Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Merlin.pl opinie

Ocena na podstawie 1789 opinii

3.96 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    3.79
  • Dostawa
    3.89
  • Poziom cen
    3.81
  • Łatwość zamawiania
    4.31
  • Asortyment
    4.13

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~r....a / 2019-06-08 12:37
    Ocena: 3.40 / 5
    Uzupełnienie do mojej opinii z 02.06.oddali pieniądze.
  • ~Anna / 2019-06-05 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada.
    Zamówienie złożone 01 maja 2019 nie jest zrealizowane do dnia dzisiejszego, czyli 05 czerwca 2019.
    Najpierw mailowo przekładali datę premiery jednej z 3 książek, później podobno zamówili brakującą pozycję u innego dostawcy i obiecali wysyłkę najpóźniej 30 maja 2019. I nastała cisza... Do dzisiaj zero kontaktu - nie odpowiadają na maile, w których rezygnuję z zamówienia, infolinia nie działa z tzw. przyczyn technicznych. Śmiechu warte...
    Stan zamówienia na dzień dzisiejszy - "w realizacji".
    To było moje ostatnie zamówienie w merlin.pl.
  • ~r....a / 2019-06-02 14:59
    Ocena: 3.40 / 5
    Porażka, zero kontaktu, infolinia nie działa, zamówiłam 27.05 dostałam informację że wysyłka będzie 30.05 w piątek 31.05 dostałam e-mail że nie mają towaru i muszą zamówić u innego dostawcy i że wysyłka będzie 05.06 próbowałam dzwonić na infolinię to infolinia akurat 31.05 nie działały napisałam e-mail że rezygnuje bo tak pozna wysyłka mnie nie interesuje, dopiero po kilku e-mail otrzymałam wiadomość , że anulowali zamówienie i zwrócą pieniądze jeszcze nie miałam przelewu więc zobaczymy czy oddadzą kasę. Sprzedają towar którego nie mają.
    ZaletyDobra cena
    WadyBrak kontaktu ze sprzedającym, sprzedają towar którego nie mają.
  • ~wściekła / 2019-05-30 12:27
    Ocena: 1.00 / 5
    totalna porażka!!! zero kontaktu, zero informacji i oczywiście książek na oczy nie widziałam, chociaż na stronie sklepu są i wciąż obietnica wysłania w ciągu dwóch dni. to jest jakieś celowe działanie :((
    A mnie oduczy to niesprawdzania opinii przed zakupami w internecie
    Zaletynie ma sensu wspominać o asortymencie skoro chyba nie istnieje :(((
    Wadywszystkie możliwe
  • ~Ravau / 2019-05-30 11:39
    Ocena: 2.20 / 5
    Zdecydowanie odradzam. Po tygodniu prób jedyna informacja na temat zamówienia, którą chyba tak można nazwać to automatyczna odpowiedź na fb. Napisali w niej, że inwentaryzacja zakończyła się powodzeniem i wszystkie zamówienia klientów zostaną realizowane od najstarszych. Spoko. Dlaczego w trakcie składania swojego zamówienia nie zostałem poinformowany o tym? Wszystkie produkty z mojego koszyka świeciły się jako dostępne na wysyłkę w 24h lub 48h. Zero odpowiedzi na maile, a infolinia jest po prostu nieczynna od 2 dni (odpowiada syntezator mowy, heh). W takiej sytuacji nie mam nawet gwarancji, że prośba o anulowanie zamówienia i odstąpienie od umowy sprzedaży zostanie odebrana, już nie wspominając o jej respektowaniu. Na dodatek przyszedł automatyczny @ z ich systemu sprzedażowego, mówiący o tym że dostępne produkty jednak nie były dostępne i ściągają je z jakiejś tam hurtowni, guzik mnie to interesuje, dostępne to dostępne, a jak nie są to chciałbym zrezygnować. Rozumiem, że firma może się rozbudowywać, przeprowadzać inwentaryzacje itd, ale o takich sytuacjach informuje się klientów, a nie bezmyślnie przyjmuje się zamówienia w nieskończoność.
  • ~Andrzej / 2019-05-29 16:22
    Ocena: 3.00 / 5
    Koszmarnie długi (17 dni) czas oczekiwania na przesyłkę, której nadal nie otrzymałem.
    Na maile z zapytaniem żadnych odpowiedzi?!
    Ostrzegam ! Szukajmy innych księgarni.
    Zaletybrak
    Wadyniesolidny sprzedawca
  • ~FIORDA / 2019-05-28 19:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka. Przestrzegam przed rzekomo darmowym zwrotem do punktu RUCH. Strasznie drogo wychodzi bo paczka od 13.05. do Merlin niby nie dotarła i oczywiście środków też nie ma.
