Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Liberty Ubezpieczenia opinie

Ocena na podstawie 97 opinii

3.13 / 5

  • Oferta
    3.22
  • Obsługa klienta
    3.12
  • Cena/Jakość
    3.10

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Inez / 2015-10-30 09:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Miesiąc temu zapłaciłam za OC( z góry za rok) w dniu dzisiejszym mi się skończyło a nie dostałam nowego (w żadnej z form!!). Zostałam bez ubezpieczenia OC z zapłaconą składką za cały rok. Do tego dzwonie proszę się dyskutuje z różnymi kobietami i każda mi wpiera że zostało wysłane! Dziwne jest to że jeśli chodzi o maila to rachunek przyszedł od razu, a OC przez cały miesiąc dość nie może.... może wybrało się pieszo??? Skargi też nie pomogły.... mogę sobie czekać na zwrotny telefon...... Masakra z tą firmą! Odradzam!!!
    Zaletybrak
    Wadynieprofesjonalna obsługa klienta!
    4 lata
  • ~ivich / 2010-12-10 14:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam podpisywanie umowy AC z tym tzw. ubezpieczycielem. Właśnie się dowiedziałam, że tylko raz mogę wezwać pomoc (w ramach Premium Assistance) do uruchomienia auta w przypadku rozładowania akumulatora! "Bardzo miła Pani", która wyuczone sformułowania powtarzała jak automat, powiedziała, że po takim odpaleniu mam jechać do elektryka i sprawdzić usterkę lub kupić nowy akumulator (tylko w tym drugim przypadku mogę poprosić o ponowny przyjazd i pomoc!!!!). Jak ją zapytałam, a co jeśli elektryk nie stwierdzi usterki (auto nie było ruszane przez prawie 3 tyg podczas ostatnich mrozów dochodzących do MINUS 17 ST)) , odpowiedziała jak mantrę " tylko raz może Pani wezwać pomoc do uruchomienia akumulatora". Oczywiście przy podpisywaniu umowy pytałam o taką możliwość tylko nikt nie powiedział mi, że mogę to zrobić tylko raz!!!!
    Poprzednio byłam ubezpieczona w AXA i nie miałam z tym problemów!!!!!! Nie wiem co mnie podkusiło do przeniesienia!@#$ Miałam z nimi jeszcze jeden problem w ramach ubezpieczenia mieszkania, bo szanowny Pan konsultant zapierał się, że mają umowę z moim bankiem i nie muszę przekazywać żadnych dokumentów, co potem okazało się nieprawdą, a skutki tego oszustwa dalej ciągną się za mną~!!!

