strona 30 z 32
- « poprzednia
- 1 ...
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- nastepna »
-
~WiktorJan1 / 2022-01-03 20:05
Salon Komputronik w Bielsku-Białej.
Obsługa na najwyższym poziomie Pan Kamil profesjonalista w każdym calu.
Dziękujemy za idealną obsługę zamówienia w trudnym okresie przedświątecznym.
Wszystko poszło sprawnie i terminowo.
Pozdrawiamy obsługę salonu Panów Kamila i Dawida. -
-
~Wiola / 2020-04-03 12:45
Odradzam. Przyslali zepsuty telewizor a po 2 tygodniach musze się prosić o zwrot pieniędzy. Uwazajcie.Transport Dhl do mnie szedł 3 dni a zwrot 6 dni. A za zmiane opinii proponują voucher 20 zl. Może japierw niech zwroca kwote glowna 1900 zl -
~Wkurzony / 2019-01-11 15:57
Nie uznają gwarancji, nie sprawdzają dokładnie sprzętu podczas gwarancji, trzeba prosić się i dbać o to aby sprzęt został sprawdzony -
~Wojciech / 2022-07-20 11:30
Brak jakiegokolwiek profesjonalizmu ze strony pracowników. Zamówiony produkt miał być odbierany w salonie firmowym, a dotarł do innego miasta. Zero zainteresowania pracowników, aby naprawić ten problem, sam musiałem wydzwaniać, tracąc czas. Na ta chwile produkt na koncie internetowym widnieje jako "odebrany!", a płatność dokonałem online, wiec jestem bez produktu i środków które za niego zapłaciłem. STANOWCZO ODRADZAM TA FIRME CHYBA, ZE LUBICIE PANSTWO TRACIC CZAS, NERWY I MIEC ZAMROZONE SRODKI. ZaletybrakWadyObsługa klienta -
~Wojtek / 2018-09-24 22:03
Komputronik - do tej pory nie miałem zastrzeżeń, ale gdy przyszło mi skorzystać z rękojmi wyszła cała prawda o firmie. Jak to mówią : przed kupnem jest klient, po kupnie jest kłopot. Po dwóch miesiącach zepsuło się żelazko, oczywiście zdarza się. Oddałem żelazko 30.08.2018 w ramach rękojmi, po tygodniu odmowa wykonania naprawy w ramach rekojmi, sprzęt do naprawy. Ok. Poprosiłem więc mailowo po nazwisku, ponieważ telefonicznie nie ma możliwości o podanie przewidywanego terminu naprawy. I jak myślicie, po co pracownik firmy Komputronik ma sie zniżać do jakiejś bezsensownej konwersacji z " klientem ". Problem tkwi tylko w tym, że rękojmia to 14 dni, a Komputronik nic sobie nie robi z żadnych terminów. Ostrzegam więc, kupić łatwo ale dalej już " nie tak słodko jak myślisz !! " A ostrzegają przed zakupem w Chinach bo tam nie ma gwarancji ? Nieprawda - kupiłem w Chinach smartfon, niestety zepsuł się i o dziwo naprawiłem w ramach gwarancji ( w 2 miesiące). ZaletyBrakWadyBrak profesjonalizmu. -
~Wojtek / 2021-01-29 23:26
Sklep ma w dupie klienta na zamówienie czekam ponad tydzień mimo zapewnień że to góra dwa dni ZaletyZero -
~Wojtek / 2021-01-29 23:33
Obsługa to totalne dno na towar czekam już tydzień pomimo zapewnienia że to góra dwa dni. Ten sklep to porażka i beznadzieja. Omijajcie to coś z daleka ZaletyZero -
~Wojx / 2016-05-02 11:14
Sprzęcior dotarł mega expresowo, opcja turbo-kuriera z megastoru kiedyś też przetestowana i było szybko, plus za możliwość odbioru też w salonie - sporo rzeczy kupiłem u nich i zero problemów do tej pory - oby tak dalej. -
-
~XSX / 2019-09-20 07:40
odradzam i jeszcze raz odradzam! przy zakupie jest dobrze ale problemy zaczynają się przy usterkach, zakupiłam Laptop lenovo za 2600zł , zauważyłam plame na matrycy, zgłosiłam reklamację, wymienili matrycę ale uszkadzając inne części obecnie ekran mruga, migocze , zanika, reklamowała ale oni nic nie zauważyli, odesłali w stanie jaki był, ponownie reklamowałam załączyłam zdjęcie i filmiki, coś naprawili ale przy okazji wymienili klawiaturę (nie wiem dlaczego, bo tego nie reklamowałam) i jest jeszcze gorzej, klawiatura nie zawsze łączy, myszka nie działa za każdym razem, ekran zanika, jestem załamana, dodam , że laptop kupiłam rok temu a już 3 razy był w naprawie, wnioskowałam o wymianę na nowy lub zwrot pieniędzy ale wciąż naprawiają! Najgorszy sklep z jakim się spotkałam !!!! Zaletynie widzęWadyobsługa gwarancyjna -
