Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Home.pl opinie

Ocena na podstawie 238 opinii

1.36 / 5

  • Wsparcie techniczne
    1.28
  • Parametry
    1.45
  • Wydajność
    1.44
  • Cena/Jakość
    1.27

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Krzysztof / 2022-06-08 21:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Jednym słowem XXX nie firma. Poczta na gmail, wp i jeszcze parę innych nie dociera. REZYGNUJEMY Z ICH USŁUG.
  • ~Adrian / 2022-06-06 21:53
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA na swoje dane!!. Usuneli mi hosting co mialem ponad rok bez ani jednego maila ze konczy sie okres rozliczeniowy, stracilem mnostwo danych. Support bezuzyteczny, nigdy w niczym nie pomogli. Dla porownania dla VPS dostaje mnostwo maili przed koncem okresu rozliczeniowego a tu nawet jenego ze usuwaja. ogromne ryzyko dla danych nie polecam
    Zaletynie ma
    Wadyryzyko danych
    support
  • ~www.basap.pl / 2022-06-06 15:01
    Ocena: 3.50 / 5
    Drogo ale profesjonalnie. Serwery jak za taką cenę działają średnio. Dużo funkcji jest z automatu wyłączonych i brak jest możliwości ich samodzielnego włączenia.
    Zalety- szeroka oferta
    Wady- cena
    - wydajność
  • ~Marek Glonek / 2022-05-28 13:52
    Ocena: 1.25 / 5
    Jakikolwiek kontakt z pomocą techniczną to kontakt z firmą trzecią. Nie porozmawiacie z pracownikiem home.pl
    Niby nic wielkiego ale za każdą pomoc/back up danych zapłacicie dodatkowo! Wisienką na torcie są wolne serwery, system zacina się przy logowaniu do panelu administracyjnego. I niestety to nie wina internetu, jakoś inne strony www ładują się błyskawicznie! Przykre ale kasują więcej a oferują mniej niż zagraniczna konkurencja...krajowa pewnie też. WSTYD!
    Zaletyaktualnie chyba już brak
    Wadyduża cena
    za każdą pomoc płacisz dodatkowo
    bardzo powolne serwery
    kontakt z pomocą to rozmowa z całkiem inną firmą!
  • ~ar7i / 2022-05-26 09:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Problemy z mailami. Nie dochodzą maile do domeny @gmail.com. Pomoc techniczna to kpina - bez danych logowania problemu nie chcę nawet ruszyć, czyli widać jak nie zależy im na rozwiązaniu problemu, tylko olaniu klienta. Szeregowy pracownik z problemem nie może zgłaszać dysfunkcji, wszystko przez osoby uprawnione. Parodia a nie Pomoc Techniczna.
  • ~kris / 2022-05-05 22:22
    Ocena: 1.00 / 5
    oszukują na każdym kroku
    tworzą promocje a potem się z nich nie wywiązują ....
    klasyczne oszustwo
    odradzam
    Wadysame
  • ~Stały Klient / 2022-04-28 12:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie potrafię zrozumieć jak po tylu latach współpracy, można w ten sposób traktować klienta. Krótko mówiąc hieny i nic więcej...
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo by wymieniać, drogo i nieprofesjonalnie.
  • ~zdzichu / 2022-04-25 20:09
    Ocena: 1.25 / 5
    Moja rekomendacja
    UCIEKAJ NATYCHMIAST Z HOME!!!
    Przeniesienie rekordów MX (poczty) z jednego serwera w home.pl do innego serwera w home.pl trwało 40 (słownie czterdzieści) godzin! Przez 2 dni 160 skrzynek w firmie nie mogło otrzymywać poczty z zewnątrz.
    Wyprowadziłem pocztę z home.pl w trybie natychmiastowym!
    Mimo, że domena firmowa NIE jest zaparkowana w home.pl i rekordy MX od kliku dni NIE prowadzą na home.pl to nadal poczta wysłana z domeny należącej do home dochodzi na STARY serwer, a nie tam gdzie kierują rekordy MX. To jakiś obłęd

    Obsługa "techniczna", a właściwie obsługa odbieraczy telefonów, czatersów i messengerowców jest mówiąc delikatnie na poziomie niezadowalającym.