    MERLIN- ODDAJCIE MI MOJE PIENIĄDZE
  • ~Joanna S. / 2019-05-24 11:19
    Ocena: 3.00 / 5
    Sklep mam wrażenie z obsługą klienta zatrzymał się w poprzedniej epoce. Książki według informacji księgarni dostępne od 15.05 nie zostały wysłane. Na maila owszem wpływa informacja o przesunięciu terminu wysyłki na 21.05 ale wysyłka nie następuje o czym księgarnia nie jest łaskawa poinformować w ogóle. Na maila z zapytaniem o stan realizacji zamówienia nie otrzymałam odpowiedzi. Po 15 minutach oczekiwania na połączenie z Infolinią uzyskałam informację, że sklep w tej chwili nie wysyła żadnych zamówień, ponieważ mają inwentaryzację! Nie ma o tym oczywiście wzmianki na stronie a jedynie reklama sugerująca zakupy na dzień dziecka (w takim tempie dzień dziecka spokojnie można przesunąć na gwiazdkę). Pani na Infolinii poinformowała, że zamówienie PRAWDOPODOBNIE zostanie wysłane w przyszłym tygodniu a zakładam, że ową jakże pewną informację zaczerpnęła z widoku za oknem. O ile jestem w stanie zrozumieć, że w przypadku większego zamówienia mogą pojawić się jakieś poślizgi terminowe to już braku rzetelności i informowania o tym klienta zdecydowanie nie. Nie polecam.
    Zaletyduża ilość artykułów
    Wadybrak komunikacji z klientem i rzetelnej informacji o stanie zamówienia
  • ~Andrzej / 2019-05-22 12:26
    Ocena: 3.60 / 5
    Zdecydowanie negatywna ocena. Nie polecam. Dokładnie tydzień temu zamówiłem książkę, która we wszystkich księgarniach jest dostępna. Po dwóch dniach dostałem maila, że z powodu braku książki muszę poczekać jeszcze trzy dni. Po kolejnych trzech dniach - cisza, ani informacji ani przesyłki. Minął tydzień, więc uparłem się, żeby dowiedzieć się, co się dzieje. Po ponad 10 minutach czekania dodzwoniłem się na infolinię. Dowiedziałem się, że książka jest niedostępna. Mił yskądind pan poinformował mnie, że być może przesyłka wyjdzie za dwa dni, ale bardziej prawdopodobne jest, że za 5 dni.
    Cóż - skusiła mnie bardzo atrakcyjna cena, ale chyba trzeba było po prostu pójść do księgarni.
    WadyEwidentne lekceważenie klienta. Niesolidność. Nieprawdziwe informacje na stronie księgarni (jeszcze w piątym dniu mojego oczekiwania na stronie widniała informacja, że książkę wysyłają w ciągu 24 godzin,. Dzisiaj jest informacja o 3 dniach czekania na przesyłkę, co w świetle mojej rozmowy z konsultantem też wydaje się oszustwem
  • ~jakwi / 2019-05-20 11:33
    Ocena: 3.40 / 5
    Porażka sprzedają coś czego nie mają. Zakup 16 maja z terminem wysyłki na 17 maja. W dniu 17 maja zrobiło się 22 maja a dzisiaj anulowanie zamówienia z powodu braku towaru. Takie coś powinno zniknąć całkowicie z rynku. Porażka.
    Zaletybrak
    Wadyj.w.
  • ~Gucholina / 2019-04-25 19:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Od lat korzystałam z usług Merlina, tym razem bardzo się zawiodłam. Po 6 tyg. czekania na zamówienie (w międzyczasie sama musiałam dowiadywać się, dlaczego wystąpiły - jak tłumaczono - problemy ze skompletowaniem produktów, które na stronie cały czas figurowały jako dostępne), w końcu je anulowałam. Ciężko dodzwonić się na infolinię, maile pozostają bez odpowiedzi. Pracownicy BOK nie podają, mimo próśb, nazwisk, a tylko imiona. Pieniądze wpłacone w ramach przedpłaty zwrócono mi dopiero po ostrym monicie.
  • ~Miranda / 2019-04-17 08:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Już tydzień czekam na zamówienie nie polecam!!! Żałuję że nie przeczytałam opinii przed zakupem bo bym się nie zdecydowała :(((prezent miał być dla synka na święta i już nie dojdzie Dziecko załamane ja też :(
    WadyBrak kontaktu nieprawdziwe i formacje odnośnie wysyłki wi ę przenoszą na pocztę polską ze paczka od nich wyszła i nie wiedzą co dalej po czym w statusie zamówienia wyświetla się że jeszcze nie wysłane Żenada!!! Omijać szerokim lukiem
  • ~Sławek / 2019-04-03 15:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu sklepu merlin.pl , zrobili promocję, miesiąc później anulują transakcję kłamiąc że nie mają towaru na magazynie. Polecam trzymać się z daleka i korzystać z bardziej przyjaznych dla klientów sklepów.
