strona 1 z 5
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Pawel / 2023-10-11 13:23
Bardzo nie polecam! Oczekiwanie na pomoc minimum 3 dni bez efektów. Brak dbania o klienta, zero zwrotów. -
-
~Opinie klient OVH / 2023-09-29 12:04
Posiadanie hostingu w ovh jest jak reklama w panoramie.. po co Ci czlowieku tyle problemow za tak kiepski produkt. Obsluga techniczna to jakis żart Zaletycena domenWadywszystko inne -
~Krzysztof / 2023-09-19 23:31
Najgorsza firma pod słońcem. Support nie istnieje. ZaletybrakWadySupport nie istnieje. -
~paweł / 2023-09-06 23:24
Wsparcie? Jakie wsparcie - piszesz i brak odpowiedzi, brak rozwiązania problemów. Nawalili? Fakturę i tak wystawią na pełną kwotę. Nie polecam! -
~kocio / 2023-08-05 14:49
Panel klienta/klient poczty działa bardzo wolno - klikasz i możesz iść ma kawę
Odpowiedzi z supportu przychodzą raz na dobę i w mojej wersji konta nie da się do supportu zadzwonić - trzeba wykikiwać jakieś formularze.
Co kawałek jakieś maile z ovh nie są przekierowane z OVH na moje konto GMAIL. OVH twierdzi że to wina Gmaila. W poprzednim moim hostingu nic takiego się nie działo. Musze stąd uciekać, bo giną mi ważne maile.
Nie polecamZaletycenaWadysupport, wolny interfejs, giną maile -
~Phil / 2023-06-24 11:41
Większego spamu niż od tej firmy nie dostawałem nigdy. Wysyłają tajemnicze maile od „księgowości” co 4-8 dni, a czasem po dwa razy dziennie. Na kilkanaście prób kontaktu z mojej strony z pytaniem o co chodzi, w 100% zostałem olany. Maile wyglądają jak ze słabego translatora, ale zmieniły się właśnie w coś co informuje mnie, że domena wygaśnie, a nie wiem czy to tylko spam/scam czy prawdziwa informacja. Strona wisi sobie od lat, ale tyle zamieszania i frustracji nie miałem z niczym powiązanym od lat. Zwykła prosta strona, która służy za landing page, więc nie wymaga żadnej obsługi. Ta firma to istny koszmar i - nie wiem ile płacę - ale z przyjemnością zapłacę kilka razy więcej, aby się pozbyć kłopotu. ZaletyW poprzednich latach było chyba bezobsługoweWadySpam, brak kontaktu -
~Feng / 2023-06-19 09:37
Najgorszy hosting z jakim miałem do czynienia.
Podczas odnawiania domeny podają jedną kwotę netto/brutto, a na fakturze jest zupełnie inna.
Na telefony nie odpowiadają, "dział sprzedaży jest niedostępny, dziękujemy za zrozumienie".
Omijać szerokim łukiem. -
~Mask / 2023-05-09 19:05
Jedna z najgorszych usług jeśli chodzi o wsparcie i pomoc "suport" z jaki kiedykolwiek maiłem do czynienia. Proszę Państwa same w sobie usługi są dobrze nie najlepsze ale dobre. Ale uwaga jeśli wystąpi u Państwa błąd , wywali serwer lub cokolwiek innego. Niestety ale tracicie pieniądze i dane, o czasie który włożycie w stworzenie własnego projektu na tej platformie nie wspomnę.
Mój przykład:
Po 7 dniach beztroski i wspaniałego działania serwera dedykowanego padł mi, okazało się że nie mogę się zalogować Pulpitem zdalnym więc odezwałem się do supportu , Otrzymałem odpowiedź po 12 godzinach że mam sobie wejść na artykuł na stronie pomocy.
OK. pomyślałem znam się to ogarnę ten temat. Ale tu czekała mnie wspaniała niespodzianka :) W trybie Rescue gdzie powinny mi przyjść dane do logowania - NIE DOCHODZI ŻADEN EMAIL.
OK. Pomyślałem może to coś jest nie tak z gmail, powtazam czynność w trybie rescue z innym kontem na hotmail, wp, outlook nic nie dochodzi.
