Sklep beznadziejny. Sprzedają rzeczy których nie mają. Brak jakiegokolwiek kontaktu z klientem. Oszukują klienta o terminie dostawy. Na realizację swojego zamówienia czekałem ponad miesiąc i się nie doczekałem. Całe szczęście że wybrałem płatność przy odbiorze, nie miałem choć problemu ze zwrotem kasy. W innym sklepie ten sam sprzęt był gotowy do odbioru po 4 dniach. Nikomu nie polecam sklepu Komputronik. Nigdy nic u nich nie kupię i przestrzegam innych przed zakupami.
ZaletyBrak
WadyArogancja, lekceważenie, kłamliwe informacje
~Bartek / 2022-03-03 11:00
Ocena: 1.00 / 5
unikać ten sklep.
Kupiłem w ratach 0% gpu, i bank udzielił pożyczki a sklep przez ponad tydzień deklarował ,że nie było wpłaty pomimo zapewnieniu Banku o przelanych środkach do partnera handlowego.....
Unikać i kijem nie dotykać tych oszustów.
Zaletynie ma
Wadywszystko
~Bartek / 2022-03-08 17:37
Ocena: 1.00 / 5
Dostałem uszkodzony procesor. Oczywiście wynikły problemy ze zwrotem towaru. Polecam trzymać się z dała od tego sklepu.
~Bartoq / 2016-11-22 08:28
Ocena: 5.00 / 5
zamówienie złożyłem w piątek z rana, a w sobotę rano już było gotowe do odebrania w salonie także tempo mają naprawdę bdb, sporo razy ogólnie korzystałem czasem z odbiorem czasem kurierem i problemów nie było jak na razie, mam nadzieję że tak jak rok temu w okresie przed świetami też będzie OK
1.5 roku temu zakupiłem komputer z opcją składania PC z wybranych części. Początkowo, wszystko ślicznie, odzywali się jak jakiejś części nie było, proponowali zamienne, obsługa mimo dużego zamówienia (ponad 20k) dość szybko w ciąku 10-14 dni miałem gotowy komputer w domu. Wg. osoby zajmującej się osprzętęm temperatury nie przekraczały 33 stopni na CPU w trakcie testów, no i byłem pod wrażeniem bo się nie spodziewałem, liczyłem na coś w granicach 50. Proponowałem nawet żeby użyć jako pasty chłodzącej ciekłego metaly bo słyszałem że potrafi obniżyć temperatury. Dostałem info że Panie nie trzeba temp nie przekraczają 33 stopni.
No i tutaj zaczeły się górki. Osoba zajmująca się mną, dostała odemnie informacje że nie działa wyświetlacz od chłodzenia CPU, oraz mam uszkodzoną "owiewkę" od okna. Tutaj okazało się że łatwy fix LCD, czyli super. Z owiewką "mieli się dowiedzieć". Po miesiącu/dwóch odezwałem się z przypomieniem o owiewce i poinformowałem o tym że temperatury nie są taki jak obieali bo te 30 stopni to jest 5 min po odpaleniu kompa i jak się przegląda internet w Chromie.
W sprawie owiewki wciąż brak odpowiedzi, z przegrzewającym sie CPU gdzie po gfodzinie grania czy obróbki zdjęć dostaje komunikat o przegrzewaniu CPU, i odcina mi moc nic się nie działo. Odzywałem się jeszcze raz, niestety wciąż nic nie zostało rozwiązane. Napomknę że dostałem 2 latawsparcia technicznego do zamówienia :)
Jako że nie jestem super biednym człowiekiem to sobie sam wymieniłem chłodzenie i jest git, ale ze strony Komp-utronika jak dla mnie Komp-romitacja.
~Basialuk / 2016-04-12 10:26
Ocena: 3.20 / 5
Nigdy w życiu nie kupię tam już żadnego sprzętu, nawet jeśli byłby tańszy niż gdziekolwiek indziej. Głównie ze względu na poziom obsługi klienta - gorzej niż fatalny. Dlaczego?
