strona 3 z 32
-
~Alex / 2016-03-08 16:38
Zrobiłem zamówienie 06.03.2016 żeby odebrać 08.03.2016. Nie otrzymał ego dziś. Nie zrobiłem prezentu do dnia kobiet. Bardzo niezadowoleny. Serwis nie pracuje. Nigdy nie będe kupować tutaj. -
-
~B / 2015-05-20 16:43
Warszawa - arkadia. Sprzedają używany sprzet jako nowy . Laptop niby nie z wystawy miał w pamieci zdjęcia z kamerki przedstawiające sprzedawce i testującą go klientke. -
~Fizek / 2014-11-04 10:04
Sklep miał najlepszy wybór i finalnie zdecydowałem się na zakup u nich. Monitor dla grafika swoje kosztował ale warty każdej złotówki, a sklep spisał się bez zarzutu, raz dwa i sprzet był w domu, zgodny z opisem, zero uszkodzeń. Zaletyb. duży wybór, mega szybkomiesiąc, ok 2000 -
~Gosia / 2016-01-07 10:57
Mam bardzo złe zdanie na temat tego sklepu. Konkretnie dotyczy to sklepu w Magnolii we Wrocławiu. Sprzedawcy są zainteresowani kleintem do czasu zakupu u nich sprzętu. Po zakupieniu nabywca nie jest już uważany za ich klienta. Nikt nie był pomocny przy przyjęciu reklamacji na zakupinoy sprzęt (zepsuty zasilacz po miesiącu na gwarancji). Dostałam kartkę z nr tel producenta i tyle. Na moją sugestię. iż chcę dokonać reklamacji za ich pośrednictwem od razu mnie od tego skutecznie zniechęcano, mówiąc, że za ich posrednicwtem będzie to trwalo kilka razy dłużej (niby dlaczego????), generalnie mieli mnie gdzieś. Sama pracuję w firmie zajmującą się sprzedażą (inna branża) i takie zachowanie nie byloby w mojej firmie dopuszczalne. Zupelnie inne podejście do klienta. Podsumowując: Nie polecam!!!! -
~Irun / 2012-05-26 08:01
Ekspresowa przesyłka zamówionego towaru, duży wybór, pewnie niedługo znowu zamówię coś w komputroniku. Zaletywybór towaru, czas doręczenia zamówieniaWady-kilka tyg. -
~Janusz / 2014-12-28 18:14
Kupiłem komputer w salonie we Wrocławiu, Magnolia Park , okazał się używany . Wymienili na nowy ....super! -
~KasiaS / 2015-12-29 22:25
Odradzam zakupy w tym sklepie. Kupiłam w sklepie stacjonarnym w Warszawie toner do drukarki. Po rozpakowaniu oryginalnego opakowania w domu okazało się, że toner jest uszkodzony (oderwany fragment plastikowej obudowy, mimo tego, że był zapakowany w folię ochronną wypełnioną powietrzem). Odniosłam do sklepu, gdzie sprzedawca ze stoickim spokojem poinformował mnie, że jest to uszkodzenie fizyczne towaru i mogłam sama uszkodzić toner, i że za wady fizyczne towaru sprzedawca nie odpowiada. Wysłałam e-mail za pośrednictwem strony internetowej komputronik.pl. Zero reakcji choć minęło pół roku. Sprzedany towar wadliwy, brak odpowiedzialności sprzedawcy. ZaletyBrakWadySame wady. Towar uszkodzony. Obsługa poniżej poziomu. Klient traktowany jak kłamczuch i wyłudzacz.7 miesięcy, 200 zł -
~Kosterajn / 2010-09-13 17:59
Można by mieć nadzieję, że sklep z tak wysokimi cenami przynajmniej będzie uczciwie rozpatrywał reklamacje. Niestety jest inaczej.
Sprzedali mi monitor, który miga - sprawdzone na kilku komputerach. Oddałem na gwarancji, napisali, że im nie miga więc monitor jest sprawny. Napisali, że zrobili jakieś testy ale nie sprecyzowali jakie. Co mnie obchodzi, że u nich jest ok?
