Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Komputronik.pl opinie

Ocena na podstawie 622 opinii

3.38 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    2.96
  • Dostawa
    3.50
  • Poziom cen
    3.45
  • Łatwość zamawiania
    3.69
  • Asortyment
    3.74

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Piotr / 2021-12-09 13:13
    Ocena: 1.40 / 5
    Dnia 02.12.2021 zakupiłem Xboxa series x jako prezent świąteczny po zawyżonej cenie 2899zł. Dostałem informację zwrotną, że produkt będzie dostępny do odbioru w salonie Siedleckim, który jako jedyny był dostępny na stronie komputornik w miejscu mojego zamieszkania. Po zatelefonowaniu sklepu w Siedlcach otrzymałęm powiadomienie, że otrzymali zamówienie i przesyłka będzie zrealizowana w przeciągu trzech dni roboczych. Po upływie zagwarantowanego czasu dostawy postanowiłęm pofatygoać się osobiście i odwiedzić salon dostawy. Otrzymałem jedynie wiadomość, że nie dostali jeszcze żadnych informacji od matki sklepy czy wysyłka jest w drodze i najlepiej będzie jak zadzwonię na infolinie komputronik. Pani która odebrała telefon nie miała bladego pojęcia czy salon dostawy, któy wybrałem istnieje i nie wiedziała czy, i kiedy paczka zostanie wysłana. W dniu 09.12.2021 otrzymałem emaila już bezpośrednio z salonu w Siedlcach, że zamówienie zostało anulowane... Gorąco nie polecam tego sklepu, zero komunikacji, działa niczym chciwy scalper wywindujących cenę sugerowaną o ponad 500 zł więcej...Zdecydowanie ostatnie zakupy nigdy więcej.
    ZaletyBrak zalet
    WadyZero kontaktu, Zawyżone ceny, Niekompetencja, Scalper
  • ~Piotr / 2022-08-29 12:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Sklep potrafi wysłać uszkodzony komponent jako nowy. Należy wówczas natychmiast dokonać protokół szkody z dostawcą przesyłki, bo ta firma robi wszystko aby wszelkimi kosztami obciążyć klienta. Warto przeczytać o ich przygodach z wymiarem sprawiedliwości.
    ZaletyBrak
  • ~Piotr / 2024-02-28 19:42
    Ocena: 2.80 / 5
    kupiłem w sklepie Komputronik Poznań Plaza laptopa dla nauczyciela. Poszedłem do sklepu stacjonarnego aby wszystko załatwić dobrze. Znalazłem w internecie na stronie komputronika ofertę lenowo yoga6 za 3799zł Pracownik powiedział że jest na miejscu i dokonałem zakupu i o dziwo po kilku godzinach zauważyłem że na fakturze jest 3999zł Pojechałem do sklepu wyjaśnić sprawę i dowiedziałem się że ten sam towar może kosztować w sklepie stacjonarnym inną cenę i że obsługa sklepu nie ma obowiązku o tym informować klienta. Czuję się oszukany i zastanawiam się nad zwrotem.
    Wadyobsługa mnie oszukała
  • ~Piotr Banasiak / 2022-01-22 01:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem laptopa w firmie Komputronik, oddzwonił do mnie ich specjalista i powiedział, że płyty główne w laptopach (opinia na rok 20222) ulegają zniszczeniu i nie ma możliwości ich naprawy. Płyty główne ulegają awarii w przeciągu dwóch lat od kupna sprzętu, natomiast jak wykupie gwarancję na 5 lat to zepsuje się po upływie 5 lat. Nie mniej i tak nie da się naprawić, trzeba będzie kupić nowy. (mam to nagrane)
    ZaletySzczerość pracowników, którzy wprost uświadamiają mnie, że zakupiony towar w Komputronik zepsuje się po upływie dwóch lat
    WadySprzedają towar, który według ich pracowników zepsuje się i nie ma na rynku części zamiennych
  • ~ppp / 2019-02-25 15:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Udałem się do oddziału w Katowicach w celu złożenia komputera i wzięcia całości na raty. Sprzedawca uznał, że lepiej będzie jeśli zrobię to przez internet w domu, więc tak zrobiłem. Dodałem do koszyka wszystkie potrzebne części i zamówiłem zakupy. Po dłuższej chwili zadzwonił do mnie ten sam sprzedawca twierdząc że :

    1. Płyta główna (Gigabyte B360 HD3 ) nie zmieści się w obudowie (CoolerMaster HAF XB Evolution). Uzasadnił że jest ona w formacie ATX a obudowa jest micro ATX (gdzie na ich stronie jest napisane, że w tej obudowie mieszczą się płyty atx).

    2. Stwierdził, że karta asusa nie możliwości podpięcia wentylatora pwm, o co poprosiłem przy zamówieniu, w związku z tym anulował moje zamówienie i poprosił o ponowne złożenie zamówienia bez prośby o podłączenie owego wentylatora.

