Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Az.pl opinie

Ocena na podstawie 91 opinii

2.22 / 5

  • Wsparcie techniczne
    2.12
  • Parametry
    2.38
  • Wydajność
    2.21
  • Cena/Jakość
    2.31

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 5
  • ~Darek / 2021-04-07 16:41
    Ocena: 5.00 / 5
    Na ten hosting trafilem z polecenia, nie moge powiedziec zlego slowa, wszystko dziala bez zarzutu a kontakt z obsluga zawsze na tip top
  • ~xxx / 2021-03-16 12:44
    Ocena: 2.25 / 5
    Firma porażka
    stracone 3 tygonie 3xpo 1h na infolini przy cesji domeny
    niewspoominając że nieopisują na maile
    Zaletybrak
    Wadyignorowanie klienta
  • ~Paweł / 2021-03-16 10:08
    Ocena: 4.50 / 5
    Nigdy nie miałem problemów z usługą hostingową. Stabilny serwer bez kłopotów z dostępnością, bardzo dobre wsparcie techniczne i niezły stosunek ceny do jakości. Hostingodawca bardzo w porządku.
    ZaletyDobry stosunek ceny do jakości i dobry kontakt z zespołem technicznym
  • ~okruch / 2021-01-29 17:47
    Ocena: 1.00 / 5
    48h prob oplacenia konczacej sie domeny, dziesiatki prob logowania, tyle samo zmian hasel. Proby na 3komputerach, i komorce... nie mozna sie zalogowac. Rozmowa z konsultantem po 10min czekania, ze juz resetuje mi haslo. Znowu nie działa. Starania kontaktu z "pomoca techniczna", skonczyły sie otrzymaniem meila z... mozliwoscia zmiany hasla. NIC NIE DZIAŁA!! Zeby dzisiaj zamiast odpowiedzi na reklamacje, otrzymac fvat proforma z suma powiekszona o kare, za... nie odnowienie umowy. Kolejny kontakt z konsultantami, skonczyl sie pytaniem "w regulaminie firmy widnieje informacja o potrzebie oplacenia domeny 7dni wczesniej"... 0.o jakie to ku... odkrywcze - jakbym mial czas, to bym to zrobil?! Nagle opcja "oplac" w meilu, na sume z kara dziala bez potrzeby logowania sie... Dla siebie i klientow, mam ponad 20 domen utrzymywanych w az.pl przez sentyment - bo serwery sa mega nie ciekawe.
    A teraz czas na zabranie wszystkich do innej firmy, ktora chociaz nie bedzie utrudniac oplacenia abonamentow przed uplywem terminu. NIE POLECAM!
    Zaletykiedys bylo tanio.
  • ~Norbert / 2021-01-22 16:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 3 dni nie mogę się skonsultować z az.pl. Przy zakupie usługi wyskakuje błąd. Nie odpisują na e-mail, nie odpisują na messengerze, nie odbierają telefonów. Czy ta firma zamknęła działalność?
  • ~kacper00 / 2020-12-08 16:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam oszukali mnie na ponad 300 złotych , według prawa przysluguje mi zwrot pieniedzy do 14 dni a firma wymysla sobie liste rzeczy których zwrot nie obowiązuje , banda oszustów która wymiguje sie rzeczami których nawet nie ma w ich regulaminie, dobrze ze przenioslem sie na home.pl
  • ~Karol / 2020-05-31 01:41
    Ocena: 4.75 / 5
    Ceny mogłyby być niższe ale poza tym jestem naprawdę zadowolony. Fajne wsparcie techniczne, starają się rozwiązać problem. Po ostatniej zmianie hostingów widać, że firma się rozwija i nie stoi w miejscu.
    ZaletyWsparcie techniczne. Atrakcyjne usługi.
    WadyCena, drogie domeny. Com
  • ~Tomasz / 2020-05-11 18:05
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie rozumiem fenomenu tej firmy, w sensie ilości klientów. Kolejny nasz klient, który korzysta z ich usług ma problemy z przeniesieniem domeny. Użerają się, żeby uzyskać kod Auth Info. Jeden z klientów skorzystał z usług kancelarii prawniczej ,żeby ten kod uzyskać, dopiero to pomogło. Drugi klient buja się z tym już kilka miesięcy, też właśnie przekazał sprawę do kancelarii.
    Dobrze, że sami już jakiś czas temu przestaliśmy korzystać z ich usług.
    WadyBrak szacunku do klienta, oszukiwanie.
  • ~B.D / 2020-05-06 09:54
    Ocena: 3.75 / 5
    Nie wiem skąd tyle negatywnych opinii, firma jest ok - usługi są ok. Obsługa klienta bardzo miła, starają się. Ceny mogłyby być niższe. Problemu z nimi większego nie było ani technicznie ani obsługowo. Zdecydowanie lepsi niż Ci "więksi".
  • ~bobas_8b / 2020-05-02 09:47
    Ocena: 1.75 / 5
    Fatalna firma w każdym aspekcie. Fatalny, nieprzejrzysty panel klienta (chyba sprzed dekady). Trudności z odzyskaniem hasła do panelu, a jak już dostałem hasło, to wyrzucało mnie do jakiś okien, np. do dawnego az, po czym pokazywało błąd logowania (co oczywiste). To się zdarzyło wiele razy. Fatalna obsługa klienta. Nie można doprosić się niczego, np. duplikatu faktury za usługi. Realizacja opłaconych usług trwa bardzo długo. Do tego konsultanci przerzucają się odpowiedzialnością, a jak inny przejmuje sprawę, to trzeba mu podawać wszystkie dane. Ja np. przenosiłem dane z innego serwera i musiałem każdemu konsultantowi podawać dane dostępowe do poprzedniego hostingu, poczty, etc. - realizacja usługi trwała kilka tygodni, dopiero na pełnym wkurzeniu, jak zagroziłem rozwiązaniem umowy to ktoś się zainteresował. Po wykonaniu usługi, oczywiście źle wykonanej, nie kwapią się pomóc to naprawić - zgłosiłem problem tydzień temu, konsultant miał rozwiązać problem i skontaktować się "dzisiaj lub jutro" - oczywiście nikt się nie skontaktował, a dwie kolejne próby połączenia skończyły się ponownym wyjaśnianiem problemu (co wraz z oczekiwaniem na rozmowę zajmuje jakieś pół godziny) i co..