Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Merlin.pl opinie

Ocena na podstawie 1789 opinii

3.96 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    3.79
  • Dostawa
    3.89
  • Poziom cen
    3.81
  • Łatwość zamawiania
    4.31
  • Asortyment
    4.13

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Fokus / 2019-02-20 11:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry,

    Stanowczo odradzam jakichkolwiek zakupów na tej stronie.
    Wszystko na każdy poziomie to porażka.
    Na infolini trzeba czekać 20 minut żeby ktoś odebrał.
    Po odbiorze Pani kłamie że nie było jeszcze premiery.
  • ~Ela / 2019-02-17 17:15
    Ocena: 3.40 / 5
    Ten sklep to jedna wielka porażka. Przy zamawianiu obiecują wysyłkę w ciągu 48 godz., a jak już dostaną pieniądze to mają klienta " gdzieś". Tydzień temu wysłałam zamówienie i jeszcze nie wiem kiedy dostanę zamówioną książkę bo od trzech dni nie ma postępu ( trzy dni temu w e-mailu informowali,że " twoja paczka właśnie została nadana").Na pewno nic już u nich nie zamówię i ostrzegam innych - dajcie sobie spokój jeżeli chcecie mieć zdrowe nerwy.Dziwi mnie tylko, że nie zależy im na kliencie i opinii na swój temat.
    ZaletyBRAK
    Wady PO ZŁOŻENIU ZAMÓWIENIA WSZYSTKO.
  • ~Joanna / 2019-02-15 22:45
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam. Zamówiłam książki na które czekałam 3 tygodnie i się nie doczekałem.Teraz już trzeci tydzień czekam na zwrot pieniędzy.
    Obsługa fatalna jakby za karę pracowali
  • ~hak / 2019-02-07 15:20
    Ocena: 1.00 / 5
    zamowilem towar w niedziele,pisali ze wysla w srode nie wyslali, obsluga fatalna . za dlugo sie oczekuje na wysylke maskara nie polecam
  • ~pm / 2019-02-03 12:59
    Ocena: 3.20 / 5
    Witam Wszystkich którzy chcą zamówić na Merlin.pl. Dokonałam zakupu na stronie i otrzymałam informację, że towar będzie wysłany do 48 godzin. Bardzo zależało mi na czasie, wiec zadzwoniłam do BOK aby poprosić o wysłanie na następny dzień paczki. Pani po drugiej stronie chłodno odesłała mnie z kwitkiem informując, że takie mają terminy.
    Po 48 godzinach od zamówienia pozwoliłam sobie sprawdzić czy paczka została do mnie wysłana. Pan z obsługi klienta przeprosił mnie i poinformował, że paczka niestety nie została wysłana , ponieważ kurier przyjechał wcześniej niż oni dążyli przygotować przesyłką. Pan oprócz poinformowania mnie o całej sytuacji nie wykazał niczego aby przyspieszyć , zmienić na kuriera przesyłkę aby klient otrzymał przesyłkę w terminie. Podejście indywidualne do klienta na najniższym poziomie.
    Proszę przygotować się na cierpliwość. Czas oczekiwania pomimo wpłaty przez Państwa nie wiadomy a obsługa nic sobie z tego nie robi.

