Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Komputronik.pl opinie

Ocena na podstawie 622 opinii

3.38 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    2.96
  • Dostawa
    3.50
  • Poziom cen
    3.45
  • Łatwość zamawiania
    3.69
  • Asortyment
    3.74

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 32
  • ~klient24 / 2007-07-10 15:47
    Ocena: 4.80 / 5
    Polecam usługi sklepu Komputronik.pl, szybka i sprawna obsługa, terminowe dostawy zamówionego towaru. Ocena ogólna bardzo dobra.
    Zaletyterminowość
    Wadybrak minusów
    kupiłem laptopa miesiąc temu, za 4 tys
  • ~Jacek / 2014-12-16 17:29
    Ocena: 1.40 / 5
    Do momentu reklamacji wszystko ok. W zakupionym za ponad 4tyś zestawie PC po 2 tygodniach padł dysk SSD, zadzwoniłem do sklepu, zgodnie z instrukcją sprzedawcy wymontowałem dysk i zaniosłem do sklepu w Warszawie w CH Wileńska. Powiedziano mi ze na nowy czekał bedę około 3 tygodni. Nikogo nie interesowało to, że przecież dysk SSD można sprawdzić na miejscu i od razu ocenić czy działa, czy nie. Pytam, więc czy na czas trwania wymiany otrzymam jakiś w zastępstwie, na co sprzedawca spojrzał na mnie i niemalże się zaśmiał. Po 3 tygodniach nikt się nie odzywa. Na mojego maila odpisano, że minęło dopiero 15 dni roboczych i mam czekać... NIGDY WIECEJ nie kupie nic w tym sklepie i odradzam każdemu.
    ZaletyBRAK
    WadyKlientem jesteś do momentu zakupu, potem mają cię gdzieś
    1,5 miesiąca - 4,3 tyś
  • ~Michał / 2012-09-05 13:55
    Ocena: 1.00 / 5
    W tym roku kontakt z Komputronikiem miałem dwukrotnie i w obu przypadkach uderzył mnie brak profesjonalizmu i nierzetelność (żeby nie użyć mocniejszych słów…) przedstawicieli firmy. Na początku roku kupiłem w Komputroniku komputer stacjonarny. Komputer okazał się niezgodny ze specyfikacją – zamiast 8GB RAM miał 4GB. Radzę Państwu uważnie sprawdzać każdy element w przypadku zakupu, tym bardziej, że doszły mnie słuchy, iż mój przypadek „niezgodności” z pierwotną specyfikacją nie jest odosobniony. Drugi raz „przyjemność” z tą firmą miałem pół roku później, gdy komputer się popsuł. Oddałem do naprawy za pośrednictwem salonu, sprzęt otrzymałem z powrotem 2 tygodnie później. Okazało się, że uszkodzony był dysk twardy, który został wymieniony na nowy. Po uruchomieniu komputera okazało się, że dysk rzeczywiście już działa poprawnie, natomiast nie działa napęd DVD. Sprzęt nie został po prostu poprawnie sprawdzony w serwisie przed zwrotem do klienta – to kompletny brak profesjonalizmu. Oprócz tego nie otrzymałem z powrotem uszkodzonego dysku twardego, mimo mojej wyraźnej prośby. Na dysku znajdowały się dane o wartości dla mnie sentymentalnej i zamierzałem odzyskać je we własnym zakresie. Niestety Komputronik dysk sobie przywłaszczył, informując mnie, że tak mają w zwyczaju, a moje kilkukrotne maile z prośbą o zwrot i wyjaśnienia na jakiej podstawie przywłaszczyli sobie mój dysk, pozostały bez odpowiedzi. Zdecydowanie nie polecam Państwu korzystania z usług tej firmy. Na rynku jest wiele innych firm/sklepów komputerowych i ja zamierzam od teraz korzystać z nich właśnie.
