Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

OVH.pl opinie

Ocena na podstawie 93 opinii

1.63 / 5

  • Wsparcie techniczne
    1.18
  • Parametry
    1.73
  • Wydajność
    1.76
  • Cena/Jakość
    1.88

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 5
  • ~Seth / 2024-03-22 07:22
    Ocena: 3.50 / 5
    Niewątpliwie firmę można zaliczyć do czołowych firm hostingowych w naszym kraju. Ceny usług i jakość produktów są zadowalające. Największą porażką jest wsparcie zarówno techniczne jak i pomoc oraz doradztwo handlowe. Dodzwonienie się ws. wsparcia graniczy z cudem. Sam czat z tzw. konsultantami nie załatwi wszystkich problemów, a firmie się wydaje, że tak. Pewnie dlatego, że tak jest taniej ...dla nich.
    WadyBrak wsparcia na odpowiednim poziomie.
  • ~Klient OVH / 2024-03-16 11:16
    Ocena: 3.00 / 5
    Zdecydowanie odradzam jakiejkolwiek współpracy. OVH ma wyrąbane na klientów, aby tylko kasa się zgadzała.
  • ~Wojciech / 2024-03-01 16:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak zalet. Totalne dno!! Nie kupujcie tego NIGDY!
  • ~Damian Gołębiewski / 2024-02-23 09:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Wykupiłem hosting z domeną. Domena nie została przeniesiona, ze względu na późny termin zgłoszenia do przeniesienie. Poprosiłem o odpięcie nieprzeniesionej domeny, bym mógł podpiąć inną, posiadaną w OVH. Dziś mija 10-ty dzień, jak OVH nie potrafi poradzić sobie z wypięciem nieprzeniesionej domeny. Jest to zwyczajnie żenujące! Skusiłem się ze względu na ciekawą ofertę w ciekawej cenie. Niestety, cena owszem, ciekawa...
    Ponadto bardzo trudny dostęp do konsultantów firmy - jednego dnia oczekiwałem ponad 60 min - a po 30 minutach oczekiwania rozłączyło mnie z komunikatem, że mam spróbować w innym terminie. Jedyny kontakt przez formularz wsparcia, ale na odpowiedzi trzeba czekać nawet dwa dni (a może nawet dłużej).
    ZaletyAtrakcyjna cena.
    WadyŻenująca obsługa posprzedażowa, brak kontaktu z działem technicznym, bardzo trudny dostęp do konsultantów firmy, brak płynnej komunikacji przez formularz wsparcia.
  • ~jajek / 2024-01-25 18:26
    Ocena: 4.00 / 5
    to tam poznałem lnstagram: @znieprawiona więc zdecydowanie na plus!
  • ~max / 2024-01-14 13:06
    Ocena: 1.75 / 5
    panel obsługi czasami w języku francuskim czasami po angielsku a czasami po polsku. Obsługa to koszmar. Gdyby nie tanie odnowienie domen już by mnie w tym quanie nie było. Obsługa to koszmar logowanie ciągle jakieś nowe regulaminy do zatwierdzania na kilka stron po angielsku. jak nie zatwierdzisz nie wchodzisz do panelu obsługi
    Zaletycena odnowienia domen
    Wadyobsługa, wygląd, tłumaczenie, mało intuicyjne
  • ~Pawel / 2023-10-11 13:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nie polecam! Oczekiwanie na pomoc minimum 3 dni bez efektów. Brak dbania o klienta, zero zwrotów.