    ODRADZAM LIBERTY DIRECT!!!
    Zaletyżadne
    Wadyoszustwa, kruczki i niemiła obsługa
    czerwiec 2009
  • ~Joanna / 2022-01-23 16:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza ubezpieczalnia w jakiej byłam ubezpieczona. Sprawca szkody który uszkodził mi auto na parkingu również jest ubezpieczony w tej ubezpieczalni.Uszkodzil mi tak auto ze w zderzaku posiadam dwie dziury aż wystają kable,a auto stało na parkingu. Czujniki parkowania nie działają. Ubezpieczalnia wysłała mi kosztorys na kwotę około 1600 złoty. Gdzie za malowanie samych elementów wychodzi około 1 do 1,5tys. złoty jak nie lepiej. Zderzak w kosztorysie za 300 złoty z Chin ???? Na orginalne części auto nie zasługuje ponieważ ma przejechane ponad 150 tys.km, a które auto nie ma tyle km przejechane ???????? A gdzie reszta elementów do naprawy?! Kto poniesie koszta?! Sprawca nie ma nic na aucie,a ja mam cały zderzak z innymi elementami do wymiany. Po prostu porażka. I auto stało na parkingu i ja mam ponosić resztę kosztów naprawy?! To jest po prostu jakiś śmieszny żart. Mialam podobna sytuacje będąc ubezpieczona w innej ubezpieczalni. Doradcy zajmowali się szkoda tak jak powinni i nie było żadnych problemów. I odszkodowania miałam wypłacone na oryginalnych częściach.! PIERWSZY I OSTATNI RAZ BYŁAM UBEZPIECZONA W UNIQA/AXA!!
  • ~Kojoto / 2015-04-02 20:22
    Ocena: 1.00 / 5
    kupiłem auto w komisie który miał umowę z Liberty , komis zawarł umowę OC z nimi a oni żądają kasę ode mnie . I niby nic złego w ty by nie było bo to małe pieniądze ale nie przysłali mi żadnego dokumentu do wpłaty lecz tylko sms że zbliża się koniec terminu zapłaty . Radze omijać z dala tą firmę
    ZaletyBrak zalet
  • ~kukusi / 2015-10-05 19:03
    Ocena: 1.00 / 5
    drogo,2x tyle co w punkcie pośredniczacym,gdzie wybiorą Ci ubezpieczyciela dajacego najlepsze warunki.w moim przypadku
    w tym roku HDI 277plz liberty 502.oczywiscie w tym roku hdi,za rok
    bedze taniej w innej firmie.mam maksymalne znizki
    Zaletybrak
    Wadydrogo,tylko telefonocznie
    nie kupiłem
  • ~Maciej / 2016-09-27 16:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Padłem ofiarą zwykłego oszustwa, w rozmowie z konsultantem poinformowano mnie że moja dzienna stawka za polisę na samochód to 2 do 2,5 zł, (samochód zakupiony z komisu więc naliczali dzienne stawki) po 15 dniach od zakupu przerejestrowałem pojazd, wypowiedziałem tez OC w Liberty, zatem za 15 dni powinienem dostać rachunek +-38 zł a tym czasem dostałem rachunek na kwote 207 zł !! (dodam że kalkulacja konsultanta opiewała na kwotę 929zł rocznie ! ) co daje kwotę dzienną prawie 16 zł !! czyli miesięcznie około 480 zł !! a rocznie to o zgrozo 5700 zł !!! skąd takie wyliczenia ?? jak zwykle nikt nie odbiera telefonów więc wyjaśnić nie ma z kim.
  • ~Marcin / 2013-03-23 20:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Nikomu nie polecam. Czekam na wypłatę odszkodowania z AC już 2 miesiące i cały czas ten sam tekst, że szkoda jeszcze jest rozpatrywana pomimo, iż wycenili kwotę dwa tygodnie po zdarzeniu ile wypłacą to jak już wspomniałem cały czas odwlekają wypłatę pieniążków na konto. Przestrzegam innych przed tą firmą.
    Zaletybrak
    Wadyzbywanie, gra na czas, brak konkretów i olewanie klienta przez konsultantów
    2
  • ~Marcin / 2013-06-11 09:46
    Ocena: 1.00 / 5
    W lutym br. przedłużyłem pakiet OC AC W Liberty Direct na . Samochód ubezpieczyciel wycenił na 30600 zł i od tej kwoty zapłaciłem składkę. Miesiąc później autko zostało mi skradzione a naciągacze wycenili mi go na 24800. W tym tempie to gdyby ukradli mi go 4 miesiące później to samochód już nic nie byłby wart... Dobrze przemyślcie zawierając jakąkolwiek umowę z nimi. W mojej opinii Liberty Direct to jedno wielkie oszustwo!
    Zaletybrak
    Wadyza dużo żeby wymieniać
  • ~Michał / 2013-12-20 10:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważajcie na tę firmę. Mają schrzanione call center i jeśli dacie im swoje dane osobowe, to będzie wam ciągle dzwonić telefon i puszczać wam muzyczkę, marnując wasz czas. Po prostu wybierają numery nie mając konsultantów gotowych do rozmowy.
    WadyMarnują twój czas
  • ~Michał / 2017-05-24 11:13
    Ocena: 1.00 / 5
    42 minuty na infolinii bez odzewu z drugiej strony
    Wadybrak komunikacji na infolinii
  • ~miki / 2016-02-02 21:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam czekam od 2msc na odszkodowanie ze sprawcy oc.z kasowana audi a8 przysłali wstępny kosztorys śmiech drzwi w orginale chcą mi klepać ,a nie wymieniać!i inne rzeczy też, a najlepsze że twierdzą że nie które szkody powstały wcześniej!,a mam oświadczenie z miejsca zdrzaenia sprawcy,żałuje że policji nie wezwałem ,ogólnie chcą się wymigać z odpowiedzialności!,czekam jeszcze 1msc i sprawę kieruje do sądu złodzieje.
    Zaletybrak
    Wadyoszuści
