Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Komputronik.pl opinie

Ocena na podstawie 622 opinii

3.38 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    2.96
  • Dostawa
    3.50
  • Poziom cen
    3.45
  • Łatwość zamawiania
    3.69
  • Asortyment
    3.74

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~aholina / 2012-01-13 11:02
    Ocena: 3.50 / 5
    Przychodzi klient (w tym przypadku Ja) do sklepu i mówi poprosze drukarkę A3 taka mi jest potrzebna.
    Wczesniej juz uzywalam takiej drukarki i sprawdzala sie super.
    No wiec postanowilam zakupic brothera A3 ze skanerem itp itd.
    Po rozpakowaniu wyciagnelam ksiazeczke i zaczelam postepowac zgodnie z instrukcja...
    zaladowalam tusze ... papier A4!!!!!! iiiii tu sie zaczal niepokoj .. drukarka miala jedna szuflade.... ale mysle.. moze w tych nowszyshc modelach 1 szuflada obsluguje 2 typy papieru.
    robie dalej co mowia.
    i koniec nie ma nic o A3 drukowaniu w tej drukarce.
    Wiec sama juz wkurzona wyciagam szuflade i chce wlozyc papier A3 ale sie nie miesci dopiero po jakims rozsunieciu szuflady papier sie zmiescil.ale z drukarki wystaje szuflada dluzsza o jakies 15 cm
    ide do komputera chce drukowac a tu nic
    i znow do drukarki .. trzeba zmienic typ papieru w opcjach.
    wiec spowrotem do drukarki i moge wkoncu wydrukowac A3
    ale ze chcialabym za sekunde drukowac na A4 to juz musze niestety pofatygowac sie i zrobic wyzej wymienione czynnosci.
    Drukarke postanowilam wymienic na inny model....
    Ale zostalam jednym slowem zlekcewazona w sklepie komputronik...
    Sprzedawca powininen wiedziec co sprzedaje, chcialam wymiany towaru na model z 2 szufladami a teraz mam drukarke a4 za 1100 zl ,bylam w sklepie 2 razy , maile wysylalam , mieli oddzwonic .. zalosne , jak kupujesz to sa mili na maxa ale jak cos nie tak to maja cie w glebokim powazaniu.
    dziekuje za zakupy ale wiecej nie skorzystam.
    i szlak mnie trafia za kazdym razem jak chce drukowac ...
    Zaletydrukarka a4 ok
    Wadymiala byc drukarka a3
    kupion 28.12.2011 1099zl
  • ~dog / 2014-08-27 16:06
    Totalna porażka . 2 miesiące naprawiają mojego Tableta . Zero informacji z ich strony. Nigdy więcej nic u nich nie kupię i nie polecam tego sklepu !!!!!!!!!!!!
    WadyTotalnie olewają kupujących w przypadku reklamacji.................................
    Pół roku a od 2 miesięcy jest w ich posiadaniu !!!!!!!!!! cena ponad 1 tys, zł
  • ~fleshoffallenangels / 2012-12-12 10:15
    Ocena: 2.40 / 5
    Sprzedawcy w salonie w Radomiu nie wiedzą jak ściągnąć towar powyżej tysiąca złotych z innego salonu - chociaż klient chce coś od nich kupić i zdecydował się wydać ciężko zarobione pieniądze WŁAŚNIE W ICH SKLEPIE. Chcesz im dać zarobić, towar jest na ich stronie i choć na stronie jest napisane jak byk: "Oferta salonów jest identyczna z naszą ofertą firmową, aczkolwiek dostępność niektórych komponentów może być ograniczona. Sklepy te oczywiście dostarczą niezwłocznie poszukiwany towar." Prosisz o ściągnięcie z innego salonu w którym towar jest - i wbrew temu co wyżej - nic z tym nie robią, mają cię totalnie w dupie. Dodam że dzwoniłem już 20 razy, byłem też osobiście. Nie polecam.
    ZaletyZalety?
    WadyTotalna olewka ze strony sprzedawców (salon w Radomiu)
  • ~Justyna / 2015-02-09 13:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłam laptopa, niestety wadliwego. Jak już zakupisz produkt to obsługa ma Cię kompletnie w poważaniu. W serwisie laptop był ponad 1,5 msc, zero jakichkolwiek informacji... W papierach chaos, na umowie napisane było, że rękojmia za wady nie obowiązuje, a w liście z serwisu zupełnie na odwrót: możliwość powołania się na rękojmię. W końcu wysłałam list z żądaniem oddania pieniędzy za wadliwy produkt, na szczęście oddali. Produkt kupiony był pod koniec listopada, kilka dni później oddany na gwarancję, a dopiero na początku lutego otrzymałam pieniądze za sprzęt. Tak naprawdę laptopa miałam przez 4 dni.
    NIE POLECAM!! ODRADZAM!! TRZYMAĆ SIĘ Z DALEKA OD KOMPUTRONIKA, KAREN I WSZYSTKIEGO ZWIĄZANEGO Z NIMI.