  • ~Opinie klient OVH / 2023-09-29 12:04
    Ocena: 1.25 / 5
    Posiadanie hostingu w ovh jest jak reklama w panoramie.. po co Ci czlowieku tyle problemow za tak kiepski produkt. Obsluga techniczna to jakis żart
    Zaletycena domen
    Wadywszystko inne
  • ~Krzysztof / 2023-09-19 23:31
    Ocena: 1.50 / 5
    Najgorsza firma pod słońcem. Support nie istnieje.
    Zaletybrak
    WadySupport nie istnieje.
  • ~paweł / 2023-09-06 23:24
    Ocena: 1.50 / 5
    Wsparcie? Jakie wsparcie - piszesz i brak odpowiedzi, brak rozwiązania problemów. Nawalili? Fakturę i tak wystawią na pełną kwotę. Nie polecam!
  • ~kocio / 2023-08-05 14:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Panel klienta/klient poczty działa bardzo wolno - klikasz i możesz iść ma kawę
    Odpowiedzi z supportu przychodzą raz na dobę i w mojej wersji konta nie da się do supportu zadzwonić - trzeba wykikiwać jakieś formularze.
    Co kawałek jakieś maile z ovh nie są przekierowane z OVH na moje konto GMAIL. OVH twierdzi że to wina Gmaila. W poprzednim moim hostingu nic takiego się nie działo. Musze stąd uciekać, bo giną mi ważne maile.
    Nie polecam
    Zaletycena
    Wadysupport, wolny interfejs, giną maile
  • ~Phil / 2023-06-24 11:41
    Ocena: 1.75 / 5
    Większego spamu niż od tej firmy nie dostawałem nigdy. Wysyłają tajemnicze maile od „księgowości” co 4-8 dni, a czasem po dwa razy dziennie. Na kilkanaście prób kontaktu z mojej strony z pytaniem o co chodzi, w 100% zostałem olany. Maile wyglądają jak ze słabego translatora, ale zmieniły się właśnie w coś co informuje mnie, że domena wygaśnie, a nie wiem czy to tylko spam/scam czy prawdziwa informacja. Strona wisi sobie od lat, ale tyle zamieszania i frustracji nie miałem z niczym powiązanym od lat. Zwykła prosta strona, która służy za landing page, więc nie wymaga żadnej obsługi. Ta firma to istny koszmar i - nie wiem ile płacę - ale z przyjemnością zapłacę kilka razy więcej, aby się pozbyć kłopotu.
    ZaletyW poprzednich latach było chyba bezobsługowe
    WadySpam, brak kontaktu
  • ~Feng / 2023-06-19 09:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy hosting z jakim miałem do czynienia.
    Podczas odnawiania domeny podają jedną kwotę netto/brutto, a na fakturze jest zupełnie inna.
    Na telefony nie odpowiadają, "dział sprzedaży jest niedostępny, dziękujemy za zrozumienie".
    Omijać szerokim łukiem.
  • ~Mask / 2023-05-09 19:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Jedna z najgorszych usług jeśli chodzi o wsparcie i pomoc "suport" z jaki kiedykolwiek maiłem do czynienia. Proszę Państwa same w sobie usługi są dobrze nie najlepsze ale dobre. Ale uwaga jeśli wystąpi u Państwa błąd , wywali serwer lub cokolwiek innego. Niestety ale tracicie pieniądze i dane, o czasie który włożycie w stworzenie własnego projektu na tej platformie nie wspomnę.

