Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Home.pl opinie

Ocena na podstawie 238 opinii

1.36 / 5

  • Wsparcie techniczne
    1.28
  • Parametry
    1.45
  • Wydajność
    1.44
  • Cena/Jakość
    1.27

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Stefan / 2022-08-01 22:56
    Ocena: 1.50 / 5
    Drogo, bardzo drogo za wszystko za domeny, za serwery, szkoda kasy ...
    Zaletyładna strona home.pl
    Wadydrogo, bardzo drogo
  • ~kp / 2022-08-01 10:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Pocztowe, płatne konto dożywotnie okazuje się fikcją. Pomoc techniczna to fikcja.
    Organizacja home.pl to synonim nieuczciwości, nierzetelności.
    ZaletyŁadnie wygląda, ale z daleka
    WadyNieuczciwość nierzetelność
  • ~Alan / 2022-07-25 14:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Witryna firmowa to sposób, w jaki świat postrzega firmę. To zbyt poważna sprawa, by pozostawić ją niekompetentnym oszustom, takim jak home.pl. Od wieków próbowałem poznać nazwisko decydenta w firmie, ale nikt nie wie, kto to jest. Pomoc on-line nie pomaga, nikt w firmie nie może podjąć decyzji – to trochę jak powrót do socjalizmu. Do tego dochodzą ceny, które są znacznie wyższe niż gdziekolwiek indziej. Zdecydowanie radzę unikać tej firmy.
    ZaletyJeśli są jakieś zalety, to nie wiem, jakie one są.
    WadyWszystko
  • ~panter4 / 2022-07-22 15:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka. Moja wina że pomyliłem jedna dane przy zakupie programu ale odkręcanie tego mailowo i telefonicznie przez 2 miesiące to jakiś obłęd. Jeden pracownik każe tak zrobić, inny inaczej absurd.
  • ~Paweł / 2022-07-19 16:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam. Moloch ,który klienta ma serdecznie w 4 literach. Przez pomyłkę zapłaciłem subskrypcję nie tą co trzeba – Zorientowałem się następnego dnia i złożyłem reklamację – nie ma szansy odzyskać pieniędzy ???? Opłaciłem subskrypcję certyfikatu SSL strony, którą 2 tygodnie wcześniej bez kontaktu home usunęło ze swoich serwerów, strony na której tworzenie poświęciłem kilka lat i wydałem sporo kasy. Dostałem informację ,że mogę sobie założyć nową stronę i podpiąć pod nią certyfikat. Podziękuję i odradzę wszystkim innym
    Zaletybrak
    Wadycałe mnóstwo
  • ~Daniel / 2022-07-11 19:49
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA!!! Przestrzegam wszystkich przed ryzykiem zostanie klientem home pl
    Ta firma to wylęgarnia naciągaczy, jak tylko dasz się złapać na wędkę ich oferty to stajesz się frajerem z którego usiłują doić kasę. Podbijają koszty przymuszając do zakupu droższych usług, nie odpisują na pytania mailem poza botowymi regułkami z odnośnikiem do oferty droższej niż dotychczasowa.
    Na infolinii robią z klienta idiotę i są tak bezczelni, że aż dziw że nadal mają klientów.
    nie chcesz czuć się jak frajer i jeleń? Nie kupuj nic od homepl.
    ZaletyBRAK
    WadyOPISANE
  • ~BG / 2022-07-07 13:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Pieprzeni oszuści i naciągacze. Sprzedając programy internetowe żądają skanów m.in. dowodu osobistego. Przy rezygnacji z zakupu traktują zapłaconą kwotę jako opłatę za przetwarzanie transakcji. Jarek zrobi z wami porządek!
    Zaletybrak
    Wadynaciągacze
  • ~Tomasz / 2022-07-06 14:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj utraciłem domenę, nastąpił zwrot kasy a domena sprzedana, rok pozycjonowania i łącznie 20 000zł do kosza, nawet nie mam zapisanej strony na żadnym nośniku, po zakupie hompl przez niemca wszystko stanęło na głowie w tym przedsiębiorstwie... omijać wielkim łukiem.
    ZaletyBrak zalet, wiele wad.
    Wady...kasa misiu kasa.
  • ~Mariusz / 2022-07-06 13:02
    Ocena: 1.75 / 5
    Dzień dobry, firma home.pl to dno wodorosty i 200 metrów mułu. Nieszczęśliwie przeniosłem usługi do tego nic nie umiem i nic nie potrafię home.pl . Wsparcie techniczne, żenada. Przenosili pocztę i stronę www jak również mieli podpiąć dwie domeny z innymi rozszerzeniami . Otrzymałem informację że wszystko już działa, ale byłoby za pięknie. Nie działało nic. Kolejny mail i kolejny dzień w plecy. Zaczęło działać , ale bez jednej domeny z rozszerzeniem, piszę dalej i otrzymuję fakturę pro forma ( za przeniesienie już zapłaciłem ). Na usta cisną mi się tylko niecenzuralne słowa , ale nie wolno ich używać , więc brzydkie słowa wykropkuje .... ..... .... .......... d..a .