  • ~lbt / 2015-01-20 09:12
    Ocena: 3.20 / 5
    nie polecam - dwa razu kupowalem, dwa razy dostalem wadliwy sprzet, dwa razy odmowili przyjecia wadliwego towaru,
  • ~Lukasz / 2014-10-26 11:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam zakupów w sieci sklepów komputronik. Problemem tej firmy jest serwis gwarancyjny i sprzedawcy( może nie wszyscy ale w centrum Galaxy Szczecin są wybitnymi ignorantami). Klient od momentu reklamacji traktowany jest jak intruz. Żadnej informacji nie uzyskacie na temat naprawy i czasu realizacji. Czekam od 24.09.2014 na naprawę laptopa Lenovo. Każda wizyta w sklepie i pytanie na temat reklamacji to monolog klienta i regułka typu mamy 28 dni. Pamiętać należy ,że to jest 28 dni ale roboczych.
    Zaletybrak
    Wadyserwis gwarancyjny i obsługa klienta
    10 miesięcy, laptop lenovo 2900
  • ~RobRoy / 2008-03-17 13:27
    Ocena: 4.60 / 5
    W Komputroniku kupowałem wiele razy, zdarzały się reklamacje. Jak już napisałem "kupowałem" - kiedyś. Teraz są za drodzy a szkoda. Kupując u konkurencji na samym procesorze E8200 zaoszczędziłem ponad 100 zł, a na całości procesor+płyta+grafika+pamięć ponad 200 zł. Nie kupowałem byle gdzie tylko w renomowanym dobrze znanym sklepie internetowym.
    Zaletybogaty asortyment, obsługa, reklamacja, koszty wysyłki.
    Wadyceny
    Moja opinia dotyczy wielu produktów, które kupowałem w Komputroniku.
  • ~rozd / 2014-07-04 18:47
    Ocena: 3.40 / 5
    Nie polecam, bo sklep wcale nie jest tani, a ma tragiczną obsługę serwisową. Uszkodzony komputer oddałem do naprawy 27.05.2014 r. Do dnia dzisiejszego, tj. 04.07.2014 r., pomimo kilkukrotnych monitów, reklamacja nie została rozpatrzona (ponad 5 tygodni!!!). Niedopuszczalne i karygodne podejście do klienta.
    Podejrzewam, że dość wysoka ocena sekcji „obsługa i reklamacje” wynika z faktu, że znaczna część oceniających nie musiała przechodzić piekła serwisu firmy Komputronik.
    Wady- obsługa serwisowa (nieskończenie długi czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji)
  • ~S.P.U. O.D. / 2010-11-02 11:43
    Ocena: 1.80 / 5
    Mój problem zaczął się w drugim tygodniu po otrzymaniu zakupionego laptopa Dell'a (za niespełna 8000 zł). Komputerek był trafiony i niestety nie nadawał się do pracy w Studio Projektowym. Poprosiłem Komputronik o pomoc, wymianę wadliwego (nowego) sprzętu - tutaj zaskoczenie, zostałem zbyty stwierdzeniem, iż minął tydzień, a tylko w pierwszym tygodniu sklep może dokonać wymiany. Przez prawie dwa miesiące walczyłem o odzyskanie "utopionych w złomie" pieniędzy, ponoszą niesamowite koszy przestoju jednego stanowiska - O D R A D Z A M ! ! !
    ZaletyAsortyment
    Wadyobsługa, reklamacje, rozliczenia, serwis, kontakt
    dwa miesiące, 8000 zł
  • ~tortelin / 2015-02-02 09:48
    Ocena: 5.00 / 5
    dostalem co zamowilem i jeszcze mega szybko - inny sklep w ktorym ten sam sprzet probowalem kupic anulowal zlecenie wiec postawilem na bardziej pewny sklep i dostalem co zamowilem... prosto szybko bezproblemowo, polecam komputronika
  • ~Wojcich / 2014-09-16 20:32
    Fatalna obsługa brakuje im wiedzy reklamacja trwa długo nie znają przepisów obowiązujących w Polsce w zakresie reklamacji.
