Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Komputronik.pl opinie

Ocena na podstawie 622 opinii

3.38 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    2.96
  • Dostawa
    3.50
  • Poziom cen
    3.45
  • Łatwość zamawiania
    3.69
  • Asortyment
    3.74

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ronald / 2015-06-15 16:48
    Ocena: 4.80 / 5
    Tablecik zamówiłem w środę i w czwartek był do odbioru! Polecam!
  • ~Roxa / 2016-07-16 08:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Kupiłam wiele razy czy to małe agd czy jakieś komputerowe/tabletowe rzeczy i za każdym razem sklep spisywał się tak jak powinien :) Bardzo na plus wybór, ale także możliwość odbioru osobistego czy choćby to że promocji mają sporo i warto przeglądać ich stronę aby kupić taniej.
  • ~rozell / 2017-06-10 09:04
    Ocena: 5.00 / 5
    Skorzystałem z outletu raz i z paru promocji. Plusem jest to że jak się przeszpera dokładniej sklep to można fajne rzeczy ustrzelić tanio – brałem np. laptopa dosyć drogiego gamingowego z przeceną prawie 2k pln – rewelka.
  • ~Ruda / 2022-07-07 15:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Towar zamówiony 30.06 do 07.07. zero odzewu z ich strony. Na mój tel co z zamówieniem Pani na infolinii stwierdziła ze malutkie opóźnienie…i ze towar dojedzie najwcześniej za pare dni. Nie zamówię nigdy więcej-nawet nie potrafią wygenerować wiadomość ze mają jakiś problem z magazynem. Jeden wielki dramat!!!
  • ~Rysiek / 2015-08-12 13:05
    Ocena: 4.80 / 5
    Kupiłem u nich usb z odbiorem w sklepie. Wszystko tego samego dnia bez problemów. Polecam
  • ~s4min / 2016-11-15 16:28
    Ocena: 1.60 / 5
    Każdemu z nas zależy na zamówieniu i otrzymaniu w określonym terminie cokolwiek zamówimy. W przypadku firmy komputronik spokojnie możecie o tym zapomnieć! Czas realizacji podany na stronie razy 3 , minimum!
    WadyCzas realizacji, szybkość odpowiedzi na wiadomości
  • ~Scallak / 2015-07-01 10:20
    Ocena: 5.00 / 5
    czekalem na premier nowych radeonow i jak tylko sie pojawily zamowilem, odebralem nastepnego dnia w salonie - duzy plusik dla sklepu wlasnie za szybkosc i wszystkie nowinki dostepne na premierze
  • ~Sebastian / 2022-01-22 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Komputronik po raz drugi olał moje zamówienie. Po otrzymaniu maila o zarejestrowaniu tzw. oferty zakupu cisza. Mineły dwa tygodnie i nikt nawet nie próbował się skontaktować. Oczywiście sprzęt który chciałem u nich zakupić już dawno jest zakupiony i używany, ale sklep Komputronik do tej pory nie silił się nawet na kontakt. Nie polecam. Dwa razy taka sama sytuacja w odstępie około pół roku
    WadyBrak kontaktu czyli brak profesjonalizmu.
  • ~Sebytr / 2020-03-25 14:14
    Ocena: 3.40 / 5
    Komputronik nie potrafi naprawiać sprzętu, oferują usługi serwisowe pogwarancyjne ale gdy wysyłasz sprzęt odpowiedź to: nie podejmujemy się naprawy, sprzęt uszkodzony. Odsylaja wtedy do innego serwisu gdzie za samą ocenę sytuacji trzeba zapłacić 100zl. Nie spróbujcie ich serwisu pogwarancyjnego, niestety chłopcy nie znają się na temacie.
    WadyBrak umiejętności naprawy sprzętu
  • ~Seul / 2016-02-05 07:43
    Ocena: 4.00 / 5
    z parę już latek będzie odkąd pierwszy raz coś u nich kupiłem i w sumie dość regularnie wracam głównie ze względu na to że wybór mają bdb a fajnie też można wytropić co nieco z promocji czy outletu na dodatek jeszcze wysyłkę mają szybką
  • ~skandal / 2022-01-18 15:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijajcie szerokim łukiem. Firma Komputronik nie dość, że nie wywiązała się z umowy gwarancyjnej to dodatkowo uszkodziła moje mienie - klawiaturę mechaniczną i nie chce wziąć odpowiedzialności za swoje nieprofesjonalne działania.
    Klawiatura została przyjęta w centrali Komputronik 01.12.2021. Naprawa bardzo się przedłużała i urządzenie otrzymałem z powrotem dopiero 30.12.2021. Od razu zaniepokoił mnie fakt, że zaraz po odbiorze od kuriera przy poruszaniu opakowaniem słychać było luźne elementy w środku. Całość była zapakowana w pudełko firmy Komputronik, w środku którego znajdowało się oryginalne opakowanie, w którym wysłałem klawiaturę do serwisu. W trakcie wypakowywania zauważyłem przede wszystkim, że oryginalne opakowanie, w którym była zapakowana klawiatura przeze mnie jest strasznie zmasakrowane co mogłoby wskazywać na jakieś problemy w trakcie transportu. Jak już wspominałem wyżej, pudełko było oklejone taśmą, która w niektórych miejscach była uszkodzona razem z fragmentem kartonowego pudełka. Opakowanie firmy Komputronik nie wykazywało żadnych uszkodzeń, więc mój pierwszy wniosek, który się nasunął był taki, że coś się stało z klawiaturą w trakcie transportu ode mnie do centrali Komputronik lub w trakcie samej naprawy serwisowej lub wysyłki klawiatury z serwisu Fixit do Komputronik.