Nie polecam. Dużo lepiej kupić np. w proline. Z gwarancjami też bywają problemy ale przynajmniej tanio jest.ZaletyAsortymentWadyMalo wygodny sklep internetowy, wysokie ceny, tragiczna gwarancja. -
-
~krzysiek / 2016-02-06 10:35
Absolutnie nie polecam zakupów w tym sklepie. Oferują towar, którego nie posiadają na stanie. Na swoje zamówienie czekałam kilka tygodni. Niestety nie zostało w pełni zrealizowane. Dodatkowa klawiatura do tabletu, którą otrzymałem została dostarczona uszkodzona (pęknięty zawias). Uszkodzenie towaru zgłosiłem telefonicznie niezwłocznie po otwarciu paczki, wysłałem zdjęcia i poprosiłem o wymianę na nowy. Po siedmiu dniach i przeprowadzonych kilkunastu rozmowach telefonicznych dostałem numer zwrotu i wysłałem towar do sklepu w celu wymiany na nowy. Niestety 17 dni później otrzymałem wiadomość że moja reklamacja została rozpatrzona negatywnie. Odesłano mi uszkodzoną klawiaturę z powrotem, niestety była już niekompletna (brakowało uszkodzonych elementów). Po kolejnych rozmowach telefonicznych dowiedziałem się że jestem zwykłym oszustem a sklep komputronik nie ma sobie nic do zarzucenie. Kierownictwo w/w sklepu niestety nie odpowiada na żadne możliwe formy kontaktu.
Zdecydowanie nie polecam.ZaletybrakWadystrata czasu i zdrowia -
~macciej / 2013-09-23 20:40
Niesłowni, bałagan, a do salonu w Galerii Krakowskiej jeśli się dodzwonisz to mając takie szczęście możesz śmiało pójść zagrać w totolotka. Ogólnie zwodzili mnie z dnia na dzień, że moja pamięć ram będzie gotowa do odbioru. W końcu poszedłem tam z zamiaram odebrać towar albo pieniądze. Całe szczęście odebrałem towar, ale salonu nie polecam. Ogólnie straciłem przez niego łącznie 4 godziny na dojazdy + czekanie w kolejce i to tylko po to aby zostsać odprawiony z kwitkiem. W normalnym sklepie wszystko można załatwić telefonicznie, ale w komputroniku nie. Na centrali (infolinii) też nie wiedzą kiedy towar przyjdzie, jak z odbiorem itp. Dramat.
-
~marezel / 2015-02-10 12:01
kupiłem u nich monitor, okazało się że sprzęt ma fabrycznie wypalony pixel a gwarancja była zero pixeli więc podjechałem do salonu, na stanie nie mieli ale zamówili, następnego dnia dojechała nowiutka sztuka wolna od wad i to mi się podoba - porządna obsługa i szybka reakcja, a sama w sobie wada nie jest przeciez z winy sklepu tylko producenta wiec tym bardziej pozytywnie za nieodeslanie mnie tylko zalatwienie od reki w zasadzie!! -
~Minuj / 2014-11-07 12:43
fajną opcję w komputroniku mają na konsolki ps4 bo w cenie normalnie dają konsolę z dyskiem 1TB i się skusiłem :) w trochę ponad 24h sprzęcik był do odbioru więc mega szybko -
~Niezadowolony / 2015-02-16 11:48
Zakupiłem przez internet towar, który okazał się niezgodny z opisem. Komputronik nie chcę zwrócić mi pieniędzy, mimo, że zwrot był poniżej wymaganych 14 dni od daty zakupu.
Nie przestrzegają podstawowych praw ustawy o prawach konsumenta. Wielki minus i rozczarowanie.Wadynie przestrzegania prawa i zerowa obsługa klienta -
~oszukany / 2015-10-21 12:26
Uwaga!
Społka po zawyżonych cenach sprzedaje wadliwy sprzęt, po czym uchyla się od uznania gwarancji/niezgodnosci z umową.
Sprawa w Sądzie!
Odradzam!!!! -
~Perol / 2015-02-15 11:30
bylem w tygodniu w ich megastorze na towarowej - spory wybor, szybko przygotowuja z magazynu do wydania towar, obsluga byla miła i pomogli wybrac sprzet - takze calosciowo pozytyw Parę dni -
~pygrus / 2011-10-26 17:55
Temat jest - moja przygoda z Asusem, więc piszę co mi się przytrafiło.
Posiadam (od 8.09 br) lapka: Asus x53sv-sx200v - 8gb, core i7 2630qm, nVidia GT540 2gb, 450 hdd, Win7 64bit.
