Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Komputronik.pl opinie

Ocena na podstawie 622 opinii

3.38 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    2.96
  • Dostawa
    3.50
  • Poziom cen
    3.45
  • Łatwość zamawiania
    3.69
  • Asortyment
    3.74

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~afeel / 2013-11-05 14:30
    Ocena: 4.75 / 5
    jak dla mnie plus ma sklep za nowości - gry, konsole, tablety, karty graficzne, procki, wszystko dostępne od dnia premiery i często są też preordery z bonusami, czasem skorzystam i jest na TAK
  • ~Aga / 2017-04-26 00:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Cena produktu była droższa niż w innych sklepach co się po zakupie okazało. Tablet który zakupiłam jest wadliwy a sklep odrzucił dwa razy moja reklamacje nie polecam tego sklepu nikomu!!! Bardzo ciężki kontakt ze sprzedawca który nie buerze pod uwage moich roszczeń i uważa że wszystko jest wporzadku choć sprzedali mi złom
  • ~Aga / 2018-01-11 14:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamawialam czajnik z dostawa w 24h.po czwartej rozmowie z konsultantem ,po dwóch tygodniach oczekiwania dowiedziałam się że w sklepie nie ma produktu na który oczekuje i za który zapłaciłam.mozna było przecież od razu to powiedzieć to zamówiłam w innym sklepie.szczerze odradzam .
  • ~Agata / 2024-01-13 14:13
    Ocena: 3.80 / 5
    Miła i kompetentna obsługa. Wszystko działa jak należy.
  • ~Agata Wiśniewska / 2017-09-18 12:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Sklep wystawia na sprzedaż produkty, który nie ma. Kupiłam laptopa a po weekendzie dostałam telefon, że ten konkretny model (wyprzedażowy) jest zarezerwowany dla kogoś innego i niestety nie mogą mi go wysłać. Obsługa sklepu fatalna. NIE POLECAM!!!!
  • ~Agko / 2016-07-12 15:02
    Ocena: 1.50 / 5
    Sklep anulował moje zamówienie pomimo tego że nie było informacji o tym że produkt nie jest już dostępny, Zdecydowanie odradzam kupowanie szczególnie produktów które są w promocji bo możecie czekać a zamówienia i tak nie otrzymacie jedynie informację o anulowaniu. Kiedyś oddałem dysk na gwarancje i na odpowiedź czekałem około 3 tygodni.
    WadyAnulowanie zamówień, powolne naprawy gwarancyjne
  • ~Aglev / 2012-06-15 11:30
    Ocena: 4.60 / 5
    Zaletą jest na pewno duży wybór sprzętu, łatwość zamawiania i szybka realizacja. Zawsze jak coś zamawiam w sklepie online to zależy mi na szybkiej realizacji i na tym się w komputroniku nie zawiodłem jak dotąd. Oby tak dalej.
  • ~Agnieszka / 2016-01-15 20:51
    Ocena: 2.60 / 5
    We wrześniu 2014 roku zakpiłam laptopa HP za ok 2300 zł. W listopadzie 2015 zepsuł się twardy dysk. Obsługa długo decydowała, czy przyjąć komputer do naprawy w ramach niedawno ukończonej gwarancji, po telefonach do HP zdecydowali się go zabrać do serwisu dnia 9 grudnia. Po świętach Bożego Narodzenia usiłowałam się dowiedzieć, czy jest gotowy, niestety nikt nie odbierał telefonu, po kilkunastu próbach dowiedziałam się,że będzie 29 lub 30 grudnia. Niestety nie doczekałam się. 2 stycznia dzwoniłam znowu; jak poprzednio po kilkunastu telefonach dowiedziałam się, że będzie 7 lub 8 stycznia. 11 stycznia złożyłam osobiście wizytę w salonie Komputronik i ku mojemu zaskoczeniu powiedzieli ,że oddali laptopa do naprawy 30 grudnia!!!! Teoretycznie dzisiaj miał być, ale dalej go oczywiście nie ma. Jak długo jeszcze będę musiała czekać? Beznadzeja!!!!!!!!!!
    Zaletybrak
    Wadyopieszałość w działaniu, okłamywanie klienta
    1 rok i 3 miesiące ok 2300 zł
  • ~Agrest / 2016-01-12 08:38
    Ocena: 5.00 / 5
    no za montaż mojego kompa mają sporego plus - dobra stronka do składania komputera stacjonarnego, na końcu okazało się że był jeszcze dodatkowy rabacik i darmowy montaż - polecam
  • ~Aleksander / 2020-11-10 16:09
    Ocena: 2.60 / 5
    Reklamacja w tym sklepie jest chora. Reklamacja u nich trawa ponad miesiąc bo zamiast wyslac przedmiot od razu wysyłają go po tygodniu następne dwa tygodnie komponent spędza w serwisie po czym kolejny tydzień wraca
    ZaletyBrak zalet
    WadyReklamacja trwa ponad miesiąc
  • ~Aleksander / 2022-03-04 10:20
    Ocena: 2.20 / 5
    Nie kupujcie w Komputronik na raty! Sklep od tygodnia ma pieniądze za kartę (potwierdzone przez bank) i nie wysyła zamówienia. Mi potwierdzenie przez bank zajęło 15 min, a obsłudze, po mojej interwencji, zajmuje już 3 dzień. Czy tak trudno skontaktować się z bankiem telefonicznie?
  • ~Alex / 2017-05-11 21:55
