Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Komputronik.pl opinie

Ocena na podstawie 624 opinii

3.38 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    2.95
  • Dostawa
    3.50
  • Poziom cen
    3.44
  • Łatwość zamawiania
    3.69
  • Asortyment
    3.74

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kanikk / 2016-12-20 07:10
    Ocena: 4.40 / 5
    Kupiłem małe agd na prezent dwa dni temu przez stronkę i już wszystko dotarło z samego rana kurierem. Mega pozytywnie bo obawiałem się czy nie za późno załatwiałem :) jest git!
  • ~Karla / 2015-05-09 08:39
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolona z obsługi i tego jak szybko dostałam zamówiony sprzet. Poszłam najpierw do ich salonu w galerii mokotow żeby coś wybrać z laptopów, sprzedawcy doradzili, zamówili z magazynu i następnego dnia dostałam smsma że sprzęt czeka w salonie :)bdb
  • ~Karol / 2016-07-21 12:02
    Ocena: 2.80 / 5
    Zamówiony tablet. Po kilku dniach dzwonienia, dowiaduję się, że nie posiadają, więc anulują zamówienie. Pół roku później kupuję zestaw myjkę Leifheit. Po miesiącu jeden element się psuje, odsyłam na reklamację i bez słowa wytłumaczenia przysyłają mi korektę - zwrot 50% kwoty, którą za niego zapłaciłem. Czyli mają na stronie do sprzedaży dany element, ale dla mnie na wymianę już nie. I zwracają mi kwotę, która jest połową tego co kosztuje na stronie. KPINA! Odradzam w zupełności
  • ~Karol / 2024-03-15 14:28
    Ocena: 3.50 / 5
    Co pójdę do sklepu po jakiś produkt zawsze są z towarem jakieś problemy. Ostatnio poszedłem po tusze do HP 4100 . Sprzedawca stwierdził że orginalnych nie ma i zaproponował zamienniki. Po przyjściu do domu stwierdziłem że drukarka nie widzi tuszy, więc wróciłem do sklepu i oznajmiłem o tym sprzedawcy. On stwierdził że tak czasami się zdarza ale tego przy sprzedaży nie powiedział. Poprosiłem o zwrot pieniędzy bo od kupna do ponownego pojawienia się w sklepie minęło 20 minut. Sprzedawca stwierdził że morze towar tylko zareklamować, nie dał mi wyboru odczekałem 30 dni i poszedłem po reklamowany towar zwłaszcza że w przeddzień dostałem powiadomienie na komórkę że reklamowany towar jest do odebrania. Jakież było moje zdziwienie gdy sprzedawca stwierdził że jest tylko tusz kolorowy . Zapytałem jak mam zrównoważyć kolory w drukarce, i jak się ma to do europejskiego nakazu spełnienia reklamacji w ciągu 30 dni, odpowiedzi nie uzyskałem oprócz słowa przykro mi. Firmy nie polecam nie dba o klienta.
  • ~Karolina / 2018-04-04 11:01
    Ocena: 2.20 / 5
    Odradzam nawet największym wrogom zakupy w tym sklepie !!!!
    Zakupiłam ebooka jak się okazało z pęknietą szybką. Zaraz po otworzeniu opakowania w domu pojechałam wymienić sprzęt na nowy. Antypatyczna obsługa oznajmiła że może ja go upuściłam i wysłała sprzęt na serwis który stwierdził uszkodzenie mechaniczne. Nie pomogły pisma odwoławcze. Ta firma schodzi dosłownie na psy i tylko czeka aż ktoś nie sprawdzi sprzętu na miejscu jeśli odbiera go bezpośrednio w sklepie. Parszywe traktowanie klienta . Poza tym już po mojej jednej wizycie w sklepie zauważyłam , że największa kolejka ustawia się do reklamacji . Odradzam!!!
    Zaletybrak
    Wadywszystko jest dobrze dopóki coś się nie dzieje ze sprzętem
  • ~Karolina / 2019-03-18 18:18
    Ocena: 2.60 / 5
    Niestety - towar zamówiony w zeszłym tygodniu, dzisiaj kolejny raz awizo około 15stej że kurier nie doręczy przesyłki. Sytuacja się powtarza, z racji na duży gabaryt (2 fotela) i pracę do godziny 16stej, wybrałam dostawę w godzinach 17-22. Mailowo komputronik mnie zbywa, telefonicznie mam sprzeczne informacje, firma kurierska się na mnie wypięła. Proponowałam żeby komputronik wysłał czym innym - też nie da rady oczywiście, bo pierw muszą towar mieć u siebie ,szkoda że dalej wysyłają do firmy kurierskiej informacje żeby dostarczyli po godzine 17stej (co nie ma miejsca). Cyrk, nie sklep. Fotele miały być na weekend a tu jestem pare stówek w plecy przez x dni. Ciekawe w jakim stanie do mnie trafią - o ile w ogóle.