    Mój przykład:
    Po 7 dniach beztroski i wspaniałego działania serwera dedykowanego padł mi, okazało się że nie mogę się zalogować Pulpitem zdalnym więc odezwałem się do supportu , Otrzymałem odpowiedź po 12 godzinach że mam sobie wejść na artykuł na stronie pomocy.

    OK. pomyślałem znam się to ogarnę ten temat. Ale tu czekała mnie wspaniała niespodzianka :) W trybie Rescue gdzie powinny mi przyjść dane do logowania - NIE DOCHODZI ŻADEN EMAIL.
    OK. Pomyślałem może to coś jest nie tak z gmail, powtazam czynność w trybie rescue z innym kontem na hotmail, wp, outlook nic nie dochodzi.

    Zdesperowany piszę do działu pomocy OVH żeby mi pomogli bo nie jestem w tym momencie nic zrobić. Mija 48 godzin po wysłaniu 10 zgłoszeń brak odzewu :(

    Czego mogą Państwo spodziewać się po firmie:
    - braku wsparcia
    - braku szacunku do państwa
    - straty pieniędzy wydanych na usługi
    - straty czasu a przede wszystkim pracy którą państwo włożą w projekt na ich usługach

    Nie polecam a wręcz odradzam Państwu. Lepiej dopłacić i mieć support niż zostać z niedziałającą usługa opłaconą bez wsparcia technicznego.
    Zalety- brak
    Wadycałe OVH
  • ~Jacek / 2023-04-24 11:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Przy zakupie hostingu jest opis poczta email 100x5GB a po zakupie informacja że można te 100 Skrzynek używać w ramach 1 domeny. Dodatkowo nie uwzględniają reklamacji przy próbie rezygnacji jak się o tym dowiedziałem i chciałem zrezygnować.
    Wadywprowadzanie w błąd klienta
  • ~sarg / 2023-04-20 21:24
    Ocena: 2.25 / 5
    Jeżeli szukasz hostingu, żeby wyświetlać stronę statyczną - np wizytówka, jakaś prosta galeria ok, jest spoko ALE pamietaj o 3 rzeczach które zmieniają całkowicie jakość usługi.
    1. Support NIE ISTNIEJE, jeżeli cokolwiek się dzieje OVH ma cie gdzieś. Jeżeli w ogóle ktoś się w ogóle odezwie w twoim zgłoszeniu to już sukces. Gdy pokazujesz problem i prosisz o logi z ich strony w większości wypadków nic nie dostaniesz i to wina twojej strony, proste. OVH nigdy nie ma problemów i wszystko jest super nawet jak nie działa.
    2. Hosting współdzielony to porażka, na jednym adresie IP stoją tysiące stron i wystarczy że do jednej jest włam wszystko jest blokowane także dla ciebie, płatności na przykład. Tak wiem jaka jest specyfika tego rodzaju hostingu ale jak tak robisz masz kontrolować co się dzieje a nie ignorować zagadnienie ewentualnego nadmiarowego ruchu. OVH ma to gdzieś nikt nie sprawdza czy na danym IP nie ma bota inicjującego DDoS, po prostu ich to nie interesuje.
    3. Jeżeli masz do hostingu serwer poczty to twoja strona i tak nie będzie w stanie z niego korzystać - OVH limituje ilość maili na podstawie adresu IP (swojego współdzielonego!!!) w efekcie mechanizmy twojej strony nie są w stanie się połączyć z serwerem poczty bo limity połączeń do serwera są ciągle przekroczone. I tu niespodzianka rada OVH nic z tym nie zrobi.
    W skrócie nigdy więcej Hostingu w OVH.
    Zaletyniezła cena hostingu
    Wadybrak supportu, ignorowanie problemów
  • ~Dawid / 2023-04-20 11:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem tam serwer z założonym sklepem na prestashop. Żeby cokolwiek zmienić piszesz do serwisu ovh, i zawsze otrzymujesz informacje że to ich nie dotyczy! Dramatyczna obsługa techniczna. Czekasz mnóstwo czasu na opowiedź, i nic to i tak nie da. Gorszej firmy świadczącej takie usługi przez 20lat nie widziałem. Omijać łukiem! Zastanów się dobrze czy chcesz mieć dobry support i dobrze działający sklep. Czy chcesz tracić nerwy na obsługę i jakiekolwiek zmiany na serwerze.
    Generalnie nie polecam za żadne skarby - gówno nie hosting.
    Zaletybrak
    WadyZa mało miejsca aby je opisać.