Po 3(!!!!!!!!!!!!!!!!) dniach wywalił mi błąd 'eksplorator Windows przestał działać/biblioteka dll przestała działać/ run32.dll przestał działać. Powiozłam go do komputronika (15.09), bo tam lapka kupiłam, za nie małe pieniądze zresztą. Odesłali mi go 'naprawionego' po 12 dniach. Znowu pośmigał trzy dni, ten sa błąd. Odesłany do serwisu (10.10). Wrócił dziś (26.10). Po trzech, ale tym razem godzinach, wywalił ten sam błąd!!!! Można się wku*wić, prawda? Zawiozłam go znów, tym razem z żądaniem nowego sprzętu, na co kobieta za biurkiem oświadczyła mi, że ona nic nie może zrobić, i że muszę rozmawiać z kierownikiem. Kierownika oczywiście nie było na miejscu. Będzie jutro. Zastanawiam się, czy nie zażądać zwrotu pieniędzy i uciekać gdzie pieprz rośnie... NIE POLECAM SKLEPU ANI LAPKA!ZaletybrakWadyjak w pościeniecałe 2 miesiące, za 3000zł -
-
~radek862 / 2008-01-24 13:09
Co z tego, że mają szeroki asortyment podczas gdy cechuje ich ignorancja wobec klienta.. podczas zakupu komputera salon "obiecał" mi skontaktować się ze mną po dostarczeniu opakowań z podzespołów zakupionego u nich komputera (dokładnie karta grafiki - opakowanie ułatwia późniejszą sprzedaż).. zostawiłem telefon i spokojnie czekałem.. po miesiącu okazało sie , ze pudełko było ale zostało zutylizowane bo nie dzwoniłem co tydzień.. nie znają słowa - przepraszam zapomnieliśmy.. podobne podejście w każdej innej problematycznej sprawie - byle zniechęcić klienta... może masówka dla firm ale odradzam entuzjastom składania kompa itp. ZaletyasortymentWadyobsługa na najniższym poziomie - salon Częstochowa -
~rets / 2012-04-28 11:37
Jak dla mnie naprawdę dobry sklep, obsługa w salonie kompetentna, a jak czegoś nie ma na stanie to przywożą na następny dzień i można odbierać. Szybko, sprawnie. Ilości asortymentu też odmówić nie można, aż głowa boli jak trzeba laptopa wybrać. Zaletyogromny asortyment!
dobry kontakt z obsługą sklepu
szybka wysyłkaWady- -
~Robert / 2013-12-20 20:34
Tablet odebrany 11.12.2013. Po zmianie tapety zauważyłem że wyświetlacz ma wadę (cienka fioletowa linia przy lewej krawędzi ekranu). Już 13.12.2013 zwróciłem w sklepie, Pan ze sklepu mówił że prawdopodobnie będzie wymieniony na nowy i może to potrwać około tygodnia. Dziś w rozmowie ze sklepem dowiedziałem się że tablet jest wysłany do centrali Komputronika i zupełnie nic więcej nie wie. To były moje pierwsze zakupy w sieci Komputronik i prawdopodobnie ostatnie jeśli będę musiał powiedzieć osobie, która miała otrzymać tablet na "gwiazdkę", że "twój prezent jest w serwisie i nie wiadomo kiedy będzie!" PORAŻKA. Nie polecam sklepu a obsługa w Olsztynie raczej poniżej średniej porównując do innych sklepów! Żeby nie można było wymienić urządzenia, które sprzedane zostało mi uszkodzone. Odradzam wszystkim! WadyWada wyświetlaczaProdukt uzywany 3 godz. Cena 869zł -
~Sławek / 2014-11-01 09:01
Zlecenie serwisowe w komputronik to istny koszmar. Oddałem telefon do serwisu 03.10.2014 w C.H Magnolia do 28.10.2014 leżał na zapleczu , dopiero po małej awanturze łaskawie został zamówiony kurier i telefon w ciągu 2 dni znalazł się w serwisie. Przed awanturą były z mojej strony dwa telefony do sklepu co z ze statusem , dostawałem informację że telefon jest w serwisie i nie ma jeszcze odpowiedzi . Kłamcy i krętacze.Nawet dostałem fałszywy numer listu przewozowego. Klienta mają za nic lub debila , myśląc że nie potrafi sparwdzić statusu przesyłki. Stanowczo odradzam tę sieć, bo tak jak któryś z przedmówców napisał . Nie sztuką jest sprzedać towar tylko po sprzedaży rzetelnie obsłużyć klienta i posiadać odrobinę dobrej woli. Zaletypo obsłudze reklamacji brakWadyobsługa posprzedażowa4miesiace 2100zł
strona 3 z 32