strona 14 z 32
- « poprzednia
- 1 ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- nastepna »
-
~Hrecik / 2015-07-16 10:48
Na sobie już "przerobiłem" wszystkie większe i sporo mniejszych sklepów z elektroniką i jednak uważa że komputronik w swoim sklepie online ma najlepszy wybór i sam sklep jest przejrzysty z dobrymi opcjami filtrowania sprzetów. Do tego sporo promocji. Jak się poszpera to kupi się fajny sprzęt w dobrej cenie. -
-
~Inniol / 2014-12-09 12:08
ogolem to nie mam uwag... pare razy zamawialem, ostatnio na swieta pare rzeczy drobnych juz nabylem i raz dwa dostarczone spory wybor i fajne promocje z gazetki swiatecznej Zalety...Wady...... -
~Innooor / 2015-04-02 08:26
kupiłem sobie u nich gtx970 i jestem mega zadowolony z karty, dobralem od razu tez zasilacz, calosc odebralem w salonie i raz dwa zmontowalem do kompa :) bardzo fajnie ze szybko i w dobrej cenie -
~Irek / 2015-05-23 23:29
Zamóiony monitorek dotarł szybko i bez uszkodzeń. Sklep dobry -
~Irin / 2012-04-07 10:37
Zamówienie sklep zrealizował w zasadzie od ręki, jednego dnia wybieram i zamawiam, następnego dnia dostawa. Towar był zgodny z opisem, wysyłka ekspress, wybór duży, więcej nie wymagam i jestem zadowolony. -
~iwona / 2019-07-09 16:55
Kupiłam 07 2018 konsole nintendo 2dsxl po 4 miesiącach oddałam do reklamacji bo przycisk power nie działał sprawnie po2,5 mc konsola została odesłana z adnotacją,że wszystko ok. po mc zareklamowałam ją z tego samego powodu i efekt był ten sam wreszcie za 3cim razem zdecydowałam się skorzystać z rękojmi i wtedy okazało się że przycisk jest uszkodzony mechanicznie i odmowa naprawy
pomimo tego ,ze konsola teoretycznie sprawna była w serwisie prawie 4mce a naraz okazała się zepsuta obsługa sklepu stwierdziła,że nie mam oco walczyć bo jeszcze nikt nie został pozytywnie załatwiony na rękojmi ale mimo tego spróbuję do stracenia mam tylko czas i nerwy i tak jużmocno nadszarpnięte gdyby ktoś przed zakupem dał mi do przeczytania te opinię to kupiłabym towar w innym miejscu zdecydowanie nie polecamZaletybrakWadyza dużo pisania -
~Izyrek / 2017-08-29 08:12
Kupno dużego agd do mieszkania poszło sprawnie. Dostawa z wniesieniem umówiona w dogodnym dla nas terminie. Do tego małe rzeczy udało się w salonie odebrać z darmową dostawą. Jesteśmy zadowoleni z realizacji. -
~J G / 2019-10-21 12:49
Na pieniądze za zwrot towaru czekam już trzeci tydzień.Dodzwonic się ciężko ,jak już odbiorą telefon ,obiecają że sprawa załatwiona a pieniędzy nadal nie ma. -
-
~ja / 2022-03-31 18:22
nie polecam. Reklamacje to jakaś kpina. Zakupiony czytnik po 3 miesiacach użytkowania zawiesił się i żadne resety nie pomagały. Czasem się włączył, ale tylko wyświetlał się napis Pocketbook. Urządzenie zostało oddane do reklamacji, jednak po 2 tyg Komputronik swterdził, że reklamacji nie uznają, bo to uszkodzenie mechaniczne i że ekran jest uszkodzony. Napisane odwołanie od reklamacji ,wytłumaczenie, że jak ekran uszkodzony, skoro się włączył i wyświetlił napis itp. oraz ustawa o ochronie praw konsumenta, że jest gwarancja domniemania istnienia wady towaru w chwili zakupu, jeśli towar jest reklamowany w ciągu roku. Niestety nic to nie dało, kompletna ignorancja, facet znowu napisał, że uszkodzenie mechaniczne. Zostaje tylko rzecznik praw konsumenta, bo z tymi od reklamacji nie da się w ogóle rozmawiać. ZaletybrakWadyGwarancja i reklamacje -
~Jacek / 2021-12-09 16:26
Dramat.Pseudo promocje .Oszukują.zamówiłem towar z potwierdzonymi ratami 0% po czym w sklepie pan łaskawca oznajmia ,że raty będą oprocentowane na jakieś 30 %.Kupiłem za gotówkę i tej firmy nie chcę znać.Zawsze mieli problem z dotrzymywaniem umowy .Z reklamacjami to samo..Po zakupie jesteś intruzem.Przestrzegam ZaletyBrakWadyOkropna jakość obsługi rodem z PRL.Nie dotrzymują umowy z klientem. -
~jam jest / 2020-04-15 21:52
Oszuści i złodzieje. oszuści i złodzieje. zwroty płatne towar uszkodzony -
~Jan / 2022-01-13 19:00
