dobralem sobie czesci do nowego kompa - procesor, zasilacz, ram, grafa - wszystko hurtem zamowilem w tym sklepie - odebralem sobie z salonu po 2 dniach od zamowienia wiec jak na czas zrealizowania i wysylki bardzo szybko - sprzet byl zgodny z opisem na stronie - jestem zadowolony
Zaletycena, dostawa
Wady---
---
~gagamel / 2015-01-19 17:50
Ocena: 5.00 / 5
komp zamowiony przez ich konfigurator, sam sobie dobralem czesci - okolo 3-4 dni czekalem realnie na zlozenie i dostarczenie wiec calkiem szybko, sprzecik za ponad 5 tysiecy, bardzo fajnie zlozony, wszystko pozostale kable i elementy w osobnym pudle dostalem, sprzet bez zarzutu, zlozenie bylo do tego za free i na koniec byl jeszcze dodatkowy paro procentowy rabat przy skladaniu, wiec wyszlo lacznie z darmowa dostawa do salonu sporo taniej niz w innych popularnych sklepach w ktorych patrzylem takiego kompa
~galatea52 / 2022-09-05 04:16
Ocena: 2.80 / 5
Wadliwy laptop reklamowałam trzykrotnie, po trzeciej reklamacji otrzymałam odmowę jej realizacji bo, jak stwierdzono, sprzet jest sprawny co zostało rzekomo sprawdzone, przetestowane itd. Tymczasem komputer w dalszym ciągu działa niepoprawnie - wyłącza się sam w dowolnym momencie (co wyklucza np pracę bądź naukę zdalną) a po kilkunastu wznowieniach pracy wyłącza opcję logowania numerem PIN z powodu zbyt częstego wyłączania systemu. Ja go nie wyłączam,wyłącza się sam,nie mam wpływu na to. Po ostatniej reklamacji zwrócono sprzet bez powiadomienia, ze została nadana przesyłka ani informacji, kiedy zostanie dostarczona. Nawet nie wiem kto paczkę podrzucił pod moją nieobecność i położył na śmietniku. Nie mam zadnego dowodu, że to ta a nie inna firma kurierska mi ją dostarczyła. Każdy, kto przechodził mógł tę paczkę zabrać.
Przestrzegam potencjalnych klientów - w przypadku gdyby się trafił sprzęt wadliwy sklep może się uchylać od jego naprawy/wymiany na sprawny/zwrotu pieniędzy, tak jak to ma miejsce w moim przypadku
~Gaudynios / 2018-12-28 13:39
Ocena: 5.00 / 5
Zamówiłem dysk o 18 i przyszedł nastepnego dnia o 12 , dysk sprawny wszystko działa , dobry kontakt ze sklepem
Zaletydobry kontakt ze sklepem
szybkość przesyłki
jakość przesyłki
Wadybrak
~gazda72 / 2015-06-05 20:35
Ocena: 3.80 / 5
Negatywna.
Zaletyniema
Wadysame wady
nie mam wcale,gdyż przysłali Mi nie to co zamawiałem.Zobaczymy jak będzie ze zwrotem środków.
~Geons / 2012-03-04 09:15
Ocena: 5.00 / 5
Sklep internetowy komputronika mogę ocenić na 5 za: ogromny wybór sprzetów, expresową dostawę kurierem, łatwość obsługi sklepu i dobre oferty promocyjne. Moim ostatnim zakupem u nich był dysk SSD, którego na promocji mieli w świetnej cenie.
~Grażyynka / 2016-10-28 08:55
Ocena: 5.00 / 5
Miło wspominam zakupy w megastorze komputronika w wola parku - obsługa okazała się bardzo pomocna a jako że nie znam się zbyt dobrze na sprzęcie to musiałam polegać na ich wiedzy i ostatecznie kupiony komputer spełnia moje oczekiwania. Cena również mieściła się w moim budżecie :)
~Gretzel / 2016-07-12 08:51
Ocena: 5.00 / 5
Zamawiałam małe agd i jestem bardzo z zakupów zadowolona :) w sumie 2 zamówienia, z odbiorem w salonie, bardzo szybka wysyłka i sprzęt w dobrej cenie - polecam :-) solidny i terminowy sklep
~Grim Reaper / 2024-09-11 22:14
Ocena: 3.40 / 5
Korzystałem z komputronika od lat bez większych problemów. Pisząc to nie wierze, że coś takiego mogło się wydarzyć.
