Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Home.pl opinie

Ocena na podstawie 238 opinii

1.36 / 5

  • Wsparcie techniczne
    1.28
  • Parametry
    1.45
  • Wydajność
    1.44
  • Cena/Jakość
    1.27

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~WALOR / 2021-12-17 16:04
    Ocena: 1.00 / 5
    ODRADZAM HOME PL. ICH OBSŁUGA, WSPARCIE I TO CO PROPONUJĄ TO KATASTROFA!!!

    PRZYKŁAD: CAŁY DZIEŃ NIKT NIE POTRAFI POMÓC W ZAINSTALOWANIU TAGÓW MENEDŻERA GOOGLE ! DO TEGO POTRAFIĄ WYŁĄCZYĆ OBSŁUGĘ WSPARCIA BO MAJĄ SPOTKANIE FIRMOWE. MASAKRA ! SZCZERZE ODRADZAM WSZYSTKIM!
  • ~Dan / 2021-12-07 13:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Wsparcie techniczne to katastrofa.
    Od dwóch lat domagam się scalenia kont w jedno i okazuje się, że jest to niewykonalne.
    Właśnie straciłem kolejny dzień na próby kontaktu i ustalenia działań, po czym żadne z deklarowanych czynności nie zostały wykonane.
    Za każdym razem dostaję potwierdzenie przyjęcia zlecenia i nic z tego nie wynika.
    To było czwarte podejście. Ostatnie.
    Zaletybrak
    Wadykatastrofalna obsługa klienta
  • ~Mariusz / 2021-12-06 16:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety potwierdzam słowa poprzedników. Poniedziałek godzina 16:45, od 20 minut czekam na połączenie z pomocą techniczną. Strona sklepu padła na dobre 20 minut. Problem był już zgłaszany w zeszłym tygodniu, nawet jeszcze maila z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia nie zdążyli wysłać. Omijać szerokim łukiem.
    Zaletycena
    Wadywszystko inne
  • ~wkuKlient / 2021-12-05 21:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Czas realizacji płatności powyżej 7 dni i żadnej informacji dlaczego.
    Kpina dno i badziewie totalne.
    ZaletyBRAK
    WadyAmatorszczyzna
  • ~asdasd / 2021-12-04 18:05
    Ocena: 1.00 / 5
    asfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaaasfdsadsaa
  • ~Michał / 2021-12-02 23:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,
    ponad miesiąc temu wykupiłem usługę sklep internetowy, niestety wszystko jest tak tragicznie przygotowane, że nie może indeksować stron, chociaż jedyne co robię dodaję produkty bez ingerencji w skrypty.
    Osobiście nie polecam. Pomoc techniczna dramat. Sam się dopominam co kilka godzin o jakąś informację, jedyne co uzyskuje, to informacja typu "jesteśmy bardzo zajęci".
    Konkurencja droższa, ale może skuteczniejsza. Nie polecam sklepu internetowego w Home.pl.
    Michał.
    Zaletybrak
    Wady- Słaba pomoc techniczna
    - Brak reakcji na problemy
    - Długi czas oczekiwania na pomoc (długi ma się wrażenie, że w nieskończoność internetu.... Może czekają na śmierć klienta?
    - sklep internetowy nawet za darmo to dramat, po co potrzebny skoro nie działa?
  • ~Lechu / 2021-12-02 07:56
    Ocena: 1.75 / 5
    Współpracuję z home niemal od początku. Ostatnio jestem traktowany jak śmieć. Oszukiwane proformy, dodawanie jakichś dziwnych usług których nie zamawiam, próby naciągania na każdym kroku. Z jednej strony dają zniżkę przeciągają temat aż usługa wygaśnie i dodają opłaty aktywacyjne. Banda gnojków, wierzyć się nie chce że 10 lat temu to był najlepszy hosting w Polsce.
    Zaletybrak
    Wadyobecnie same
  • ~Sylwia / 2021-10-28 19:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Poprzez wprowadzanie błąd i wysyłanie FV, które odnoszą się do nieistniejących domen (a co nie jest ujęte w tytule) firma wyłudza pieniądze. Zalecam ostrożność przy dokonywaniu płatności. ja, żeby nie złapać się na haczyk już więcej i zapłacić za fakturę która nie dotyczyła przypomnienia zmieniłam firmę. Po zgłoszeniu reklamacji pani poinformowała mnie, ze mogłam sobie id zamówienia sprawdzić wchodząc na www home.pl i że wysłana proforma może dotyczyć ochrony nieistniejącej domeny
    Wadysame
  • ~Piotr / 2021-10-28 10:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Okropna firma, z totalnie niezrozumiałym podejściem do klienta. Naciągają na pieniądze nawet jeśli błąd leży po ich stronie. Dodzwonienie się na infolinie graniczy z cudem trwa nawet pół godziny. Nikomu nie polecam
  • ~GRZEGORZ / 2021-10-21 23:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Trudno uzyskać konkretną pomoc w dokonywaniu zmian płatnika na fakturze. Skomplikowany system dokonywania zmian. Konsultanci tylko mówią że chcą pomóc ale nie pomagają. Mało empatii do klienta.