    Zaletybrak
    Wadybrak profesjonalizmu, nierzetelność
    9 miesięcy
  • ~wiki / 2011-01-13 21:51
    Ocena: 2.20 / 5
    Reklamuję zakupiony sprzęt po miesiącu użytkowania po 28 dniach od reklamacji co dzień mówią że zapraszają jutro lub proszą o telefon którego nie odbierają .
    Zaletybrak
    WadyChamska obsługa
    2miesiące 299zł mp4
  • ~Ashunka / 2014-12-22 15:39
    Ocena: 1.80 / 5
    Jestem strasznie zawiedziona. Mianowicie, zamówiłam prezent dla dziecka na święta. Były to raptem trzy rzeczy (konsola, ładowarka, gra). Na stronie internetowej pisało, że produkty są dostępne i wysyłka zajmie tydzień. Zamówiłam, wszystko było tak jak w opisie. Dostałam niedługo po tym email, że produktów nie ma w żadnym sklepie i muszą czekać na dostawe towaru. Nie powiedziano mi ile czasu może to zająć. Czekam już prawie dwa tygodnie i nadal nie dostałam maila żeby te produkty zostały już sprowadzone. Status zamówienia nadal jest "w trakcie przetwarzania". Jestem już pewna, że konsola nie przyjdzie na czas, na święta. Czuje się oszukana, biorąc pod uwagę, że na stronie było jasno i wyraznie napisane iz produkty są dostępne. Wielki minus. Nie planuje już robić zakupów w komputroniku.
  • ~djs / 2014-07-07 14:09
    Ocena: 2.60 / 5
    Dn.16 czerwca wysłałam do Komputronika w ramach reklamacji kupiony kilka tygodni wczesniej komputer DELL,ktory nie działał prawidłowo od poczatku.....

    Do tej pory nie dostałam odpowiedzi
    -czy komputer dotarł
    -jak długo bedzie trwała naprawa itd....
    moje e-maile do tej pory pozostaja bez konkretnej odpowiedzi (dostałam pare maili typu przesłalismy wiadomosc dalej...)

    Poniewaz poprzedni komputer padl mi zupełnie ,jest to (miało byc) moje jedyne narzedzie pracy
    Zastanawiam sie jak maja zamiar rozwiazac ta sprawe zwazywszy ze ja nie pracuje juz 3 tygodnie poniewaz nie mam komputera????

    ABSOLUTNIE NIE POLECAM TEJ FIRMY
    Dorota Jaworska-Sztaba
  • ~terendil / 2011-09-01 12:57
    Ocena: 2.60 / 5
    Odradzam stanowczo. Sklep nadaje się jedynie do kupienia płyt dvd albo aparatu foto, bo o sprzęcie pracownicy nie mają pojęcia. Potrafią jedynie wydawać towar z zaplecza (nie widząc zresztą co na tym zapleczu mają). Jakiekolwiek techniczne pytanie co do działania sprzetu komputerowego, oraz problemów z nim związanych budzi przerażenie i niezrozumienie w oczach pracowników. I nie był to pojedynczy przypadek ponieważ za sprzętem i problemami z nim związanymi jeździłem do kilku punktów i rozmawiałem chyba z czterema różnymi pracownikami, u każdego spotykałem ten sam ignorancki wyraz twarzy i brak pojęcia o własnym towarze. Procedury reklamacyjne są poniżej krytyki, a wiąze się to także z problemem opisanym powyżej. Radzę szefostwu lepiej weryfikować kogo zatrudniają, to sklep komputerowy nie mięsny, wypada mieć pojęcie o tym co się sprzedaje.
    Zaletyduży wybór, ładny wystrój (ehh)
    Wadypracownicy, serwis
    2 tygodnie, ok 2000 zł
  • ~Mister / 2009-02-05 12:36
    Ocena: 3.20 / 5
    Niestety ogromny negatyw. Przeciągająca się gwarancja, kłamstwa ze strony obsługi, jednego dnia mówią, że sprzęt jest w naprawie u producenta a drugiego, że w serwisie, nie miła obsługa, brak jasnych zasad dotyczących warunków gwarancji, gwarancja na paragonie.