Zacznijmy jednak od początku.
Zamówiłem dysk hdd przez stronę, płatność blikiem, odbiór w salonie, nic nadzwyczajnego.
Dysk odebrałem w salonie, zapakowany tylko w folię antystatyczną, tak teraz pakują producenci niestety.
Dysk rozpakowałem dopiero w domu, folia jak folia, nie była rozdarta, poprzecinana, wyglądała normalnie.
Wypakowałem dysk, nie przyglądałem się za bardzo, dysk jak dysk.
Podłączyłem, odpalam kompa, BIOS wykrywa dysk, odpaliłem sobie HdTune żeby zobaczyć SMART, wszystko wygląda dobrze.
Zrobiłem sobie partycje, zacząłem kopiować pliki bo miałem na celu przejść z 3 dysków na 2.
Wtedy okazało się, że dysk dość głośno pracuje, szczególnie przy kopiowaniu plików, nawet jak na dysk talerzowy to chodził jak traktor. Przy odczycie danych nie było tak źle ale też rewelacyjnie nie było.
Przespałem się z tematem i na drugi dzień(niedziela) dzwonię na infolinię, że dysk głośno pracuje i chciałbym go oddać. Konsultantka stwierdziła, że nie ma problemu. Dysk wyczyściłem pousuwałem partycje, etc. odłączyłem i zapakowałem w oryginalną folię.
Kolejnego dnia(poniedziałek) pojechałem do salonu i mówię po raz kolejny, dysk głośno pracuje, więc chce go oddać. Pracownik salonu, że on nie wie nic o tych dyskach ale nie ma sprawy, wypełnił zgłoszenie, wziął dysk i tyle.
Dysk odebrałem w sobotę i oddałem w poniedziałek.
Jakoś tydzień później dostaję maila z protokołem badania technicznego od salonu, gdzie zwróciłem dysk. W mailu jest, że zwrot jest nieuznany bo dysk jest uszkodzony mechanicznie. W mailu są zdjęcia i faktycznie jest mała wgniotka na wierzchniej osłonie metalowej przy rogu o długości 3 mm.
Ogólnie jestem w szoku bo sam nic takiego nie zauważyłem, natomiast kiedy miałem dysk no to mnie nie upadł, więc jestem na 100% pewien, że ja żadnego uszkodzenia nie zrobiłem.
Odpisuję więc na maila, że ja tego nie zrobiłem i jak cały ten czas przebiegł gdy dysk był u mnie. Dostaje odpowiedź od salonu na poziomie Chat GPT, że zwrotu nie uznają i jeszcze mam 3 dni na to żeby po raz kolejny zapłacić za ten dysk.
Jadę do salonu, pracownik mówi, że on nic nie może i nic nie wie. Po chwili idzie do kanciapy pogadać z przełożonym. Po jakimś czasie wychodzi i stwierdza, że to jest coś w systemie i jak zapłacę drugi raz za ten dysk to oni mi to zwrócą. Z dyskiem mogę złożyć reklamację ale to też nie u nich tylko na stronie. Oni tylko kasę mogą ode mnie przyjąć.
Kolejnego dnia dzwonię na infolinię. Opowiadam całe zajście konsultantce. Ona na to, że nie muszę za nic płacić i ona nie wie o co im chodzi pod tym względem. Kolejna sprawa to dysk, ona, że nic nie może zrobić bo uszkodzenie jest mechaniczne, a ja nic nie zgłaszałem. Tłumaczę, że to wgniecenie jest na tyle małe, że nie jest dobrze widoczne na tle oryginalnych wyżłobień i perforacji jakie dysk ma na tej osłonie. Oczywiście nic to nie dało, powiedziała, że mogę złożyć reklamację ale to też nie u niej tylko mam pisać na maila.
Piszę tego maila, opisuję co się stało tak jak wyżej. Zaznaczam, że dysk miałem niecałe dwa dni, do tego mam 20 lat doświadczenia z podzespołami komputerowymi i wyższe wykształcenie elektroniczne, więc wiem jak się obchodzić z dyskami.
Odpowiedź dostałem tydzień później. Oczywiście reklamacja nie uznana, gdyż nie ma do tego podstaw i jeszcze poinformowano mnie, że uszkodzenia mechaniczne mają wpływ na działanie dysków talerzowych, a dysk zostanie do mnie odesłany. Na dodatek ich eksperckim okiem wgniecenie jest dobrze widoczne.
