strona 21 z 32
- « poprzednia
- 1 ...
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- nastepna »
-
~Mariusz / 2024-08-06 23:22
Paczka z kartą wartą 5000zł została przesłana tylko w oryginalnym opakowaniu i worku foliowym. W trakcie transportu został wygięty śledź montażowy. Wysłałem kartę na rękojmię i wybrałem opcję wymiany, firma wyprostowała zgięty element i odesłała kartę która jest niepełnowartościowa. Po zgłoszeniu do firmy InPost otrzymałem informację, że paczka została zapakowana niezgodnie z regulaminem kuriera (zero zabezpieczenia dodatkowego). Zapłaciłem pełną kwotę za kartę, która została uszkodzona z winy firmy Komputronik, nie otrzymałem żadnej rekompensaty i mam produkt OUTLETOWY. Nie polecam, tak duża firma, a zachowała się jak mały sklep, który musi naprawić kartę "młotkiem". Dodatkowo z-ca Kierownika Sklepu Internetowego próbował mi wmówić, że firma nie odpowiada za zniszczenie przesyłki w chwili jej przekazania odbiorcy, co jest niezgodne z art. 559 KC "sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyn tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili". Jak widać konsultanci, a nawet zastępca kierownika nie zna prawa i okłamuje klientów wprowadzając ich w błąd. Zero profesjonalizmu. -
-
~Marlo_n / 2013-02-15 10:29
Dla mnie bez zarzutu, miesiąc temu kupowałem tablet Nexusa i bardzo sobie chwalę, zarówno sprzęt jak i sam sklep - szybko, bez problemu, darmowa wysyłka do salonu, odbiór 24h po złożenia zamówienia, dobra cena, towar zgodny z opisem. Nic dodać, nic ująć!! 1 miesiąc, 899zł - Nexus 7 -
~Marruy / 2015-07-08 15:06
A ja napisze o czymś innym - super, że wreszcie znieśli tą prowizję za płatność kartą. teraz kupowałem krajalnicę Bosha i już nie płaciłem za karte. Super! -
~Marta / 2018-06-04 09:35
Zdecydowanie NIE polecam fatalna obsługa, reklamowany iphone Apple od 2 miesięcy jest w serwisie nikt nic nie wie!
pracownicy nie przeszkoleni, zarówno Warszawa Wileńska jak i Warszawa Złote Tarasy,mimo licznych interwencji do tej pory nie mam telefonu. Absolutnie ODRADZAM zakupy w tym sklepie.
Jeśli nie chcecie mieć problemów omijajcie szerokim łukiem -
~Marta / 2018-06-11 12:52
Zdecydowanie odradzam, telefon iphone Apple oddałam do reklamacji od 2 miesięcy w sklepie Warszawa Wileńska, pracownicy nie wiedzą co się dzieje z telefonem, zostałam bez narzędzia pracy, totalna spychologia, podobno trafił do złego serwisu, choć i w to nie wierze. Totalny brak profesjonalizmu i niewiedza.Odradzam ! ZaletyBrak zalet -
~Marta / 2022-03-22 13:53
Mąż kupił tutaj niedawno komputer. Działa bardzo sprawnie, nie mamy z nim żadnych problemów. Łatwy kontakt z obsługą i fachowe doradztwo ;) -
~Marta i Piotr / 2016-09-23 10:38