    W pudełku znajdowała się klawiatura, w której brakowało klawisza ESC oraz klawisza numerycznego 1. Klawisze te leżały luźno w pudełku i to były właśnie te elementy, które było słychać przy poruszaniu paczką. Klawisz ESC udało mi się zamontować z powrotem jednak nic to nie dało ponieważ klawisz był bardzo luźny, co było czuć palcem w trakcie wciskania. Dodatkowo klawisz ten wypadał swobodnie jak tylko klawiaturę odwróciło się do góry nogami. Klawisz numeryczny 1 został uszkodzony mechanicznie ponieważ pękł zaczep (załącznik klawisz_num1.jpg) i nie dało się go już poprawnie zamontować ponieważ od razu wypadał.
    W pudełku znajdowała się także korespondencja pracownika firmy Komputronik Pana Sebastiana Jaworskiego z serwisem Fixit, z której można wyczytać, że fakt uszkodzenia klawiszy został zgłoszony przez firmę Komputronik zaraz po powrocie mojej klawiatury z serwisu Fixit (załącznik 1, punkt 1). Dodatkowo jest tam także informacje, że Komputronik, w momencie przyjęcia paczki ode mnie nie stwierdził żadnych uszkodzeń mechanicznych i nie stwierdził problemów z oryginalnym opakowaniem, w którym wysłałem urządzenie. Serwis Fixit odpowiedział, że u nich nie stwierdzono zgłaszanego uszkodzenia i zapytał o stan opakowania, w którym Fixit odesłał moją klawiaturę po naprawie do Komputronika. Komputronik nie stwierdził nic podejrzanego. Jeżeli to prawda, to dlaczego oryginalne opakowanie było ewidentnie poturbowane? Na drugi dzień, czyli 16.12.2021 serwis Fixit poprosił Komputronik o ponowne wysłanie klawiatury w celu naprawy uszkodzonych elementów (załącznik zal2, punkt 2b). Zakładam, że serwis Fixit nie przyłożył się do naprawy tylko niechlujnie zamontował uszkodzone klawisze i odesłał klawiaturę z powrotem do Komputronik. Niestety ani Fixit ani Komputronik nie sprawdzili dokładnie urządzenia a wystarczyło jedynie odwrócić klawiaturę do góry nogami i klawisze wypadłyby same.