    Szkoda słów. Ogólnie nie polecam, za to radzę omijać z daleka. Potwierdzam opinię poniżej, urzędnicze podejście do klienta, wcale nie najtańszy towar, pomimo informacji na stronie o dostępności w ciągu 3-7 dni, okazało się że nie było go na stanie i trzeba było czekać ponad tydzień. Jeszcze nigdy żaden sprzedawca nie zrobił mnie w takiego " konia" jak komputronik.
    Żenada, Dno!!!
    Zaletybrak
    Wadysamo zło
    śląsk
  • ~Alkien / 2013-03-02 10:45
    Ocena: 5.00 / 5
    Dla mnie jedyny sensowny sklep, ile razy zamawiałem w róznych mniejszych to albo długo czekałem albo towaru w ogóle nie było, albo zdrożał ... w komputroniku zamawiam, odbieram, płace i mam, polecam!
    Zaletyszybko, pewnie, cenowo OK
    Laptop HP, 2500zł, 2 miesiące
  • ~Amelllka / 2017-06-20 06:54
    Ocena: 4.40 / 5
    Zamawiałam małe agd do kuchni – mikser, blender, wypiekacz do chleba. Zamówiłam wszystko hurtem, sklep przysłał od razu po weekendzie wszystko i cena była OK. Plus łatwość zamawiania.
  • ~amuz / 2017-03-22 07:53
    Ocena: 4.40 / 5
    Mam od nich zestaw do grania i bezproblemowo działa. Plusem było to że można było na stronce skonfigurować dowolny zestawik a sklep wszystko zmontował i przysłał gotowe. Za szybkość też plusik.
  • ~Andrzej / 2020-03-17 10:13
    Ocena: 1.40 / 5
    Nie kupujcie elektroniki w sklepach Komputronika, mają samą chińszczyznę. MediaBox X900 Pro TESLA,Sieciowy odtwarzacz multimedialny zakupiłem 23 stycznia 2020 roku,już tego samego dnia się zacinał i trzeszczał,po wielu restartach oddałem go do salonu komputronika 15 lutego 2020 roku,do dnia dzisiejszego nie mam sprzętu naprawionego ani pieniędzy.
    Sprzęt był dość drogi(549 zł) plus dodatkowe ubezpieczenie (71 zł) na nic się nie przydało.Pisze to żeby uświadomić potencjalnych klientów co ich czeka kupują w tym sklepie.
    ZaletyŻADNA
    WadySAME
  • ~Andrzej / 2021-09-15 11:02
    Ocena: 2.50 / 5
    Kompletne ignorowanie klienta.Brak kontaktu.Zamowilem klimatyzator Clatronic na raty 0% Po wypełnieniu wniosku ratalnego kontakt się urwał.Na wszelki wypadek zmieniłem hasła do mojego banku.Na.moje.monity kompletna cisza.Jeszcze się nie spotkałem z tak lekceważeniem!
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu.Lekcewazenie klienta
  • ~Andrzej Olsztyn / 2021-12-09 14:53
    Ocena: 2.20 / 5
    W dniu 24 listopada zamówiłem akumulator do laptopa. Dostępny był w jakimś sklepie w innej miejscowości jak moja. Na infolinii podali, że dostarczą w ciągu 3 dni. Minęło 15 dni i w dalszym ciągu go nie ma. Dzwonię do salonu w Olsztynie i od kilku dni mówią, że jest w centralnym magazynie i w dniu następnym będzie. I tak przez kilka dni. Dziś też powiedzieli, że jutro będzie. A ja już 3 tydzień jestem bez komputera. Żenada, nigdy więcej Komputronika. Firma do zaorania. Nie potrafią świadczyć usług za które się wzięli. Odradzam wszystkim zakupy u tych nieudaczników.
    ZaletyBRAK
    WadyNie potrafią dostarczyć towaru, który zobowiązali się dostarczyć.
  • ~Andrzej Radom / 2013-09-30 10:54
    Ocena: 5.00 / 5
    Zrobiłem tam 2 zakupy i jak na razie moge powiedzieć, że oba s a udane. Zobaczymy w przyszłosci.
  • ~Andy / 2017-12-18 11:49
    Ocena: 2.20 / 5
    Nie polecam tego sklepu, zakupiłem u nich między innymi na firmę wyprzedaż-ową płytę główną (MSI Z270 Tomahawk). Przy odbiorze otrzymałem informację iż płyta była po serwisowa (prostowanie pinów) na stronie jest to mało wyszczególnione i nie widać było i iż jest to produkty po serwisowy. Po podłączeniu wszystkich części komputer zaczął się sporadycznie zawieszać, był to komputer złożony z części zakupionych z ich sklepu więc postanowiłem sprawdzić która część szwankuje. Udało mi się wytypować płytę główna jako głównego winowajcę po około 2 tygodniach. Przyszedłem ją reklamować ale zamiast usłyszeć iż produkt zostanie naprawiony usłyszałem iż jest to uszkodzenie fizyczne wygięte piny (czyli to samo uszkodzenie, co niby zostało wcześniej przez nich naprawione) nie możemy przyjąć reklamacji. Zatkało mnie, dlatego naprawdę odradzam tego sklepu o ile nie chcecie mieć później niepotrzebnych problemów z nieuczciwym sprzedawcą.
    WadySprzedaż uszkodzonego produktu i brak przyjęcia go na gwarancji
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1679
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 980
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 331
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4620
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4467
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3935
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2994