Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Inbook.pl opinie

Ocena na podstawie 88 opinii

3.01 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    2.60
  • Dostawa
    2.69
  • Poziom cen
    3.28
  • Łatwość zamawiania
    3.41
  • Asortyment
    3.21

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~aja / 2015-12-10 14:05
    Ocena: 2.60 / 5
    W trakcie 1 zamówienia zostałam oszukana kilka razy:

    1. Błędny stan zamówienia (stan zamówienia był podany jako średni. Okazał się na wyczerpaniu)
    2. Wysyłka miała być w 1 dzień roboczy. Otrzymałam po 5 dniach od zamówienia.
    3. Otrzymałam informację, że zamówienie zostanie uzupełnione. W trakcie rozmowy telefonicznej - że nie ma takiej gwarancji. Zostało uzupełnione o 1 sztukę, a miało być łącznie 100! Kpiny.
    4. Otrzymałam informację, że Sklep będzie się ze mną kontaktował rano (03.12.) w sprawie uzupełnienia przesyłki. Nie kontaktował się do godz. 12:30. Zadzwoniłam sama.
    5. Zapewniano mnie, że przesyłka będzie do południa. Była po południu.
    6. Poinformowano mnie mailem 04.12., że dyspozycja przelewu nadpłaty z tytułu zmniejszonego zamówienia została przekazana do dyspozycji do działu księgowości. Potem zwodzono mnie, że pieniądze będą wysyłane dzisiaj lub jutro. Dzisiaj otrzymują informację, że sklep ma 14 dni na zwrot.

    To jest żenujące.
    Wadywprowadzanie w błąd, długi okres oczekiwania, niedotrzymywanie słowa, problem z odzyskaniem nadpłaty
    6 dni, 122 zł
  • ~magda / 2015-09-23 11:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Pierwsze zamówienie przyszło dość szybko, było wszystko co zamówiłam.
    Ale z drugim... Dostałam maila, że jednej z książek nie mogą wysłać, bo zniszczona, chyba że dopłacę to sprowadzą droższą. Jeśli nie chcę, to przeleją pieniądze do wirtualnej skarbonki lub na konto, które podam w profilu. Tyle, że takiej opcji w profilu nie widzę. A na maile nie odpowiadają - jest cisza. Dobrze, że to nie były drogie książki, ale szkoda mi tych pieniędzy. Nie wiem, czy chociaż resztę książek otrzymam...
    Po tym zamówieniu skończy się moja przygoda z tą stroną.
    Zaletyceny
    Wadyniesłowność, nieopowiadanie na maile, brak w magazynie wystawionych książek
  • ~Jarek / 2015-04-15 00:55
    Ocena: 3.20 / 5
    Po zapłacie za towar okazało się, że nie mogą zrealizować zamówienia a pieniądze trafiły na ich wirtualną skarbonkę. Mimu kilku prób nie ma możliwości odzyskania pieniędzy z tej skarbonki. Sklep nie odpisuje na wiadomości w tej sprawie. Inbook.pl to oszuści i naciągacze. Wygląda na to, że sami sobie wystawiają pozytywne komentarze. nigdy więcej tego sklepu.
    Zaletybrak
    WadyWystawiają nieistniejący towar i nie chcą zwrócić wpłaconych pieniędzy
  • ~Mariusz / 2015-03-05 19:39
    Ocena: 1.80 / 5
    KOMPLETNA ŻENADA!!! OSZUŚCI !!! NIEPROFESJONALIŚCI !!! Kupiłem dwie książki 11.02 i od razu za nie zapłaciłem. 6 dni później dostałem informację, że jednej książki nie mogę dostać, chyba że zapłacę za nią 23 zł więcej lub z niej zrezygnuję. Po rozmowie z konsultantami nie udało mi się dowiedzieć jakim prawem tak zostałem potraktowany. Po powołaniu się na regulamin na stronie inbook.pl (IV Płatności
    1.Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w katalogu i na stronie internetowej, wprowadzania nowych towarów do oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych bądź wprowadzania w nich zmian. Zamówienia złożone realizowane są na warunkach obowiązujących w chwili ich złożenia, wszelkie późniejsze zmiany cen towarów, czy innych elementów objętych zamówieniem nie mają wpływu kształt wcześniej zawartej umowy kupna - sprzedaży. Zniżka wynikająca z kuponów rabatowych dotyczy tylko oznaczonych produktów i nie sumuje się z innymi promocjami.) zostałem odprawiony z kwitkiem.
    Po kolejnych próbach powiedziano mi, że firma "zastrzega sobie prawo do niezrealizowania
    lub częściowej realizacji w/w zamówienia. O takiej ewentualności
    poinformujemy za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie." TYLKO TAKIEJ INFORMACJI NIE MA U NICH W REGULAMINIE, jest natomiast podawana na końcu maila przy informacji o zamówieniu

