Dnia 02.12.2021 zakupiłem Xboxa series x jako prezent świąteczny po zawyżonej cenie 2899zł. Dostałem informację zwrotną, że produkt będzie dostępny do odbioru w salonie Siedleckim, który jako jedyny był dostępny na stronie komputornik w miejscu mojego zamieszkania. Po zatelefonowaniu sklepu w Siedlcach otrzymałęm powiadomienie, że otrzymali zamówienie i przesyłka będzie zrealizowana w przeciągu trzech dni roboczych. Po upływie zagwarantowanego czasu dostawy postanowiłęm pofatygoać się osobiście i odwiedzić salon dostawy. Otrzymałem jedynie wiadomość, że nie dostali jeszcze żadnych informacji od matki sklepy czy wysyłka jest w drodze i najlepiej będzie jak zadzwonię na infolinie komputronik. Pani która odebrała telefon nie miała bladego pojęcia czy salon dostawy, któy wybrałem istnieje i nie wiedziała czy, i kiedy paczka zostanie wysłana. W dniu 09.12.2021 otrzymałem emaila już bezpośrednio z salonu w Siedlcach, że zamówienie zostało anulowane... Gorąco nie polecam tego sklepu, zero komunikacji, działa niczym chciwy scalper wywindujących cenę sugerowaną o ponad 500 zł więcej...Zdecydowanie ostatnie zakupy nigdy więcej.
Sklep potrafi wysłać uszkodzony komponent jako nowy. Należy wówczas natychmiast dokonać protokół szkody z dostawcą przesyłki, bo ta firma robi wszystko aby wszelkimi kosztami obciążyć klienta. Warto przeczytać o ich przygodach z wymiarem sprawiedliwości.
ZaletyBrak
~Piotr / 2024-02-28 19:42
Ocena: 2.80 / 5
kupiłem w sklepie Komputronik Poznań Plaza laptopa dla nauczyciela. Poszedłem do sklepu stacjonarnego aby wszystko załatwić dobrze. Znalazłem w internecie na stronie komputronika ofertę lenowo yoga6 za 3799zł Pracownik powiedział że jest na miejscu i dokonałem zakupu i o dziwo po kilku godzinach zauważyłem że na fakturze jest 3999zł Pojechałem do sklepu wyjaśnić sprawę i dowiedziałem się że ten sam towar może kosztować w sklepie stacjonarnym inną cenę i że obsługa sklepu nie ma obowiązku o tym informować klienta. Czuję się oszukany i zastanawiam się nad zwrotem.
Wadyobsługa mnie oszukała
~Piotr Banasiak / 2022-01-22 01:17
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłem laptopa w firmie Komputronik, oddzwonił do mnie ich specjalista i powiedział, że płyty główne w laptopach (opinia na rok 20222) ulegają zniszczeniu i nie ma możliwości ich naprawy. Płyty główne ulegają awarii w przeciągu dwóch lat od kupna sprzętu, natomiast jak wykupie gwarancję na 5 lat to zepsuje się po upływie 5 lat. Nie mniej i tak nie da się naprawić, trzeba będzie kupić nowy. (mam to nagrane)
ZaletySzczerość pracowników, którzy wprost uświadamiają mnie, że zakupiony towar w Komputronik zepsuje się po upływie dwóch lat
WadySprzedają towar, który według ich pracowników zepsuje się i nie ma na rynku części zamiennych
~ppp / 2019-02-25 15:48
Ocena: 1.00 / 5
Udałem się do oddziału w Katowicach w celu złożenia komputera i wzięcia całości na raty. Sprzedawca uznał, że lepiej będzie jeśli zrobię to przez internet w domu, więc tak zrobiłem. Dodałem do koszyka wszystkie potrzebne części i zamówiłem zakupy. Po dłuższej chwili zadzwonił do mnie ten sam sprzedawca twierdząc że :
1. Płyta główna (Gigabyte B360 HD3 ) nie zmieści się w obudowie (CoolerMaster HAF XB Evolution). Uzasadnił że jest ona w formacie ATX a obudowa jest micro ATX (gdzie na ich stronie jest napisane, że w tej obudowie mieszczą się płyty atx).
2. Stwierdził, że karta asusa nie możliwości podpięcia wentylatora pwm, o co poprosiłem przy zamówieniu, w związku z tym anulował moje zamówienie i poprosił o ponowne złożenie zamówienia bez prośby o podłączenie owego wentylatora.
