strona 7 z 32
- « poprzednia
- 1 ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- nastepna »
-
~sommelk / 2016-06-12 11:41
sprzet zamówiony jednego dnia, drugiego już był u mnie - zgodny z opisem na stronie, dobrze zapakowany do wysyłki i jeszcze w naprawdę dobrej cenie - dla mnie wszystko spoko i bankowo wrócę -
-
~toto / 2015-08-24 15:41
ta kiedyś wyśmienita firma schodzi na psy, reklamacja wadliwego sprzętu - zapomnij!
nigdy więcej !ZaletybrakWadycałkowite lekceważenie klienta6 miesięcy, 300 -
~TvM / 2017-04-27 18:40
Zamówiłem w Komputroniku zestaw komputerowy z montażem. Po tygodniu czekania i braku jakiegokolwiek kontaktu, czy podania przybliżonej daty realizacji zamówienia zadzwoniłem do sklepu. Pan poinformował mnie, że przecież mają na to 7 dni roboczych, które przecież nie minęły, a że zbliża się właśnie długi weekend majowy to ten 7 dzień wypada 2 maja, ale nawet tej daty by nie dotrzymali bo w końcu okazało się, że sprzęt będe mógł odebrać dopiero po 5 maja. Całe szczęście wybrałem płatność przy odbiorze, więc anulowałem zamówienie i u konkurencji zamówiłem nawet lepszy zestaw w tej samej cenie, z dostawą po mniej niż 48 godzinach od zamówienia. Komputronik działa jak Urząd Skarbowy, który jak ma na wydanie pisma 7 dni to nie wyda go choćby dzień wcześniej. Kupowałem tam parę razy ale w sklepie stacjonarnym, na miejscu. Po tej przygodzie będę raczej omijał. ZaletyW porównaniu do konkurencji żadne.WadyUrzędnicza mentalność.Łódź -
~vikks / 2016-06-08 09:25
Pierwsze zakupy w sklepie i wszystko było OK. Wybrałem sobie sprzęt z dostawą do salonu i następnego dnia już był gotowy do odbioru. Poza tym fajnie że można było zamówić wersję z dołożoną pamięcią RAM oraz innym dyskiem. Plus dla sklepu za to. -
~Vikolino / 2016-06-03 21:02
Nigdy więcej nic nie kupię w tym sklepie. Pracownicy nie znają przepisów! Nie stosują się nawet do swoich założeń. Przeciagaja w nieskończoność sytuację wymagające naprawy wadliwego sprzętu. Przerzucaja wina na innych swoich kolegów w pracy, później zaś umywaja ręce i zasłaniają się "centrala". A żeby delikatny towar otwierać nożem wbijaj go w środek opakowania na wylot? Kpina! Przestrzegam. ZaletyNiekiedy promocjeWadyBrak wykwalifikowanej kadry, brak znajomości prawa, brak "opieki nad klientem" -
~W / 2015-12-14 18:36
Skandaliczny brak kontaktu ze sklepem - nie odpisują na maile, nie odbierają telefonu na infolinii (7 minut czekania). Na stronie nie dowiesz się kiedy możesz się spodziewać dostawy. ZaletyAsortymentWadyObsługa klienta, braki informacyjne interfejsu -
~Wasp / 2012-06-16 00:15
W sklepie Komputronik kupiłam myszkę Tracera. Kosztowała 20zł. Okazała się wadliwa. Poszłam ją wymienić chociaż wątpiłam, że coś uda się załatwić, bo od zakupu minęły już prawie dwa miesiące. W sklepie poproszono mnie tylko, żebym podeszła do serwisu, tuż obok. Tam sprawdzono myszkę i bez żadnych problemów przyniesiono mi nową, którą też najpierw sprawdzono. Cała wymiana zajęła może 5 min. Teraz wszystko działa jak należy. A kuzynka ma identyczną myszkę i nie ma z nią żadnych problemów. Polecam zwłaszcza pod względem obsługi i reklamacji.No i jak widać można znaleźć tam też niedrogi sprzęt. Zaletyszybka obsługa, brak problemów z reklamacją, sklepy sprawdzone, da się wybrać tani i dobry sprzętWadybrakniecałe dwa miesiące, cena 20zł -
~wesiek / 2015-06-03 07:46
Zakupu dokonałem co prawda w salonie ale wcześniej zamawiając przez ich stronę i tak w zasadzie to nie mam uwag - dostałem laptopa migiem, zamówiłem jednego dnia z rana a następnego kole południa już odebrałem na miejscu - mega szybko... -
-
~woriq / 2016-06-02 08:15
Zakupy na stronie zrobiłem w piątek z rana, w sobotę rano już z salonu smsa dostałem że mogę odebrać, a w sumie nawet nie łudziłem się że przed weekendem zdążą więc mają dużego pozytywa za to. Poza tym to wybór mają jednak najlepszy i sporo fajnych promocji. -
~- / 2019-05-28 20:45
Zamówiłem nożyki i folię czyli komplecik do elektrycznej golarki Braun. Kliknąłem na właściwy
rodzaj maszynki lecz propozycji było sporo więc na jeden zdecydowałem się. Pewno nie ten jednak.