Problem z odzyskaniem pełnej kwoty za zwrócony towar. Smarfon został zakupiony w internetowym sklepie Komputronik, po czym zwrócony w stanie idealnym. Po odpowiednim spakowaniu i zabezpieczeniu telefonu odesłałem go na wskazany adres. Po tygodniu dostałem info telefonicznie że kwota zwrotu będzie pomniejszona ponieważ telefon posiada rysy. Poprosiłem o zdjęcia, jednak okazało się że telefon na zdjęciach nie jest tym który miałem (nie zgadza się model oraz nr seryjny urządzenia). Centrum obsł. klienta zachowuje się strasznie, żadnych konkretnych odpowiedzi tylko jakieś paragrafy które nie rozwiązują sprawy. Jeśli jest więcej osób oszukanych w ten sposób to proszę o kontakt. Ja będę składał pozew do Sądu. mjb_18@o2.pl -
~jannek / 2014-02-04 11:51
zakupiony komputer został złożony w salonie, gotowy do odebrania, w sumie po 3 dniach sprzet od zamówienia części stał podłączony w domu, wszystko zgodnie z zamówieniem, super! -
~Janusz / 2016-09-05 16:41
Tragiczna obsługa Klienta. Nikt nie odbiera telefonu. Zniechęcają do zakupu tam jak mogą. -
~Jarek / 2022-05-08 20:47
Zakupiłem w marcu 2021 hulajnogę sk Urban 4.0 za 2500zł skuszony promocją i dobrymi opiniami. To był mój błąd po około 3 miesiącach użytkowania i przejechaniu niecałych 100 km ulwgla ona awarii. Oddałem do serwisu kumputronik m1 w Krakowie. W serwisie hulajnoga przebywała do 2 listopada!!! Po wielu moich interwencjach w końcu 2 listopada otrzymałem informację, że mogę ją odebrać. Przy odbiorze zapytałem o jakiś bonus związany z czasem naprawy mało Ci nie zostałem wyśmiany. Na zadane pytanie dlaczego na liczniku przebieg aktualny to ponad 300 km a oddawałem z niecałą 100 uzyskałem odpowiedzieć że widocznie wymagała testowania... sprzedawca poprostu mnie rozwalił i oświadczył że mogę sobie napisać pismo do centrali... temat niestety odpuściłem stwierdziłem, że naprawili więc nie ma co drążyć. I to był mój błąd. Od chwili odebrania jej z naprawy do dzisiaj czyli od listopada do 8 mają przejechałem nią jakieś 40 km i oczywiście zepsuła się. Jutro będę reklamował. Mam pytanie jest szansa na jej wymianę na nową ewentualnie zwrot. Przecież taki serwis to pożal się Boże. ZaletyBrak -
~Jarek / 2024-07-01 23:26
Zakupiony laptop okazał się niesprawny, nie wyświetla prawidłowo obrazu. Poziom obsługi, pomocy i zrozumienia problemu ze strony firmy zerowy. Sprzęt opłacony, to już ich nic nie obchodzi. . Nie uznają zwrotu, mimo zakupu internetowego. Sprawę utrudnia jeszcze fakt, że zakup na JDG za pośrednictwem firmy leasingowej LeaseLink, która też umywa ręce. Szczerze nie polecam zakupu w tym sklepie. Nie wiem jak się ta historia zakończy. Kupujcie u konkurencji, gdy cena jest tylko niewiele niższa niż gdzie indziej. -
-
~Jaro / 2022-04-16 00:13
witam1 już nigdy nie oddam laptopa do naprawy w f-mie Komputronik.może i obsługa jest miła ,ale naprawa była niechlujna ,powiedziano mi że głośników dla mojego laptopa nie ma bo to starszy typ ( w innym punkcie wymieniono ) to na dodatek głośników które co prawda "chrypiały" nie podłączono .co chwilę miałem komunikat o wygaśnięciu licencji na win 10 ,po kolejnej naprawie ponownie zapłaconej po miesiącu taki komunikat znów się pojawia. -
~Jarosław / 2023-10-05 11:04
Dostawa telefonu do salonu Warszawa Arkadia szybka. Na miejscu serwis pomógł uruchomić mi telefon. ZaletyŁatwe zamówienie, szybka dostawa, pomoc serwisu. -
~jazol80 / 2016-03-17 11:03
ogolnie calosc oceniam prawidlowo, nie musialem kontaktowac sie dodatkowo ze sklepem, wszystko zrealizowali zgodnie z tym co i dokad zamowilem przez ich strone a dostawa zajecia nieco ponad 1 dzien wiec tez oceniam dobrze - sklep mozna polecic -
~Jerzy / 2015-08-08 21:36
najpierw zakup laptopa z 1/2 działającej klawiatury. Po paru tygodniach - inny. Po sprawdzeniu w sklepie OK. Po powtórnej próbie uruchomienia w firmie - blokada hasła. Pani w salonie powiedziała, że może je odblokować za 100 może 50 zł. Gratulacje dla Komputronik. Wady1002 tygodnie, ok. 2000 PLN
strona 14 z 32
- « poprzednia
- 1 ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- nastepna »