    ZaletyBrak
    WadyWsparcie techniczne jest samo dla siebie
  • ~Kasia / 2022-07-06 11:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiliśmy domenę w home pl. Na szczęście poczytałam opinie o tym portalu i nie założyliśmy hostingu. Domena jest nie do odzyskania pomimo zapytania przez formularz !!!! Kodu authoi do. Pomoc taaaa jest dla klienta wpremium. Wszędzie wyciągnie kasy i brak kontaktu. Piszesz w chacie oni nic nie wiedzą. Pomoc techniczna musisz dzwonić po 2 godz. Nie do uwierzenia że taki syf istnieje !!!! Twórcy home pl gratulacje jesteście jak władza w Polsce nikt was nie chce i tylko okradanie. Na drzewo !!! Trzeba się za nich wziasc sądownie.
    ZaletyŻadne
    WadyWszystko
  • ~Janek / 2022-07-06 10:44
    Ocena: 2.00 / 5
    Duże niestety problemy z bezpieczeństwem. Firma nie daje możliwości zabezpieczenia panelu klienta poprzez uwierzytelnienie dwuskładnikowe. Jako jedna z nielicznych na rynku. Z tego powodu musieliśmy zrezygnować. To zbyt niebezpieczne aby korzystać z ich usług.
    WadyBRAK 2fa
  • ~edward / 2022-07-04 22:01
    Ocena: 3.25 / 5
    Nie polecam ,brak wsparcia w przeniesieniu strony internetowej i poczty, w wyniku tego utraciłem dostęp do strony internetowej .Dobre może dla profesjonalistów, dla mnie laika, duże rozczarowanie.
  • ~pruc / 2022-06-29 10:38
    Ocena: 1.00 / 5
    masakra naciągacze wystawiają fv a jak zapłacisz piszą żebyś dopłacił - obracają naszymi pieniędzmi
    Zaletybrak
    Wadymasakra naciągacze
  • ~Anna CM / 2022-06-28 17:05
    Ocena: 1.50 / 5
    Koszmar, nie jest to firma która traktuje klienta po parntnersku. Za wszystko trzeba płacić i to nie małe pieniądze. Zero wsparcia technicznego. Regularne wykorzystywanie niewiedzy zwykłego klienta, co powoduje dodatkowe spore koszty. Ciągłe wysyłanie faktur pro forma za nowe produkty bardzo podobne do używanych przez klienta, trzeba bardzo uważać aby niechcący nie kupić podwójnego produktu. Moją czare goryczy przekroczyli po zablokowaniu opłaconego w terminie hostingu. Zdecydowanie nie polecam jeśli ktokolwiek się zastanawia nad jakimkolwiek produktem z home.pl
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~NIEZADOWOLONY / 2022-06-28 14:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżeli firmy, osoby czują się poszkodowane przez home.pl i współprace z nimi, zapraszam do kontaktu. Niestety, ale moja firma ponosi ogromne szkody w związku z podjęciem prac z home.pl. Już po pierwszych dwóch tygodniach widzieliśmy, że coś tu nie gra. Totalny bałagan i szereg nieścisłości. Zero profesjonalizmu, w jednym momencie pisało 5 osób z tłumaczeniami. Wykonali zle prace, po czym więcej trwało przeczuwanie się odpowiedzialnością. To banda dzieci, zero szacunku i konkretów. Ładne rozmowy i zapewnienia na początku. Nawet taka podstawa jak słowa kluczowe nie były brane pod uwagę, cały czas tylko gadanie o audytach. Tych smaczków jest więcej.
  • ~Daniel / 2022-06-27 19:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, niestety muszę napisać mocno negatywną opinię o tym serwisie. Nie dość że nie polecam ich oferty to na dodatek przestrzegam przed korzystaniem z jakichkolwiek ich usług.
    Nie są pomocni, a jedynie czego chcą to naciągnąć klienta na dodatkowe koszty, zwiększenie wielkości wykupionej usługi zasłaniając się tajemniczym zwiększeniem requestów na stronie sklepu.
    Masakryczna obsługa, zero chęci pomocy ...w kółko jedynie zapłać 200 zł netto za audyt :)
    Bez wniesienia tej opłaty nic ci nie pomogą.
    Nie mają na tyle super niskiej ceny by tolerować taki brak szacunku do klienta dlatego jesli planujesz zakupić u nich usługę serwera to mocno się nad tym zastanów byś nie tracił nerwów jak my gdy zaistnieje taka dziwna sytuacja jak u nas powstałą.
    ZaletyBRAK
    Wadyzła obsługa klienta, zerowa chęć pomocy w rozwiązaniu problemu, tworzenie wyimaginowanych sytuacji informatycznych powodujących konieczność wnoszenia dodatkowych opłat
  • ~Marta Skoczylas / 2022-06-20 16:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Wiecie, zaskoczona jestem ilością negatywnych opinii o home.pl bo laurka na FB śliczna. Ja realizowałam dwa projekty z nimi, i oba były opóźnione. Komunikacja z zespołem home.pl jest kompletnie nieskuteczna. Koordynatorzy projektów, w moim przypadku Pan Dawid Kaczmarek odrzucają połączenia,jak już zapłaci się, z góry oczywiście rachunek.