Zdecydowanie nie polecam tego "sklepu". Zamówiliśmy z chłopakiem części do komputera z montażem oraz z odbiorem w salonie. Złożyliśmy zamówienie specjalnie sporo wcześniej (27.08.), żeby otrzymać go jak jeszcze będziemy w domu, gdyż przeprowadzamy się od października do innego miasta, przez co później będziemy mieli problem z przewiezieniem większych przedmiotów. Po 15 dniach bez informacji o naszym zamówieniu postanowiliśmy sami interweniować. Najpierw złożyliśmy wizytę w salonie gdzie zostaliśmy zapewnieni, że nasz komputer na pewno przyjdzie do końca tygodnia, bo komputer, który został zamówiony dzień później bądź wcześniej ( dokładnie nie pamiętamy bo pracownik salonu niezbyt się przykładał do wymowy zdań) przyszedł dziś, więc nasz też powinien już być. Dodatkowo kazał czekać na e-mail ze zmianą statusu zamówienia. Czekaliśmy i czekaliśmy, aż w końcu zadzwoniliśmy i poinformowali nas, że nie są w stanie nic więcej zrobić, że skontaktują się z centralą i jeszcze dzisiaj oddzwonią z odpowiedzią. Oczywiście telefonu nie otrzymaliśmy. Sami wykonaliśmy krok poraz kolejny. Gdy wykonaliśmy telefon dowiedzieliśmy się, że wysłali już e-mail i czekają na odpowiedź i nie chcieli do nas dzwonić skoro nic nie wiedzą. Zagryźliśmy zęby. Po kolejnych 3 dniach, pełni niedowierzania, jak długo idą e-maile, sami zadzwoniliśmy do centrali, po czym UWAGA centrala stwierdziła, że nie jest w stanie przekazać nam informacji o naszym zamówieniu, ale WYŚLE E-MAIL do salonu, żeby się do nas jak najszybciej odezwali. Poddaliśmy się. Biorąc pod uwagę kompetencje, sposób podejścia do klienta i tempo przekazywania informacji ta historia nie mogła skończyć się inaczej, jak 3 dni przed upływem miesiąca otrzymaniem E-MAILA ze zmianą statusu na ANULOWANE. Wczoraj zamówiliśmy bardzo podobny komputer u konkurencji, po czym .... DOSTALIŚMY TELEFON, że zamówienie jest w realizacji i wszystkie części powinny przyjść jutro, także na wtorek dostaniemy złożony komputer. Nie polecamy nikomu tego "sklepu" a firmie polecamy usługi sieci telefonicznych które o wiele sprawniej umożliwiają przekazywanie informacji. ZaletybrakWadycała lista -
~Marta Lech / 2025-02-10 13:22
Zamówiłam fotele gamingowe na stronie 2 lutego. Przy składaniu zamówienia nie było żadnej informacji, czy towar jest dostępny w magazynie. Po złożeniu zamówienia, drugiego dnia napisałam na czacie, aby dowiedzieć się, co z moim zamówieniem i kiedy mogę spodziewać się dostawy. Powiedziano mi, że towar będzie dostępny w ich sklepie 10 lutego. 10 lutego około godziny 13:00 ponownie napisałam na czacie i zapytałam o status mojego zamówienia. Odpowiedzieli mi, że nadal nic nie wiadomo, ponieważ towar jeszcze nie dotarł do nich. Straciłam cały tydzień, bez towaru i bez informacji. Oczywiście zrezygnowałam z zakupu.
Nie traćcie czasu, wybierajcie inne sklepy, które mają normalne terminy dostawy. -
-
~maslas / 2019-02-04 11:18
to był sklep, w którym kupiłam pierwszego laptopa, byłam wówczas zielona i mogłam liczyć na prof. pomoc w salonie, no a potem już tak jakoś z automatu przeszłam do e-sklepu. W zasadzie nie moge złego słowa powiedzieć - raz czajnik przyszedł mi dzień później, niż się spodziewałam, ale to jedyny minus. Mają sprawą obsługę w social mediach - pytanie w wiadomosci prywatnej i zawsze szybka odp/porada, ew. odsyłąją gdzie trzeba. Zaletyszeroki asortyment, system ratalny -
~matech / 2019-02-09 13:21
ZAPAMIĘTAJ. NIE KUPUJ W KOMPUTRONIKU !!!