~xyz / 2018-04-19 13:23
Nie polecam tego sklepu. Już nigdy więcej tutaj nie kupię. Zaletynie ma zaletWady-długi czas realizacji zamówienia
-fatalna obsługa
-drogo
-kłamią -
~XYZ / 2021-02-24 14:00
Zamówiłam towar, przez około 5 dni nie było żadnej informacji co się dzieje z moim zamówieniem. Gdy wysłałam zapytanie, na następny dzień zadzwonił do mnie Pan z obsługi mówiąc że towar jest gotowy. Później się okazało że chciał mi wcisnąć tańszy komputer używany za taką samą cenę jak nowy. Gdy ogarnął że nie jestem chętna na używany komputer, przestał odbierać telefony. Po paru dniach gdy w końcu udało się do niego dodzwonić poinformował że jutro przyjdzie klient po tego laptopa co zamawiałam i że spróbuje tak zrobić by kupił on tego używanego a mi wyśle tego nowego. Oczywiście klient kupił nowego laptopa a do mnie zadzwoniono z informacją(również po paru dniach) że nie są w stanie wywiązać się z zamówienia i muszą go anulować. Cała ta przygoda z nimi trwała 2 tygodnie. Nie polecam, szkoda nerwów, lepiej zamawiać z innych stron. -
~yetka / 2017-08-02 08:28
Zamawiam sporo rzeczy w różnych sklepach ale w komputroniku jest mi o tyle godniej że za free wysyłają mi do salonu który mam zaraz niedaleko pracy i spacerkiem mogę odebrać. In plus jeszcze: bdb wybór, sporo fajnych promocji czasem idzie ustrzelić, outlecik. -
~Zalosne / 2019-01-27 23:23
Uszkkdzony sprzet podczas reklamacji
Wydaja uszkodzony sprzet, zrzucaja wine na klienta -
~zarol / 2015-03-12 10:03
bardzo fajnie pomyślana opcja z agregatorem promocji w sklepie,nareszcie nie musze sie przekopywac przez ich sklep i rozne kategorie tylko wszystko w jednym miejscu maja, za to plus no i za ilosc promo tez, mozna wyczaic naprawde fajne sprzety tanio -
~Zbigniew / 2022-03-07 17:13
Zakupiłem amplituner na raty. Proces zakupowy i uzyskanie kredytu błyskawiczne, ale dalej zaczęły się schody. Bank przelał pieniądze na konto Kompuronika już na drugi dzień, ja swoją złotówkę również otrzymałem, ale towaru nie wysyłali. Dzwoniłem kilka razy i za każdym razem tłumaczyli, że występuje jakaś awaria na linii Bank - Komputronik i mam się uzbroić w cierpliwość. Czekałem 8 dni na wysyłkę towaru. Nigdy więcej zakupów w Komputroniku. ZaletybrakWadywszystkie -
~Zbyszek / 2016-08-12 16:44
W sklepie Komputronik w Stalowej Woli chciałem zamówić zestaw który skonfigurowałem sobie na stronie komputronik, a tam sprzedawca informuje mnie , że do każdego podzespołu będę musiał dopłacać po ileśtam złotych marży sklepowej. W sumie cena komputera wzrosła o 110 zł. Zapytałem czy można to jakoś pominąć, to sprzedawca zaproponował mi gotowy zestaw, który mi nie odpowiadał. Zrezygnowałem z zakupu i ten sam zestaw kupiłem w sklepie w Rzeszowie, ale w x-kom zapłaciłem za zestaw taniej niż bym zapłaciłem w komputroniku, montaż za darmo bez problemu pań w sklepie wszystko mi doradził. Nie żałuję tego, że zrezygnowałem z zakupu w komputroniku. -
-
~Zdzislaw / 2024-07-16 11:38