Zdesperowany piszę do działu pomocy OVH żeby mi pomogli bo nie jestem w tym momencie nic zrobić. Mija 48 godzin po wysłaniu 10 zgłoszeń brak odzewu :(
Czego mogą Państwo spodziewać się po firmie:
- braku wsparcia
- braku szacunku do państwa
- straty pieniędzy wydanych na usługi
- straty czasu a przede wszystkim pracy którą państwo włożą w projekt na ich usługach
Nie polecam a wręcz odradzam Państwu. Lepiej dopłacić i mieć support niż zostać z niedziałającą usługa opłaconą bez wsparcia technicznego.Zalety- brakWadycałe OVH -
-
~Jacek / 2023-04-24 11:05
Przy zakupie hostingu jest opis poczta email 100x5GB a po zakupie informacja że można te 100 Skrzynek używać w ramach 1 domeny. Dodatkowo nie uwzględniają reklamacji przy próbie rezygnacji jak się o tym dowiedziałem i chciałem zrezygnować. Wadywprowadzanie w błąd klienta -
~sarg / 2023-04-20 21:24
Jeżeli szukasz hostingu, żeby wyświetlać stronę statyczną - np wizytówka, jakaś prosta galeria ok, jest spoko ALE pamietaj o 3 rzeczach które zmieniają całkowicie jakość usługi.
1. Support NIE ISTNIEJE, jeżeli cokolwiek się dzieje OVH ma cie gdzieś. Jeżeli w ogóle ktoś się w ogóle odezwie w twoim zgłoszeniu to już sukces. Gdy pokazujesz problem i prosisz o logi z ich strony w większości wypadków nic nie dostaniesz i to wina twojej strony, proste. OVH nigdy nie ma problemów i wszystko jest super nawet jak nie działa.
2. Hosting współdzielony to porażka, na jednym adresie IP stoją tysiące stron i wystarczy że do jednej jest włam wszystko jest blokowane także dla ciebie, płatności na przykład. Tak wiem jaka jest specyfika tego rodzaju hostingu ale jak tak robisz masz kontrolować co się dzieje a nie ignorować zagadnienie ewentualnego nadmiarowego ruchu. OVH ma to gdzieś nikt nie sprawdza czy na danym IP nie ma bota inicjującego DDoS, po prostu ich to nie interesuje.
3. Jeżeli masz do hostingu serwer poczty to twoja strona i tak nie będzie w stanie z niego korzystać - OVH limituje ilość maili na podstawie adresu IP (swojego współdzielonego!!!) w efekcie mechanizmy twojej strony nie są w stanie się połączyć z serwerem poczty bo limity połączeń do serwera są ciągle przekroczone. I tu niespodzianka rada OVH nic z tym nie zrobi.
W skrócie nigdy więcej Hostingu w OVH.Zaletyniezła cena hostinguWadybrak supportu, ignorowanie problemów -
~Dawid / 2023-04-20 11:09
Miałem tam serwer z założonym sklepem na prestashop. Żeby cokolwiek zmienić piszesz do serwisu ovh, i zawsze otrzymujesz informacje że to ich nie dotyczy! Dramatyczna obsługa techniczna. Czekasz mnóstwo czasu na opowiedź, i nic to i tak nie da. Gorszej firmy świadczącej takie usługi przez 20lat nie widziałem. Omijać łukiem! Zastanów się dobrze czy chcesz mieć dobry support i dobrze działający sklep. Czy chcesz tracić nerwy na obsługę i jakiekolwiek zmiany na serwerze.
Generalnie nie polecam za żadne skarby - gówno nie hosting.ZaletybrakWadyZa mało miejsca aby je opisać. -
~Łukasz / 2023-03-30 15:49
Kompletnie zero wsparcia przy problemie, sami księgowi i marketerzy. Gówno wielkie, omijać szerokim łukiem! -
~Gaudi / 2023-02-10 12:29
Beznadzieja. Infrastruktura serwerowa Cagle siada, w ciagu ostatnich 3 tygodni ponad 4 godzinne przerwy. Gorąco nie polecam.. ZaletyCenaWadyBeznadziejna jakość. -
~Przemek / 2023-01-30 12:05
Mamy tam około 30 vps-ów (było 70) i o fatalnej jakości supportu (kilka razy rzucili słuchawką i kilka razy zamknęli celowo otwarte tickety), księgowości i spadku wydajności serwerów mógłbym książkę napisać. Rok 2023 zaczęliśmy od 6 awarii. 