Ponad rok temu kupiłem w salonie Komputronik laptop marki Dell. Po roku użytkowania laptop się zepsuł (padł dysk). Zgłosiłem sprawę do serwisu Dell'a, przyjechał kurier i zabrał laptopa. Po tygodniu dostałem informację, że serwis Dell'a nie dokona naprawy, ponieważ laptop jest składakiem i zawiera dysk nie pochodzący od Dell'a. Oddałem laptop do serwisu Komputronik. Po dwóch tygodniach oddano mi naprawiony laptop. Nie uzyskałem informacji jakiego producenta dysk został zainstalowany. Najprawdopodobniej jakiś dysk "noname", używany wyciągnęli z innego, popsutego laptopa i zainstalowali w moim.
Czuję się oszukany przez firmę Komputronik, ponieważ nie poinformowano mnie, że kupiony laptop jest składakiem. Utraciłem tym samym gwarancję firmy Dell. Każda szanująca się firma, dokonując wymiany gwarancyjnej podzespołu, daje dodatkową gwarancję na bezawaryjne działanie tego podzespołu. Niestety firma Komputronik nie przedłużyła gwarancji na wymieniony dysk.WadyFIRMA KOMPUTRONIK HANDLUJE SKŁADAKAMI NIE INFORMUJĄC O TYM SWOICH KLIENTÓW !!! -
~Mateusz / 2016-03-05 19:47
Bardzo nie polecam tego sklepu!
Zamówiłem nową kartę graficzną a otrzymałem używaną!!!
Karta miała nie zabezpieczone piny i w dodatku były porysowane jak by ktoś ją co chwilę wkładał i wyciągał w innym komputerze!!!
Na dodatek karta była w kilku miejscach zalana czymś klejącym!!! -
~mc / 2008-02-11 21:02
zakupiłem oprogramowanie przez ineternet, odbiór u nich w sklepie, okazało się, ze błednie zamówiłem oprogramowanie i nie ma opcji zwrotu, jeżeli odbiór jest w sklepie. kupiłem właściwe. po zdjęciu foli i otworzeniu pudełka okazało się, że brak kodu aktywującego. Zareklamowałem i usłyszałem, ale my nic nie możemy zrobić. Klasyka filmów Bareji. Odradzam zakupy - obsługa w sklepie 15 minut wypełnia kartę gwarancyjną, a na zwrot "Dzień dobry" reaguje "ZARAZ". ZaletycenyWadyjakość obsługi, problemy z reklamacjami -
~MD / 2022-07-04 00:19
już raz kupno kuchenki mikrofalowej trwało u Was prawie 3 tyg, a rynek internetowy jednak przyzwyczaja do 2 dni. w Waszym sklepie po tygodniu wtedy została komuś ta sprawa przydzielona.
Tym razem, po miesiącu oczekiwania na produkt, na który wiem że będę czekał około 2 miesięcy, zamówienie zostało automatycznie anulowane bez słowa wyjaśnienia. przy pierwszym moimi kontakcie z infolinią konsultantka obiecała ponowić zamówienia, gdy po 2 dnia dzwoniłem sprawdzić jak poszło, konsultant powiedział że to nie ma sensu bo jestem 35 w kolejce po zakup drona a będzie ich 30. a tymczasem na stronie dalej zbieracie zamówienia na realizację od .05.08.2022, czyli oszukujecie klientów? takiego internetowego dziadostwa jeszcze nie spotkałem -
~Mergel / 2015-06-24 09:00
korzystam z outletu i uważam że mają najlepszy ze wszystkich sklepów, albo w ogóle jedyny taki faktycznie prawdziwy outlet, wybor jest bdb sprzety nie sa po jakims drobnym rabacie ale czesto naprawde przecenione znacznie i tak powinno byc w outlecie bo promocje to sa na co dzien - polecam -
~Merret / 2017-04-02 09:09
Kupiony komputerek chodzi aż miło :) Fajnie zrobiony, bardzo dobry montaz, działa super i gierki wszystkie śmigają. Ogólnie naprawdę jestem zadowolony. -
