Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Komputronik.pl opinie

Ocena na podstawie 622 opinii

3.38 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    2.96
  • Dostawa
    3.50
  • Poziom cen
    3.45
  • Łatwość zamawiania
    3.69
  • Asortyment
    3.74

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anna / 2016-08-14 01:28
    Ocena: 1.80 / 5
    Wypracowałam w firmie nagrodę w postaci laptopa Aplle. Ponieważ pieniądze płaciła Komputronikowi moja firma ze Stanów (9 maja b.r wpłacili 100% centy tj. 89990 zł w dniu złożenia zamówienia) więc nie miałam pełnej kontroli. Powiedziano mi tylko, że zamówionego laptopa nie maja na stanie i muszą go sprowadzić z zagranicy a będzie to trwało od 7 do 14 dni. Gdy minęło 14 dni zaczęłam dopytywać co z moim laptopem. Wówczas Komputronik odpowiedział, że laptop będzie dostarczony do mnie do końca czerwca. Około 25 czerwca gdy otrzymałam z mojej firmy numer zamówienia postanowiłam sama dopilnować, aby Komputronik tym razem wywiązał się z terminu dostawy, ale nic z tego.

    29 czerwca pracownica Komputronika zadzwoniła do mnie z informacją, ze.... z powodu wprowadzania przez Apple nowszego modelu dostawa przedłuży się o kolejne 4 tygodnie. Jako rekompensatę zaproponowano mi rabat w wysokości niecałych .... stu złotych!!!! Prosiłam o kontakt z managerem chcąc negocjować cenę, bo oczywistym powinno być, ze starszy w tym momencie model powinien być w niższej cenie, a tu w dodatku dostawa wydłużyła się do 12 tygodni! Niestety nic podobnego nie nastąpiło.

    W ostatnich dniach lipca poinformowali moja firmę, ze mój laptop był gotowy do wysyłki. Prosiłam pracownice firmy, aby wynegocjowała dołożenie do tego laptopa jako rekompensatę za 12 tygodniowy czas oczekiwania i sprzedaż już nie najnowszego modelu, przyzwoitego osprzętu w postaci dobrej torby do niego i firmowych słuchawek średniej jakości (za 380 zł). Wiecie co zaproponowali? Nie? Torbę. Tylko torbę do laptopa i to chyba najtańsza, bo za 74 zł!!! czyli za mniej niż proponowano w czerwcu jako rabat. Ha, ha. Po negocjacjach zgodzili się dać lepsza torbę którą w detalu sprzedają po 150 zł a pracownica mojej firmy negocjowała dołożenie do niej słuchawek Aplle. Zgodzono się, dać najzwyklejszej za 99 zł w detalu, ale .. miałam oddać torbę. Nie wiem czy się śmiać czy płakać. Zdecydowałam jednak poinformować o tym na forach.
    WadyNiedotrzymywanie terminów dostawy
    brak rekompensaty za wydłużenie terminu dostawy do 12 tygodni
    chciwość i pazerność
  • ~Anna / 2020-03-23 12:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak zwrotów dla firm. Nie polecam ryzykować. Ceny często wyższe niż u konkurencji, a obsługa klienta i tak na niższym poziomie.
  • ~Anna / 2021-06-11 08:58
    Ocena: 2.40 / 5
    Bałagan w firmie kurierskiej, która była narzucona w momencie zamawiania produktu. Nie dostarczyli przesyłki na czas w umówionym terminie. Na stronie podczas składania zamówienia nie było wyboru innej formy dostawy niż kurier. Jak klikałam na inpost lub odbiór własny w sklepie, to wyskakiwała informacja na czerwono, że w tej chwili nie ma takiej możliwości. Pan na infolinii twierdzi jednak, że taki wybór był i że powinnam zadzwonić wtedy gdy zamawiałam.
  • ~anna o / 2019-09-18 22:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam jakość obsługi serwisowej fatalna. Laptop HP Proobok za 3.700 zepsuł się po 1,5 roku używania, wyłącza się samoczynnie albo włącza się za którymś razem. Odesłany do serwisu po ponad 3 tyg wrócił w dokładnie takim samym stanie w jakim został wysłany z informacja o przeinstalowaniu systemu jak by to miało w jakimkolwiek stopniu naprawić usterkę. Ze strony serwisu zero informacji nikt nie odpowiada na maile. Obecnie odstąpiłam od umowy wg prawa rękojmi pismo złożone 14 dni temu zero odzewu. Jutro wysyłam przed sadowe wezwanie do zapłaty.