    ZaletyBrak
    WadySkomplikowany system dokonywania zmian
  • ~Klaudia / 2021-10-20 22:32
    Ocena: 1.50 / 5
    Notoryczne przerwy techniczne, brak reakcji wsparcia technicznego na spamy. Płaci się a tak na prawdę nie wiadomo za co. Gdyby nie nasza rozbudowana pozycja na rynku zmienilibyśmy obsługę
  • ~Przemek / 2021-10-18 07:33
    Ocena: 1.75 / 5
    złe podejście do klienta, oni nie zasługują na obsługe dużej firmy
  • ~Przesiębiorca / 2021-10-08 13:35
    Ocena: 1.25 / 5
    Potwierdzam, czuje się oszukany.
    Przysłali maila, że mam opłacić za domenę wchodząc w maila z nazwą domeny okazało się, że zapłaciłem za zupełnie inne domeny.
    Omijać z daleka !!!
  • ~Kan / 2021-10-07 14:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści!. Radzę unikać. Ceny z kosmosu. Jak tylko zapomnisz zapłacić za domenę sprzedadzą ją firmie zarejestrowanej na Cyprze i zażądają 1000 Euro za odblokowanie domeny.
    Zaletybrak
  • ~Cygan / 2021-10-05 08:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak piszą przedmówcy, niedługo płatne będzie wysłanie do nich emaila lub kontakt przez fb. Jakość vs cena to jakiś kryminał, nikomu bym nie polecił tej firmy, nawet największemu wrogowi. Polecam - kto jeszcze tam trzyma domeny na szynką ewakuację do jakiekolwiek innej firmy, na pewno będzie taniej.
    ZaletyBrak
    WadyCena
  • ~Bart / 2021-09-30 12:39
    Ocena: 1.50 / 5
    Ostatnimi czasy home.pl leci w dół pod kątem jakości usług i wsparcia. Niedługo za samo odebranie telefonu przez konsultanta będą wystawiać fakturę. Przestrzegam przyszłych klientów, a starym sugeruję zmienić usługodawcę, jeśli zależy im na niezawodnym hostingu z szanującym klienta wsparciem. Trzymajcie tak dalej home.pl, to jeszcze przed końcem 2030 zwiniecie się z rynku. Zaczynali jako pionier w Polsce, kończą z opinią wystawcy faktur, a nie wysokiej jakości hostingodawcy.
    Zaletybrak
    Wadyniska jakość
    wysokie ceny
    wszystko odpłatne
  • ~Czup / 2021-09-09 13:55
    Ocena: 1.50 / 5
    Już od samego zakupu hosting nie działa. W panelu klienta nie można wejść do ustawień hostingu bez pomocy technicznej supportu. Gdy pomogą Ci wejść to nie działają żadne funkcje typu FTP lub MySQL
  • ~Klient / 2021-09-09 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo zbiurokratyzowana firma, wścibska obsługa, mało wydajna, niewiele spraw da się z nimi załatwić. Miałem nieszczęście kupić u nich jeden produkt i zrobiłem to ostatni raz. Polecam omijać szerokim łukiem ze względu na nonszalanckie podejście do tematu ochrony danych osobowych.
    WadyNiski stopień ochrony danych osobowych
  • ~jebachomepl / 2021-08-29 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i wodorosty, naprawdę brak mi słów. Zero chęci pomocy, wszystko, co mogli to utrudnili do takiego stopnia, że trzeba wysyłać do nich pisma, albo uiszczać kretyńsko wysokie opłaty. Powinni zmienić nazwę na żal.pl
    Zaletyzero
    Wadywszystko
  • ~Klient w kłopocie / 2021-08-23 10:51
    Ocena: 1.50 / 5
    Niestety, ku przestrodze, muszę potwierdzić złą opinię, zmienioną po kilkunastu latach względnie dobrej usługi. Teraz wszystko idzie dobrze i sprawnie ale tylko do czasu zapłaty. Bardzo utrudniający i zniechęcający system składania reklamacji - wyłącznie listem poleconym z rygorem nieprzekraczalnego terminu wysłania. Numeracja zleceń, dokumentów księgowych, dodatkowych wewnętrznych przyprawi o zawrót głowy ( może część przyjętej metody ? ) Jeśli zlecicie budowę strony nie liczcie na pomoc przy poprawkach ( również płatną ) Zapłaciłem 1000 zł netto i nie widzę śladów działania poprawy pod względem zleconej oceny SEO. Na wezwania płaciłem dwukrotnie certyfikat SSL i nie ma sposobu aby odzyskać nadpłacone pieniądze. Co ciekawe firma legitymuje się certyfikatem ISO 9001 ( powinien obejmować ocenę jakości wykonanej usługi , zadowolenia klienta, obsługę reklamacji )
    Zaletysprawne wystawianie faktur
    WadyNiezwykle trudne składanie reklamacji Za każdym razem, zdawkowo odpowiada ktoś inny albo odpowiedzi są bez podpisu.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

OVH.pl
Ocena: 1.63, ilość opinii: 93
cal.pl
Ocena: 3.37, ilość opinii: 89
Webd.pl
Ocena: 3.19, ilość opinii: 51
Netart.pl
Ocena: 3.85, ilość opinii: 29
Webserwer.pl
Ocena: 2.65, ilość opinii: 13
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3760
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2805