Sprzedawca powinien się znać i nie wprowadzać klienta w błąd. Całe szczęście ze złożeniem następnego zamówienia pojawił się inny problem ( nie można było dodać procesora do koszyka) i załatwiłem wszystko bezproblemowo u konkurencji.
Wady1.Wciskanie drogich rzeczy na siłę, gdyby człowiek się nie znał to pewnie by kupił( bo potrzebne, bo najlepsze)
2. Wprowadzanie klienta w błąd
3. Brak wiedzy
~preeco6 / 2013-10-23 23:07
Ocena: 4.60 / 5
Ostatnio spuścili z cenami i coraz częściej tam zaglądam. Bezsprzecznie sklep z największym wyborem.
Zalety-
Wady-
-
~Pusiak / 2018-11-13 07:34
Ocena: 2.80 / 5
Zepsuł się przełacznik on/off w gimball-u DJI OSMO, jeszcze na gwarancji, w mailu z zapytaniem gdzie się z tym zgłosić, otrzymałem info, że nie do nich, bo to jest gwarancja producenta. Po zadaniu pytania, to w takim razie gdzie? Odpowiedzieli, że nie wiedzą.
Zaletybrak
Wadyobsługa klienta, reklamację, odpisywanie na maila
~qoreq / 2016-05-17 09:43
Ocena: 5.00 / 5
Zamówiłem przez ich stronę internetową komputer stacjonarny i jestem pozytywnie zaskoczony - szybki i bardzo dobrej jakości montaż, do tego bez opłat za montaż i szybka wysyłka. Polecam.
~R. / 2018-12-13 15:24
Ocena: 1.60 / 5
Fatalny sklep. W zywe oczy klamia o dostepnosci towaru. Fatalna logistyka rodem z PRLu. Lata temu bylem ich stalym klientem tym razem nie bedzie juz wiecej zakupow w tym sklepie z mojej strony. Tylko Morele lub EuroAGD.
Zaletyjakie zalety???
Wadywszystko!
~Ra / 2023-04-04 03:35
Ocena: 2.60 / 5
Zamówiłem nowe gpu kurier przywiózł kartonik ładnie zapakowany , dobrze zabespieczony pianeczki,steropiany i tp. Odpakowałem kartonik wycìągnołem pudełeczko z kartą i odrazu zauważyłem coś niepokojqcego. Naklejka łącząca opakowanie gpu była podwinięta i naklejona nie w te miejsce co powinna .
Widoczne ślady użytkowania tak jakby ktoś kupił tą grafike i z jakiś przyczyn zwrucił
spowrotem na sklep a ja jestem kolejnym nieszczęśliwym uzytkownikiem tego felernego sprzętu .Migoczące swiatła i plamki w trakcie grania i tp artefakty. Obecnie czekam już piąty tydzień po oddaniu gpu do serwisu przez sklep komputronik i nie dostałem jeszcze żadnej wiadomości.
Zaletyszybka dostawa długo nie czekałem
Wadybrak wiadomowci na temat serwisowanego sprzętu
~Raf / 2015-12-15 09:04
Ocena: 2.00 / 5
Zakupiłem kamerę. Po uruchomieniu okazało się, jakość obrazu była tragiczna, nie trzymała ostrości kompletnie. Nagrałem parę filmów dla przykładu oraz nagrałem w tym samym czasie filmy porównawcze 6 letnim telefonem (na telefonie jakość była znacznie lepsza niż na dedykowanym sprzęcie), i odniosłem kamerę do sklepu, 3 dni po zakupie. Na jakikolwiek kontakt czekałem blisko 2 miesiące i w dodatku stwierdzający że kamera działa tak jak powinna. Przy próbach kontaktu z kierownictwem, wszyscy uciekali od odpowiedzialności, nikt nie udzielił żadnej odpowiedzi. wszystko na zasadzie my mamy pieniądze a ty rób co chcesz. Obsługa klienta wręcz śmieszna poziom z czasów komunistycznych. W między czasie próbowałem znaleźć podobny sprzęt. okazało się że komputronik sprzedaje produkty w technologii tak starej iż nie sposób kupić takiej wersji. Zakupiłem kamerę z Azji... i po opłatach celnych wyszła 1/3 ceny, a jakość obrazu jest znacznie lepsza. Wynika z tego iż wciskają nam przestarzały badziew w wygórowanej cenie i mają wszystkich w d...