jeśli chodzi o zakup sprzętu bez zarzutu, dostawa po dwóch dniach ( choć dziwię się że troszkę zniechęca się klienta do wybranego sprzętu zachęcając do kupna innego ) natomiast na pomoc nawet taka drobną w sprawie zakupionego sprzętu na infolinii juz po zakupie nie ma co liczyć odstraszają, osobiście dzięki pani konsultantce poszedłem zakupic sprzęt do konkurencji tam całkiem normalnie to wyglada Wadynie kompetentna obsługa pomocy -
~Zdzisław / 2022-04-21 09:05
Tragedia reklamacja słuchawek firmy LOGITECH zakup za około 450,00 PLN mam ponad 65 lat tylko ja używałem zakupionego sprzętu złamało się ramię mikrofonu w miejscu połączenia elementu giętkiego (gumy) z plastikiem w negatywnej odpowiedzi na reklamację zwrócono mi uwagę na nieprawidłowe obchodzenie się ze sprzętem sugerując jakoby używał go ktoś bardzo młody
NIGDY WIECEJ KOMPUTRONIK TO FIRMA NIERZETELNA NIE POLECAMZaletyŚwietne słuchawkiWadyNakładki tekstylne na słuchawki krótka żywotność -
~zommer / 2017-09-23 08:26
Korzystałem z outletu komputronika, fajnie że można kupić sprzęt z niezłą obniżką np. wziąłem dobrego lapa do grania poserwisowego i kosztował sporo mniej hajsu, nie dałoby rady kupić go normalnie a tak jest i działa extra :) -
~Zosia / 2019-07-15 20:15
UWAGA NA TEN SKLEP !Dnia 25.04.2017 stałam się szczęśliwa posiadaczką notebooka Surface Pro.Niestety od samego początku urżadzenie sprawiało problemy : nie było kompatybilne z klawiaturą, wyłączało się bez powodu, rozpikselowywało obraz, nie można było wpisać na klawiaturze niektórych liter, nie podświetlała się klawiatura.Oddany był do reklamacji i zwrócono mi go w takim samym stanie jak przed .Nadal te wszystkie wady występowały więc nie jestem pewna czy w ogóle ktokolwiek rozkręcał urzadzenie i próbował je naprawić.Napisałam skarge do siedziby Komputronika w Poznaniu.Odpisano mi że urządzenie naprawiono.Pod koniec gwarancji noteebook wyłączył się zupełnie.Nie dało się z niego skorzystać.Ponownie oddałam go do reklamacjji w filii Komputronika w Sieradzu przy ul. Grunwaldzkiej 1.Po jakimś czasie dostałam odp. dot notebooka że ma uszkodzenie mechaniczne więc go nie naprawiono i w takim stanie został mi zwrócony.Niemili Panowie w Sieradzu nie potrafili mi odp. na pytanie jakie uszkodzenie ? Do dziś nie wiem co się zadziało.Natomiast po dłuższym czasie dost. tez odp. dot. klawiatury .Okazało się ze jest " nienaprawialna ( zaznaczam ze przed oddaniem do reklamacji jeszcze działała ) W sieradzkiej filii Kopmutronik nie oddano mi klawiatury, zrobiono korekte faktury i zwrócono mi złotówkę ponieważ tyle kosztowała klawiatura w promocji przy zakupie noteebooka.Jestem nadal w szkoku, nalegałam na zwrot klawiatury ale panowie nadal byli niemili i nie wyjaśnili na jakiej podst. nie dokonano naprawy, dlaczego odstąpiono od umowy chociaż w piśmie reklamacyjnym żądałam po raz kolejny naprawy lub wymiany urządzenia.Nikt nie potrafi mi podać podstawy prawnej ani przyczyny tak beszczelnego potraktowania klienta.Zaangarzowany jest w sprawę Rzecznik Praw Konsumenta , niestety do dnia dzisiejszego nie ma odp. na tą sytuację.Dzwoniłam do siedziby w Poznaniu i powiedziano mi że to MIicrosoft zadecydował o takiej formie załatwienia relkamacji.Nadal nie mam popsuty noteebook, klawiatura zaginęła, nikt nie mówi dlaczego tak się zadziało. ogólnie klient jest mocno ignorowany.Oczekiwałam uczciwego rozpatrzenia reklamacji. WadyNiekompetentna, beszczelna obsługa.Brak jakiejkolwiek ochoty do realizacji reklamacji.Wprowadzanie klienta w błąd
strona 30 z 32
- « poprzednia
- 1 ...
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- nastepna »