    ZaletyAsortyment, lokalizacja.
    WadyObsługa, obsługa, obsługa i gwarancja.
    rok
  • ~Daniel / 2014-11-01 19:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam tej sieci sklepów.Obsługa nieprofesjonalna a w przypadku reklamacji wadliwego towaru wręcz chamska.Nawet prawa konsumenta mają gdzieś....Telefon 3 razy zepsuł się w ciągu pół roku,po 4 razie chcę zwrot kasy.Od 3 miesiecy odbijają piłeczkę do producenta i serwisu.Komedia chcą,żebym naprawiał bubel po raz 4. Chyba do 100 razy sztuka.Tak wiec, jeżeli szukasz problemów kupuj w KOMPUTRONIKU i najlepiej jezeli to bedzie sprzęt GOCLEVER.
    Zaletybrak
    Wadyzbyt wiele
    8 mies.
  • ~Pewcio / 2015-01-19 15:33
    Ocena: 1.50 / 5
    Pod żadnym pozorem nie polecam, wręcz odradzam. Kupiłem komputer stacjonarny za 4 tysiące, który okazał się wadliwy - nie działała płyta główna. Oddałem do sklepu, otrzymałem zwrot gotówki oraz rabat w wysokości około 200-300 zł na kupno nowej sztuki. Usłyszałem, że to bardzo rzadki przypadek oraz, że nigdy się z takim nie spotkali. Pomyślałem więc, że to niemożliwe, żeby się zdarzyło kolejny raz. Tym razem wydałem około 4300 zł. Dodam jeszcze, że za komputer zawierający takie same części w innym sklepie zapłaciłbym około 3500 zł, więc marża sklepu jest niewiarygodna. Po pewnym czasie od włączenia komputera i pobrania wybranych przeze mnie programów zaczęły pojawiać się dziwne zniekształcenia obrazu. Po poprzedniej wpadce czułem się niezmiernie poirytowany, a co gorsza wstyd mi się było przyznać przy rodzinie. Używałem komputera przez jakiś czas, ale w końcu zrobiło to się nie do zniesienia. Po kilku miesiącach od zakupu przełamałem się i oddałem komputer do serwisu. Aktualnie komputer znajduje się w Poznaniu i jest tam już około dwa tygodnie, a o komputerze nie ma żadnych wieści. Po godzinie nieudanych prób połączenia się z punktem zakupu w Gdyni, zrezygnowałem i postanowiłem zadzwonić do centrali w Poznaniu. Tam okazało się, że w komputerze uszkodzona jest karta graficzna, która aktualnie "podróżuje" gdzieś po świecie w celu naprawy, a czas oczekiwania to 2-3 tygodnie.
    Okazałem zaufanie, pomimo poprzedniej wpadki w tym sklepie, a w zamian dostaję kolejny wadliwy sprzęt. Stąd negatywna ocena.
    Zaletyeee... "gwarancja"
    Wadyproblemy z płytą główną w 1 komputerze, problemy z kartą graficzną w drugim, 5 tygodni oczekiwania na naprawę
    5 mies/4,4 tys zl
  • ~Radek / 2015-01-21 00:40
    Ocena: 1.20 / 5
    Zero poszanowania dla Klienta. Dostałem produkt niezgodny ze specyfikacją widoczną na stronach sklepu. Po kilku telefonach i mailach dowiedziałem się, że podobno nie mam racji, bo produkt jest zgodny ze specyfikacją. Okazało się, że brand manager/handlowiec? produktu wprowadził zmiany w opisie produktu i wmawiał mi bezczelnie, że kupiłem właśnie ten produkt po jego zmianach.Kiedy udowodniłem, że nie ma racji nastąpiła cisza w komunikacji.Dzwonię i nikt nic nie wie.Piszę i zero odzewu. Całość załatwiania spraw z handlowcami trwała blisko MIESIĄC! ZERO dbałości o Klienta. Żenująca jak na te czasy obsługa klienta. Zero profesjonalizmu. Nie polecam zakupów w Komputroniku.