    Po 20 latach w home.pl uciekam ze wszystkim co tam jeszcze mam. Prywatne domeny i usługi wyprowadziłem już kilka lat temu
  • ~Aneta / 2022-04-22 21:41
    Ocena: 1.75 / 5
    Czy robienie sklepu pod klucz przez 2 lata i jeszcze nie skończony sklep coś państwu mówi? No właśnie . Mam nadzieję że dokończą te stronę!
    ZaletyTylko jeden pan Norbert coś umie ale w sumie nie chce za bardzo podzielić się wiedzą bo ciagle ma jakieś narady, spotykania.
    WadyCzas na pomoc
  • ~M / 2022-03-30 14:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletne dno serwisowe.
    Spóźniłem się z płatnością o 1 dzień. Dzień zapłaty wypadał w niedzielę. Przelew zleciłem w piatek i nie przyszło mi do głowy że w cywilizowanym kraju nie nadje się chociaż jednodniowej tolerancji.
    Moja domena została odłączona.
    Odzyskiwanie jej zajeło 4 dni !!!
    Najpierw oczekiwanie na przelew ( zrobiłem z mojego konta mbanku do ich konta w mBanku - więc przelew był natychmiast). Potem oczekiwanie na ksiegowanie. Co kontakt to inna osoba i tłumaczenie sprawy od poczatku.
    Po 2 dniach okazało się że jest potrzebna ponowna rejestracja domeny i ponowne wysyłanie dokumentów które wysyłałem im juz 3 lata wczesniej.
    Za każdym razem tłumaczenie sprawy od nowa i na koncu odpowiedz "Nie posiadam takich informacji ponieważ zajmuje się tym inny zespół".
    Nie polecam nikomu.
  • ~Krzysiek / 2022-03-18 16:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Wiecznie jak otrzymuję spam to jest to z domen zarejestrowanych u nich. Obsługa klienta ma gdzieś sprawę.
    Zaletyżadnych
    WadyLekceważenie zgłoszeń
  • ~TOMASZ / 2022-03-16 14:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Aby się kasa zgadzała, a dalej radź sobie sam i nie zawracaj głowy.
    ZaletyBrak
    WadyDrogo, bez wsparcia.
  • ~Robinsonka / 2022-03-15 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Partnerów poznaje się w momencie kiedy coś nie działa. U nas firma stała 2 dni bo ktoś wprowadził nas w błąd. na infolinii niekompetentni ludzi, przełączają od działu do działu...czekałam 20 minut na połączenie.
  • ~MIŚ / 2022-03-14 15:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Piszę z perspektywy klienta, który obserwował jak od lat jakość usług leci na łeb na szyje. Zero pokrycia się obietnic z rzeczywistością, ustalenia telefoniczne można wrzucić między bajki, a na zgłoszenia mailowe nie odpisują - konsultant zadzwoni powie, że coś jeszcze sprawdza i to się przedłuży, a zgłoszenia są w tym momencie zamykane. Konsekwentnie wynoszę domeny i serwery hostingowe - teraz daleko mi do polecania kogokolwiek, bo to czas pokaże, tutaj na początku też było super. Ze sklepami internetowymi mam problem, bo nie są takie łatwe wyemigrowania. Odradzam. Zostawiałem 38k netto / rok, nie miałem szansy przebić się do kogoś kompetentnego, posiadać opiekuna, a co dopiero liczyć na konsekwencje w działaniach...
    ZaletySzybkość rozpoczęcia współpracy
    Wsparcie podczas migracji do home.pl
    WadyIlość otrzymywanego spamu
    Samodzielne wyłączanie/włączanie opłaconych funkcji bez informowania Abonenta
    Utrudnianie proceduralne w załatwianiu spraw
    Niekompetentni konsultanci "to jakiś błąd systemu" to ulubiona fraza
    Reklamacje na korzyść Abonenta, które od początku wiadomo, że wynikają z błędu Dostawcy rozwiązywane w kilka tygodni - blokowanie dalszych działań Abonenta (tutaj mowa o sklepach)
    Problemy z aktualizacjami danych
  • ~Marek / 2022-03-07 23:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Poczta Home.pl to dramat !!!!! Ilosc spamu jest taka ,ze nie mozna sie pogubic w waznych emailach. Obsluga klienta to totalna porazka. I za to wszystko jeszcze trzeba placic nie male pieniadze.
    Zaletyzadnych
    Wadysame wady
  • ~Bartosz / 2022-02-23 11:13
    Ocena: 1.50 / 5
    Praca z nimi to jest jakiś dramat. Od kilku miesięcy nie potrafią sobie poradzić z ustawieniem serwera pocztowego tak aby był stabilny. Czyli raz mam dostęp do miala innym razem nie. Dodam, że korzystam z Outlooka zarówno na telefonie jaki i na komputerze. Kumpel z firmy pracuje na applu i tam mamy w ogóle dramat raz tak, raz tak.

    Przepychanie się przez niekompetentnych konsultantów. Rozmowa z klientem jakbym był po informatyce etc. Mam dość, tęsknię za darmową pocztą
    ZaletyCiężko znajelźć
    Wadybrak stabilności, niekompetentna obsługa klienta. zasada przyjdź, zapłać, sp....
  • ~luk / 2022-02-13 10:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma hostingowa - poziom obsługi klienta 0/10. Na czacie i infolinii sami ignoranci. Jak chcesz poczuć jak to jest gdy dostawca usług ma Cię w dupie to skorzystaj z home.pl
    Zaletybrak
  • ~Bogdan / 2022-01-22 08:47
    Ocena: 2.50 / 5
    Mam niestety złe do świadczenia z tą firmą. Właśnie przechodzę proces migracji domeny do innego dostawcy i mam z tym bardzo duży problem. Trwa to już 4-ty dzień i dalej nic. Jeśli kupujesz usługę wystarczy parę minut, jeśli chcesz uzyskać coś innego kilka dni to za mało.
    ZaletySzybka płatność
    WadyUtrudnienia dla klientów
  • ~Gielo / 2022-01-13 15:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeden z gorszych usługodawców w Polsce. Praktycznie same wady i brak zalet.
    Zaletybrak
    Wadycena, wydajność, obsługa, nierzetelne informacje, długo by wymieniać
  • ~RONO / 2022-01-03 14:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu, chcecie sie denerwować, chcecie być traktowani jak intruz, chcecie byc naciagani na nie uzasadnione koszta typu "oplata serwisowa" to biezcie a jezeli chcecie spokoju to warto poszukac innego dostawcy...jestem Klientem od dawna i rezygnuje bo pokonczyly sie wszystkie mozliwosci wspolpracy....
    ZaletyNie ma ....nawet Pani w info lini jest nie miła
    WadyBardzo duzo zaczynając od cen i obslugę a konczać na nie jasnych zasadach.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

OVH.pl
Ocena: 1.63, ilość opinii: 93
cal.pl
Ocena: 3.37, ilość opinii: 89
Webd.pl
Ocena: 3.19, ilość opinii: 51
Netart.pl
Ocena: 3.85, ilość opinii: 29
Webserwer.pl
Ocena: 2.65, ilość opinii: 13
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3760
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2805