ZaletyAsortyment + szybkość realizacji
strona 29 z 32
- « poprzednia
- 1 ...
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- nastepna »
-
~ToR / 2012-05-04 08:01
Duży sklep który nadąża za nowościami. Moim zdaniem jeden z najlepszych pod kątem wyboru sprzętu komputerowego i szybkiej wysyłki zamówień. -
-
~torell / 2012-01-30 10:18
Jak w skrócie - zamówiłem przez stronę z dostawą i odbiorem w salonie. Wysłali do salonu szybko, następnego dnia odbierałem towar z salonu, zapłaciłem sobie na miejscu kartą, także wygodnie i szybko, bez zastrzeżeń, towar sprawny, nowy, solidnie zapakowany. Zaletyszybka wysyłka
duży wybór produktów na stronie -
~TOsken / 2013-09-09 15:19
Na pewno główny plus należy się za asortyment i szybkość dostaw oraz ilość punktów odbioru, bardzo pozytywnie, zamawiałem i nic złego się nie działo, same plusy imho. -
~trexler / 2015-06-17 10:17
Ogółem nie mam zastrzeżeń do sklepu bo parę razy kupowałem zarówno online jak i w salonie pobliskim i byłem bardzo zadowolony z obsługi i wyboru sprzętu więc plus ode mnie. -
~twern / 2016-04-27 19:31
Mega lekceważenie klienta!!! Zamówiłem monitor 10 marca, a 20 kwietnia łaskawie przysłano informację o braku możliwości realizacji zamówienia. Po co szubrawcy występują z ofertą jeżeli nie mogą jej zrealizować? Żenada i totalny brak profesjonalizmu!!! -
~twoj stary / 2023-05-28 21:14
kupilem komputer za 5 tysiecy 1 karta internetu zepsuta 2 oszukali mnie z pojemnacia mb mowili ze jest 500 mb a jest 7mb 3 menu jak windows 7 doslownie po prostu gowno ZaletyDOBRE DLA CHINCZYKOWWadySAME GOWNA -
~unal / 2013-07-09 23:14
Mi to się podoba ten system, że widać ile w jakim Komputroniku jest danego sprzetu. Tego chyba nie ma nikt inny i wtedy bardzo łatwo jest "namierzyć" to co nas interesuje. Zalety-Wady-rok -
~urgel / 2014-12-25 09:23
ogolem wszystko okej - zamawialem prezenty w paru sklepach ale niestety nie wszystko dojechalo na czas, zamowienie z komputronika w calosci dotarlo na czas takze maja wielkiego plusa i nastepny raz tez zamowie u nich -
-
~Uszukany klient / 2025-02-07 22:02
Zakupiłem zamek Aqara U200 na allegro na ich koncie Karen_pl, które prowadzi Komputronik. W zamku od początku nie działał czytnik linii papilarnych. Sprzedawca nie chciał wymienić zamka tylko odesłał go do naprawy. Serwis jednak nie stwierdził usterki i polecił mi kontakt z supportem skoro mam problem z aplikacją. To absolutnie nie problem z aplikacją bo dodawałem odcisk zarówno z aplikacji jak i bezpośrednio z zamka. Obie metody nie działają. W skrócie mam nowy zamek, który nie działa i nic nie mogę zrobić. Sprzedawca nie chce mi wysłać dowodu potwierdzającego, że im zamek działa. Fatalny kontakt ponieważ w dyskusji Allegro pani Joanna i Renata tylko przekazują dane pomiędzy mną, a serwisem, w dodatku z dużym opóźnieniem, a z panem Mateuszem D. z serwisu Komputronik rozmawia się jak ze ścianą. Takie mają procedury i trudno. -
~vetsel / 2015-12-13 11:44
Kupiłem dość późno prezenty, część w Komputroniku w zeszłym i na początku tego tygodnia i wszystko jest już w domu – duży pozytyw za szybkość i fajne ceny na święta. -
~viczi / 2016-07-02 09:31
Kupiłem na promocji sprzęt, mieli ostatnią sztukę ale sie udało :-) wysłali migiem i wczoraj odebrałem od kuriera paczkę, akurat do przetestowania na weekend! polecam sklep! -
~violek / 2017-06-01 08:45