  • ~rogu666 / 2013-01-15 16:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Pomimo niemal dwóch tygodni od wpłynięcia zamówienia na komputer i minięcia terminu dostawy, sprzedawca nie raczył się pofatygować i dać znać o trudnościach z realizacją zlecenia. Po uprzejmej prośbie o przybliżony termin realizacji sprzedawca jak gdyby nigdy nic zaproponował jedynie anulowanie zamówienia. Stanowczo odradzam korzystanie z usług tej firmy.
    Zaletypóki co brak
    WadySłaby kontakt z klientami, niewywiązywanie się z zamówień
  • ~wzdryngiwacz / 2008-05-27 02:52
    Ocena: 3.20 / 5
    Zamówiłem 16.042008 4 rzeczy : procesor, plyte główna, pamięć RAM oraz wentylator na procesor. W dwa dni potem sprzęt był już u mnie w domu. Bardzo szybko. Suuper ! Niestety po podłączeniu wszystkiego do kupy okazało się ze niestety płyta główna nie daje oznak życia. Ani razu nawet nie odpaliła się. Dalsza procedura według wymagań Komputronika. Najpierw zgłoszenie RMA. W bazie sprzedaży oczywiście nie było sladu ze coś kupiłem więc musiałem podac wszystkie dane i numery płyty ręcznie i czekać na weryfikację przez pracownika sklepu. Na drugi dzien numer mi przyznano i mogłem zamawiac kurirera który odebrał reklamowany produkt. Wkrótce dowiedzialem się ze komputronik liczy sobie reklamacje w DNIACH ROBOCZYCH ! Niby 14 dni ale robocze, jak wymaga tego usterka to wysyłają dalej i naprawa się przedłuża do 28 dni ale roboczych ! Jawne naginanie ustawy to regulującej ! Czekając pokornie na zakonczenie naprawy mogłem jedynie oglądać puste zawsze strony dotyczące statusu reklamacji. I tak dni mijały, życie uciekało aż w koncu dnia 5.05.2008 dostałem upragnioną przesyłkę. I co się okazało ? Ze dostałem dokładnie tą samą płytę główną, którą reklamowałem, z adnotacją, ze już jest sprawna. Nie wiem jakim sposobem to zrobili. Prawdziwi magicy. Płyta oczywiście jak się nie uruchamiała tak nie uruchamiała sie nadal. Napisałem maila z prośbą o wyjaśnienie sytuacji i z żądaniem wymiany wadliwej płyty na inny nowy egzemplarz. Pracownik sklepu stwierdził ze jeśli faktycznie tak jest to mam tylko po raz kolejny wypełnić formularz RMA a oni to sprawdzą i wymienią płyte.
    I od początku. Formularz RMA, W bazie komputronika oczywiście nie ma mnie jako klienta. Wpisuję recznie co trzeba i czekam na weryfikacje przez pracownika. Po 24 h dostaję upragniony numer i zmawiam kuriera po odbiór paczki. Od tej pory znowu mogę sobie jedyni po oglądać puste rubryki w statusie reklamacji. Jak zawsze rubryczki pozostawały puste. Myśląc sobie że wymiana teraz to tylko formalność oczekiwałem szybkiiego załatwienia sprawy. Ale oczywiście nic z tych rzeczy. Dni radośnie mijały a płyty głownej nie było. 21.05 2008 pozwolilem sobie zapytac via email co sie dzieje. W. Cz. Łukasz Meller stwierdził ze płyta jest oczywiście wymieniiona ale lezy ciagle na półce ponieważ sklep nie wie gdzie ją odesłać z powrotem !!!! Dobrze ze cos mnie tknęło i zapytałem co si ę dziej bo lezałaby tam pewnie jeszcze sporo czasu. Dzisiaj odebrałem paczkę. Poskładałem wszystko do kupy i komputer na razie działa jak trzeba
    Od 18 kwietnia do dziś minęło 38 dni. Jakość sklepu poznaje się po tym jak załatwia reklamacje. Ja tą jakość już poznałem. Ostatni raz !