Teraz twist, dysk przyszedł do mnie zapakowany chyba w 10 m foli bąbelkowej, pewnie żeby go nie uszkodzić. Rozwijam dysk i pierwsze co widzę to oryginalna folia jest podarta i poprzecinana na dole w rogach, w miejscu gdzie ponoć ten dysk ma wgniecenie.
Wyjmuje dysk no i faktycznie ma to wgniecenie ale na podstawie zniszczeń w foli wychodzi na to, że był uderzony jeszcze z drugiej strony. Patrzę, więc na dysk i faktycznie z drugiej strony jest pęknięty bo to jest plastikowa obudowa złącza SATA.
Co ciekawe gdy oddawałem dysk to folia nie była uszkodzona.
Mając teraz ten dysk w dłoni i wiedząc gdzie jest to wgniecenie dalej twierdzę, że nie jest ono dobrze widoczne i trzeba się przyjrzeć oraz zależy jak światło się załamie. Do tego dam sobie rękę uciąć, że plastikowa obudowa przy złączu SATA była cała kiedy ten dysk odebrałem za pierwszym razem.
Podłączam teraz ten dysk i okazuje się, że BIOS go nie wykrywa, dysk mieli jak głupi i stuka cały czas. Ergo nie działa.
Kiedy go oddawałem do zwrotu to folia była nienaruszona, dysk działał tylko głośno chodził przy zapisie danych.
Zmierzam do tego, że oddałem sprawny, nieuszkodzony dysk do salonu, później ktoś go upuścił chyba więcej niż raz, stwierdził, żadna strata, w końcu klient już zapłacił.
Cała ich hierarchia to płotki co nic nie mogą. Pracownicy salonów to gloryfikowani kasjerzy, a ci co coś mogą mają głęboko gdzieś i uważają się przy tym za Bóg wie kogo. Klienta tratują jak idiotę.
Różne sytuację mnie spotkały i zazwyczaj dało się je jakoś rozwiązać. W tym przypadku nie dość, że spotkałem się z totalnym olaniem mojej osoby to dodatkowo takie hamstwo, dziadostwo, partactwo oraz bezczelność to tylko u co niektórych handlarzy samochodów używanych można było spotkać.
Ja osobiście już nigdy nie skorzystam bo nie mam zamiaru nabijać im kasy. Resztę przestrzegam bo jak coś się popsuje i na gwarancję trzeba będzie oddać to komputronik ma swój serwis, a tam to dopiero są jazdy. Do tego bardziej ufam kurierowi, że mu z łap nic nie wypadnie niż ich pracownikom.
Osobiście mam też sugestie do firmy żeby zmieniła nazwę na Syfotronik. Bardziej pasuje do tego co sprzedają i jakości ich usług, a raczej ich braku.
ZaletyCeny mają w miarę przyzwoite
Bogaty asortyment, przynajmniej na stronie
WadySalony to praktycznie paczkomaty
Pracownicy nic nie mogą i nic nie wiedzą
Wszystko się załatwia przez infolnię albo maila
Klient to szkodnik z którego wyciąga się kasę
Obsługę oceniłem na 1 bo niżej się nie da
~Grochulski / 2017-11-24 18:54
Ocena: 2.00 / 5
Zamówiłem drukarkę- MAKABRA. Miała być dostawa do salonu. Nie ma możliwości uzyskania informacji, czy i kiedy będzie dostawa. Telefonów w salonie nie odbierają, na maile nie reagują. Po tym jak zacząłem być nieprzyjemny dowiedziałem się, że nie wiadomo kiedy dostawca... dostarczy drukarkę. Jestem zszokowany bo wcześniej zrobiłem kilka transakcji (z oddziałem w Poznaniu) i było SUPER. Obecny zakup to totalna porażka. Odradzam
~Grzegorz / 2019-03-20 13:55
Ocena: 4.20 / 5
Zamówiłem towar, dysk ssd. Zaznaczyłem opcję przyjazdu kuriera między godziną 17-22 a niestety przyjechał o godzinie 12:12. Czy to jest jakiś żart? Teraz muszę czekać aby odbrać przesyłkę w punkcje DHL... Słabo z tą przesyłką...
ZaletySzybkość dostawy, łatwe zamawianie
WadyGodziny dostawy nie porównują się z tym co pisze na stronie.
~Grzeniu / 2017-06-13 18:23
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, wciskają kit, a później nie oddają towaru ani pieniędzy.
ZaletyUnikać sklepów
WadyJeśli dasz coś na gwarancje już tego nie odzyskasz.
Wrocław
~Grzesiek / 2015-12-15 12:37
Ocena: 3.20 / 5
Jestem zawiedziony obsługą tego sklepu (Silesia).
Przywiezienie sprzętu z Warszawy miało zając im 7 dni - jak przyjdzie zadzwonią. Po 9 dniach ich odwiedziłem i dowiedziałem się że przesyłka (laptop) na który czekam (i przez niego stoi projekt w firmie) jednak nie zostanie wysłany (dostali maila dwa dni temu ale tak jakoś wyszło że nie zadzwonili) [[!!!!]].
Niestety tylko w tym sklepie dało się dostać ten sprzęt na którym mi zależało więc zamówiliśmy inny egzemplarz tym razem z Krakowa ( w piątek ale nie dało się tam dodzwonić - jeden sklep z drugim nie potrafi się skontaktować :/ ) Zadzwonili w sobotę że komputer jest ale miał uszkodzony i następnie wymieniony zasilacz w serwisie czy dalej go chcę. Zgodziłem się bo miał być w wtorek. W środę w sklepie powiedzieli mi że Kraków im tego jeszcze nie przesłał ale zrobi to dzisiaj .
W rezultacie dostałem "nowy" komputer po naprawie w serwisie po prawie 3 tygodniach od pierwszego kontaktu z sklepem.
WadyFatalna obsługa i kominikacja z sklepem
1 dzień za 5000
~Han / 2017-05-26 11:53
Ocena: 4.60 / 5
Dla mnie sklep z przeogromnym wyborem i to jego główna zaleta. Poza tym możliwosć obejrzenia towaru np w megastorze w wola parku też na plus. Ceny? Jak się szuka to sie znajdzie:)
~Hansek / 2017-02-23 08:05
Ocena: 5.00 / 5
Kupuję od paru latek i często w komputroniku zamawiam różne rzeczy. Jak na razie nie zawiodłem się na sklepie. Mogę odebrać w sklepie, zamówić z domu, plus za możliwość sprawdzenia czy w salonie mają szukany produkt od reki.
~Henio / 2015-09-14 21:04
Ocena: 4.80 / 5
Sklep z bardzo dużym wyborem sprzętów. Poszukiwania zaczynam od strony komputronika. Sklep duży i często z bardzo dobrymi cenami.
~Hinx / 2016-07-10 10:43
Ocena: 5.00 / 5
kupiłem stacjonarkę u nich, gotowy zestaw - jestem zadowolony bo działa bez zarzutu, był w dobrej cenie i ma fajne podzespoły do grania, bdb grafika, porządny montaż etc. polecam!!
~holmer / 2016-11-08 08:18
Ocena: 5.00 / 5
Nigdy wcześniej nie korzystałem z opcji zamawiania komputera z montażem ale konfigurator na stronie komputronika okazał się na tyle prosty czytelny że bezproblemowo dobrałem wszystkie części, sklep zmontował całość i wysłał do salonu w którym sobie wybrałem odbiór osobisty - szybko i dobry wybór, do tego na końcu konfigurowania były dodatkowe rabaty na kartę graficzną - sklep się spisał więc pozytyw
Zaletymega wybór, wysyłka naprawdę expresowa, można było wybrać odbiór osobisty, bdb konfigurator zestawów PC na stronie
~Horlik / 2017-10-01 08:16
Ocena: 5.00 / 5
Pod kątem szybkiej wysyłki to okej, kupowałem tak na szybko sprzęt z odbiorem w salonie i udało mi się od ręki tego samego dnia dostać go, w dodatku jeszcze sklep miał dobrą cenę na sprzęt.
~Hrecik / 2015-07-16 10:48
Ocena: 5.00 / 5
Na sobie już "przerobiłem" wszystkie większe i sporo mniejszych sklepów z elektroniką i jednak uważa że komputronik w swoim sklepie online ma najlepszy wybór i sam sklep jest przejrzysty z dobrymi opcjami filtrowania sprzetów. Do tego sporo promocji. Jak się poszpera to kupi się fajny sprzęt w dobrej cenie.