Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Inbook.pl opinie

Ocena na podstawie 88 opinii

3.01 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    2.60
  • Dostawa
    2.69
  • Poziom cen
    3.28
  • Łatwość zamawiania
    3.41
  • Asortyment
    3.21

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Henry / 2018-04-20 08:00
    Ocena: 2.40 / 5
    Zgodnie ofertą i formularzem zamówień, zamówiłem i opłaciłem książkę w tym sklepie ale po kilku dniach dostałem wiadomość, że nie mają tej pozycji ale czekają na dodruk.
    Postanowiłem poczekać bo obiecywali, że to nie potrwa dłużej niż kilka dni.
    Niestety trwało dłużej. Po ponad 10 dniach znalazłem tą samą pozycję w ofercie innego sklepu a w Inbook nadal nic.
    Zrezygnowałem z zamówienia w Inbook i zwróciłem się o zwrot zapłaty. Zostałem zapewnionym że choć zwrot płatności musi nastąpić do 14 dni to na pewno nastąpi szybciej.
    Po upływie 4 tygodni (!) przypomniałem im, że nadal czekam na zwrot kasy :))).
    Kasa zwrócona ale nie tylko brak jakiegokolwiek wyjaśnienia sytuacji ale nawet zwyczajowego "przepraszamy" nie usłyszałem ani nie przeczytałem.
    Zaletyśrednie ceny
    Wadyignorowanie klienta i jego podstawowych praw
  • ~milena / 2018-02-17 16:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Z takim przypadkiem nigdy się nie spotkałam. Zamówiłam towar 'dostępny w magazynie w ograniczonej ilości' - ograniczona ALE JEST. Plus informacja o realizacji zam. w ciągu jednego dnia. Zamówiłam, przyszło potwierdzenie na maila i cisza. Kilka dni zero informacji. Kilkukrotnie dzwoniłam, nikt nie odbierał. Na maile odpowiedzi nie było. Zadzwonili do mnie (widać, że nikt nie przeczytał moich wiadomości), że towar nie przyszedł od dostawcy! Czyli kłamstwo na stronie, że dostępny w magazynie. Jak można oferować produkt jako dostępny, gdy go nie ma?! Zgodziłam się zaczekać. Następnego dnia informacja, że produktu w ogóle nie otrzymam. Bo już nie ma i nie będzie. I teraz mam czekać 14 dni na moje pieniądze i jeszcze żeby je odzyskać musiałam wypełniać formularz. NIE POLECAM!
    Wadyoferują towar, którego nie posiadają. szybka realizacja to kłamstwo.
  • ~Małgorzata / 2018-01-23 16:25
    Ocena: 1.80 / 5
    FIRMA KOMPLETNIE NIEPOWAŻNA. Już 25 dni przetrzymują moje pieniądze za niezrealizowane z winy Inbook zamówienie numer 873829. wielokrotny kontakt mailowy i telefoniczny bezskuteczny. Telefonów nikt nie odbiera, po przejściu infolinii ( wybierz1, .... itd ), połączenia na dziale są strącane. Dzwoniłam kilkanaście razy w różnych porach i dniach. Tygodniami brak odpowiedzi na maile. Obietnice przyspieszenia zwrotu bez pokrycia. Kredyty należy zaciągać w banku, a nie poprzez przetrzymywanie pieniędzy konsumentów. Szczerze i decydowanie odradzam zakupy w Inbook. W inbook jest niemal wszystko, tyle, że tylko wirtualnie. Towaru faktycznie nie ma na stanie, ale to jeszcze czasem może się zdarzyć. Najgorsze jest to, że wpłacone pieniądze są utopione nie wiadomo na jak długo. Normalna i uczciwa firma stara się jakoś zatrzeć złe wrażenie związane z brakiem towaru, chociaż poprzez bezzwłoczny zwrot wpłaconych środków. Tutaj dokładnie odwrotnie. Dalej jest tylko gorzej. Strasznie skomplikowane procedury zwrotu pieniędzy, strona beznadziejnie pod tym względem rozplanowana. Aby otrzymać własne pieniądze na stronie sklepu trzeba szukać jakiś zakładek z dyspozycją zwrotu, które nie wiadomo, gdzie są. Wszystko, żeby maksymalnie utrudnić życie i przeciągnąć moment zwrotu pieniędzy. Podkreślam, ze nie zwracałam towaru w ramach odstąpienia, tylko od początku go nie było w sklepie i u dostawcy. Przestrzegam wszystkich przed zakupami w tym sklepie, jest tyle innych księgarni, które mają przyjazną konsumentowi politykę posprzedażną. Tutaj niestety tragedia!!! 100% niezadowolenia. Żałuję, że nie przeczytałam wcześniej opinii o Inbook, niestety wszystkie negatywne się potwierdziły. Zachęcam do lektury opinii przed podjęciem decyzji o zakupie, proszę się nie sugerować tym, że są 14 lat na rynku, najwidoczniej czasy świetności mają za sobą.