    ZaletySzybka dostawa
    WadySerwis, serwis, serwis
  • ~z / 2014-01-02 16:22
    Ocena: 3.40 / 5
    Sprzecior zamówiony dojechał, acz nie kompletny.
    Reklamowanie/zwrot czegokolwiek - nie polecam absolutnie - dlatego wiecej nic tam nie kupię.
    Zaletybrak
    Wadyobsługa, reklamacje
  • ~Zirytowana / 2015-12-30 21:55
    Ocena: 3.40 / 5
    NIE POLECAM !!!
    Uwaga na tą firmę nie liczy się z klientem jego czasem i pieniędzmi.
    Pamiętaj puli masz pieniądze w swojej kieszeni są twoje kiedy dostanie komputronik już nigdy ich nie odzyskasz.
    Od września 2015 do 30.12.2015 za pomocą adwokata, Rzecznika Praw Konsumenta, nadal nie mogę odzyskać swoich pieniędzy. Od firmy komputronik, ale napchane konto zakładowe pieniędzmi mają, a w tej puli są też moje pieniądze. Oni mają towar który kupiłam i 2000zl czyli razem oni 4000zł maja. Czyste pieniądze !
    i towar a ja nie mam nic.
    Infolinia to studnia bez dna można wydzwaniać tracić pieniądze a i tak tam siedzą mało kompetentne osoby które nic nie wiedza i nie potrafią nic zrobić.
    Stanowisko kierownicze tam tez nic nie może zrobić bo gdy prosiłam o interwencje to okazało się ze ten kierownik nic nie może a drugi jest na wakacjach do dzisiaj chyba, bo minął się ze mną skontaktować i się nie doczekałam.
    Ludzie jeśli chcecie zaoszczędzić 10 czy 100zl NIE WARTO bo stracicie wszystko !!!
    Oni sprzedają sprzęt który jest uszkodzony, a o zamianie nie ma mowy a zwrotu pieniędzy możesz nigdy się nie doczekać. Wmawiają ludzią 14 dni na decyzje co zrobią ze sprzętem który ty zwrócisz.
    Powtarzam oni mi przysłali uszkodzony sprzęt, 4h używałam i następnego dnia wrócił do komputronika i ponieważ sprzęt "tablet Apple Air" wyłączył się i nie można było go ani włączyć ani naładować wrócił do nich jako sprzęt z wada techniczna producenta a teraz czekam na zwrot pieniędzy. Wszędzie opinie im napisze niestety negatywną, a nawet napisze do wszystkich programów telewizyjnych może ktoś się zainteresuje, i zrobię im taka reklamę ze im w pięty wejdzie chyba już ta firm za długo jest na tym rynku.