Złożyłam reklamację na sprzęt komputerowy (dysk zewnętrzny WD, po wcześniejszej konsultacji z serwisem WD i stwierdzeniu, że to uszkodzone głowice w dysku) w sklepie stacjonarnym Wola Park w Wwie. Wystałam swoje w kolejce, gdyż zawsze w Komputroniku takowa jest (w poprzednim miejscu też tak było, więc to chyba nie przypadek). Po około 2 tyg chciałam się dowiedzieć co się dzieje ze sprzętem - dzwoniłam wielokrotnie do sklepu - nikt nie odbierał, bylam osobiście, wyczekalam się w kolejce (tylko 1 osoba obsługiwała reklamacje, inni pracownicy niestety nie mogli mi pomóc, gdyz podobno nie mieli dostępu w swoim systemie do danych reklamacji), po czym usłyszałam od Pana, że nie wie czy jest sens bym czekała, bo z Panem przede mną jeszcze się zejdzie ok 40 minut. Odwróciłam się na pięcie, wyszłam. Potem dzwoniłam jeszcze przez kolejne 3 dni po parę razy dziennie - nikt nie odbieral. Gdy napisałam posta na Fb - od razu dostałam odpowiedź, że oczywiście to nie do przyjęcia, że nikt mnie nie poinformował co się dzieje i że ktoś się skontaktuje. Pan zadzwonił od razu, że będą w następnym tygodniu ustalać z serwisem WD kiedy będzie decyzja. Wybrałam sie znowu osobiście po paru dniach (oczywiście jak zawsze - kolejka), by złożyć wniosek o odstąpienie od umowy i zażądać w takim wypadku zwrotu gotówki. Poinformowano mnie, że mają od 14-28 dni (?) na rozpatrzenie mojej reklamacji (dziwne, że z początku Pani przyjmująca reklamację mówiła, że jest to do 2 tyg, czyli 14 dni) i że będą się dowiadywać co się z nią dzieje. Minęło rzeczone 28 dni - zero odzewu, zero telefonu. Generalnie JEDNO WIELKIE ZERO.
Wystarczyłby głupi sms z informacja co się dzieje, no ale widać taka polityka w firmie - bez przywiązania do obsługi klienta, bo po co.
Życzę by nikt, kto kupił sprzęt w Komputroniku, nie musiał się zmagać z reklamacją w tym sklepie, bo to jest dramat i żenada. Nie wymagałam nie wiadomo jakich informacji i również nie wiadomo jak często (naprawdę wystarczyłaby RAZ informacja dlaczego po 2 tyg jeszcze nic nie wiadomo i kiedy mogę się spodziewać odpowiedzi, skoro Pani zapewniała mnie, że do 2 tygodni powinnam otrzymać informację co dalej). Zostałam zignorowana kompletnie, a na miejscu potraktowana po prostu niezbyt życzliwie.
Ja już na pewno żadnego sprzętu tam nie kupię, nawet jeśli miałabym dopłacić gdzieś indziej, nie chcę później bić się o swoją reklamację i sprzęt, który potrzebuję (w końcu po to go kupiłam...). NIE POLECAM.
ZaletyGdy kupowałam sprzęt - faktycznie przyszedł bardzo szybko do odbioru osobistego.
Ponad rok, 420zl, Komputronik Megastore w Wwie
~befelek / 2012-10-04 11:43
Ocena: 4.60 / 5
Sklep w sumie OK, zamawiałęm parę razy i się nie naciąłem. Nie zgłaszałem reklamacji więc nie wiem, zawsze ze sprzętem było wszystko OK. Na pewno punkty się należą za naprawdę duży wybór i szybką dostawę.
~bekol / 2015-10-20 11:26
Ocena: 5.00 / 5
Zazwyczaj kupuję u nich sprzęt ze względu na wybór i fakt, że najszybciej mi wysyłają zawsze a jestem niecierpliwy i czas się liczy :) parę razy też trafiłem na naprawdę bdb obniżki polecam!
~benzel / 2016-03-23 08:25
Ocena: 5.00 / 5
wszystko okej - zamówiony komputer dojechał w trymiga, mimo zamówienia w piątek w sobotę był już w salonie do odbioru rano więc znakomite tempo a na dodatek nic nie płaciłem za przesyłkę i sam sprzęt był w dobrej cenie
~bergell / 2016-11-15 07:59
Ocena: 4.40 / 5
Poszedłem parę dni temu do ich sklepu w galerii handlowej bo chciałem kupić tablet oraz zamówić komputer stacjonarny. Nie znam się aż tak ale obsługa okazała się na całe szczęście pomocna, tablet kupiłem od ręki a zmontowany komputer przyjechał po paru dniach. Jestem miło zaskoczony obsługą.