    Szkoda, że nie można tu opublikować opinii bez żadnej gwiazdki, ponieważ NICZEGO nie mogę ocenić pozytywnie. Nie zasługują nawet na jedną.
    ZaletyNie ma żadnych
    Wadysame
  • ~konsument / 2017-12-05 15:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałam również oszukana przez tę firmę. Minął już dawno 14-dniowy okres ustawowy od momentu złożenia wniosku o zwrot wpłaconej kwoty i …nic. Cel wydaje się klasyczny, systemowy i zamierzony: przyjąć zamówienie, poinformować lub nie
    o braku asortymentu, a następnie zawłaszczyć wpłacone kwoty.
    Drodzy Państwo nie odpuszczajcie, lecz zgłaszajcie swoje sprawy do policji jako zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa (przywłaszczenie/wyłudzenie mienia). To są wasze pieniądze i nie ma znaczenia czy jest to kwota 20,40 czy 100 zł. Warto również zgłosić zapytanie odpowiedniemu dla tej firmy Urzędowi Skarbowemu (czyżby księgowość kreatywna?).
    Jeśli się odpuszcza takie postępowanie, daje się zachętę do dalszego prowadzenia procederu.
    WadyCelowe działania na szkodę konsumenta
  • ~Sławek / 2017-11-14 19:55
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM, oszukują klienta w rozmowie telefonicznej a pięć minut później klient otrzymuje maila z którego wynika zupełnie co innego niż to o czym zapewniał konsultant!!!!!! Polecam trzymać się z daleka.
    Wadyobsługa klienta tragiczna
  • ~Klientka / 2017-10-13 13:00
    Ocena: 1.80 / 5
    Zamówiłam mapę z długością dostawy "do jednego dnia roboczego", kiedy przez kolejne dni nie dostałam informacji o możliwości odbioru paczki, a na statusie widziałam, że nawet nie została nadana wysłałam maila. ZERO ODPOWIEDZI, wysłałam drugiego nadal ZERO ODPOWIEDZI, dzwoniłam na infolinię NIKT NIE ODBIERAŁ. Zapłaciłam z góry, a nikt nie raczył mnie poinformować co się dzieje! W końcu po trzecim mailu dostałam informację, że była to ostatnia sztuka i jest zniszczona, więc nie nadaje się do wysyłki. Musieli o tym wiedzieć od razu jak mieli ją nadać, ale NIKT MNIE NIE POINFORMOWAŁ, NIKT NIE ODPOWIADAŁ NA MOJE MAILE!!! Teraz mam czekać 14 dni na zwrot pieniędzy!!! NIE POLECAM!
  • ~Grazka / 2017-10-12 13:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamowiłam książkę, która była widoczna w magazynie. Nie otrzymywałam żadnej informacji o przesyłce przez kilka dni więc zadzwoniłam do księgarni , gdzie Pan powiedział ,że książka schodzi szybko i obecnie nie ma jej na stanie ale on skontaktuje sie ze mną za dwa dni. Jak się domyślacie żadnego kontaktu nie było znowu dzwoniłam , ale już nie można było się już skontaktować z księgarnią. Po dwóch tygodniach otrzymałam emaila , że z braku kontaktu ze mną mimo numeru moje
    go telefonu oraz adresu emailowego zamówienie zostało anulowane apieniądze niby zostaną mi zwrócone za 14 dni(zobaczymy)
  • ~Karolina / 2017-09-19 20:57
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolona z zamówienia i każdemu polecam sklep internetowy inbook.pl
    Zaletyliczne promocje,odbiór w placówce pocztowej, ładny towar.
    Wady -
    od 19 września za 76 złotych 81 groszy
  • ~Bartek / 2017-09-15 16:56
    Ocena: 1.80 / 5
    Książka zaklejona ich taśmą z logo. Po otwarciu z okładki zeszły wszystkie ilustracje - żart. Obsługa klienta nie porozumienie.
    ZaletyBrak
    Wadypakowanie
    pakowanie
  • ~Discman / 2017-03-14 04:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Skandaliczny stosunek do klienta! Po kilkukrotnym ponagleniu mailowym otrzymałem informację, że towar do mnie jednak nie dotrze zw na rzekome uszkodzenie w transporcie. Zaproponowano mi go w...dwukrotnie wyższej kwocie u nich od innego dostawcy! Odmówiłem, po czym dostałem informację o zwrocie kosztów...na konto na ich stronie! Zażądałem zwrotu natychmiastowego na moje konto bankowe. Mija tydzień i nadal nie otrzymałem zwrotu pieniędzy! Oszuści i naciągacze! Omijać szerokim łukiem!!!