    Ciekawa jest korespondencja z klinetem, home.pl wysyła wszystko anonimowo u mnie z adresu: projekt.home.pl. Ja nie wiem czy wysyła to do mnnie bot, czy człowiek, na moje odpowiedzi albo nie reaguja. albo reagują po 2 tygodniach.
    Wszystkim przyszłym kientom serdecznie odradzam.
    ZaletyBRAK
    Wadybrak komunikacji z klientem
    brak koordynnacji działań w ramach grupy home.pl
    anonimowość osób z którymi współpracujemy, nie wiadomo do kogo wysłac prośby o poprawki
  • ~M / 2022-06-14 22:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Nic nie działa. Biuro obsługi nawet nie potrafi zweryfikować dzwoniącego. Rozwiązanie problemu uniemożliwiającego wrzucenie strony trwa dwa tygodnie. 10 miesięcy przed końcem umowy przenoszę się gdzie indziej.
    ZaletyBrak
    Wadywszystko
  • ~Paweł / 2022-06-13 13:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Ceny mają astronomiczne, stały klient nie ma co liczyć na rabaty, twoje dane nie są chronione wydają je dowolnie jak chcą bez twojej wiedzy i zgody, strony ładują sie drastycznie wolno. Infolinia ma cię gdzieś, za sprawdzenie twojego zgłoszenia każą sobie słono płacić. Chwalą się wsparciem 24h jednak zapomnij żeby cokolwiek załatwić po godzinach czy w weekend, konsultant przyjmie zgłoszenie ale techniczni zajmą się nim w poniedziałek czyli wielka ściema, nawet sprawy płatności nie załatwisz a jedynie możesz zgłoszenie założyć do rozwiązania w godzinach pracy. Domeny zabrałem do innego operatora home straszył mnie że nie będą działać że to się posypie itd. jakoś do dzis działają poprawnie a płacę 1/3 tego co w home. Ogólnie home ma cię gdzieś ich dewiza płać i nic nie wymagaj jak sie o cokolwiek upomnisz to policzymy dodatkowo.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Marcin / 2022-06-11 12:16
    Ocena: 1.50 / 5
    Brak pomocy technicznej w weekend, sklep zablokowany nie z naszej przyczyny!!! Pani na infolinii jak zwykle nic nie wie, ciągle popełniają błędy i naciągają na dodatkowe koszty. Ta firma to kpina z ludzi i firm, pracują tam osoby niekompetentne, bez doświadczenia i wiedzy. Jesteśmy narażani przez nich na straty , sprawa o odszkodowanie trafi do sądu. Uwzajcie na nich!!!!!!!!!!
    Zaletybrak
    WadyDrogo, brak profesjonallizmu, brak wsparcia techniczenego, prawie za każdy rodzaj pomocy każą płacić.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Home.pl
Ocena: 1.36, ilość opinii: 238
Az.pl
Ocena: 3.13, ilość opinii: 231
OVH.pl
Ocena: 1.63, ilość opinii: 93
cal.pl
Ocena: 3.37, ilość opinii: 89
Webd.pl
Ocena: 3.19, ilość opinii: 51
Netart.pl
Ocena: 3.81, ilość opinii: 28
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4264
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4142
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3754
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2792