strona 24 z 32
- « poprzednia
- 1 ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- nastepna »
-
~orfen / 2012-11-17 10:01
dla mnie całkowicie w porządku i nie mam się do czego czepia, zakupiony dysk twardy zewnetrzny WD i zamowienie zrealizowane w mgnieniu oka, sprzecik fajny i jest git -
-
~os / 2020-01-29 21:00
videorejestrator vdr 140 zakupiłam jakis czas temu. nie polecam. wiecej jest w naprawie niz słuzy. chodzi o to ze producent zapenia system nocny który jest wyszczególniony na opkowaniu i nie chodzi tu o sytem wdr. zdecydowałam sie na zakup kamery bo posiadam taka sama i ten system nocny tamta posiada. w tej okazuje sie jak to serwis odpisuje ze sytem nocny to własnie wdr. nie zgadzam sie. wysłałam opkaowanie na którym czarne na biały jest napisane tryb nocny. sytem dwr nic noca nie daje. zero widocznosci, nie polecam. do tego problem z odzyskanie od pieniedzy,nowej kamery i robienia ze mnie ...wariata. firma wiecej pieniedzy juz wydała na kureirów niz ja wydałam na kamere -
~P.W. / 2015-09-18 23:05
Dla mnie sklep Ok. Uwag nie mam. Dużo promocji. -
~Patryk / 2018-05-30 21:08
W SKRÓCIE
OPINIE
ZDJĘCIA
INFORMACJE
1 z 4
ZADZWOŃ
TRASA
ZAPISZ
STRONA
Warszawska 7, 62-200 Gniezno
Mapa: komputronik gniezno
Zamknięte ⋅ Otwarcie: czw., 10:00
61 425 43 32
Zaproponuj zmianę
PYTANIA I ODPOWIEDZI
Zadaj pierwsze pytanie
Ponad 2 zdjęcia
PODSUMOWANIE OPINII
5 ★
4 ★
3 ★
2 ★
1 ★
3,9
26 opinii
Więcej opinii: Google
OCEŃ I OPISZ
WYŚWIETL WSZYSTKIEPODOBNE WYSZUKIWANIA
sklep komputerowy sedkom (Alsen)
sklep komputerowy sedkom (Alsen)
4,0
(1)
Sklep komputerowy
Media Expert
Media Expert
4,1
(63)
Sklep AGD
Serwis RTV Laptop Elektronik
Serwis RTV Laptop Elektronik
4,7
(14)
Serwis komputerów
RTV EURO AGD
RTV EURO AGD
3,8
(10)
Sklep AGD
Naprawa Elektroniki
Naprawa Elektroniki
Brak opinii
Naprawa sprzętu RTV
Wyświetl wszystkie
WYNIKI WYSZUKIWANIA W SIECI
Komputronik Gniezno - sklep Komputronik.pl
https://www.komputronik.pl › informacje
Zapraszamy do zakupów w salonie
Komputronik Gniezno. W stałej ofercie znajdą
Państwo elektronikę, laptopy, smartfony, RTV,
AGD ...
Sklep komputerowy - Komputronik Mamy to!
https://www.komputronik.pl
Komputronik.pl - sklep komputerowy,
posiadający w swojej ofercie dziesiątki tysięcy
produktów. Wysoka dostępność, atrakcyjne
ceny, ...
Komputronik, ul. Warszawska 7, Gniezno 62-200, godziny otwarcia ...
https://mapa.targeo.pl › adres
Godziny otwarcia, telefon - Komputronik, ul.
Warszawska 7, Gniezno 62-200.
2 z 4
PODSUMOWANIE OPINII W GOOGLE
5 ★
4 ★
3 ★
2 ★
1 ★
3,9
26 opinii
OCEŃ I NAPISZ OPINIĘ W GOOGLE
OPINIE Z GOOGLE
Najtrafniejsze
Patryk Bednarkiewicz
Patryk Bednarkiewicz
12 minut temu
Rodzice zamawiali dwie deskorolki elektryczne na komunię dla wnuczek, po kilku dniach okazało się, że jedna z nich ma popękaną obudowę. Podczas zakupu rodzice chcieli sprawdzić stan ale sprzedawca pokazał tylko jeden produkt, gdy chcieli obejrzeć druga odradzał po kilka razy twierdząc, że jest fabrycznie zapakowana i jest wszystko ok. Po zgłoszeniu sprawy w sklepie towar przyjęty na gwarancje producenta, który zapewne stwierdzi, że z winy klienta. Proszę uważać, naciągają a jak co do czego to brak jakiejkolwiek pomocy z ich strony, kupiłeś a dalej martw się sam. Sprzedawca nic nie może, sprawę obsługuje kierownik, do którego nawet numeru telefonu nie chcą dać a On też nie raczy zadzwonić pomimo informowania w sklepie o chcecie rozmowy z nim. Dziś mija 28 dni od zgłoszenia sprawy i dalej brak jakiegokolwiek kontaktu ze strony komputronika. Sprawa jest zgłoszona do Rzecznika Praw Konsumentów i pewnie swój finał będzie w sądzie. Nie polecam.WadyNie dbają o klienta.