  • ~Tomasz / 2017-03-07 16:07
    Ocena: 1.40 / 5
    Zamówiłem kilka zabawek.Natychmiastowa zapłata.Mail o przyjęciu zapłaty,drugi że wysyłka towaru w ciągu dwóch dni.Po tygodniu brak paczki.Pisze maile brak odzewu.Po wielu próbach dodzwonienia się sukces udało się.Pani zdziwiona tłumaczy że nie mają zamówionych zabawek,bo nie ma ich dostawca,oczywiście wysłali mi maila którego nie otrzymałem.Oszustwo pierwsze sklep sprzedaje towar którego nie posiada! Czas na zwrot zapłaty za towar 14 dni Kpina.Mija 16 dzień brak zwrotu.Odzusci.Nie odpuszczę im skieruje sprawę do sądu.
    WadyOszuści
  • ~Kamila / 2017-02-22 19:57
    Kupiłam zegarek za ponad 700 zł, który w opisie oferty miał gwarancje dostawy w jeden dzień, tymczasem otrzymałam go po prawie 3 tygodniach! Kontakt ze sprzedawcą lakoniczny, żadnych konkretów, dlatego kupiłam drugi w innym sklepie a ten zwóciłam ( dodam, że produkt miał odciski paców na tarczy i włożony w pudełko był niechlujnie). Znowu zwrot pieniędzy miał być do 14 dni,a w rzeczywistości był po prawie 5 tygodniach. Zero profesjonlizmu, nikomu nie polecam. Strata czasu i nerwów.
  • ~ajwaj / 2017-01-11 10:10
    Uwazajcie na ten sklep.Sklepem powinna zainteresować sie policja bo oszukują i naciągajaklientów nie realizując zamówień .Moje zamówienie z dnia 4.12,2016 nie zostalo zrealizowane bo nie mogą zrealizować z przyczyn od nich niezależny ale pieniadze ktore otrzymali do chwili obecnej nie zwrocili tjddnia 10.012017 to jest skandal Ja im tegoi nie daruję
  • ~Krzysztof / 2016-11-06 21:25
    Ocena: 2.20 / 5
    ODRADZAM WSZYSTKIM. Zakupu w tym sklepie dokonałem pierwszy i ostatni raz. Niedostępna preferowana zawsze przez mnie płatność przy odbiorze, co już zazwyczaj źle rokuje. Towar miał być dostępny w 1 dzień roboczy. Po tygodniu dowiedziałem się telefonicznie, że mają kłopoty ze ściągnięciem 1 pozycji. Po kolejnych 3 dniach roboczych otrzymałem e-mailem informację, że zamówienie się opóźni. Tego samego dnia otrzymałem zaproszenie do wypełnienia ankiety oceniającej swoje zakupy (sic!). Gdy w tej ankiecie słusznie utyskiwałem na jakość obsługi, sklep odpisał, że przecież o wszystkim mnie na bieżąco informował. Po pierwsze, o informację musiałem sam zatelefonować, a po drugie, w jakim terminie te informacje otrzymałem (po tygodniu i po 10 dniach). W końcu po 2 tygodniach (po 10 dniach roboczych) zamówienie szczęśliwie zostało nadane do punktu odbioru. Zero solidności, zero skruchy, zero poczucia winy. Nigdy więcej.