  • ~Karollek / 2015-07-10 22:48
    Ocena: 5.00 / 5
    Zamówiłem kartę microsd i po godzinie odebrałem w megastorze w warsawie. tak to powinno działać. dodam że cene tej karty mieli praktycznie najlepszą.
  • ~Kaspi / 2016-07-14 08:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupiłem produkt który chciałem zwrócić, lecz takiej moźliwości nie ma. Jedynie wymiana z dopłatą. Większość produktów w tym sklepie jest droższa niż na internecie o około 20-80zł co utrudnia wybór towaru aby nie stracić pieniędzy. Bronią się ogólnodostępną siecią sklepów, serwisem na miejscu. Jednak prawda jest taka że gwarancji prawie nie uznają (bo niby uszkodzenie mechaniczne przez klienta), a takowa po zapytaniu moźe trwać nawet do miesiąca - odpowiedział mi sprzedawca. Towar zamówiony w czwartek miał być w piątek lub poniedziałek, lecz doszedł w środę następnego tygodnia czyli 6 dni czekania. W dodatku nie otrzymałem smsa, tylko musiałem chodzić codziennie i sprawdzać czy towar doszedł. Produkt zamówiłem w sklepie przez co koszty przesyłki miały być zminimalizowane do 2-3zł, tak tłumaczył mi sprzedawca gdy go zamawiałem w komputroniku. Po przyjściu długo wyczekiwanej przesyłki, wystawili mi rachunek powiększony o przeszło 20zł od kosztu przesyłki. Po prostu dno i 10 metrów mułu pod każdym względem. Nie polecam tego sklepu!
    ZaletyBrak.
    Wady1.Brak możliwości zwrotu towaru.
    2.Wymiana tylko za dopłatą.
    3.Notoryczne nieuznawanie reklamacji i bardzo długo czas jej realizacji.
    4.Długi czas oczekiwania na przesyłkę (brak potwierdzenia dostawy).
    5.Duże i ukryte koszty przesyłki (ponad 20zł więcej niż miało być).
    6.Fatalna obsługa klienta.
    7.Niektóre towary ciężko dostępne lub niedostępne.
    8.Bardzo wysokie ceny w porównaniu z serwisami internetowymi.
  • ~Kaśka / 2018-11-24 21:39
    Ocena: 1.20 / 5
    Oszuści sprzedawca kłamał jak z nut zeby tylko kupić towar!!!!Oszuści!!!!
    nigdy więcej nie wrócę do tego sklepu. I nie ma zwrotów na zakup stacjonarny!!!
  • ~Katarzyna / 2022-06-21 14:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Złożyłam zamówienie w Komputronik pl. Mój przelew gdzieś zaginął po dwudniowym dobijaniu się i po wysłaniu historii z banku w końcu moje zamówienie się odnalazło...to był mój pierwszy i ostatni raz z tym sklepem.
    .Nie polecam
  • ~Kate / 2020-11-23 23:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Laptop miał od zakupu niesprawną kartę sieciową. Proces reklamacji tragiczny. Sklep od samego początku wprowadza w błąd- w materiałach reklamowych chwali się reakcją w 24 godziny na reklamację. Na infolinii przekazuje, że to są 24 godziny robocze, czyli 3 dni. To i tak najmniejszy z problemów. Laptop pozostaje w serwisie od 3 tygodni. Kontakt z obsługą fatalny. Na maila odpowiadają zdawkowo i bez żadnych szczegółów albo nie odpowiadają wogole. Tym samym nie mam od ponad miesiąca sprzętu komputerowego do pracy i pieniędzy na nowy. Pierwsze i ostatnie zakupy.