    Odradzam zakupy w tym sklepie w razie jakichkolwiek problemów ze sprzętem natkniecie się na granie na zwłokę i oczekiwanie ze klient odpuści.
  • ~Anndek / 2016-03-15 08:39
    Ocena: 4.00 / 5
    wszystko bylo okej... dostawa na nastepny dzien (za free do salonu), szybko odpisywali na maile i sprzet dotarl taki jak zamowilem, na plus zalicze bdb cene w ktorej mieli drukarke a roznice w sklepach byly nawet 1/4 sprzetu - polecam
  • ~anonim / 2017-02-03 14:39
    Ocena: 1.33 / 5
    Czekałem na laptopa 6 dni, po czym okazało się że jest nie osiągalny. Beznadziejny sklep, NIE POLECAM!
  • ~Aprillo / 2017-06-19 08:56
    Ocena: 2.00 / 5
    Firma stawia na pijar. Sama reklama nie pomoże gdy obsługa reklamacji jest poniżej standardów sklepiku u pana Zdzisia.
    Odradzam jakichkolwiek zakupów. Kupisz, zepsuje się= masz problem.
  • ~Arek / 2015-08-19 19:27
    Ocena: 5.00 / 5
    Ja to zawsze szukam czegoś po promocjach w Komputroniku. Zdarzały mi się kupować z 10-15% taniej niż cena rynkowa. I za to pochwała!
  • ~argel / 2016-07-25 09:13
    Ocena: 5.00 / 5
    Jak dotąd OK, zamawiałem wielokrotnie, głównie komputerowe rzeczy, tablety, akcesoria, telefon etc., z odbiorem w salonie. Obsługa pomocna na miejscu, wysyłka z magazynu w zasadzie tego samego dnia była praktycznie za każdym razem jak zamawiałem w dni robocze. Plus też taki że mają dobry wybór i szybko się zamawia.
  • ~Argen / 2014-03-20 10:07
    Ocena: 5.00 / 5
    złożyłem w ich konfiguratorze na stronie komputer, zamówiłem, dwa dni później był u mnie, super szybka obsługa, nie spodziewałem się że tak szybko pójdzie DUŻY PLUS :)
    Zaletyszybka realizacja
    Wady---
    ---
  • ~Artur / 2016-11-26 08:34
    Ocena: 1.60 / 5
    Obsługa sklepu Kraków Bonarka mało komunikatywna raczej niekompetentna i raczej nie zachęcająca do zakupów Nie chcą przyjmować zwrotów. Jak tak dalej będzie to w Krakowie zostanie zlikwidowany ostatni wasz sklep. Jestem bardzo niezadowolony i nie polecam Firma bardzo utrudnia pisanie ocen
  • ~Artur / 2017-05-19 18:18
    Ocena: 4.60 / 5
    Ogólnie jestem zadowolony z zakupów w Komputroniku. Mają przede wszystkim przeogromny wybór różnych sprzętów!
  • ~Artur / 2017-05-29 18:04
    Promocji dużo, wybór też całkiem spory, duża sieć sklepów z możliwościa odbioru. Ceny różne ale szukając można faktycznie znaleźć coś dla siebie. Ja osttanio zakupiłem dysk zewnętrzny WD.
  • ~Artur / 2019-02-08 10:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga Uwaga Uwaga - w czerwcu zakupiłem w sklepie Komputronik rejestrator jazdy jako zestaw Mio 792+A20 i po kilku tygodniach okazał się wadliwy zawiesza się i przestaje nagrywać (wadliwe działanie nagrywałem telefonem ) . Aktualnie jestem po 4 reklamacji odrzuconej i za każdym razem wmawia się mi że rejestrator jest sprawny i nie są brane pod uwagę nagrane i przesłane filmy z dowodami na wadliwe działanie rejestratorów .Komentarz piszę z powodu bezsilności i przestrogi dla kupujących w tym sklepie - bardzo miło obsługują przed zakupem i jak się płaci - gorzej jest jak się coś reklamuje !!! Rejestratory przez 7 miesięcy 4 razy lądowały w serwisie wiec więcej leżały w nim niż u mnie w aucie . Mi pozostało skierować całą sprawę do Rzecznika Praw konsumenta a kupujący niech się zastanowią czy chcą przechodzić przez to co ja od 7 miesięcy i za wydane prawie 1000zł nie mieć sprzętu bo jest znowu w serwisie a w zamian pełno nerwów i kolejne telefony do Pani Rzecznik żeby pokierowała co dalej robić. Uaktualnienie opinii ---Właśnie dostałem kolejną odpowiedz w sprawie reklamacji rejestratorów - jak sie spodziewałem - ODRZUCONA REKLMACJA kolejny raz !!! UAKTUALNIENIE - rejestrator jazdy wysłany do reklamacji 30.11.2018 do dzisiaj w reklamacji w Komputronik - po 4 reklamacji odesłany wrzucony do pudełka bez zabezpieczenia co skutkowało porysowaniem wyświetlacza - kontakt telefoniczny 29.01.2019 i do dzisiaj szukają winnego tej sytuacji - 10 dni już - SAMI OCEŃCIE JAKOŚĆ SKLEPU Komputronik