(?) - rozmowy się urywały.. nagle. Ta firma ma klienta w d.p.e!!! Dno! Trzymajcie się z daleka od az.pl. Robert P.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~Muka / 2019-12-01 13:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Panel admina tylko w teorii. To jest jakaś pomyłka a nie serwer.
    ZaletyNiema
    WadyWszystkie funkcje na marsie.
  • ~Skafander / 2019-09-12 07:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Chamskie podejście do klienta. Wszyscy maja klienta daleeeeekooo w nosie. Nic nie działało tak jak powinno i nikt nie potrafił odpowiedzieć dlaczego tak się dzieje. Jeszcze prostackie podejście do klienta. NIE POLECAM!!
    ZaletyBrak
  • ~Bob / 2019-09-02 17:50
    Ocena: 2.25 / 5
    Przez miesiąc maile firmowe prawie w ogóle nie docierały do klientów - problem w tym, ze przez prawie cały ten moja okres firma nie miała informacji. Dlaczego? Ponieważ Home.pl nie poradziło sobie z wysyłaniem spamu z kont na współdzielonych IP i postanowiło zataić informacje na ten temat. Pół roku pozycjonowania strony w piach i trzy duże zlecenia, ponieważ klienci nie dostali potwierdzeń z naszej strony o akceptacji terminów i warunków - informacje potwierdzone bezpośrednio u klientów. Dopiero po tygodniu użerania się i wymuszonemu zakupów dedykowanego IP problem został rozwiązany. A skąd wiemy, że był problem z współdzielonymi IP? Przypadkiem wygadała się pomóc techniczna...
    ZaletyInfolinia 24h
    WadyDrogo
    Zatajanie informacji przed klientami.
    Wymuszanie dodatkowych usług.
    Fatalne podejście do klienta.
  • ~bodziopl / 2019-05-18 08:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej chamska, nachalna, najdroższa firma tego typu, posuwają się niemal do gróźb, po przeniesieniu usług do innej firmy: 3 x tańszej, 2 x bardziej przyjaznej. Samo przeniesie, i jego obsługa, to pa=okaz buty, tumiwisizmu. O zwrocie pieniędzy za niewykorzystane usługi, to można zapomnieć, i nawet byłbym zapomniał, ale liczne wybitnie chamskie i nachalne e-mailowe "przypomnienia" (niby jakie to "dobro" tracimy) nie pozwoliły, moi prawnicy rozważą wniesienie pozwu o zwrot pieniędzy (jest to raczej nieopłacalne, ale chamom i wydwigroszom moje zdecydowane NIE! Jeżeli chcesz płacić baardzo drogo, ale za mierne usługi, to jest to właściwy adres!
    ZaletyŻe już zmieniłem po wielu trudach dostawcę!
    Wadywszystkie
  • ~Piotr / 2019-05-14 21:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakość usług fatalna, naciągają na droższy abonament za hosting, z 300zł na 600zł że to niby załatwi wszystkie problemy. Pięć lat się z nimi użeram, gdyż bałem się zamieszania z przenoszeniem do innego usługodawcy. Szalka się przelała hosting 600zł/rok i poczta wiesza się non stop, wiadomości giną, nie wyświetla obrazków - porażka, a oni odpłatnie proponują przeniesienie na nowszy serwer twierdząc że ten jest stary i nie wspierany tylko łatany. Rżną na maxa. Radzę od nich z daleka
    ZaletyKilka lat temu mieli wiele, aktualnie - brak
    WadyDrogo, marna jakość usług, cięgle wieszający się serwer, prymitywna poczta. Ciągłe zmiany na gorsze. Brak jakiegokolwiek wsparcia pomocy telefonicznej i mailowej. Na wszystko odpowiedź że sprawdzili i u nich wszystko działa poprawnie.
  • ~Sylwia / 2019-04-19 12:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma żenująca, ceny kosmiczne ponad 18o zł za domenę (mało popularną, zwykła strona informacyjna), blisko 300 zł za hosting (jeden adres mailowy), podczas gdy standardowa cena u konkurencji to ok. 100 zł za obie rzeczy. Za taką cenę nędzne wsparcie, kłamstwa na infolinii (np. jeden konsultant mówi, że czegoś nie można, inny po paru dniach, że jednak można było, a człowiek traci kasę).
    To, że mają zablokowaną możliwość dodawania opinii na Google'u świadczy samo za siebie.
    ZaletyBrak
    WadyDrogo, nieprofesjonalnie, tony spamu w skrzynce.
  • ~AZ.PL OPINIA / 2019-04-18 07:00
    Ocena: 1.00 / 5
    subdomena regionalna przedłużenie 123 zł KPINA
    Zaletybrak
    Wadyzero
  • ~Tomek / 2019-04-17 16:07
    Ocena: 1.75 / 5
    Niestety muszę wystawić negatywną opinię. Zdecydowanie czuć że firma wykorzystuje swoją silną pozycję. Za usługi hostingowe jako stałemu klientowi zaproponowano ceną która rok do roku wzrosła o okolo 100% nie oferując w zamian dosłownie nic.