    Potem zostałem poinformowany, że moje zamówienie nie może zostać z realizowane z powodu niemożliwości jego wykonania(w międzyczasie nagle DOPIERO ZNIKNĘŁA POZYCJA ZE STRONY inbook.pl KTÓRĄ ZAMÓWIŁEM- TZN NIE MOŻNA BYŁO JEJ KUPIĆ)... Po powołaniu się na "Dz.U. 2000 Nr 22 poz. 271. USTAWA z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" oraz postraszeniu o założeniu sprawy w sądzie(mając mocne argumenty) ZOSTAŁEM POINFORMOWANY W DNIU 20.02 ŻE MOJE ZAMÓWIENIE ZOSTAŁO PONOWNIE PRZEKAZANE DO REALIZACJI. Dopiero dziś(05.03) mogłem odebrać 2 ksiązki w punkcie Mail Boxes Etc.
    ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyŻadnych
    WadyProszę przyczytać opinię
    -
  • ~Dominika / 2014-12-03 21:49
    Masakra, dałam się nabrać. Zamówienie złożyłam, pieniądze wysłałam a towaru brak. Brak również odpowiedzi na maile, telefon nie odpowiada. Nie wiem dlaczego jeszcze w ogóle funkcjonują... Nie zamawiajcie nic w tym sklepie. Oszuści!
    Zaletybrak
    Wadywszystkie możliwe
  • ~Jola / 2014-10-20 13:41
    Witam. Niestety sklep wystawia towar na sprzedaż którego nie posiada w sprzedaży, kontakt na poziomie zera, w rezultacie wysyła towar którego się nie zamawiało. Odradzam wszystkim przyszłym kupującym
    WadyBrak kontaktu,klient traktowany jak idiota
  • ~Darful / 2014-01-23 13:10
    Ocena: 4.60 / 5
    Muszę przyznać,ze lubię robić zakupy w tym sklepie,jestem zadowolony z obsługi i bogatego asortymentu,ceny naprawdę przystępne -zdecydowanie polecam!
    Zaletywybór,cena,obsługa
    Wadynie znalazłem
    tydzień, 22zł
  • ~mitsh / 2014-01-04 11:11
    Ocena: 5.00 / 5
    Dobrze,że wcześniej nie sprawdzałam opinii na temat tej księgarni,by bym bała się cokolwiek zamówić. W taki sposób nie zdobyłabym książki, której nigdzie nie mogłam znaleźć. Szybka wysyłka, miły kontakt i wielka satysfakcja ze zdobytej lekturki :) polecammm
  • ~Gniewomir Trocki / 2013-09-26 14:07
    Ocena: 2.40 / 5
    Nowa jakość zakupów w siecie.
    Brak odzewu na e-maile, nieprawdziwe zapewnianie o dostawie, wiecznie głuchy telefon. Jeżeli zależy Ci na jakości obsługi, omijaj to miejsce w sieci.

