Mój przykład:
Po 7 dniach beztroski i wspaniałego działania serwera dedykowanego padł mi, okazało się że nie mogę się zalogować Pulpitem zdalnym więc odezwałem się do supportu , Otrzymałem odpowiedź po 12 godzinach że mam sobie wejść na artykuł na stronie pomocy.
OK. pomyślałem znam się to ogarnę ten temat. Ale tu czekała mnie wspaniała niespodzianka :) W trybie Rescue gdzie powinny mi przyjść dane do logowania - NIE DOCHODZI ŻADEN EMAIL.
OK. Pomyślałem może to coś jest nie tak z gmail, powtazam czynność w trybie rescue z innym kontem na hotmail, wp, outlook nic nie dochodzi.
Zdesperowany piszę do działu pomocy OVH żeby mi pomogli bo nie jestem w tym momencie nic zrobić. Mija 48 godzin po wysłaniu 10 zgłoszeń brak odzewu :(
Czego mogą Państwo spodziewać się po firmie:
- braku wsparcia
- braku szacunku do państwa
- straty pieniędzy wydanych na usługi
- straty czasu a przede wszystkim pracy którą państwo włożą w projekt na ich usługach
Nie polecam a wręcz odradzam Państwu. Lepiej dopłacić i mieć support niż zostać z niedziałającą usługa opłaconą bez wsparcia technicznego.
Zalety- brak
Wadycałe OVH