Próbują naciągnąć. -
~Patryk / 2018-05-30 21:12
Rodzice zamawiali dwie deskorolki elektryczne na komunię dla wnuczek, po kilku dniach okazało się, że jedna z nich ma popękaną obudowę. Podczas zakupu rodzice chcieli sprawdzić stan ale sprzedawca pokazał tylko jeden produkt, gdy chcieli obejrzeć druga odradzał po kilka razy twierdząc, że jest fabrycznie zapakowana i jest wszystko ok. Po zgłoszeniu sprawy w sklepie towar przyjęty na gwarancje producenta, który zapewne stwierdzi, że z winy klienta. Proszę uważać, naciągają a jak co do czego to brak jakiejkolwiek pomocy z ich strony, kupiłeś a dalej martw się sam. Sprzedawca nic nie może, sprawę obsługuje kierownik, do którego nawet numeru telefonu nie chcą dać a On też nie raczy zadzwonić pomimo informowania w sklepie o chcecie rozmowy z nim. Dziś mija 28 dni od zgłoszenia sprawy i dalej brak jakiegokolwiek kontaktu ze strony komputronika. Sprawa jest zgłoszona do Rzecznika Praw Konsumentów i pewnie swój finał będzie w sądzie. Nie polecam. WadyNie dbają o klienta.
Próbują naciągnąć. -
~Patryk / 2019-11-28 18:52
Z daleka od zakupów w tym sklepie... nigdy więcej nie chcę mieć do czynienia ze sklepem komputronik. Rozumiem, że kupowałem produkt, który nie był dostępny od ręki. Podany termin to 30 dni roboczych-miałem tego pełną świadomość. Natomiast po upływie terminu, w którym miałem otrzymać telefon, odpowiedź z ich strony po raz 10 była „status w realizacji”. Po upływie prawie 2 miesięcy musiałem zrezygnować z zakupu i odzyskać swoje pieniądze, które sklep otrzymał od razu po zakupie. ZaletyBrakWadyPrzedewszystkim robienie ludzi w ... -
~Patryk / 2019-11-28 18:53
Z daleka od zakupów w tym sklepie... nigdy więcej nie chcę mieć do czynienia ze sklepem komputronik. Rozumiem, że kupowałem produkt, który nie był dostępny od ręki. Podany termin to 30 dni roboczych-miałem tego pełną świadomość. Natomiast po upływie terminu, w którym miałem otrzymać telefon, odpowiedź z ich strony po raz 10 była „status w realizacji”. Po upływie prawie 2 miesięcy musiałem zrezygnować z zakupu i odzyskać swoje pieniądze, które sklep otrzymał od razu po zakupie. ZaletyBrakWadyRobienie ludzi w chu.... -
~Patter / 2017-09-13 08:36
Dobry sprzęcior w ich outlecie wyrwałem :) przecena była o prawie 2 tysiace a lapek chodzi znakomicie i gierki śmigają aż miło. Jeszcze do tego wysłali za friko do salonu i odbiór też raz poszedł, sprzedawca pomógł rozpakować sprawdzić czy sprzęt jest okej. -
-
~Paulina / 2019-05-29 16:12
Pierwszy raz zamówiłam laptop, na który czekałam dlugo, laptop okazał się nie zgodny z aukcja, fakt dostałam brakujący element ale oczywiście musiałam znów czekać, wzamian za pozytywną opinię (ja to tak odebrałam) dostałam bon o wartości 15 złoty. Żenada... Druga sytuacja, zamówiłam dysk w sklepie Komputronik, z odbiorem w sklepie w mojej miejscowości, dostałam automatycznie wygenerowaną wiadomość potwierdzającą zamówienie oraz adres na który mogę zadać pytanie, minęło kilka dni, żadnej więcej wiadomości, napisałam na podany adres, zero odpowiedzi, po kolejnych kilku dniach napisalam z formularza zgloszeniowego do głównego sklepu, jedyne co dostałam w odpowiedzi to ankietę na temat obsługi klienta. Czekać kilka tygodni na zamówienie to troszkę przesada. Totalne dno. Nie polecam sklepu i nigdy więcej nie zrobię u nich zakupów. WadyBrak kontaktu z obsługą klienta, czas realizacji fatalny, często niekompletne zamienia -
~Pawel / 2023-01-23 12:19
nie polecam niepolecam Zaletynie polecamWadyniepolecam -
~Pawel / 2025-07-08 17:30