    Klawiatura w takim stanie została wysłana do mnie i tak jak wspominałem wyżej odebrałem ją 30.12.2021. Stan klawiatury został zgłoszony firmie Komputronik jeszcze tego samego dnia. Powołując się na rękojmię wysłałem odpowiedni formularz oraz zdjęcia do firmy Komputronik i zlecenie zostało odebrane przez Panią Annę Jarmuż 31.12.2021 i zarejestrowane pod numerem RMA 0974901. Klawiatura została wysłana przeze mnie w tym samym opakowaniu, w którym została odesłana do mnie po pierwszej naprawie RMA 0970817. Nowe zlecenie RMA o numerze 0974901 zostało zarejestrowane 10.01.2022 jednak odmówiono mi naprawy gwarancyjnej stwierdzając, że klawiatura jest uszkodzona mechanicznie przeze mnie i urządzenie zostało odesłane 12.01.2022 z tą samą usterką. Komputronik twierdzi, że uszkodzone klawisze zostały naprawione, co podobno potwierdzają nagrania z serwisu oraz z centrali firmy Komputronik jednak uważam, że jest to nieprawda i serwis tylko „zamontował” uszkodzone przyciski, nie sprawdzając stanu mocowania. Tak jak wspominałem wyżej, wystarczyło klawiaturę odwrócić, żeby sprawdzić czy faktycznie naprawa została poprawnie zrealizowana.

    Na ten moment, po ponownym kontakcie z serwisem Komputronik proponuje mi ponowne wysłanie klawiatury w celu ponownego zbadania sprawy przez kierownika serwisu. Uważam jednak, że jest to skandaliczna decyzja. Od prawie 2 miesięcy nie mogę korzystać z mojej własności ponieważ została uszkodzona i ani serwis ani firma Komputronik nie chce wziąć odpowiedzialności za swoje niechlujstwo i brak profesjonalizmu. Przez prawie 10 lat pracowałem w serwisie firmy Dell i przyjmowałem zlecenia od firmy Komputronik. Zawsze uważałem ich za rzetelną firmę, godną zaufania jednak rzeczywistość okazała się bardzo brutalna.
    Zaletyżadne
    Wadyobsługa klienta, obsługa reklamacji, zwalanie winy na klienta. beznadziejny serwis Fixit
  • ~Sławek / 2020-02-13 16:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Wczoraj około godziny 14:00 złożyłem zamówienie na monitor. Dzisiaj około 15:30 dostałem e-maila, że dystrybutor nie posiada tego monitora. Ja się pytam jakim prawem wystawiacie na sprzedaż towar, którego nie posiadacie na stanie i marnujecie mój czas! Nie polecam nikomu!
  • ~SM / 2015-05-27 11:35
    Ocena: 2.80 / 5
    Kompletne DNO!!! Laptop po 2 tygodniach musiał iść na serwis ze względu na przebrawienia na matrycy oraz rozszczelnienie obudowy. Sklepowi zajęło 3 dni na odesłanie laptopa do serwisu Komputronika w Poznaniu po czym serwisowi zajęło 22 dni na odesłanie go serwisu producenta i dopiero po 27 DNIACH ROBOCZYCH i to dopiero jak udałem się do sklepu (zero kontaktu z ich strony) okazało się, że dostali odpowiedź już tydzień temu z serwisu, że uszkodzenie obudowy jest to uszkodzenie mechaniczne (nic już nie wspomnieli o matrycy) i żądają grubych pieniędzy za jej wymianę (180zł SAMA PRZESYŁKA). Obsługa klienta i serwisu jest na żenującym poziomie!!! Nikt nic nie wie, nikt nic nie widział, a po ponad półtora miesiąca laptop wrócił w takim samym stanie jakim go oddałem do serwisu! NIE POLECAM TAM KUPOWANIA CZEGOKOLWIEK co ma jakąkolwiek gwarancje. Towar będą przetrzymywać maksymalnie długo, a i tak nic z nim nie zrobią!
    ZaletySzybka dostawa
    WadyFATALNA OBSŁUGA I SERWIS
  • ~Sobiek / 2016-02-14 13:52
    Ocena: 5.00 / 5
    obsługa bardzo solidna, dobry kontakt mailowy ze sklepem - szybko tez zrealizowali zlecenie, udało się też zakupić sprzęt który był na zamówienie, więc mają ode mnie solidnego plusa
  • ~Sommel / 2015-02-16 20:53
    Ocena: 4.60 / 5
    Asortyment to maja największy bez dwóch zdań... dostawa jest super krótka, fajna opcja z turbokurierem z megastoru, mi się podoba, nigdy nie miałem zastrzeżeń
  • ~Soniq / 2015-07-13 09:31
    Ocena: 5.00 / 5
    Obeszło się bezproblemowo... nawet więcej - wyrobili się na czas a miałem mega mało czasu na zakup sprzętu do biura więc oceniam ich jak najbardziej pozytywnie, też cenowo mi odpowiadało.
  • ~Sówka / 2020-02-25 20:49
    Ocena: 3.40 / 5
    Syn chciał router, który wybrał cena 330 zł. Pojechałem przy Centrum Jupiter Warszawa z 18 km bo tam były 2 szt a sprzedawca oświadczył, ze cena 399 zł. Bo 330 kosztuje internetowo. ? Gdzie sens i logika. Zamówiłem w innym sklepie
    Porażka.
    ZaletyCeny
    WadyTak
  • ~SPR. / 2019-02-21 15:31
    Ocena: 2.00 / 5
    Firma żenada .kupiłem płytę główną od MSI z uszkodzoną ,teraz czekam na naprawę oczywiście odpłatną 20 dni i nic nie wiadomo zostało im jeszcze 8 ,i jak nie będzie do tego terminu to mają pozamiatane i radze ,radzę omijać komputronik i MSI bo to żenada z klienta kpiny sobie robią
  • ~Staniek / 2010-12-10 15:46
    Ocena: 1.60 / 5
    Moja ocena jest bardzo słaba, gdyż anulują zamówienie bez powodu chociaż towar jest dostępny (rozumiem że tak mają w regulaminie, ale z czystej przyzwoitości mogliby wysłać wiadomość z krótkim wyjaśnieniem).