ZaletyBrak zalet
Wadystara technologia
~Rafał / 2015-06-26 21:39
Ocena: 4.60 / 5
Kupiony dysk zewnętrzny był do odbioru w megastorze w warszawie po 2 godzinkach. realizacja super!
~Rafał / 2020-08-06 14:50
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej !!! W maju 2020 kupiłem Lanberg Displayport [adapter Lanberg Displayport - HDMI M/F na kablu] Urządzenie po zakupie nie było sprawne. Podłączałem do dwóch różnych monitorów - efekt ten sam, nie działa. Przez trzy miesiące składałęm reklamacje. Za każdym razem odsyłali mi niesprawne, to samo urządzenie. Czyli zabawa, ja wysyłam, oni odsyłają nic z tym nie robiąc. Na początek sierpnia były już trzy reklamacje !!!
To był mój pierwszy zakup w komputroniku i gwarantuję, że ostatni. Przestrzegam wszystkich przed tą nieuczciwą firmą, ponieważ po trzech miesiącach odkąd im zapłaciłem wciąż mam niesprawny produkt.
Zaletybrak
Wadywyrzucone pieniądze w błoto i stracony czas
~Rafał / 2021-09-03 11:48
Ocena: 3.40 / 5
Witam
Zakupiłem laptopa w firmie Komuptronik w Tarnowie firmy Acer w którym po ok pół roku uległ uszkodzeniu jeden z zawiasów - prosta sprawa biorąc po uwagę iż właśnie uszkodzony zawias działał z dużym oporem w stosunki do sprawnego Sprawa gwarancyjna ale nie dla sprzedawcy - uszkodzenie mechaniczne użytkownika naprawa odpłatna koszt ok 500 zł
stwierdzenie sprzedaPozdrawiamwcy - wysłany laptop do Acer center naprawa gwarancyjna bez kosztów
ZaletyBrak
WadyObsługa
~RAFAŁ / 2022-02-18 14:56
Ocena: 3.00 / 5
Zamówiłem HULAJNOGĘ Motus Scooty 10 Lite, przysłali mi niekompletne zamówienie, brak elementów na tylnej osi, brak papierów karta gwarancyjna i instrukcja obsługi, widoczne ślady użytkowania, w przypadku reklamacji towaru opieszałość i ignorowanie klienta, nie polecam zakupów w Komputronik ????
ZaletySuper hulajnoga
WadySzkoda, że niekompletna ze śladami użytkowania
~Raffal / 2017-03-21 08:36
Ocena: 5.00 / 5
Zamawiałem do biura trochę sprzętu w sumie dosyć kosztowne całe wyposażenie było bo to laptopy, stacjonarka, rzutnik, oprogramowanie etc., wszystko hurtem i uważam że sklep jest godny polecenia – dobry kontakt na infolinii, wysyłka bardzo szybko przyjechała, a sam wybór sprzętu bez zarzutu.
~raffel / 2016-07-06 10:06
Ocena: 4.00 / 5
w zasadzie wszystko okej... zamówiłem kierę do kompa, akcesoria i tablet, wszystko hurtem - dobre ceny mieli, parę promocji się trafiło więc można było skorzystać i taniej kupić... do tego szybko wysłali... sklep polecam
~Raszyn / 2017-04-18 20:55
Totalna ściema. Zamówiłem urządzenie wielofunkcyjne w sklepie internetowym, które kosztowało 389 zł. Otrzymałem wiadomość, że zamówienie nie może być zrealizowane z powodu braku produktu u dystrybutora i zostało anulowane. W tym samym internetowym sklepie KOMPUTRONIK jest za to dostępny ten sam produkt za 699 zł. Żenada. Nigdy już tam nic nie kupię i wszystkim będę odradzał tam jakiekolwiek zakupy.
~Razia / 2016-01-09 09:30
Ocena: 4.60 / 5
imho super - bardzo szybko wysłali sprzęt w momencie gdy potrzebowałam go na już tak naprawdę, przed świętami też kupowałam u nich i też wtedy nie zawiedli dlatego spokojnie polecę - na plus wybór i czas wysyłki, mają też sporo promocji i warto poszperać na ich stronie :)
Kupilem u nich konsolke xboxa one, zamowilem w czwartek pod wieczor i wybralem opcje odbioru osobistego w salonie ktory mam niedaleko w galerii handlowej, odebralem z samego rana w sobote jak tylko otworzyli i caly weekend moglem spokojnie konsolke ograc ... bardzo pozytywnie :) i za sprzet i dla sklepu wszystko okej wiec pozytyw