    Sprzedawca powinien się znać i nie wprowadzać klienta w błąd. Całe szczęście ze złożeniem następnego zamówienia pojawił się inny problem ( nie można było dodać procesora do koszyka) i załatwiłem wszystko bezproblemowo u konkurencji.
    Wady1.Wciskanie drogich rzeczy na siłę, gdyby człowiek się nie znał to pewnie by kupił( bo potrzebne, bo najlepsze)
    2. Wprowadzanie klienta w błąd
    3. Brak wiedzy
  • ~preeco6 / 2013-10-23 23:07
    Ocena: 4.60 / 5
    Ostatnio spuścili z cenami i coraz częściej tam zaglądam. Bezsprzecznie sklep z największym wyborem.
    Zalety-
    Wady-
    -
  • ~Pusiak / 2018-11-13 07:34
    Ocena: 2.80 / 5
    Zepsuł się przełacznik on/off w gimball-u DJI OSMO, jeszcze na gwarancji, w mailu z zapytaniem gdzie się z tym zgłosić, otrzymałem info, że nie do nich, bo to jest gwarancja producenta. Po zadaniu pytania, to w takim razie gdzie? Odpowiedzieli, że nie wiedzą.
    Zaletybrak
    Wadyobsługa klienta, reklamację, odpisywanie na maila
  • ~qoreq / 2016-05-17 09:43
    Ocena: 5.00 / 5
    Zamówiłem przez ich stronę internetową komputer stacjonarny i jestem pozytywnie zaskoczony - szybki i bardzo dobrej jakości montaż, do tego bez opłat za montaż i szybka wysyłka. Polecam.
  • ~R. / 2018-12-13 15:24
    Ocena: 1.60 / 5
    Fatalny sklep. W zywe oczy klamia o dostepnosci towaru. Fatalna logistyka rodem z PRLu. Lata temu bylem ich stalym klientem tym razem nie bedzie juz wiecej zakupow w tym sklepie z mojej strony. Tylko Morele lub EuroAGD.
    Zaletyjakie zalety???
    Wadywszystko!
  • ~Ra / 2023-04-04 03:35
    Ocena: 2.60 / 5
    Zamówiłem nowe gpu kurier przywiózł kartonik ładnie zapakowany , dobrze zabespieczony pianeczki,steropiany i tp. Odpakowałem kartonik wycìągnołem pudełeczko z kartą i odrazu zauważyłem coś niepokojqcego. Naklejka łącząca opakowanie gpu była podwinięta i naklejona nie w te miejsce co powinna .
    Widoczne ślady użytkowania tak jakby ktoś kupił tą grafike i z jakiś przyczyn zwrucił
    spowrotem na sklep a ja jestem kolejnym nieszczęśliwym uzytkownikiem tego felernego sprzętu .Migoczące swiatła i plamki w trakcie grania i tp artefakty. Obecnie czekam już piąty tydzień po oddaniu gpu do serwisu przez sklep komputronik i nie dostałem jeszcze żadnej wiadomości.