    W tej chwili nie mam ani towaru, ani pieniędzy, ani odpowiedzi na e-maile.
    WadyBrak kontaktu, niepoważne traktowanie klienta, brak odpowiedzi na e-maile...
  • ~KR000 / 2013-09-13 10:24
    Ocena: 2.40 / 5
    Sklep podał nieprawdziwą informację na temat dostępności produktu. Produkt był niedostępny. Nie można dodzwonić się do sklepu, problem z odzyskaniem pieniędzy.Od tygodnia obracają moimi środkami, nie odpowiadają na maile. Przestrzegam!!! W regulaminie wpisali, że do 30 dni dokonają zwrotu.
    Zaletyatrakcyjne ceny
    Wadyniesolidność, brak natychmiastowego zwrotu pieniędzy.
    zamówienie usunięto przez sklep w związku z brakiem na magazynie.
  • ~nonconf / 2013-02-21 05:56
    Ocena: 1.60 / 5
    Sklep podał fałszywe informacje o książce. Reklamował ją jako książkę w oprawie skórzanej, tymczasem okazało się, że oprawa jest miękka papierowa. Po reklamacji zmusił mnie do wysłania pocztą książki mimo, że zamówiłem kuriera jako drogę dostawy przy jej kupnie. Domaga się, wbrew prawu, zwrotu paragonu. inaczej nie chce zwrócić pieniędzy. Pieniądze za przesyłkę przelał na "skarbonkę" konto w wirtualnym sklepie, a nie na moje konto, chce w ten sposób zmusić mnie do zakupów w ich sklepie. Ta gehenna nie ma końca.
    Zaletystosunkowo tanio
    WadyFalszywa reklama produktu, trudności ze zwrotem pieniędzy
    okłamali mnie, produkt wysłany nie był tym zamawianym
  • ~a_gap / 2013-01-27 15:50
    Beznadziejna obsługa! Na dostawę czekałam długo, okazalo sie ze jednej pozycji nie bylo - o czym nie zostalam poinformowana. Sklep nie zaproponowal niczego w ramach zadośćuczynienia a na zwrot pieniedzy za brakujaca pozycje czekalam tydzien.
    Zaletybrak
    Wadykiepski kontakt ze sklepem - to jakis moloch bez kontaktu z kupującymi.
  • ANULKA / 2012-12-21 18:32
    Ocena: 1.00 / 5
    zamówiłem 2 płyty 14-go grudnia, dzisiaj wysłałem zapytanie o termin dostawy. otrzymałem odpowiedz,że zamówienie zostało anulowane-brak produktu. masakra!!!!!!!po tygoniu
    Wadybrak profesjonalizmu, brak szacunku do Klienta
    chciałem, ale nie ma
  • ~Jarekr78 / 2012-11-08 10:29
    Beznadzieja!!! Pozytywne opinie o swoim sklepie umieszczają chyba sami.Kupiłem u nich czajnik. Okazało się,że nie mogą mi go sprzedać. Przelali mi pieniądze na jakąś skarbonkę,więc poprosiłem o zwrot pieniędzy na konto. Do dziś ich nie otrzymałem. Nie mogę się dodzwonić,nikt nic nie wie. Na tej ich skarbonce pieniędzy też już nie ma. Omijajcie ten sklep szerokim łukiem. Pzdr
    Zaletybrak
    WadyMnóstwo. Czuję się okradziony i oszukany
  • ~DJ / 2012-10-17 13:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Beznadzieja!Ludzie z pasją?Jaką? Chyba oszukiwania.
    Dośc, że produkt przywieziony przez kuriera zniszczony (jechałam osobiście prawie 45 km aby to wymienić) to jeszcze odmowa przyjęcia reklamacji.Dotyczyło zakupu garnków dobrej firmy Emalia Olkusz S.A.In book mnie zawiódł na całej lini.Nie polecam wcale.
    Wadyobtłuczone garnki nie z mojej winy, nie przyjęte do reklamacji
    miałam je zaledwie 2 tygodnie; czekałam na realizaję reklamacji przez firmę Olkusz, dzięki korenspondecji z Inbookiem- blisko 3 miesiące;ok.400 zł
  • ~fiołek / 2012-07-27 16:34
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem w pełni zadowolona z funkcjonowania serwisu, transakcja przebiegła jak należy, bez żadnych komplikacji. Jestem pewna iż kolejne książki również zakupię w księgarni inbook.pl
    Zaletykonkurencyjne ceny książek, bezproblemowy kontakt, szybka wysyłka
    Wadybrak
    1