  • ~Łukasz / 2023-03-30 15:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletnie zero wsparcia przy problemie, sami księgowi i marketerzy. Gówno wielkie, omijać szerokim łukiem!
  • ~Gaudi / 2023-02-10 12:29
    Ocena: 1.75 / 5
    Beznadzieja. Infrastruktura serwerowa Cagle siada, w ciagu ostatnich 3 tygodni ponad 4 godzinne przerwy. Gorąco nie polecam..
    ZaletyCena
    WadyBeznadziejna jakość.
  • ~Przemek / 2023-01-30 12:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Mamy tam około 30 vps-ów (było 70) i o fatalnej jakości supportu (kilka razy rzucili słuchawką i kilka razy zamknęli celowo otwarte tickety), księgowości i spadku wydajności serwerów mógłbym książkę napisać. Rok 2023 zaczęliśmy od 6 awarii. 1-go padł całkowicie dysk do tego stopnia, że po kilku dniach OVH przywróciło maszynę do stanu sprzed kilkunastu dni. 2-go pad dysk w kolejnym VPS-ie. 15-go zniknęły adresy IP z czterech VPS-ów. W między czasie zniknął "premium support". Znikające usługi to "błędy systemu za które OVH przeprasza", a awarie dysków... cóż usunęliśmy te VPS-y więc OVH stwierdziło, że nie ma VPS-ów więc nie ma co sprawdzać. Generalnie support odpowiada kilka dni po incydencie stwierdzając, że u nich jest wszystko OK. Sukcesywnie przenoszę serwery do konkurencji gdzie mam już ponad 100 maszyn. Wydajność przy porównywalnej cenie to przepaść. Jak coś w konkurencyjnej firmie nie działa to od razu jesteś o tym informowany. Jak w OVH coś nie działa to musisz prowadzić dochodzenie (mając premium support). Jak maszyna zaczyna ledwo działać to odsyłają do testów, które musisz wykonać, a które wymagają uruchomienia serwera w trybie rescue mode. Najgorzej jak VPS zwalnia randomowo co jakiś czas więc jak chcesz przeprowadzić testy udowadniające OVH, że to ich problem to musisz przełączyć serwer w tryb rescue na cały dzień co jest równoznaczne z całodniową niedostępnością Twoich usług. Wszystko trwa wieki. Bezpieczeństwo.... hasło na root-a wysyłają mailem jawnym tekstem przy każdorazowym przełączeniu maszyny w tryb rescue. Panel klienta.... czasami po kliknięciu w link można iść na kawę. Kiedyś przestały dochodzić SMS-y 2FA.... Odpowiedzią supportu była propozycja całkowitego wyłączenia 2FA, oczywiście twierdząc, że u nich wszystko działa. Przy n-tym incydencie i udowodnieniu im, że problem leży po ich stronie stwierdziłem, że szkoda nerwów. Księgowość... dziwne korekty, dokumenty z których nic nie wynika. Wieczne ustalanie co do czego... ręce opadają. W ciągu kilku lat mieli dwie duże awarie w tym jeden pożar, który strawił całe centrum danych. Ok, zdarzenie losowe... można wybaczyć. Aby się podnieść musieliśmy wykupić na szybko 10 maszyn na które musieliśmy przywrócić backup (wykupione też u nich). Jak nam "oddali" te serwery co spłonęły to one nam już nie były potrzebne. Zrezygnowanie z nich aby nie płacić dalej za coś czego nie używamy trwało pół roku (kilkanaście telefonów, maili, ticketów). Swoją drogą dobrze, że backup mieliśmy u siebie (innym klientom spłonął... tzn, przeniósł się w chmurę). Różnych niefajnych incydentów z OVH pamiętam kilkanaście. Wszystkie udokumentowane mailowo. Stawiają one OVH w bardzo niekorzystnym świetle. Szkoda bo przez jakiś czas (na początku) było na prawdę OK.
strona 1 z 5
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Az.pl
Ocena: 3.13, ilość opinii: 231
OVH.pl
Ocena: 1.63, ilość opinii: 93
cal.pl
Ocena: 3.37, ilość opinii: 89
Webd.pl
Ocena: 3.19, ilość opinii: 51
Netart.pl
Ocena: 3.81, ilość opinii: 28
Webserwer.pl
Ocena: 2.65, ilość opinii: 13
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4264
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4142
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3755
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2793