    Zaletyszybka dostawa długo nie czekałem
    Wadybrak wiadomowci na temat serwisowanego sprzętu
  • ~Raf / 2015-12-15 09:04
    Ocena: 2.00 / 5
    Zakupiłem kamerę. Po uruchomieniu okazało się, jakość obrazu była tragiczna, nie trzymała ostrości kompletnie. Nagrałem parę filmów dla przykładu oraz nagrałem w tym samym czasie filmy porównawcze 6 letnim telefonem (na telefonie jakość była znacznie lepsza niż na dedykowanym sprzęcie), i odniosłem kamerę do sklepu, 3 dni po zakupie. Na jakikolwiek kontakt czekałem blisko 2 miesiące i w dodatku stwierdzający że kamera działa tak jak powinna. Przy próbach kontaktu z kierownictwem, wszyscy uciekali od odpowiedzialności, nikt nie udzielił żadnej odpowiedzi. wszystko na zasadzie my mamy pieniądze a ty rób co chcesz. Obsługa klienta wręcz śmieszna poziom z czasów komunistycznych.
    W między czasie próbowałem znaleźć podobny sprzęt. okazało się że komputronik sprzedaje produkty w technologii tak starej iż nie sposób kupić takiej wersji. Zakupiłem kamerę z Azji... i po opłatach celnych wyszła 1/3 ceny, a jakość obrazu jest znacznie lepsza. Wynika z tego iż wciskają nam przestarzały badziew w wygórowanej cenie i mają wszystkich w d...
    ZaletyBrak zalet
    Wadystara technologia
  • ~Rafał / 2015-06-26 21:39
    Ocena: 4.60 / 5
    Kupiony dysk zewnętrzny był do odbioru w megastorze w warszawie po 2 godzinkach. realizacja super!
  • ~Rafał / 2020-08-06 14:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej !!! W maju 2020 kupiłem Lanberg Displayport [adapter Lanberg Displayport - HDMI M/F na kablu] Urządzenie po zakupie nie było sprawne. Podłączałem do dwóch różnych monitorów - efekt ten sam, nie działa. Przez trzy miesiące składałęm reklamacje. Za każdym razem odsyłali mi niesprawne, to samo urządzenie. Czyli zabawa, ja wysyłam, oni odsyłają nic z tym nie robiąc. Na początek sierpnia były już trzy reklamacje !!!
    To był mój pierwszy zakup w komputroniku i gwarantuję, że ostatni. Przestrzegam wszystkich przed tą nieuczciwą firmą, ponieważ po trzech miesiącach odkąd im zapłaciłem wciąż mam niesprawny produkt.
    Zaletybrak
    Wadywyrzucone pieniądze w błoto i stracony czas
  • ~Rafał / 2021-09-03 11:48
    Ocena: 3.40 / 5
    Witam
    Zakupiłem laptopa w firmie Komuptronik w Tarnowie firmy Acer w którym po ok pół roku uległ uszkodzeniu jeden z zawiasów - prosta sprawa biorąc po uwagę iż właśnie uszkodzony zawias działał z dużym oporem w stosunki do sprawnego Sprawa gwarancyjna ale nie dla sprzedawcy - uszkodzenie mechaniczne użytkownika naprawa odpłatna koszt ok 500 zł
    stwierdzenie sprzedaPozdrawiamwcy - wysłany laptop do Acer center naprawa gwarancyjna bez kosztów
    ZaletyBrak
    WadyObsługa
  • ~RAFAŁ / 2022-02-18 14:56
    Ocena: 3.00 / 5
    Zamówiłem HULAJNOGĘ Motus Scooty 10 Lite, przysłali mi niekompletne zamówienie, brak elementów na tylnej osi, brak papierów karta gwarancyjna i instrukcja obsługi, widoczne ślady użytkowania, w przypadku reklamacji towaru opieszałość i ignorowanie klienta, nie polecam zakupów w Komputronik ????
    ZaletySuper hulajnoga
    WadySzkoda, że niekompletna ze śladami użytkowania
  • ~Raffal / 2017-03-21 08:36
    Ocena: 5.00 / 5
    Zamawiałem do biura trochę sprzętu w sumie dosyć kosztowne całe wyposażenie było bo to laptopy, stacjonarka, rzutnik, oprogramowanie etc., wszystko hurtem i uważam że sklep jest godny polecenia – dobry kontakt na infolinii, wysyłka bardzo szybko przyjechała, a sam wybór sprzętu bez zarzutu.
  • ~raffel / 2016-07-06 10:06
    Ocena: 4.00 / 5
    w zasadzie wszystko okej... zamówiłem kierę do kompa, akcesoria i tablet, wszystko hurtem - dobre ceny mieli, parę promocji się trafiło więc można było skorzystać i taniej kupić... do tego szybko wysłali... sklep polecam
  • ~Raszyn / 2017-04-18 20:55
    Totalna ściema. Zamówiłem urządzenie wielofunkcyjne w sklepie internetowym, które kosztowało 389 zł. Otrzymałem wiadomość, że zamówienie nie może być zrealizowane z powodu braku produktu u dystrybutora i zostało anulowane. W tym samym internetowym sklepie KOMPUTRONIK jest za to dostępny ten sam produkt za 699 zł. Żenada. Nigdy już tam nic nie kupię i wszystkim będę odradzał tam jakiekolwiek zakupy.
  • ~Razia / 2016-01-09 09:30
    Ocena: 4.60 / 5
    imho super - bardzo szybko wysłali sprzęt w momencie gdy potrzebowałam go na już tak naprawdę, przed świętami też kupowałam u nich i też wtedy nie zawiedli dlatego spokojnie polecę - na plus wybór i czas wysyłki, mają też sporo promocji i warto poszperać na ich stronie :)
    Zaletyszybka wysyłka, wybór, solidny sklep, pewność zakupów imho
  • ~Razoor / 2015-01-11 10:54
    Ocena: 5.00 / 5
    Kupilem u nich konsolke xboxa one, zamowilem w czwartek pod wieczor i wybralem opcje odbioru osobistego w salonie ktory mam niedaleko w galerii handlowej, odebralem z samego rana w sobote jak tylko otworzyli i caly weekend moglem spokojnie konsolke ograc ... bardzo pozytywnie :) i za sprzet i dla sklepu wszystko okej wiec pozytyw
    XONE
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1679
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 980
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 331
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4620
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4467
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3935
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2993