  • ~dd / 2012-03-08 02:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Działanie niestety niezbyt uczciwe w stosunku do klienta... Produkt zakupiłem 15 lutego, a informacja o niemożności realizacji zamówienia wysłana została do mnie 22 lutego. Sklep poinformował mnie o problemach z zamówieniem dopiero po tygodniu od jego złożenia, pisząc: "zamówienie nie może zostać zrealizowane z powodu wyczerpania się stanów magazynowych tego wydania nie jesteśmy w stanie wysłać następujących produktów:". Podejrzewam natomiast, że problem nie leży w kwestii braków magazynowych, gdyż płytę, którą kupiłem sklep oferuje nadal, lecz po zmienionej cenie (wyższej). Mimo kilkukrotnych upomnień telefonicznych i mailowych do dziś (18.03) nie doczekałem się zwrotu pieniędzy. Od piątku 02.03. po zalogowaniu się do systemu - system informuje, że pieniądze są już zwrócone. Natomiast, mimo iż minęła środa 07.03 - na koncie, które dwukrotnie podałem w dyspozycji zwrotu środków - nie mam zwrotu należnych mi pieniędzy. Gdyby informacja o zwrocie środków, który rzekomo nastąpił najpóźniej w piątek 02.03.2012 była zgodna z prawdą - środki, najpóźniej znajdowałyby się na moim koncie we wtorek 07.03.
    Sklep nie odpowiada na moje maile i ponaglenia. Zdecydowanie odradzam korzystanie z usług tego "sklepu" - firma do granic nieprofesjonalna i nieuczciwa. Kupując tam można tylko stracić pieniądze i nerwy.
    Wady- brak zakupionego towaru
    - oszukiwanie klientow
    - niezwracanie pieniędzy
    - totalny brak kontaktu (nieodpowiadanie na maile)
  • ~Volantus / 2012-02-06 15:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Sami nie wiedzą, co mają na składzie. Chociaż według strony internetowej szukana przeze mnie książka była dostępna, po 1,5 tygodnia okazało się, że jednak jej nie mają. Dopiero potem usunięto ją ze strony. Szkoda na ten sklep czasu i nerwów.
  • ~kathycol / 2012-01-05 16:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Nawet, jeżeli płaci się za kuriera, to nie ma gwarancji dostawy - kurier dzwoni, jak już jest pod drzwiami - oczywiście w godzinach pracy - tylko po to, żeby poinformować, że zostawi awizo i wróci następnego dnia o tej samej porze! Telefon, pod którym można składać reklamacje funkcjonuje tylko do godz. 16, a i tak trzeba czekać po 15-20 min na linii (mimo, że jest się "pierwszym oczekującym") - co zresztą nic nie daje - ludzie na linii nie grzeszą kompetencją- Pani po drugiej stronie słuchawki uparcie twierdziła, że to moja wina, bo sama sobie taką firmę kurierska wybrałam w opcjach dostawy!!!! Jednym słowem - dramat. Nie potrafią też zrozumieć, że skoro zamawiam książkę do domu, tzn., że tam chcę ją odebrać (za to w końcu płacę za kuriera!), a nie w pracy, gdzie może byłoby wygodniej podjechać kurierowi. Kafka
    Wadydostawa, komunikacja z klientem, reklamacja, podejście do problemu, brak odpisywania na maile
  • ~der / 2011-12-23 11:06
    Ocena: 3.40 / 5
    wszystko pieknie do momentu dostawy i późniejszej reklamacji.nigdy więcej nie dokonam zakupu w tym sklepie.
    Zaletyasortyment
    Wadydostawa i reklamacje
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.49, ilość opinii: 1662
Empik.com
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1635
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.67, ilość opinii: 1295
Tauron
Ocena: 1.38, ilość opinii: 886
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 670
Komputronik.pl
Ocena: 3.42, ilość opinii: 608
VECTRA
Ocena: 1.62, ilość opinii: 4166
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4008
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3710
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3438
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3168
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2720