    Właśnie dostałem wiadomość od Pana Stanisława z Komputronik który zajmuje się moją reklamacją - CHCĄ ODESŁAĆ PORYSOWANY I WADLIWY REJESTRATOR KOLEJNY RAZ NIE NAPRAWIONY !!! sami wyciągnijcie wnioski z mojego problemu i wyróbcie sobie opinię o sklepie Komputronik
    ZaletyBRAK
    WadyPRZECZYTAJCIE OPIS MOJEJ SYTUACJI I WYCIĄGNIJCIE WNIOSKI
  • ~Artur / 2019-11-06 17:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam zakupów w tym sklepie. Zamówiłem zamrażarkę, która była w ofercie i i na stronie sklepu nie było żadnej informacji, że chwilowo jest niedostępna. Po czym otrzymałem wiadomość, że zamówienie jest przetwarzane... Kolejna wiadomość mówiła już o tym, że towaru nie ma i musi zostać domówiony ale nie podano terminu ewentualnej dostawy... Napisałem wobec tego maila dopytującego jak długo to potrwa? Otrzymałem dwie odpowiedzi od dwóch rożnych osób a każda z nich podawała różne terminy... Jeden mówił o zwłoce dziesięciodniowej a drugi piętnastodniowej!!! Jednocześnie Pani z Obsługi Klienta zaproponowała mi możliwość wybrania innego produktu!!! Gdyby mi było wszystko jedno co zamawiam to nie traciłbym czasu na rozpoznanie rynku i zamawianie w tym właśnie sklepie!
    Przestrzegam i nie polecam!!
  • ~asdasd12 / 2017-07-28 22:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Sprzedają towar którego nie mają na stanie - wybierasz towar przez stronę www, klikasz 'kupuję z obowiązkiem zapłaty' a oni po kilku dniach odpisują że nie ma i nie będzie.
  • ~aserrvel / 2014-03-01 11:44
    Ocena: 4.80 / 5
    trzeba poszperac ale często jak sie dobrze poszuka to w komputroniku mimo obiegowej opinii ze to drogi sklep, mozna upolowac produkty równie tanio a czasem taniej nawet niz na aukcjach, wszystko kwestia czegos ie szuka i czy jest akurat w promocji czy tez nie etc. ja kupuje od dluzszego czasu i nie narzekam, bardzo dobry poziom obslugi i tempo realizacji
    Zaletyspoooory wybor i fajne promo w gazetce
    Wadychyba na takowe poki co nie trafilem
  • ~Aven / 2021-11-25 23:37
    Ocena: 2.00 / 5
    Firma Komputronik zwleka ze zwrotem pieniędzy. Zakupiłem komputer za ok. 2600 zł. przez internet. Komputer otrzymałem po dwóch dniach, po następnych dwóch odesłałem go. Przesyłka dotarła do firmy Komputronik 10.11.21 Pieniędzy do dnia dzisiejszego tj. 25.11.21 czyli po 15 dniach nie ma mimo korekty faktury. PS. Np. RTV AGD i OleOle w podobnej sprawie od razu zwróciły mi pieniądze tj. po kilku dniach.
  • ~Azej / 2014-08-24 11:51
    Ocena: 5.00 / 5
    kupiony lenovo y580 w komputroniku i jestem mega zadowolony z obsługi i szybkiej realizacji, ze sprzetu również!!!
  • ~Baiter / 2019-10-01 17:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłem płytę główną do komputera okazało się że Płyta nie działa oddałem na reklamację powiedzieli że szybko wszystko pójdzie okazuje się że czekam 14 dni roboczych po 14 dniach dzwonię do serwisu i dowiaduję się że płyta została wysłana do producenta i muszę czekać jeszcze 28 dni. I wychodzi na to że jestem prawie 2 miesiące bez komputera. Szczerze nie polecam a jak coś to lepiej kupić przez internet z dostawą do domu ma się wtedy większe prawa
    ZaletyMiła obsługa w sklepie
    WadyProcedury gwarancyjne
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1679
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 980
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 331
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4620
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4467
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3935
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2994