    ZaletyZadnych
    WadySame wady firmę zamknąć
    Nie mam produktu i zapłaciłam 2000zl
  • ~Dragon / 2016-05-18 12:33
    Ocena: 1.00 / 5
    OSTRZEGAM PRZED TĄ FIRMĄ!! NIE WYDAWAJCIE SWOICH PIENIĄŻKÓW W BŁOTO. Zamówiłem na komputronik.pl komputer stacjonarny PC. Sam dobrałem podzespoły,zleciłem im tylko montaż i wysyłkę drogą kurierską. Wszystko wyniosło mnie przeszło 9000zł. Liczyłem, że będę miał maszynę o jakiej zawsze marzyłem i zaczęły się schody. Czas oczekiwania:2,5tygodnia(!). Gdy w końcu moje cacuszko dotarło do mnie, po oględzinach zewnętrznych odebrałem od kuriera przesyłkę. Wszystko było tip top. W końcu nadszedł moment podłączania jednostki pod monitor i do sieci. Uratowało mnie to(teraz już wiem, że to bez znaczenia), że jestem z wykształcenia elektrotechnikiem i na komputerach się znam czy tego chcę czy nie i w technice zawsze stosuję zasadę:"Pańskie oko konia tuczy". Mój super komputer posiada z boku obudowy okno przez które widać jego wnętrze. I zaczęła się rozpacz. Wyłamane powyginane styki gniazd na płycie głównej,wyłamany kondensator, port PCIe wygięty jak spirala(!), na porcie PCIe w którym zamontowana jest karta graficzna brak klamry spinającej kartę graficzną(!)TRAGEDIA. Wszystkie uszkodzenia sugerują ewidentną winę montera i kontrolera jakości który kontrolował i odbierał komputer z działu montażu! Większość uszkodzonych elementów znajduje się w jednej płaszczyźnie i linii z zasilaczem,ewidentne jest to,że monter montując zasilacz do obudowy wcisnął go na siłę uszkadzając wszystkie ww elementy płyty głównej. Trzeba wprawnego oka i minimum wiedzy aby dostrzec te uszkodzenia. MOJE PYTANIE BRZMI ILE LAIKÓW W TEMACIE ZOSTAŁO W TEN SPOSÓB OSZUKANYCH?? Mało tego,ja i moje wykształcenie pozwoliły mi na wykrycie usterki i minimum przytomności pohamowało mnie aby podłączyć komputer do sieci 230V. CO ZROBIŁBY CZŁOWIEK,KTÓRY JEST LAIKIEM W TEJ DZIEDZINIE?Podpowiem spaliłby płytę główną, a co za tym idzie procesor,pamięć RAM,dysk twardy i ogólnie komputer byłby wrakiem. DLACZEGO O TYM MÓWIĘ?Już tłumaczę co nastąpiło dalej ze strony komputronika. Natychmiast napisałem maila do handlowca komputronika, pana Krzysztofa S. (człowieka który zajmował się nadzorem nad składaniem mojego komputera i informował mnie skrupulatnie o postępach aż do momentu wysyłki na mój adres) - ZERO ODPOWIEDZI. Próbowałem dzwonić ze sto razy na numer tel, który widnieje przy jego nazwisku na stronie komputronika - ZERO SZANS,NIKT NIE ODBIERA. Poszedłem wyżej, napisałem szczegółowego maila z załączonym zdjęciem do jego szefa, pana Marcina J - Kierownika sklepu internetowego - ZERO ODZEWU,ZERO ODPOWIEDZI. Próby dzwonienia na wskazany przy jego nazwisku nr telefonu również spełzły na niczym - ZERO SZANS. Następnie po paru dniach poszedłem jeszcze wyżej i napisałem jeszcze obszerniejszy konkretny e-mail do Dyrektora działu sprzedaży - pana Bernarda B. CHYBA NIE MUSZĘ TŁUMACZYĆ, ŻE OCZYWIŚCIE ODPOWIEDZI NIE DOSTAŁEM ŻADNEJ A WIELOKROTNE PRÓBY POŁĄCZENIA TELEFONICZNEGO SPEŁZŁY RÓWNIEŻ NA NICZYM. Dopiero uprzejma Pani z innego działu powiedziała mi, że nie mam szans w obecnie panującym bałaganie w firmie na jakąkolwiek reklamację i dochodzenie swoich praw. DLA MNIE TO SKANDAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A po trzydziestej próbie dodzwonienia się na dział reklamacyjny "przemiły" pan powiedział mi, że reklamacja nie ma sensu gdyż nie przyjmują reklamacji usterek mechanicznych!!! I z pewnością winny jest kurier(tu akurat będę bronił kuriera - nie ma z tym nic wspólnego).To ja się pytam: po co dają w ogóle gwarancję????TO WSZYSTKO JEST PICEM NA WODĘ. Finalnie wygląda to tak,że taką samą płytę zamówiłem z innego sklepu(cena tej płyty to 960zł), doszła w niespełna 24h!Obsługa rewelacyjna. Teraz pozostaje rozplombować komputer i wymienić ją samemu ponosząc straty finansowe,czasowe i tracąc przez byd..o z komputronika tony nerwów. Na koniec od siebie dodam, że byłem tej firmie wierny od samych jej początków przez ponad 15lat. I to mnie zgubiło, nie wziąłem pod uwagę, że czas płynie i wszystko się zmienia, również i usługi w danej firmie. Końcowa ocena: KOMPLETNE DNO I OSZUŚCI!!!!!!!