Problem zaczyna się jak chcesz coś zwrócić. To zaczynają się powoływać na swoje regulaminy których nikt nie czyta , mają ukryte opaty manipulacyjne za nic w wysokości 50pln . Człowiek jest przyzwyczajony do szybkich i bezproblemowych zwrotów jak na allegro na koszt firmy. Tu o takim czymś można zapomnieć. Kupiłem tam wiele rzeczy i tylko raz chciałem coś oddać.... masakra.... Wadyzwroty -
~Paweł / 2015-07-24 12:29
Jak dotąd ok, przez ostatnie 2 lata kupiłem u nich z 7 różnych rzeczy i zawsze było ok, najbardziej podoba mi się strona, bardzo przejrzysta polecam. Nie wiem jak ze zwrotami bo jeszcze nie musiałem nic zwracać ale podejrzewam że też ok. -
~Paweł / 2016-11-02 16:59
produktów oferowanych na stronie sklepu po prostu nie ma w sklepie ani tez magazynie, sklep wyglada jak delikatesy które niedawno zbankrutowały i wycofały sie z rynku... Zaletybrak produktów oferowanych w sklepie. W rzeczywistosci czyli w realu tych produktów NIE MAWadybrak produktów oferowanych w sklepie. W rzeczywistosci czyli w realu tych produktów NIE MA -
~Paweł Pablos / 2018-12-07 14:12
Szanowni Państwo Komputronik, Proszę o informację dlaczego oszukujecie klientów?? Już tłumaczę o co chodzi. W środę tj. 05.12 zamówiłem u Państwa NOWY Laptop Kiano Elegance 13.3 oraz dysk ssd do tego laptopa - na PREZENT. Przed złożeniem zamówienia, zadzwoniłem do Państwa i dopytałem czy produkt na pewno jest nowy, nie z ekspozycji i nie ze zwrotów konsumenckich. Uzyskałem odpowiedź od Miłej Pani z infolinii, że produkt jest w 100% nowy i fabrycznie zaplombowany. Więc złożyłem zamówienie i dzisiaj je otrzymałem, zapłaciłem kurierowi i zabrałem się do rozpakowywania. Już na samym początku moją uwagę zwróciły NIE ORYGINALNE plomby naklejone obok zerwanych oryginalnych. Po przecięciu NIE ORYGINALNYCH plomb otworzyłem pudełko i ukazała mi się WIELKA DZIURA w pudełku z ładowarką, które świadczy o tym, że ktoś się nieumiejętnie do niej dobierał... Dziwne to niby w nowym urządzeniu? Myszy? Idziemy dalej, naklejona folia na wyświetlaczu jest NIE ORYGINALNA, jest to tani zamiennik, który posiada liczne rysy. Jeszcze jej nie odklejałem, także nie wiem czy sam ekran też nie jest porysowany. Obudowa również posiada kilka delikatnych rys, a pudełko też widać swoje przeszło. Nie ukrywam - zagotowałem się. Jednak powściągnąłem emocje i zadzwoniłem na Państwa infolinie i znów Miła Pani odebrała i jak już przedstawiłem co mnie znowu sprowadza, to "Miła Pani" przestała być miła i stwierdziła, że jak mi nie pasuje towar to mogę go odesłać i nie zawracać głowy bo przecież jestem konsumentem i mam do tego prawo... Mało tego na początku rozmowy Pani stwierdziła, że mają dużą ilość tego modelu na magazynie NOWEGO... natomiast jak zacząłem drążyć czy na pewno jest nowy, to okazało się, że został już tylko jeden ekspozycyjny w którymś z warszawskich salonów... MAGIA! Ja nie po to marnuje czas, dzwoniąc do Państwa, zamawiając, zamrażając pieniądze, później znowu dzwoniąc, produkując się na fb --- żeby łaskawie później odstąpić od umowy, bawić się z pakowaniem i odsyłaniem do Was, a następnie czekać nie wiadomo ile na zwrot pieniędzy. Zawarliśmy umowę, z której się nie wywiązaliście, oszukaliście mnie i jeszcze mam tracić czas na zabawę ze zwrotami. Czekam na Państwa odpowiedź i informację jak rozwiążecie tą sytuację (wymiana na w pełni NOWY, rabat czy co tam uważacie. A w między czasie napiszę pismo do Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w celu dopytania czy takie praktyki są normalne. Na potwierdzenie mogę przesłać zdjęcia osobom zainteresowanym. Pozdrawiam, Oszukany Konsument WadySprzedają używany towar jako nowy! -
~Phi / 2021-02-10 17:05
Reklamacje to dno! Wydane pieniadze na nic. Uwaga bo nie uznaja reklamacji aplikacji ktira steruje robotem! Wiec jest bezuzyteczny! Jak to mozliwe!!?? Jak mam uzywac taki robot skoro nie dziala!!?? To oszustwo! Tak sie to nie skonczy!