~Berni / 2020-06-30 18:47
Ocena: 1.00 / 5
Przestrzegam przed zakupami w sklepie komputronik. 11 marca 2019 roku kupiłam tam laptop DELL Inspiron. Prawie bezpośrednio po zakupie trafił dwukrotnie do naprawy, ponieważ samoczynnie się wyłączał. Teraz tzn. 30 maja trafił do naprawy po raz trzeci. Okazuje się, że przed wysłaniem do serwisu był przez tydzień przetrzymywany w sklepie w Zielonej Górze. Obecnie nawet nie wiem gdzie jest. W serwisie komputronika twierdzą, że w serwisie DELLA. natomiast w serwisie DELLA twierdzą, że nigdy do nich nie trafił. Ponieważ pracuję zdalnie z domu mam z tego powodu coraz więcej problemów. Jeszcze nigdy mnie tak nie potraktowano. Kupiłam sprzęt do pracy, a on coraz więcej czasu spędza w naprawach. Nie sądziłam, że w profesjonalnym sklepie można tak nie szanować klienta. Pandemia jest dla firmy Komputronik pretekstem do okłamywania klientów. Sprzęt, który kupiłam u nich był od samego początku uszkodzony. Obecnie nie mam innego wyjścia tylko wejść na drogę sądową. Żałuję, że nie czytałam opinii innych - ponieważ moja "przygoda" z firmą Komputronik potrwa jeszcze wiele miesięcy. Nie dajcie się tak zrobić na szaro.
ZaletyBrak
WadyZamiast wiarygodnych informacji podawane są same kłamstwa, które zmieniają się w zależności od tego na kogo się trafi.
~Bimbo / 2020-03-26 19:23
Ocena: 2.00 / 5
Brak doradztwa . Nie potrafia doradzic konkretnego roZwiazania . Klasyczni Sprzedawcy
Sklep z olbrzymim wyborem sprzętu elektronicznego. Ludzie tam pracujący kompetentni i uczynni. Dlatego tez duży plus.
Zaletyduży wybór, dobra kadra
rok
~Bofur / 2015-06-21 07:51
Ocena: 5.00 / 5
oceniam głównie jako sklep w którym zawsze przeglądam rózne promocje, nowości i outlet bo mają niezły wybór róznego rodzaju przecen i ofert specjalnych, trzeba tylko się zagłębić bardziej w sklep i zawsze udaje mi się znaleźć coś u nich w bardzo fajnej cenie, często sporo poniżej rynkowej czy z aukcji nawet, choćby sprzęt z outletu właśnie
~bokkel / 2016-01-28 07:56
Ocena: 4.40 / 5
w sumie nic dodac nic ując, zamawiałem wiele razy i za każdy razem dostawałem sprzęt bardzo szybko i było to dokładnie to co zamówiłem, czasem skorzystam też z jakichś promocji czy outletu bo mają tego dużo i można kupić taniej - polecam
~bolek / 2015-04-22 09:05
Ocena: 4.60 / 5
najczesciej ten sklep wybieram bo maja najlepszy wybor i najwiecej promocji zawsze u nich udaje sie upolowac, poza tym dostawa zdecydowanie najszybsza ze sklepow w ktorych kupowalem
~Bonzon / 2013-04-12 10:46
Ocena: 5.00 / 5
kupiłem laptopa i wszystko ok - sklep szybko wysłał sprzęt, zakup zgodny z opisem na stronie, także nie mam co zarzucić, solidnie i terminowo
Zaletyszybki zakup, szybka wysyłka
Wady-
~Budzik / 2016-07-16 14:53
Ocena: 1.60 / 5
Próbowałem u nich zakupić telefon oraz tablet, w dniu kiedy zamawiałem na stanie sklepu był tylko telefon a do 2 dni mieli sprowadzić tablet, miałem dostać sms'a kiedy zamówienie będzie gotowe, po kilku dniach oczekiwania udałem się do sklepu z zapytaniem co z zamówieniem i okazuje się że tablet jest ale czekają na telefon i tak zbywali mnie przez tydzień więc zrezygnowałem i zakupilem sprzęt w innym sklrpie. Szczerze nie polecam
ZaletyBrak
~Buyer / 2020-12-16 14:35
Ocena: 1.00 / 5
Firma nie dostarczyła kodu odbioru do paczkomatu. Paczka wróciła na magazyn i od razu bez mojej zgody zamówienie zostało anulowane. Odmówiono mi ponownej wysyłki przedmiotu a w międzyczasie podniesiono cenę produktu z 400zł do 600zł. Poziom obsługi też pozostawia wiele do życzenia.
~Cella / 2012-03-12 09:22
Ocena: 4.50 / 5
Kupowałam sprzęt w jednym z ich salonów niedawno i jestem zadowolona z wyboru sklepu. Bardzo, baaaardzo obszerny asortyment, aż ciężko było wybrać, ale sprzedawca okazał się pomocny, wybrałam sprzęt, zamówiłam, na następny dzień był już do odbioru. Mogę ogółem zarekomendować.