Przemiły konsultant z infolinii był prawie przekonany, że sprzęt będzie pasował, więc
otworzyłem opakowanie. Nie pasował. Miły człowiek zapewnił mnie, że sprawdzi co można zrobić
i oddzwoni. Nie oddzwonił. Po kilku dniach zadzwoniłem ponownie. Przemiła Pani skontaktowała mnie
z tym samym konsultantem, który obiecał, że pamięta tylko coś sprawdza....
Dwa tygodnie szybko zleciały.... Cel został osiągnięty - sprzedaż. Ja zostałem (nie)szczęśliwym
posiadaczem nożyków i folii, którymi mogę się po zaroście podrapać. Pozostaje kupić mi teraz odpowiednią golarkę. Chyba jednak nie w Komputroniku. -
~Adam / 2014-02-24 20:21
Dysk zewnętrzny zamówiony przez internet i odebrany w sklepie. Jak na razie działa bez zarzutu. Zalety-Wady-- -
~Adam / 2015-05-04 16:19
Przez stronę zamówiłem tablecika, a po 2 godzinach był do odbioru w salonie. Wybór duży i realizacja szybka. -
~Adam / 2015-06-19 18:55
Ja zawsze kupuje w necie a odbieram w megastorze. Sprzęcik zawsze jest i czeka:) -
~Adam / 2015-07-29 23:18
maja przeogromny wybór sprzetu. Wszelkie poszukiwania zaczynam od komputronika. Cenowo już coraz lepiej! -
~Adam / 2023-10-05 07:45
Na stronie widnieje informacja, że odbiór osobisty w punkcie firmy jest darmowy. Później się okazuje, że owszem odbiór jest darmowy, ale dostawa towaru z centrali do siedziby firmy gdzie chcemy odebrać już jest płatna i tym samym odbiór jest darmowy, ale trzeba zapłacić 89zł. Jednym słowem robią z ludzi wała. Zaletymiła obsługaWadyOdbiór osobisty niby darmowy ale w rzeczywistości płatny -
~Adamkus / 2015-09-07 20:12
Większość rzeczy które kupuje w Komputroniku to jest z promocji:D. Jak się dobrze szuka i na bieżąco śledzi to można wyrwać coś na prawdę taniej. -
-
~Adrian / 2022-04-15 10:33
UWAGA! Otrzymana obudowa okazała się posiadać wadę w postaci nie działających portów USB. Zgłoszona do reklamacji w listopadzie 2021. Wysłana do naprawy. Wróciła - NIEnaprawiona (wymieniono sprawny element na sprawny, a ten nie sprawny nie wymieniono), uszkodzona, z zagubionymi akcesoriami. Jednym słowem nie tylko nie naprawiono, ale również zniszczono przedmiot. Po kolejnej reklamacji, sklep wbrew moim roszczeniom zaoferował zwrot pieniędzy. Dodam, że obudowa została zakupiona po 1. w promocji, po 2 ma charakter kolekcjonerski, po 3 rzekomo wynikało to z braku towaru i tym samym możliwości wymiany na nowy, jednak w między czasie urządzenie pojawiło się jako dostępne w ofercie sklepu. Mija 5 miesięcy, s sprawa jest nierozwiązana. MOCNO NIE POLECAM! Jednym słowem - sklep zniszczył przedmiot mojej własności i próbuje się wymigać od odpowiedzialności. Sprawa z finałem w sądzie. -
~Adrian / 2022-12-09 10:59
Kasują 25zł za dostawę następnego dnia, po czym paczka dostarczana jest 3 dni później. Łaskawcy przynajmniej zwrócili dopłatę, ale urlopu już mi nie oddadzą :)
Kiedyś było tak samo z 'turbokurierem', widać niektóre rzeczy się nie zmieniająZaletyTowarWadyDostawa, obsługa, szybkość odpowiedzi, naciąganie na szybką dostawę -
~Adzik / 2016-11-29 08:23
zamówiłem laptopa z odbiorem na miejscu w salonie a potem osobno jeszcze rzutnik z dostawą już bezpośrednio do domu - w obydwu wypadkach sklep szybko się uwinął z przesyłką więc spokojnie polecę, dodatkowy atut to tania wysyłka no i jeszcze spory wybór a także outlet w sklepie online -
~Aerjot / 2016-12-22 14:46
Zamówienie złożone 2/12/2016, kilka razy kontaktowałem się w jego sprawie z salonem (komputer miał być składany w centrali i odebrany w salonie). za każdym razem mówiono mi, że już jest prawie gotowy, już tylko testy, już zaraz będzie wysłany, po czym w dniu 19/12/2016 dowiedziałem się (emailem), że zamówienie zostało anulowane bo Komputronik nie jest w stanie go zrealizować. Zero informacji z punktu na ten temat. Wady- Podejście do klienta
- Niewywiązywanie się z zamówień
strona 7 z 32
- « poprzednia
- 1 ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- nastepna »