    Pozdrawiam


  • ~An / 2019-01-22 20:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Radze omijac szerokim łukiem. Brak towaru mimo dostepnosci, dlugi czas oczekiwania na zwrot pieniedzy, nie mila i nie rzetelna obsluga, dlugi czas zanim poinformowali o braku towaru
    WadyBrak towaru mimo dostepnosci, dlugi czas oczekiwania na zwrot pieniedzy, nie mila i nie rzetelna obsluga, dlugi czas zanim poinformowali o braku towaru
  • ~Thomaswim / 2019-01-06 09:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalny poziom podejścia do klienta. Łamanie zapisów prawa. Skandaliczny poziom wiedzy pracowników. Unikać!
  • ~Mahoney / 2018-12-30 22:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten sklep to absolutna KATASTROFA. Pracują tam zupełnie nieodpowiedzialni ludzie i totalni amatorzy. Złożyłem u nich duże zamówienie a dokładnie 9 gier które miały być pod choinkę dla 4ki dzieci. Zamówienie jak i wszystkie formalności dopełniłem w dniu 8 grudnia, a zatem na tyle wcześnie aby nawet niepełnosprawny umysłowo był w stanie podołać zamówieniu. Niestety ci DYLETANCI wysłali tą paczkę przesyłką która nie miała prawa do mnie dotrzeć. Przekazali ją następnemu NIEUKOWI z Ruchu który ją przejął i przytaszczył do Krakowa. A w Krakowie Pani z punktu ruchu powiedziała (zresztą zupełnie słusznie) że takiej dużej paki nie przyjmie bo nie będzie miała jak się ruszyć w tym kiosku. I co robi Pajac z Ruchu ? Nie dzwoni do mnie, nie wskazuje innego miejsca odbioru tylko wiezie pakę z powrotem do Merlina. A co robi pseudo handlowiec z Merlina ? Oczywiście nie kontaktuje się ze mną i nie mówi że zawalił i proponuje inny transport BO JEST JESZCZE CZAS, tylko rozpakowuje paczkę BO TAKIE MA PROCEDURY a kasę zwraca na konto w Wigilię 24 grudnia, pozostawiając 4ke dzieci bez prezentu. Oczywiście ani me ani be ani kukuryku, choćby sorry. Na infolinii wyłącznie, takie mamy procedury, nie da się, musimy rozpakować jesteśmy przygłupami itp. Dla mnie TOTALNA AMATORKA. Na koniec dostałem info na e-maila że zwracają kasę bo nie odebrałem zmówienia LOL.
  • ~JUST / 2018-12-21 16:40
    Ocena: 1.60 / 5
    Fatalna obsługa. Brak kontaktu mailowego. Trudności z dodzwonieniem się na infolinię. Przez telefon informacja że towar zostanie wysłany. Nieprofesjonalna obsluga. Ewidentne wprowadzanie w błąd. Zdecydowanie nie polecam tego sklepu.
    WadyObsługa na bardzo niskim poziomie. Czas dostawy to jakaś pomyłka. Nie realizują zamówień w określonym terminie.
  • ~Piotr / 2018-12-20 10:34
    Ocena: 1.40 / 5
    Ten sklep to dramat!!! jedno zamówienie zaginęło, w drugim pudełka od gier poniszczone, a trzecie jest niekompletne, mimo że czekałem ponad tydzień aż je skompletują! Nie polecam!!!
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Anna / 2018-12-19 19:23
    Ocena: 4.80 / 5
    Duży wybór książek i konkurencyjne ceny. Książka zamowiona do paczkomatu dotarla po 5 dniach (3 dni na relalizacje zamowienia). Nowa, zabezpieczona folią. Ogólnie mogę polecić, ale trzeba wziąć po uwagę że realizacja zamowienia trwa killka dni. Warto czekać bo ceny 30% mniej
    ZaletyDuży asortyment, konkurencyjne ceny
    WadyCzas oczekiwania na wysyłkę (3 dni)
  • ~Maria / 2018-12-17 16:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam zdecydowanie zakupy w sklepie merlin.pl !!!!! Zakupy zrobione 10.12 i do dnia 17.12 brak przesyłki. Po telefonie dowiaduję się, że nie ma dostępności produktu i zwrócą mi pieniądze uwaga, do 14 dni! To jest skandal, zostałam bez prezentu, a tak naprawdę brak czasu na kupienie i dostawę kolejnej. ODRADZAM !
    WadyWszystko
  • ~Sławek / 2018-12-14 02:51
    Ocena: 1.80 / 5
    Masakra chcialem zamowic korzystajac z promocji masterpassod tygodnia probuje i nic wkoncu komunikat ze 13 grudnia pula wyczerpana obsluga klienta nie odpowiada na zapytania porazka jednym slowem a swieta tuz tuz
  • ~Magdalena / 2018-12-12 20:13
    Ocena: 4.20 / 5
    Dziś otrzymałam paczkę z Merlin. Zabrakło dwóch produktów na cztery zamówione - ponad 50 procent wartości zamówienia. Napisałam maila do obsługi, czejamco będzie,
  • ~Thomaswim / 2018-12-10 19:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalny poziom obsługi zamówienia. Niewywiązanie się z terminu wysłania. Dopuszczenie się oszustwa przez pracownika sklepu karalnego na podstawie art 286 KK. NIE POLECAM!
    ZaletyBrak
  • ~Kacper / 2018-09-10 15:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia! Pierwszy i ostatni raz! W czwartek zostały zamówione książki (w tym samym czasie inne z innej księgarni). Z innej ksiegarni książki były w paczkomacie w poniedziałek. Postanowiłem zadzwonić do merlin.pl, ponieważ od nich nie dostałem informacji, że paczka została wysłana. Przez telefon pani mi powiedziała, że nie mają dwóch książek na magazynie. Gdybym nie zadzwonił to nie byłoby żadnego kontaktu i dalej czekałbym na książki, które są dostępne na stronie internetowej, a nagle okazuje się, że nie ma ich na magazynie. Po co piszą, że są dostępne na internecie, jak nie ma ich fizycznie w magazynie. Teraz jeszcze muszę czekać do 14 dni na zwrot pieniędzy z książek! NIE POLECAM!
  • ~Ewa / 2018-08-29 19:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdybym wczesniej przeczytala te opinie to w ogole nie zamawiala :/ czekam juz tydzien na przesylke i nic, zero informacji, na maile nie odpisuja jak ja odzyskam pieniadze :/
  • ~Agata / 2018-08-20 22:34
    Ocena: 2.80 / 5
    W Merlinie zamawiałam regularnie od dłuższego czasu i dotychczas byłam zadowolona. Tym razem jestem zdegustowana! Najpierw bardzo długo kompletowano przesyłkę (musiałam dzwonić i mailować w tej sprawie, gdyż przysłano tylko lakoniczną wiadomość), potem okazało się, że brakuje jednego z zamówionych produktów i nie można go zamienić na inny, wreszcie - że paczki nie mogę odebrać w kiosku, który figuruje na stronie jako miejsce odbioru i gdzie dotychczas było to możliwe. Poproszono mnie o wskazanie innego kiosku, choć ten też już nie był partnerem księgarni. Do trzech razy sztuka-jutro nareszcie mam odebrać przesyłkę, na którą czekam 2 tygodnie.
  • ~Zniechęcona / 2018-06-20 16:22
    Ocena: 3.80 / 5
    Poprzednie zakupy były udane tym razem nie jestem ze wszystkiego zadowolona,bo jeden z boxów cd wygląda na towar z ekspozycji,płyty są trochę porysowane od tyłu i zakurzone,przykre.
    Zaletyodbiór w kiosku ruchu,promocje.
    Wadybrak papierowej faktury
  • ~Kiki / 2018-05-24 20:36
    Ocena: 5.00 / 5
    Kolejny udany zakup z czego jestem bardzo zadowolona.
    Zaletyliczne promocje,możliwość odbioru paczki w Kiosku Ruchu.
    Wadybrak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Merlin.pl
Ocena: 3.96, ilość opinii: 1789
pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.49, ilość opinii: 1672
Empik.com
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1648
Tauron
Ocena: 1.38, ilość opinii: 914
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.18, ilość opinii: 682
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 611
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4273
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4150
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3763
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2807