  • ~misiek / 2013-01-22 12:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Cóż, że jedno z tańszych ubezpieczeń. Zdecydowanie odradzam. Czekam już prawie 2 miesiące na rozliczenie szkody. Brak kontaktu z likwidatorem. Konsultanci z infolinii za każdym razem przekazują tą samą informacje:"Mamy komplet dokumentów, decyzja powinna być za tydzień". I co tydzień taka sama informacja. Koszty związane z brakiem auta znacznie przewyższają kwotę jaką "zaoszczędziłem" ubezpieczjąc w tym towarzystwie. Nigdy więcej tego ubezpieczyciela.
    Zaletyjedno z tańszych ubezpieczeń
    Wadywadą jest to, że kupiłem ubezpieczenie w LibertyDirect
    2 lata
  • ~pika / 2017-03-06 08:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam wszystkim.Po 2 godz.na telefonie dostałam odpowiedź ze polisa przyjdzie na maila,owszem przyszła ale z błędnym danymi.Więc znowu dzwonię i znowu wieczność na telefonie.Wreszcie zgłosiła się Pani i stwierdziła że dane 'muszą,'być w porządku bo jej inaczej nie chce wejść i taką rozmowa przez pół godz.Ja jej swoje ona swoje.I baby nie przegadasz z łaską zgodziła się poprawić dane i przesłać nową polisę, ale zamiast polisy przyszło mi tylko nakaz płatniczy.Już nie mam sil do nich.Nie zależy im na kliencie!!!!A ja nie będę się narzucać. Odradzam ubezpieczyciela.
    ZaletyBrak
    WadyBrak konkretnego kontaktu.
  • ~Piotr / 2016-04-18 12:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam! Bardzo niekompetentny ubezpieczyciel. Mam wykupiony pakiet OC/AC warsztat plus, likwidacja szkody trwa u nich już ponad miesiąc i cały czas przedłużają rozpatrzenie sprawy. W ciągu 30 dni (takich jest regulaminowy czas na rozpatrzenie szkody) nie byli w stanie przesłać do warsztatu, w którym mam auto, gotowego kosztorysu. Likwidator szkody z ramienia Liberty Direct w trakcie rozmowy potwierdził mi, że kosztorys został wysłany, natomiast po weryfikacji jego słów w serwisie Mercedesa (w którym jest auto) otrzymałem informację, że mail nie doszedł. Po ponownej rozmowie z tym samym merytorycznym likwidatorem uzyskałem informację, że kosztorys nie został wysłany a on "ma inne sprawy teraz na głowie i nie jest w stanie zając się moją". Jestem ponad miesiąc bez auta a ubezpieczyciel twierdzi, że ma jeszcze 2 miesiące na rozpatrzenie sprawy. jeżeli chcecie Państwo uniknąć takich sytuacji odradzam ubezpieczenia w Liberty Direct i lepiej zawsze poczytać opinie w internecie przed wykupieniem ubezpieczenia.
    Zaletybrak
    Wadyoszuści, odwlekają terminy rozpatrzenia sprawy, brak kompetencji ludzi obsługujących infolinię.
  • ~Sergio / 2016-05-15 14:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Ubezpieczajac samochod 3 lata temu bylem zadowolony z niskiej stawki 690pln jestem kierowca ponad 25 lat zadnej stluczki kolizji czy zadrapania . Tak i w tym roku chcialem przedluzyc polise i tu zonk jakis analityk obliczyl ryzyko polisy i wyliczyl z podstawowka kwote 3340pln to prawie 500% wiecej bez zadnego uzasadnienia i wytlumaczenia dlaczego tylko powolujac sie na jakiegos tam analityka . beznadzieja ,nie mila obsluga odradzam nie polecam
  • ~TO JA / 2015-09-28 23:33
    Ocena: 1.00 / 5
    BROŃ BOŻE ŁUPIĄ W MAJESTACIE PRAWA NA 3200 BO ODLICZYLI PRZY SZKODZIE Z AC 10 % ZA KOLIZJE WCZESNIEJSZĄ 6,5 % ZA ZAKUP INDYWIDUALNY ZA GRANICĄ I DEUGI WŁASCICIEL 1% O TYM NIK NIE MÓWIŁ BO PRZY UBZ JUŻ ZANIŻYŁI WARTOŚĆ PO SZKODZIE RAZ JESZCZE
    ZaletyBRAK
    WadyMATACTWO W MAJESTACIE PRAWA
    6 M
  • ~TTTT / 2018-07-27 12:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Co to za firma która telefonicznie nie chce obliczyć składki za samochód tylko przez internet. A co jak nie mam dostępu do internetu ?. Masakra nie polecam i już nie ubezpieczę u nich samochodu
    Wadyolewające podejście do klienta
  • ~vanbasten / 2012-05-19 10:50
    Ocena: 1.00 / 5
    żenujący, beznadziejny poziom obsługi! przestrzegam!!!!!
    Wadytylko minusy
  • ~Vizan / 2021-06-25 17:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry nie polecam ubezpieczac w Axa .Bardzo nie miła i arogancka obsługa .W nosie mają klientów .Pani odbierając tel robi łaskę że odbiera .Polisę chciałam przedłużyć tel to problem robią aby ofertę wysłać .Uciekać jak najdalej skoro mają takie podejście do klienta na wstępie współpracy to jakie moga mieć do wypłaty odszkodowania?????
  • ~Andrzej Bronakowski / 2012-12-15 15:07
    Firma najgorsza z dostepnych na rynku!Juz 4-ty miesiac czekam na kase za szkode z OC sprawcy.To skandal ze jeszcze prosperuja na rynku.To oszusci.W REKLAMACH KLAMIA.Najpierw zanizaja odszkodowania a pozniej graja na czas- na zmeczenie klijenta.To skandal.Przestrzegam wszystkich!!!Byc ofiara kierowcy Liberty-to koszmar!!!!!
    Wadysame wady-dobry bajer
    nie mam i nigdy nie bede mial!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.82, ilość opinii: 820
PZU
Ocena: 1.45, ilość opinii: 713
Link4
Ocena: 1.49, ilość opinii: 606
Uniqua
Ocena: 2.11, ilość opinii: 439
Warta
Ocena: 1.36, ilość opinii: 410
Generali
Ocena: 1.61, ilość opinii: 282
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3760
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2805