    Nie będę dokonywał u nich zakupów, wszystko to dotyczy sklepu Komputronik w Galerii Krakowskiej
    Wadynie działa
    dwa dni
  • ~wredny / 2008-11-04 15:26
    Ocena: 4.00 / 5
    wybór i szybkość dostawy naprawdę dobry. ceny raz niższe raz wyższe niż u konkurencji. czasem jednak za wyższą ceny jest możliwość zakupu towaru (u konkurencji np 10% taniej , ale na pytanie kiedy sprzęt będzie - "nie wiem, jak zamówimy i dowiozą od producenta"). z obsługą różnie, w punktach sprzedaży jakieś 40% nie specjalnie się wysila
    Zaletyduży, duży asortyment, szybka dostawa
    Wadyceny i obsługa
  • ~zgroza / 2011-07-04 15:26
    Ocena: 3.20 / 5
    Asortyment bogaty (choć mnie interesowały jedynie pecety stacjonarne), zamówienie składa się bez zbędnej biurokracji. Poziom cen przyzwoity -jedne ceny wyższe, inne niższe niż u konkurencji. Dostawa szybka -przesyłkę dostarczono następnego dnia (minus to brak wcześniejszego telefonu i musiałem zrywać się z pracy). Kłopoty zaczęły się w momencie składania reklamacji (komputer Sensilo MH-400 startuje ale nic nie działa: monitor, klawiatura, mysz - a są dobre , bo sprawdzałem na kompie w pracy). Podany telefon sprzedawcy nie odpowiada, wysłałem trzy maile bez żadnego odzewu. Tragedia...Stanowczo odradzam ten sklep-po zapłacie (pobranie) klientów mają w ...
    Wadyjakość sprzętu, obsługa reklamacji
    5 dni, 1.704zł
  • ~iza161 / 2015-01-11 20:48
    Ocena: 1.00 / 5
    NEGATYWNA!! Firma porażka od zamówienia po wysyłke...
  • ~Jacek / 2016-03-29 21:01
    Ocena: 3.40 / 5
    Telefon zamówiłem 24.03 w salonie (1439 pln). Panowie obiecywali dostawę na drugi dzień. Dziś jest 29.03 i dalej nic - monitowalem salonie i dzisiaj powinien już byc. Poczekam jeszcze jeden dzień i chyba zrezygnuje. Wole zapłacić więcej ale mieć pewność, że towar otrzymam.
  • ~Janusz Obierski / 2014-10-29 12:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Dnia 30.09.2014 r. oddałem do naprawy w Złotych Tarasach zakupiony tam pół roku wcześniej, przerywający sygnał, wzmacniacz sygnału wifi. Dziś jest 29.10.2014 r., a sprzęt nadal jest w serwisie. Nie wiem, kto pisze zamieszczone tutaj pozytywne opinie, dlatego też podaję swoje nazwisko i nr zlecenia: 3363. Nigdy nie skorzystam z usług firmy Komputronik i doradzam to samo tym, którzy chcieliby coś w sklepach Komputronik kupić, o jakości firmy świadczy bowiem nie sprawność sprzedaży ale naprawy.
    Uwagi dotyczą sklepu stacjonarnego
    Zaletyo
    Wadyprzerywa
    6 mies., ponad 200 zł
  • ~Klient / 2015-02-02 17:44
    Ocena: 4.80 / 5
    Zamówiłem przez neta pendriva, po 2 dniach był do odbioru tak jak nalezy.
  • ~lukebe / 2013-02-05 09:20
    Ocena: 2.60 / 5
    Ten sklep to jakaś kpina a kontakt z klientem jest wzorowy do czasu zapłaty za towar. Zamówiłem dyski, w momencie zamówienia towar był dostępny. W dwie godziny po zamówieniu i opłaceniu zamówienia mail że jednak towar nie jest dostępny i że mam czekać. NA mojego maila z zapytaniem ile czasu już nie doczekałem się odpowiedzi. Na stronie swojej mają zapis: "Ze względu na specyfikę pracy sklepu internetowego komunikacja za pomocą poczty elektronicznej jest traktowana priorytetowo, dlatego zachęcamy do korzystania z tej właśnie formy kontaktu." Toż to jawna kpina z klientów! Na razie zrezygnowałem z zakupu i zażądałem zwrotu kasy - ciekawe jak długo im z tym zejdzie.
    Zaletyżadnych
    ponad 600zł
  • ~tadeusz / 2016-06-01 18:37
    Ocena: 1.00 / 5
    PRZESTRZEGAM PRZED TĄ FIRMĄ. KUPIŁEM NA RATY KARTĘ GRAFIKI. TRWA WYSYŁKA JUŻ 3 DNI. KOŃCA NIE WIDAĆ
    WadyOLEWANIE KLIENTÓW
  • ~ABAM / 2011-09-13 00:18
    Ocena: 1.40 / 5
    Takiego chamstwa jeszcze nie widziałam. Oddałam komputer na reklamacje ponieważ zepsuł się i to zaznaczam już drugi raz ;/. Na swój sprzęt czekałam około 3 tyg, oczywscie musiałam wydzwaniać aby dowiedzieć się jakiej kolwiek informacji. Gdy dostałam telefon , że mogę go odebrać dowiedziałam się, że stwierdzili złą przyczynę zepsucia się komputera i jeszcze raz musiałam oddać do naprawy , tym razem tylko procesor, w zamian dostałam procesor tzn starego rzęcha na którym nie mogłam wogle pracować. Obecnie czekam już ponad 3 tyg i dalej nie mam swojego komputera.
    Zaletybrak
    Wadyza dużo aby wymieniać
    2 lata /1500
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1679
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 980
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 331
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4620
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4467
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3935
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2993