowośćWroclaw -
~Stefan / 2019-01-24 19:29
Dramat awaria za awarią nie ma tygodnia aby coś się nie zepsuło. Teraz kolejny raz brak łącza i tak od listopada. ZaletyBrakWadyNiestabilne łącze internetoweMiejscowośćWrocław Stabłowice -
~anonymous / 2019-01-24 19:28
Nieustanne awarie internetu. Internet nie osiaga ulamka zadanych parametrów. Jest coraz gorzej. MiejscowośćWrocław -
~Andrzej / 2019-01-24 19:24
Tragedia w kazdym calu ,ciagle awarie.
Internet ,tv porażka nie polecam nikomu.MiejscowośćWrocław -
~Grinsanity / 2019-01-24 19:18
Strona Moico także nie działa, kiedy próbowałam sprawdzić z telefonu, czy jest awaria. Wygląda na to, że żeby sprawdzić, czy coś nie działa, wystarczy próba załadowania ich strony :D WadyNiestabilny internet, nieustanne awarieMiejscowośćWroclaw -
-
~... / 2019-01-24 19:04
Ciągłe awarie,brak Internetu i telewizji.Teraz to już chyba klęska jakaś...!!! ZaletyBrakWadyMnóstwoMiejscowośćWrocław -
~Zlotniki, Wroclaw / 2019-01-24 17:39
Poltora tygodnia temu byla awaria (piatek popoludnie), do 20stej nie szlo sie dodzwonic, rozlaczali sami bez kontaktu z ich strony z czlowiekiem, bo niby "wszystkie linie zajete" -- to zamiast rozlaczac, powinni kolejke zrobic, a nie ze trzeba do skutku probowac. A po 20stej, wylaczyli infolinie - fajrant...zero informacji na e-maila, czy nr telefonu tak o po prostu co do awarii dla klineotw.
Po co powazna firma bierze od klienta nr tel i/lub email?? -- a po to zeby informowac o awariach, moze to by pokazalo ze tej firmie zalezy na klientach, niestety nie dzialaja tak i kontakt np. na e-maila jest jesli to klient sie zglosi a i obsluga, jak zaczyna czlowiek pytac o szczegoly - proponuje ich "biznesowy" produkt, jesli te awarie przekszadzaja - po prostu zal.pl. Brak brak brak podejscia do klienta, a dzis znow awaria i znow ta sama akcja - zero mozliwosci dodzwonienia sie, jedyny kontakt to jak samemu sie napisze e-maila, a i tak odpowiedzi sa lakoniczne - zamiast techniczne, to odpisuje osoba, ktora nawet nie potrafi nazwac sprzetu konkretnie jaki sie popsul.
Jak pamietam, to rok temu w styczniu - przy podobnych mrozach, bylo podobnie, no i widac, ze nie ucza sie na bledach, zeby miec sprzet w zastepstwie czy tez zadbac aby ten co dziala jako glowny - wytrzymal rowniez mrozy. Jesli zwieksza sie pule odbiorcow, a kasa nie jest mala za uslugi, to powinno miec sie spokojnie srodki na utrzymanie sprzetu jak i zadbanie o zastepczy sprzet, ktory w razie awarii przejmie role glownego, niestety tej firmie nie zalezy na zadowoleniu klienta i bezawaryjnosci, ale na zarabianiu.
Chyba czas poszukac innego dostawcy na Zlotnikach. Ktos moze cos poleci?Wadynieprofesjonalna obsluga
brak kontaktu z osobami technicznymi
brak kontaktu telefonicznego - w szczegolnosci w czasie wystepowania awarii
brak kontaktu ze strony uslugodawcy do klientow, jesli jest awaria
czesty i dlugotrwaly brak internetu jak i telewizji - kilka razy w miesiacu
brak infolinii 24/7, ta ktora jest nawet w podanych godzinach nie odbiera telefonow
awaryjny uslugodawca internetu i telewizji -
~Marlena / 2019-01-24 16:48
Beznadzieja. Cały dzień może nie być internetu i TV. Jak jest, to też ciągle są przerwy i np. na obejrzenie filmu na Netlixie bez zerwania połączenia nie ma szans. Nie można się do nich dodzwonić. ZaletyBrakWadyCała resztaMiejscowośćWrocław -
~rozczarowany / 2019-01-24 15:36
dramat, dramat, dramat i dramat
Nie polecam,
Bardzo niestabilny
potrafi całymi dniami nie być internetu ani telewizjiZaletyzero, nic, nullWadycałe mnóstwoMiejscowośćWrocław
strona 11 z 15
- « poprzednia
- 1 ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- nastepna »