  • ~Kavel / 2014-01-15 11:26
    Ocena: 5.00 / 5
    kupowałem oprogramowanie do projektowania graficznego w komputroniku = mimo iż nie jest dostępne w sklepach na co dzien bo zbyt specjalistyczne, za dwa dni już mogłem odebrać z salonu i w dobrej cenie, sklep się sprawdził
    miesiąc
  • ~KedatI / 2023-09-20 09:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam zakupów w sklepie stacjonarnym w Jarosławiu w galerii "Stara Ujeżdżalnia" z powodu braku znajomości tematu i niekompetencji sprzedawców. Pokazałem Pani na zdjęciu w telefonie rzecz którą chciałem kupić. Po przyjściu do domu stwierdziłem, że dano mi niewłaściwy konwerter. Potrzebowałem VGA na HDMI a dano mi HDMI na VGA. Na następny dzień chciałem zamienić na właściwy lub zwrócić towar oryginalnie zapakowany. Pan sprzedawca stwierdził, że nie mają tego co chcę i nie przyjmie zwrotu "bo nie", tak jest zapisane w regulaminie i powinienem wiedzieć co kupuję i znać regulamin (oni zaś powinni wiedzieć co podają klientowi). Klienta traktuje się jako głupi podmiot, któremu można wcisnąć wszystko. Zalecam dokonywać zakupów w innych sklepach elektronicznych nie Komputronik, które traktują klienta ze zrozumieniem i szacunkiem oraz podają towar zgodnie z zamówieniem.
  • ~Keld / 2015-05-07 08:44
    Ocena: 5.00 / 5
    Zamówiłem wczoraj z rana kartę graficzną do nowego kompa u nich a dzisiaj kurier z paczką jest już w drodze - mieli fajny wybór kart, wysyłka za grosze i jak widać czas wysyłki ten total expres.
  • ~kemic / 2022-07-07 14:38
    Ocena: 2.80 / 5
    Towar zakupiony ponad miesiąc temu jeszcze nie dotarł. Ignorancja obsługi.
  • ~Kenkx / 2013-10-05 09:58
    Ocena: 5.00 / 5
    w sumie to tak całokształt oceniają jest pozytywnie, trochę sprzętów u nich kupiłem na przestrzeni ostatnich paru latek i nigdy nie musiałem nic reklamować, zawsze szybko dostawa była czy to kurierem czy do salonu
  • ~Kierokol / 2015-03-27 06:24
    Ocena: 5.00 / 5
    w komputroniku pare razy zdarzylo mi sie upolowac jakies naprawde fajny cenowo oferty i tak od tamtej pory zagladam przegladam i od czasu do czasu cos kupie, nie mam uwag co do czasu realizacji bo maja chyba najlepszy ze wszystkich sklepow
  • ~kinga / 2019-08-15 23:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed zakupami w tym sklepie! Podejście do klienta niestety uważam nie tylko za niepoważne, ale w oczywisty sposób nieuczciwe. Otrzymałam uszkodzony towar, a sklep nie chce go wymienić: Zamówiłam przez internet skrzynię ogrodową. Zapakowana była jedynie w zwykłą cienką nieprzezroczystą folię bez żadnych innych zabezpieczeń typu karton czy folia bąbelkowa. Podczas rozpakowywania jej odkryłam, że jest pęknięta. Nawet nie rozpakowałam jej do końca, zrobiłam zdjęcia, a mąż odwiózł ją do sklepu. Pracownik odmówił przyjęcia, zalecił złożenie reklamacji. Tak też zrobiliśmy i zostawiliśmy skrzynię (nadal nie do końca rozpakowaną). Po jakimś czasie przyszło pismo z informacją o nieuwzględnieniu reklamacji, ponieważ... uznano, że pęknięcie powstało podczas niewłaściwego użytkowania skrzyni! Napisaliśmy odwołanie od tej decyzji i do dziś (miesiąc od wysłania odwołania) nie dostaliśmy odpowiedzi.
  • ~Kinniks / 2017-01-02 07:52
    Ocena: 5.00 / 5
    W grudniu parę razy kupowałem, było bezproblemowo i naprawdę szybko wysłali. Do tego jeszcze wybór podzespołów był spory i kupiłem też na prezenty małe agd, wszystko dotarła raz dwa… polecam!!
  • ~Kk / 2019-11-06 15:29
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo szybka wysyłka (po 1 dniu miałam go w rękach), produkt dobrze zapakowany i oznaczony jako rzecz delikatna podczas transportu.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1701
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1686
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 987
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 704
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 624
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 337
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4727
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4524
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3976
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3064