    Zaletynie ma
    Wadybezczelne okłamywanie klienta
  • ~Klient / 2019-03-27 07:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Merlin przysłał połowę zamówienia. Nie odpowiadają na maile od tygodnia. Stanowczo odradzam zakupy w tej pseudo firmie.
    WadyOszuści internetowi
  • ~oszukany / 2019-03-20 20:39
    Ocena: 1.00 / 5
    merlin.pl wziął pieniądze i nie dostarczył zamówienia (książki) !
    Wadyoszuści internetowi
  • ~Tomasz / 2019-03-11 13:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Bo ponad 2 tygodniach czekania ktoś opisał że nie mogą zrealizować zamówienia bo nie mają na stanie. Prawdopodobnie nikt by nie odpisał gdyby nie moje wiadomości w tej sprawie. Nie polecam. Pierwsze zamówienie w tej księgarni i wielkie rozczarowanie.
  • ~laluna / 2019-03-06 14:12
    Ocena: 1.00 / 5
    TRZYMAJCIE SIĘ Z DALA OD TEGO PSEUDO SKLEPU!!!!!!!!!!
    Sprzedają asortyment którego nie mają na stanie.
    Nie raczą poinformować o tym klienta wprowadzając go w błąd.
    Informację otrzymałam po tygodniu kiedy już dawno przelałam pieniądze.
    Czas oczekiwania na zwrot 14 dni, więc jeżeli macie ochotę mrozić pieniądze, w moim przypadku było to prawie 500 zł to gorąco polecam.
    WadyNajgorsza obsługa jaką spotkałam, opryskliwi, nonszalanccy, bojowo nastawieni i niekompetentni konsultanci.
    Brak możliwości kontaktu z przełożonym więc robią co chcą.
  • ~Jacek / 2019-03-01 13:00
    Ocena: 3.00 / 5
    Po tygodniu oczekiwania na rozpoczęcie realizacji otrzymałem informację, że jednak nie mają tego towaru. Jakaś kpina a nie sklep.
    Wadyobsługa gorsza niż w jakimś sklepie chińskim, sprzedają towar którego w rzeczywistości nie mają!
  • ~Paulina / 2019-02-27 20:52
    Ocena: 3.60 / 5
    Niestety wprowadzają Państwo w błąd kupujących, informacja na stronie wskazuje wysyłkę w piątek, a wyszła dopiero we wtorek.
    Gdyby wiedziała zamowilabym gdzie indziej.
    Gdyby rzetelnie informowali Państwo o planowanej wysyłce nie byłoby problemu, ale jest to wprowadzanie klienta w błąd. Bardzo nieprofesjonalne
    ZaletyCeny, dostępność
    WadyWysyłka oraz informacje
  • ~Desolation94 / 2019-02-25 18:52
    Ocena: 4.80 / 5
    Powiem tak - była kilkudniowa (4 dni) obsuwa z premierą książki, ale właściwie to nie wiem czy wina leżała po stronie sklepu czy może po prostu dostarczono im z opóźnieniem.
    Kiedy zaczęłam się trochę tym niepokoić to weszłam poczytać opinie, po czym czytając tutejsze opinie zaczęłam się niepokoić jeszcze bardziej, ale w moim przypadku wszystko było w porządku, więc nie wiem,,, może część złych opinii jest pisana pod wpływem negatywnych emocji i wyolbrzymia wady sklepu? Ja ich tu trochę obronię.
    Przede wszystkim na plus - ceny, zecydowałam się na zakupy w merlinie, ponieważ ceny były atrakcyjne, zamówiłam w sumie 8 książek, każda z nich na promocji.
    Po drugie - kontakt. Zaniepokojona napisałam maila. Na odpowiedź tego samego dnia liczyć nie mogłam, ponieważ napisała po godzinach pracy sklepu, ale następnego dnia była szybka odpowiedź rano, później na kolejnego maila również szybko mi odpisano.
    Po trzecie - wysyłka. Wysłano mi to w piątek, jednak siłą rzeczy weekend, otrzymałam więc dziś rano. Czytałam t opinie wpędzające w strach o niekompletnych paczkach i bałam się, że również będę musiała toczyć walki o niekompletną paczkę, ale wszystko się zgadza - 8 książek ktore miało być rzeczywiście jest.Paczka była porządnie zapakowana, karton, a w środku sporo zabezpieczenia.
    Także podsumowując - jest ok.
    Czy skorzystam ponownie? Głównym kryterium przy moich zakupach jest cena, musi być niższa niż u konkurencji. Jeśli będzie to tak.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Merlin.pl
Ocena: 3.96, ilość opinii: 1789
pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.49, ilość opinii: 1672
Empik.com
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1648
Tauron
Ocena: 1.38, ilość opinii: 914
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.18, ilość opinii: 682
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 611
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4274
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4150
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3763
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2807