Polecę – jeśli chodzi o wybór cześci komputerowych i jakość montażu zestawu potem to naprawdę jestem pozytywnie zaskoczony ;) -
~Vito / 2018-10-12 10:31
Tragiczne podejście do klienta, był kod do wykorzystania który oczywiście wpisałem , zmniejszyło to cenę monitora następnie sklep najpierw poinformował mnie o przeprowadzonej wstępnej transakcji ale później anulował zamówienie sugerując że wykorzystałem niezgodny kod ...jeśli wszedł to chyba był prawidłowy ? nie polecam ZaletyBrakWadyObsługa klienta na żenującym poziomie -
~vlad_8011 / 2018-11-07 17:22
Stanowczo odradzam. Sklep ma duży asortyment i ciekawe ceny,vjednak gdy się coś zepsuje... Nigdy nie spotkałem się z tak fatalną obsługą. Na maile odpowiadają PO 8 DNIACH! Na infolini nic nie wiedzą, każą gadać z serwisem, naprawy trwają w nieskończoność i strona (dział reklamacji) wygląda i działa jak nieszczęście z ery początku stron www. Na forach jest masa opini o ich serwisie, żałuje zakupu w tym sklepie ZaletyAsortyment i ceny...Wady....okupione niesamowicie złą obsługą klienta. -
~vocel / 2017-09-03 09:00
Dobrze że u nich zamówiłem. Mieli w dobrej cenie sprzęt, zamawiałem zestaw do grania jakiś już czas temu i potrzebowałem go jak były zwyżki cen za grafikę a zestawiki mieli po staremu jeszcze :) Polecam serdecznie!! -
~vorhel / 2017-09-28 07:56
Dobra opcja jak ktoś szpera w poszukiwaniu outletowych sprzętów, akurat komputronik ma regularnie sporo outletowego sprzętu taniej i można przyoszczędzić konkretne kwoty. BDB IMHO -
-
~Waldek / 2017-08-03 12:36
Wszystko solidnie, w miarę szybko i działająca na korzyść klienta obsługa, zadowolony. ZaletyŁatwe zamówienie, dużo salonów w których można odebrać produkt, całkiem duży asortyment i dobre ceny.WadyRaczej nie ma -
~wawker / 2019-08-20 10:19
ODRADZAM sklep komputronik. Zakupiłem zasilacz do pc w salonie , niestety w domu okazało się że nie ma potrzebnej wtyczki. Okazało się że NIE MOGĘ ZWRÓCIĆ ZASILACZA bo można zwracać towar zakupiony tylko przez internet. Żenada.
#komputronik #oszusci #złodziejeZaletybrakWadyNiepoważne podejście do klienta , w każdym innym sklepie zwrócisz bez problemu. -
~wertyu / 2018-03-05 12:49
Pierwsze i ostatnie zakupy w tym sklepie. Zamówiłem smartwatcha, który nie był sprawny. Chciałem go zwrócić ale 14 dni od zakupu minęło. Napisałem maila z zapytaniem czy mogę prosić o zwrot, ponieważ zegarek nie jest sprawny. Otrzymałem odpowiedź że tak oraz instrukcje- do tego etapu współpraca ze sklepem była idealna. Po tygodniu otrzymałam informację że nie mogę go zwrócić bo 14 dni minęło, ale mogę wysłać go jeszcze raz na serwis. Tutaj już zaczęło się robić pod górkę. Pan z którym rozmawiałem niczego nie rozumiał, nie chciał współpracować ani pomóc i przede wszystkim nie brał do świadomości tego że wysłanie zegarka z prośbą o zwrot pieniędzy to nie mój błąd. Minęły już 4 tygodnie odkąd wysłałem zegarek i 3 tygodnie odkąd dostałem telefon i informacje że odsyłają mi zegarek. Zegarka jak nie było tak nie ma. Teraz nikt niczego nie wie i już sam nie wiem do kogo mam dzwonić... Kontakt ze sklepem tragiczny! Zaletyszybka dostawaWadyobsługa, reklamacje, zwroty, kontakt -
~Wiktor / 2015-07-17 15:50
Wybór sprzętu mają przeogromny. Strona internetowa przejrzysta, wszystko poukładane jak ma być. Ceny, już okej:)
strona 29 z 32
- « poprzednia
- 1 ...
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- nastepna »