  • ~Agnieszka / 2016-11-05 13:05
    Ocena: 3.20 / 5
    Otrzymałam towar kilka dni po zamówieniu. Zamówiłam na prezenty dla 2 osób zabawkę i książkę. Wybrałam paczkomat. Paczkę otworzyłam od razu. Zabawka była ok, ale książka miała zagiętą i rozwarstwioną okładkę. Sprawę zgłosiłam po weekendzie. Od samego początku konsultantka stwarzała problemy. Najpierw trzymała się zdania, że za późno zgłosiłam reklamację - 4-5 dni to za późno. Prosiłam o wskazanie w regulaminie punktu, który mówi ile mam czasu na reklamację, nie otrzymałam odpowiedzi. Wymienialiśmy tak maile ok 2 tyg. Kobieta kompletnie nie znająca regulaminu, nie wiedząca z jakim zamówieniem ma do czynienia. Stwierdziła, że moim obowiązkiem było otwarcie paczki przy kurierze. Nie zamawiałam kuriera. Później twierdziła, że zamówienia są dobrze sprawdzane i na pewno wysłali dobry towar. W internecie jest dużo opinii, że źle zabezpieczają książki. Prosiłam o kontakt z osobą decyzyjną, z kierownikiem działu obsługi klienta. Następnie pani stwierdziła, że reklamacji nie uzna, bo książka leżała przez weekend i nie wiadomo co się z nią działo...na koniec stwierdziła, że każdy klient może uszkodzić towar, żeby go zwrócić. Nie dociera do tej kobiety, że ja nie chce zwracać towaru, tylko wymienić go na pełnowartościowy, żeby dać go na prezent. Kobieta nie wie, że jeśli chciałabym przeczytać tę książkę to mam 14 dni na zwrot. Nie trzeba jej uszkadzać. No, ale widocznie ona sama tak rozwiązuje sprawy zakupów. Miłej pani przypominam, że mogę zwrócić towar w ciągu 2 tyg, nie trzeba kombinować droga konsultantko...Obecnie zostałam z książką z zagiętą okładką, której na pewno nie dam w prezencie. Nie polecam firmy, które wysyła trefny towar, zatrudnia beznadzieją obsługę, która nie zna się na przepisać i obsłudze klienta. Fajna taktyka, wysyłać niepełnowartościowy towar i zbywać klienta przez kolejne tygodnie. Nie polecam. Szkoda, że nie zapoznałam się z opiniami na ich temat wcześniej.
    Wadybeznadziejna obsługa, nie znająca zamówień, które obsługuje, nie znająca regulaminu, oskarżająca klienta o niszczenie książki, żeby ja zwrócić, i to w sytuacji kiedy klient wcale nie chce tej książki zwrócić, tylko wymienić na pełnowartościowy towar. Bardzo sprawnie zniechęcają klienta, wymyślają powody nieprzyjęcia reklamacji.
  • ~Milena / 2016-10-29 18:48
    Ocena: 1.60 / 5
    Nie polecam. Zawiodlam się właśnie po raz drugi na tym sklepie. Raz kupiłam książkę na prezent i czekając na nią dowiedzialam się że kupionego produktu nie ma na stanie. Następnie przez 3 tygodnie nie mogłam doprosić się o zwrot pieniążków. Dopiero kiedy powiedzialam, ze wystawię przedsądowe wezwanie do zapłaty to zwrócili mi pieniądze (niestety za przesyłkę nie - tylko za zakupiony towar). Parę dni temu postanowiłam im dać jeszcze jedną szansę i tym razem najpierw zadzwoniłam, żeby spytać czy mają na stanie rzecz. Pani była uprzejma i powiedziała że oddzwoni. Nie oddzwniła oczywiście (już 3 dzień). Nie mam dobrego zdania i nie polecam.
    Zaletybrak
    Nie korzystam z żadnego z zainteresowanych mnie produktów bo nie miałam możliwości ich dostać
  • ~paweł / 2016-10-06 09:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Trzymać się z daleka od tej komicznej firmy Inbook,która za nic ma zasady dobrego handlu,nie dotrzymuje umów sprzedaży,wyłudzone pieniądze za towar którego nie było zwraca z łaski po dwóch tygodniach i to niechętnie.Czekam kiedy wystawią do sprzedaży Monę Lisę.Jak na nieszczęście ,to bezczelne inbookowe przedsięwzięcie rozrasta się jak rak którego tylko my klienci możemy powstrzymać,omijając ich szerokim łukiem.
    Zapłaciłem firmie Inbook za książkę którą wystawili do sprzedaży.Okazało się ,że książki niie mają i już.I kto im co zrobi.
  • ~Viki / 2016-06-19 21:57
    Ocena: 1.20 / 5
    Zamówiłam zegarek ice i dostałam rozmiar s dla dzieci, zero kontaktu, telefon milczy, brak odpowiedzi na mail' e. Brak dołączonego rachunku. Oszuści, gdybym przeczytała opinie wcześniej napewno takiego błędu bym nie popełniła.
  • ~Karolina / 2016-03-28 02:13
    Ocena: 5.00 / 5
    mój ojciec jest bardzo zadowolony z mapy Polski na ten 2016 rok, ja też się cieszę , że ojciec się cieszy z mapy.
    Zaletypromocje, odbiór w urzędzie pocztowym.
    Wadybrak
    mapa Polski 2016
  • ~nowa66 / 2016-01-10 11:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada. Brak towaru, brak zwrotu pieniędzy. Szkoda słów.
    nie mam
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.49, ilość opinii: 1670
Empik.com
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1644
Tauron
Ocena: 1.38, ilość opinii: 906
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.19, ilość opinii: 677
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 611
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 306
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4263
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4138
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3752
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3461
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2789