    Wysyłają w 24h (minęło ponad 24h), a status zamówienia mówi tylko tyle, że W trakcie kompletowania (co oznacza, cytat ze strony komputronik: "zamówienie jest w trakcie realizacji (np. chwilowy brak towaru z zamówienia)"). A Ty człowieku bądź mądry i się domyślaj kiedy i czy w ogóle towar dostaniesz. Oczywiście nie spodziewajcie się, że ktoś z komputronika się do Was odezwie. Jak dla mnie porażka i pierwszy raz się z takim podejściem spotykam.


  • ~Stefan / 2021-12-10 17:10
    Ocena: 2.60 / 5
    Brak jakiekolwiek współpracy na linii Komputronik - DHL (ich obecny operator) - DLH nie dostarcza paczki do punktu i NIKOGO o tym nie informuje, więc jeśli spotka Cię taka sytuacja (w tym przypadku, paczka była za duża - monitor 27 cali, co też jest dziwne) to nie otrzymasz zadnej informacji. Ja czekałem równo tydzień i sprawa ruszyła się dopiero po interwencji i moim pytani co z paczka. Co ciekawsze, sam komputronik nie miał pojęcia, bo umowa między nimi,a DHL nie przewiduje tego, ze DHL kogokolwiek informuje. Parodia. Oczywiście ze strony komputronika,żadnej refleksji, ze towar zakupiony i opłacony kurwier jedzie 8 dni z jednego miejsca w Warszawie do drugiego.
    ZaletyBrak
    WadyCałkowity brak ogarnięcia na linii Komputronik-DHL
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1679
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 980
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 331
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4620
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4467
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3935
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2994