1-go padł całkowicie dysk do tego stopnia, że po kilku dniach OVH przywróciło maszynę do stanu sprzed kilkunastu dni. 2-go pad dysk w kolejnym VPS-ie. 15-go zniknęły adresy IP z czterech VPS-ów. W między czasie zniknął "premium support". Znikające usługi to "błędy systemu za które OVH przeprasza", a awarie dysków... cóż usunęliśmy te VPS-y więc OVH stwierdziło, że nie ma VPS-ów więc nie ma co sprawdzać. Generalnie support odpowiada kilka dni po incydencie stwierdzając, że u nich jest wszystko OK. Sukcesywnie przenoszę serwery do konkurencji gdzie mam już ponad 100 maszyn. Wydajność przy porównywalnej cenie to przepaść. Jak coś w konkurencyjnej firmie nie działa to od razu jesteś o tym informowany. Jak w OVH coś nie działa to musisz prowadzić dochodzenie (mając premium support). Jak maszyna zaczyna ledwo działać to odsyłają do testów, które musisz wykonać, a które wymagają uruchomienia serwera w trybie rescue mode. Najgorzej jak VPS zwalnia randomowo co jakiś czas więc jak chcesz przeprowadzić testy udowadniające OVH, że to ich problem to musisz przełączyć serwer w tryb rescue na cały dzień co jest równoznaczne z całodniową niedostępnością Twoich usług. Wszystko trwa wieki. Bezpieczeństwo.... hasło na root-a wysyłają mailem jawnym tekstem przy każdorazowym przełączeniu maszyny w tryb rescue. Panel klienta.... czasami po kliknięciu w link można iść na kawę. Kiedyś przestały dochodzić SMS-y 2FA.... Odpowiedzią supportu była propozycja całkowitego wyłączenia 2FA, oczywiście twierdząc, że u nich wszystko działa. Przy n-tym incydencie i udowodnieniu im, że problem leży po ich stronie stwierdziłem, że szkoda nerwów. Księgowość... dziwne korekty, dokumenty z których nic nie wynika. Wieczne ustalanie co do czego... ręce opadają. W ciągu kilku lat mieli dwie duże awarie w tym jeden pożar, który strawił całe centrum danych. Ok, zdarzenie losowe... można wybaczyć. Aby się podnieść musieliśmy wykupić na szybko 10 maszyn na które musieliśmy przywrócić backup (wykupione też u nich). Jak nam "oddali" te serwery co spłonęły to one nam już nie były potrzebne. Zrezygnowanie z nich aby nie płacić dalej za coś czego nie używamy trwało pół roku (kilkanaście telefonów, maili, ticketów). Swoją drogą dobrze, że backup mieliśmy u siebie (innym klientom spłonął... tzn, przeniósł się w chmurę). Różnych niefajnych incydentów z OVH pamiętam kilkanaście. Wszystkie udokumentowane mailowo. Stawiają one OVH w bardzo niekorzystnym świetle. Szkoda bo przez jakiś czas (na początku) było na prawdę OK. -
~An / 2023-01-25 07:47
Panel to chyba projektowali uczniowie 1 roku studiów. Największa porażka to przenoszenie DOMEN. Przenosisz domeny i musisz w jednym z 10 kroków podać swoje DNS bo inaczej Ci ustawią swoje, ale by wiedzieć w którym kroku będziesz zmieniał te DNS musisz przeczytać 10 stron A4 o tym jak to zrobić i w tym kroku w którym masz to zrobić masz czcionką 12 kliknąć przycisk na dole który widzisz jak weżniesz okulary dziadka i lupę x10. Nie zrobisz domena przetestowanie działać i np kasa ci ucieknie bo kampania uruchomiona i tak stracone 300zł w 1 dzień przez chory panel OVH ZaletybrakWadywszystkie -
~Jan / 2023-01-19 09:22
Firma kiedys była normalna, teraz kontakt z obsługa klienta poniżej 0. Jak juz napiszemy maila, bo nie ma co dzwonić, to dostaniemy jakas tam odpowiedz nie na temat, po 5 mailach dostaniemy odpowiedz ale z automatu. Kupa spamu i problemów ZaletybrakWadybardzo niska jakość usług
bardzo niska jakość produktu -
-
~Marekk / 2023-01-09 20:10
Żenująca jakość usług, beznadziejny panel, support tragiczny - na maile nie odpisują przez 2 doby a przez telefon pyskują. Jednym słowem - totalna porażka Zaletynie ma zaletWadyW zasadzie wszystko. -
~Piotr / 2023-01-04 10:46
Tragiczna obsługa. Pan z pomocy technicznej się obraża, rzuca słuchawką. Dramat! Zaletyw miarę działaWadyTragiczna obsługa. -
~Czesław / 2022-12-15 18:39
Tragiczna obsługa klienta, tragiczny panel, ale czego można wymagać od firmy której spaliły się parę lat temu serwery i serwery zapasowe bo wszystko trzymali w jednym budynku. Unikać jak ognia:) ZaletybrakWadytragiczny panel, beznadziejna obsługa klienta. -
~Marta / 2022-12-11 15:22
Jakość obsługi jest żenujaca, awarii więcej niż włosów na głowie. Zero kompetentnych ludzi. Szok i niedowierzanie. Zaletyha ha ha ha ha brak zaletWady1. Jakość obsługi
2. Brak obsługi
3. Niekompetencja
4. Awarie
5. Brak odpowiedzialności ovh
6. Czytelność systemu
7. Cena
strona 1 z 5
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »