strona 28 z 32
- « poprzednia
- 1 ...
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- nastepna »
-
~Staniek / 2010-12-10 15:46
Moja ocena jest bardzo słaba, gdyż anulują zamówienie bez powodu chociaż towar jest dostępny (rozumiem że tak mają w regulaminie, ale z czystej przyzwoitości mogliby wysłać wiadomość z krótkim wyjaśnieniem).
Wysyłają w 24h (minęło ponad 24h), a status zamówienia mówi tylko tyle, że W trakcie kompletowania (co oznacza, cytat ze strony komputronik: "zamówienie jest w trakcie realizacji (np. chwilowy brak towaru z zamówienia)"). A Ty człowieku bądź mądry i się domyślaj kiedy i czy w ogóle towar dostaniesz. Oczywiście nie spodziewajcie się, że ktoś z komputronika się do Was odezwie. Jak dla mnie porażka i pierwszy raz się z takim podejściem spotykam.
-
-
~Stefan / 2021-12-10 17:10
Brak jakiekolwiek współpracy na linii Komputronik - DHL (ich obecny operator) - DLH nie dostarcza paczki do punktu i NIKOGO o tym nie informuje, więc jeśli spotka Cię taka sytuacja (w tym przypadku, paczka była za duża - monitor 27 cali, co też jest dziwne) to nie otrzymasz zadnej informacji. Ja czekałem równo tydzień i sprawa ruszyła się dopiero po interwencji i moim pytani co z paczka. Co ciekawsze, sam komputronik nie miał pojęcia, bo umowa między nimi,a DHL nie przewiduje tego, ze DHL kogokolwiek informuje. Parodia. Oczywiście ze strony komputronika,żadnej refleksji, ze towar zakupiony i opłacony kurwier jedzie 8 dni z jednego miejsca w Warszawie do drugiego. ZaletyBrakWadyCałkowity brak ogarnięcia na linii Komputronik-DHL -
~Stepana / 2012-02-07 10:50
Zamawiałam przez internet laptopa, mieli duży wybór i kupiłam komputer z promocji z gazetki w dobrej cenie. Kurier na następny dzień przywiózł sprzęt. Szybki zakup i jestem z transakcji i sprzętu zadowolona. -
~Stylowa / 2019-10-24 22:23
Otrzymałam niekompletny towar. MP3 bez karty pamięci. Ewidentnie ktoś ją wyjął z opakowania -
~Suy / 2019-03-24 11:51
Zamówiłem laptop.
Niestety okazało się, że dwa USB nie działają. Siedzę i czekam drugi tydzień, jaką serwis podejmie decyzję.
Dramat -
~szerok / 2016-09-22 10:49
przede wszystkim mają bdb konfigurator na stronie do piecyków, pilnuje aby części pasowały więc nawet laik jak ja zmontuje co nieco, a do tego jeszcze naprawdę szybko i solidnie zmontowali - naprawdę było warto, sklep solidny -
~szilo / 2013-03-15 11:47
ogółem bez zarzutu - duży wybór laptopów i to sie chwali, cenowo też wybór w komputroniku był dobry, sprawdzili sie imho Zalety-Wady-- -
~Tadam / 2019-12-18 22:42
Odradzam stanowczo. Chyba, ze chcecie kupić towar, którego sklep nie ma. I nie będzie miał.
Obsługa klienta nijaka. Nigdy więcej.WadySklep internetowy sprzedaje nieistniejące przedmioty. -
-
~Taddek / 2015-12-15 08:27
muszę przyznać że poszło zaskakująco sprawnie, bałem się że w okresie przed świętami nie zdążę ze wszystkim ale sklep raz dwa wysłał zamówione rzeczy i do tego szybko mailem informowali o stanie realizacji - polecam -
~Tadek / 2014-01-19 16:29
Zawsze robię tak, że zamawiam sprzęt na stronie internetowej, ale odbiór wybieram zawsze osobisty w sklepie. Nie było jak na razie sytuacji, żeby coś było nie hallo. Ostatnio tak zrobiłem z tuszami do drukarki. Zalety-Wady-kilk dni -
~Tadeusz / 2020-05-21 18:55
23 kwietnia 2019 roku kupiłem nawigację MIO Spirit 7500 LM, od samego początku nie działała jak powinna, ponieważ były problemy z ustawieniem godziny, złożyłem reklamacje. To było w lutym 2020 roku. Okazało się, że nawigacja gubi drogę, zawiesza się na 10 do 15 sekund. 4 marca złożyłem rezygnację z zakupu wadliwego towaru i odesłałem nawigację do sprzedawcy. Przez miesiąc nie mogłem korzystać z urządzenia, odmówiono zwrotu gotówki. Przysłano urządzenie niby naprawione. W dalszym ciągu nawigacja nie spełnia moich oczekiwań, zawiesza się po 10, 15 sekund, a przy wprowadzeniu nazwy ulicy w Warszawie pojawia się informacja o braku mapy /nie pierwszy raz/ . Kolejny raz składam odstąpienie od umowy zakupu i proszę zwrot gotówki. Wadynawigacja zawiesza się na 10, 15 sekund, brak map -
~Tissken / 2014-04-04 10:02
lapek kupiony u nich w sklepie online z odbiorem w salonie - szybko wygodnie, cene mial naprawde dobra, super -
~Tolek / 2019-08-12 21:08
Nie dostalem czesci zamowienia. Jak zamawialem to byly karty pamieci w swietnych cenach i sie zaczelo - nie ma tego i podwyzszyli sporo cene. Napisalem do biura jak traktuja klientow - zero odzewu. Nigdy wiecej nic nie kupie i wszystkim odradzam. ZaletyBrak...WadyWszyscy co tam pracuja... Klient jest traktowany jak robak muchozolem go... -
~tolix / 2015-04-10 09:09
kupiłem lapka na wyprzedaży z outletu z jakąś tam niewielką ryską i jestem mega zadowolony bo zapłaciłem prawie 3 stówki mniej niż normalnie lapek chodzi a sprzęcik technicznie nóweczka i do tego szybko dowieźli!:) Zaletyoutlet, szybko dowożą -
~Tomasz / 2018-05-08 15:45
przysłali mi omyłkowo zamiast nowego towaru (głośnik za 2350zł), poserwisowy sprzęt jakiegoś klienta i kazali zapłacić za przesyłkę w dwie strony przy zwrocie, nie mówiąc o już o jakiejkolwiek reokompensacie za stracony czas i nerwy. -
~Tomasz / 2020-05-16 00:22
Zakupilem outletową deskorolke. Po podlaczeniu do ladowania zero odzewu. Kilka godzin ladowania i nic. Zgłoszenie 8 h od odebrania. Miesiac czekania na naprawe. I co ? Uszkodzenie mechaniczne. Naprawa 1300 zl lub oddadzą zepsutą. ZaletySmieszna obsługaWadyZbyt wiele -
-
~Tomasz / 2023-09-24 10:46
Cięążko napisać jakąś opinię o sprzęcie, który wystawiają, a którego nie posiadają, nie wiem jak na wiodącym portalu do opiniowania załatwili sobie same 5* komentarze :) Fatalna obsługa, chamstwo, brak jakichkolwiek propozycji rozwiązania problemu, nie polecam. Zaletyżadne -
~Tomek / 2016-10-14 13:55
Próbuję się od wielu dni dodzwonić do Komputronik i nic. Dostałem nawet informację, że oddzwonią ale się nie doczekałem. Chciałem zadać bardzo proste pytanie ale nie jestem w stanie. Dzwonię codziennie, w różnych porach i nie ma szans żeby ktoś odebrał. Podczas pierwszego kontaktu w sklepie, doradca nie był w stanie odpowiedzieć na proste pytanie i prosił o telefon w późniejszym terminie, jak gdyby wiedząc że spławi namolnego klienta, bo ten się nie dodzwoni. Słabe to strasznie. Nie byłoby problemu, gdyby nie tyczyło też innych ludzi z którymi rozmawiałem np. na forum. Dokładnie wszyscy twierdzą, że łatwiej w totka trafić niż dodzwonić się do Komputronik. Słabo -
~Tomek / 2022-12-16 20:23
zamówiłem czajnik Czajnik Severin Wk 3459 - SEVERIN - po 12 dniach i kilku monitach i zwodzeniu mnie otrzymałem optrzymałem informację, że nie dostarczą towaru ZaletybrakWadyniesolidność -
~tomilyj / 2022-01-26 17:22
Nie polecam, wysyłka miała być w 1 dzień, tymczasem po 4 dniach nie wysłali nadal, na infolinii odbiera ktoś kto w ogóle nie ma pojęcia o co pytam, mówi że zamówienie zostało wysłane - podczas gdy nie zostało wysłane, status się nie zmienia, brak nr listu przewozowego, zawiodłem się na komputronik Zaletybrak
strona 28 z 32
- « poprzednia
- 1 ...
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- nastepna »