  • ~klient / 2008-03-04 16:38
    Ocena: 4.20 / 5
    Toszkę może i drogi, ale profesjonalna obsługa, sprzęt dostałem szybko i nie mam z nim problemów. Przy większych zakupach, kurier gratis.
    Polecam!
    ZaletyDuży wybór, bardzo ciekawa opcja: "Konfigurator komputerów"
    WadyCeny
  • ~Mairo / 2014-02-11 09:12
    Ocena: 3.60 / 5
    Telefon Quantum 4 kupiony 18.10.2013 po dwóch naprawach gwarancyjnych na tą samą usterkę /braka możliwości przeprowadzania rozmów głosowych/ dalej zepsuty.Prośba do sklepu Komputronik o wymianę na towar bez wad- odmowa będą trzeci raz naprawiać i od 19.12.2013 do dzisiaj naprawiają. To w "Biedronce" już by dawno wymienili. Nigdy wiecej Komputronika i Goclevera
    ZaletyBrak
    WadyLekceważenie klienta
    Miałem tydzień cena 299.00
  • ~Pyza / 2013-01-15 18:31
    Ocena: 2.00 / 5
    Jakaś masakra - zamówiliśmy komputer ponad tydzień temu. Odbiór w salonie - 3 dni na wysłanie komputera. W pierwszej kolejności dostaliśmy informację, że Pani która dostała nasze zamówienie jest w najbliższych dniach poza biurem i prośba o kontakt bezpośredni z salonem. Po kontakcie telefonicznym w trzecim dniu roboczym dostaliśmy informację że wysyłka 3 dni + 3-4 dni na samą dostawę. Kolejny próby kontaktu po 7 dniach roboczych drogą mailowa nie przynoszą żadnego rezultatu !!! Zero odpowiedzi, informacji o tym co się dzieje z naszym zamówieniem. Jak dla mnie to kpina! Rozumiem że firma działa "masowo" i pozwala sobie na totalną ignorancję poszczególnych klientów (nas lub mojego przedmówcę) w nadziei że negatywne opinie znikną w masie pozytywnych opinii za kupno słuchawek czy myszki do laptopa.

    Masakra. Nie polecam.
    Zaletyszeroki asortyment (który można wybierać/ zamawiać na stronie co w cale nie oznacza realizacji zamóienia)
    WadyTotalna ignorancja klienta, długi (?) czas oczekiwania (ciekawe czy zamówienie zostanie zrealizowane)
    No niestety jak wynika z mojej wypowiedzi produktu wciąz nie mamy :(
  • ~TUflon / 2014-11-22 13:31
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie miałem ochoty za zabawę z montażem sprzętu wieć skorzystałem pierwszy raz w życiu z jakiejś usługi montażu zestawu i wybrałem części przez konfigurator na stronie komputronik.pl, jestem pod wrażeniem, ktoś naprawdę przyłożył się do roboty i zadbał o porządny montażu, ułożenie kabli etc., wiec znał się na robocie i oszczędził mi masę czasu, tym bardziej, że montaż był bezpłatny :)
    Zaletyświetny montaż!
    komputer, składak, 3,5k pln
strona 1 z 32
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1679
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 331
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4620
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4467
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3935
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2993