~Michał / 2016-04-15 21:43
Asortyment jak każdy, ale Komputronik zawyża parametry niż urządzenia faktycznie mają. Jak coś jest to łatwo zamówić, ale połowa asortymentu zwłaszcza atrakcyjnego jest niedostępna, a ich wytłumaczenie, żeby ludzie sobie mogli porównywać... ale opcji aby nieaktualnych ofert nie wyświetlało nie mają. Poziom cen haha tak jest cena możliwa, ale z tymi zawyżonymi parametrami, więc nierealne abyśmy otrzymali taki produkt z taką ceną jak tam wypisują. Dostawa?, różnie jak mają to wyślą i od kuriera zależy, a reszta jak na zamówienie to miesiąc się czeka lub na świętego dygdy czyli nigdy. Obsługa=żenada, fatalna=daj kasę i spier... Reklamacje jak słyszałem bardzo kiepsko, miałem do czynienia ze zwrotem też nieciekawy. Zaletykompletnie żadne nigdy mi się tam nie udało nic kupić zawsze rezygnacja lub zwrotWadyich popularność, z taką obsługą to powinni być ostatnim miejscem jaki wybiera klient -
-
~Michał / 2016-09-03 10:44
Nie polecam ze względu na niską jakość obsługi klienta oraz, w mojej ocenie, nieuczciwe praktyki.
Chciałem zwrócić sprzęt zamówiony przez Internet, a dowiedziałem się, że nie "zamówiłem" tylko "zarezerwowałem" - teraz od 30 dni nie mam ani sprzętu ani pieniędzy, bo nie wysłali nic z powrotem i nikt nie odpowiada na maila.
Podejście do klienta tragiczne.ZaletySzeroki asortyment, dużo sklepówWadyNiska jakość obsługi klienta -
~Michał / 2018-12-31 10:25
Postanowiłem napisać moją opinię ponieważ jestem tak wkurzony, że nie da się tego opisać. Kupiłem przez internet przed świętami 16 grudnia kontroler do dysków twardych na PCI-E. Kontroler przyszedł brudny w jednym miejscu przetarty laminat do ścieżek. Sprzęt miał być nowy a okazał się używany i w dodatku niesprawny. Po złożeniu reklamacji napisali aby zamówić kuriera. Okazuje się, że ich kurierem jest DHL (najgorsza firma kurierska jaka jest). Po zamówieniu kuriera, kurier nie przyjechał po przesyłkę i wezwanie kuriera się nie odnowiło. Musiałem dzwonić jeszcze raz i znowu zamawiać kuriera po odbiór przesyłki. Kurier dotarł po przesyłkę 31 grudnia czyli w dniu, w którym piszę tą opinię. Kurier chciał jeszcze list przewozowy na paczkę, którego nie miałem ponieważ należało wydrukować tylko etykietę przesłaną przez komputronik w mailu. Po dłuższej rozmowie z kurierem on wypisał list przewozowy na paczkę. Firma mnie poinformowała, że mają 14 dni na reklamację. Cała procedura będzie trwała miesiąc czasu. LUDZIE NIE KUPUJCIE NICZEGO W SKLEPIE KOMPUTRONIK PRZEZ INTERENT - wysyłają śmieci a REKLAMACJA TRWA MIESIĄC CZASU. Sklep robi wszystko co w jego mocy aby nie przyjmować towaru na reklamację. Normalnie jestem w szoku. -
~migoz / 2014-05-02 16:21
kupuję u nich przeważnie akcesoria i oprogramowanie, które w wielu sklepach jest znacznie trudniej dostępne niz u nich, także za dostępność sprzętu i czas realizacji ogrommny pozytyw Zaletyczas realizacji zamówień i ilość dostępnego towaruWady--- -
~Mik / 2019-10-28 19:38
Wystawiają towar którego nie mają A potem bezczelnie anuluja zamówienie. ZaletyBrakWadyWystawianie towaru którego nie maja
strona 21 z 32
- « poprzednia
- 1 ...
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- nastepna »