    Obecnie zdecydowałem się na dhosting.pl i mam wrażenie że mam więcej za dużo mniej.
    Zaletybrak
    Wadypanel do zarządzania jakby sprzed wieków
  • ~STARY DAWNY KLIJENT ! / 2019-04-17 02:34
    Ocena: 1.25 / 5
    Bardzo drogo wygląda opłata za przedłużenie domen u nich a serwery tragedia infolinia 2 godziny czekania

    CENY NA POCZĄTEK ZA 0 ZŁ A PÓŹNIEJ ZA 123 ZŁ
    W OVH ZA 9 ZŁ PÓŹNIEJ ZA PRZEDŁUŻENIE 40 ZŁ TO LUBIE UCIEKAJCIE Z STAMTĄD I HOME.PL TEZ BO TO TO SAMO WIELKIE G... :)
    Zaletymiło na początek wszystko za darmo :)
    Wadydrogo - pomoc ZEROWA - zmieniają ceny jak w HOME.PL
  • ~nick12321 / 2019-04-10 14:36
    Ocena: 1.00 / 5
    - Brak informacji w razie problemów
    - Każdy mówi co innego
    - Brak kontaktu z klientem
    - Starzy klienci są bardzo zle traktowani
    - Wysoka cena za usługi
    ZaletyBRAK !!!
    Wady- Brak informacji w razie problemów
    - Każdy mówi co innego
    - Brak kontaktu z klientem
    - Starzy klienci są bardzo zle traktowani
    - Wysoka cena za usługi
strona 1 z 5
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Az.pl
Ocena: 2.22, ilość opinii: 91
Home.pl
Ocena: 1.56, ilość opinii: 85
o12.pl
Ocena: 1.67, ilość opinii: 59
Superhost.pl
Ocena: 2.93, ilość opinii: 44
cal.pl
Ocena: 2.87, ilość opinii: 41
Strefa.pl
Ocena: 1.53, ilość opinii: 37
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2569
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.53, ilość opinii: 2309
VECTRA
Ocena: 1.70, ilość opinii: 2251
UPC Internet
Ocena: 1.95, ilość opinii: 2002
Play
Ocena: 1.46, ilość opinii: 1216
Orange
Ocena: 1.46, ilość opinii: 1140