-
~Piciu / 2019-09-20 12:53
Kolejny „profesjonalny” kontrahent – Komputronik – Poznań Komorniki.
Zakupiłem kartę graficzną Gforce jednocześnie prosząc o poradę.
Wszystko ok będzie „śmigać”.
Okazało się, po włożeniu w slot w moim komputerze, że nie będzie „śmigać”.
W dniu składania reklamacji po wielu przekierowaniach po pracownikach wskazali mi pana Przemka jako kierownika do rozwiązania problemu.
Zaproponowano ( po wielu rozmowach, z którymi się nie zgadzam ponieważ nie poinformowano mnie, że ta karta graficzna nie będzie działać z moją płytą), że przyjmą kartę ale pieniądze przeleją na kartę podarunkową. Przyjąłem propozycję ponieważ „ kierownik” sugerował jeżeli nie przyjmę tej propozycji to stracę pieniądze) Więc zakupiłem sugerowany zestaw procesor, pamięć, płyta główna firmy MSI.
Po złożeniu komputera (kierownik tego punktu podważał kompetencje mojego złożenia – w branży jestem od 1990. Stwierdził, że piny są wygięte. Pracownicy którzy to widzieli – nagranie- stwierdzili jednoznacznie- wina MSI- i sugerowali wymianę płyty bez kłopotów ponieważ to jest częste działanie „komputronika” w sprawie MSI dlatego, że piny są wygięte prawie zawsze. Powiedziano mi, że mam rację tylko kierownik jest „dziwny”’ i mam sobie rodzić sam. Poradziłem się konkurencji – opinia jest jasna – zdarzają się wygięte piny w połączeniach z procesorem. Przedstawiony mój przypadek w innej firmie jest jednoznaczny: płyty są wadliwe.ZaletyNiektórzy pracownicyWadyWszystko - buce. -
-
~Pigus / 2023-11-01 18:27
Sklep kłamie, manipuluje i sprzedaje towar, którego nie posiada. Pomimo zawarcia umowy sprzedaży, sklep stwierdził że dostawca nie posiada zamówionego telefonu w swoich zasobach. Po dwóch tygodniach ten sam telefon pojawia się w sprzedaży za 200 zł więcej, ale moje zamówienie (z niższą ceną) już zdążyli anulować i nic ich nie obchodzi. Zdecydowanie nie polecam!!! -
~Piotr / 2015-09-17 20:31
Duży minus dla sklepu za to, że nie chcą publikować negatywnych opinii na temat niektórych produktów. Najprawdopodobniej spowodowane jest to tym, że mają podpisane umowy z niektórymi producentami, że w zamian za rabaty, w ich sklepie nie będzie negatywnych opinii na temat wybranych produktów. ZaletyStadardowy sklepWadyNierzetelna polityka wobec klientów3 lata, 100 zł -
~Piotr / 2016-12-02 11:17
Robią promocję, a później nie realizują zamówień, bo im się nagle przestaje opłacać. Wady- niewywiązywanie się z realizacji zamówień -
~Piotr / 2018-08-24 13:51
Zamówiłem telefon online, ponieważ dostępny egzemplarz był w opolu. Zamówienie złożyłem 14.08.2018. po tygodniu gdy dalej nie odpisywano mi na maile z głównej siedziby oraz "opiekun zamówienia" z docelowego sklepu w opolu, który również nie odpisywał i nie odbierał telefonu, dodzwoniłem się na info linie gdzie Pani nie miała pojęcia czemu zamówienie nie zostaje, w ogóle realizowane powiedziała że "da znać jak się czegoś dowie" co jest śmieszne bo powinna to podczas rozmowy wyjaśnić, po to się dzwoni. Oczywiście odzewu nie było, kolejnego dnia łaskawie odebrał Pan ze stacjonarnego sklepu w opolu skąd telefon miał być wysłany tydzień temu, gdy Pan sprawdził zamówienie stwierdził zadowolony, że on się właśnie patrzy na ten telefonik i że jest on do odbioru. Pomijam fakt, że miał być z wysyłką darmową w ciągu 1-2 dni od złożenia zamówienia, minął tydzień a gość miał telefonik w swoim sklepie. Telefon przyszedł mi 24.08.2018 z korekcją adresu bo pomylili. Obsługa zerowa tak jak i kontakt ze sklepami. Nie polecam beznadziejna obsługa na każdym etapie zamówienia !
strona 24 z 32
- « poprzednia
- 1 ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- nastepna »