Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

o12.pl opinie

Ocena na podstawie 53 opinii

1.68 / 5

  • Wsparcie techniczne
    1.63
  • Parametry
    1.85
  • Wydajność
    1.87
  • Cena/Jakość
    1.43

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 3
  • ~ECOM / 2019-11-29 14:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Czas reakcji działu kontaktu: zgłoszenie awarii: 21.10.2019 pierwsza odp. 04.11.2019
    1. Edytor stron nie działa.
    2. Na zgłoszenie, odpowiadają: "proszę o informację czy problem nadal występuje. Zgodnie z otrzymanymi informacjami od administratorów, obecnie aplikacja działa prawidłowo".
    3. Odpowiedź: nadal nie działa... i czekam ...
    To już chyba koniec O12
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~D.D. / 2019-10-28 10:17
    Ocena: 1.00 / 5
    o12.pl ta firma to jedna wielka PORAŻKA!!!
    Wieczne awarie, brak pomocy technicznej.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko jest złe, bardzo częste awarie, brak kontaktu, ceny z kosmosu.
  • ~Zawiedziony klinet / 2019-10-28 09:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Po raz kolejny mailing nie działa. Nie ma reakcji na zgłoszenie, nie ma możliwości połączenia się z pomocą online.
    Masakra.
    Za to proforma dwa tygodnie wcześniej żeby czasem nie zapłacić zbyt późno
    Zaletybrak
  • ~frond / 2019-10-27 21:03
    Ocena: 4.50 / 5
    Wszystko działa super bez najmniejszego problemu.
    Wadybrak
  • ~Mocno rozczarowana / 2019-10-06 13:54
    Ocena: 1.33 / 5
    Przez kilkanaście lat byłam bardzo zadowoloną klientką. Trzymałam na Netlook.pl strony wielu moich klientów. Było świetne wsparcie i obsługa, dobre ceny. Od czasu zmiany marki na O12.pl jest tragedia. Awaria za awarią, trudny kontakt z obsługą, samowolne zmiany planów (trzeba odkręcać), uporczywe przysyłanie rachunków za usługi, które już dawno wycofałam itd...

    Myślałam, że ktoś kupił firmę, aby ją zniszczyć, ale jeden z pracowników o12.pl zapewniał, że właściciel pozostał ten sam, ale - o ile dobrze kojarzę - jest to ta sama spółka, co Nazwa.pl. Wniosek się nasuwa, że projekt próbuje zniszczyć sam właściciel i przekierować działalność na inny swój projekt.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~kamilkosiak / 2019-08-27 14:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma hostingowa na świecie. Chociaż nazwanie tego ,,czegoś" firmą to obraza dla innych. Totalne zero jakościowe jak i merytoryczne jeżeli chodzi o pracowników.
    ZaletyBrak
    WadyChyba wszystko
  • ~apszu / 2019-08-19 17:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem klientem już prawie 10 lat i niestety, aktualnie muszę dodać negatywną opinię. Na początku zarówno jakość usług hostingowych jak i obsługi technicznej była ok. Niestety, z czasem zaczęła spadać aż doszła do takiego poziomu, że musieliśmy zrezygnować i przenieść się do innej firmy. Jeśli chodzi o konkretne zastrzeżenia, są to: niezapowiedziane awarie, brak reakcji obsługi technicznej w weekend i w godz. popołudniowych, liczne zmiany w konfiguracji zakłócające pracę usług, oporna pomoc helpdesku, drogie usługi w stosunku do oferowanej usługi. Szkoda, bo na początku ceniliśmy sobie pracę z tą firmą.
  • ~Kaja / 2019-08-14 19:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna jakość usług! Fatalna jakość informacji od tzw. konsultantów.Wiele problemów z hostingiem, funkcjonowaniem poczty, mailingiem , dokładnie - ZE WSZYSTKIM ! Wysokośc opłat i tempo ich wzrostu - dokładnie odwrotnie proporcjonalna do jakości usług. PRZESTRZEGAM przed skorzystaniem z usług 012 !!!
    ZaletyBRAK ZALET
    WadyWszystko to co w opinii i jeszcze więcej.
  • ~Kangur / 2019-08-14 12:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystko już jest napisane, firma idzie na dno i nie widzi w tym żadnego problemu. Gratuluje i życzę wszystkiego dobrego. Wszystkim radze uciekać!!!!
    Zaletybrak
    Wadywszystko co można robić źle to robią
  • ~DrDre / 2019-07-10 22:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłem klientem Netlook.pl od bardzo wielu (ponad 10 lat) i zawsze to była rzetelna i atrakcyjna cenowo firma. Odkąd zaczęli podawać się jako O12.pl - masakryczny spadek jakości. Niekompetentny support. Przy zgłaszaniu sprawy trzy e-maile od trzech różnych pracowników i każdy poprzedni mówi, że odezwie się następny.

    Dodatkowo bardzo nieprzyzwoita zagrywka - przez wiele lat płaciłem za serwer 65 złotych i nagle, zupełnie znienacka otrzymałem fakture proforma na... 492 ZŁOTE!

    Fatalny support, awaryjność i opóźnienia. Celowe oporne zagrywki typu przesyłanie weryfikacji TRADYCYJNĄ POCZTĄ w nadziei, że klient machnie ręką i zgodzi się na wyższe stawki. Wszystkie poniższe komentarze mówią chyba same za siebie.

    Osobom, które z przyzwyczajenia trzymają tam od lat pliki, polecam czym prędzej się ewakuować.
    Zaletyobecnie brak
    Wadysłaby i powolny support, biurokracja, podwyższanie cen o kilkaset procent bez uprzedniego informowania klienta, próby zatrzymywania na siłę przez przestarzałe metody weryfikacji
  • ~Spajk / 2019-07-09 11:45
    Ocena: 1.00 / 5
    masakra, nic dodać nic ująć obsługa fatalna informacja i działanie BOK tragedia a do tego niesprawne funkcjonowanie serwerów
    Zaletybrak
    Wadywszystko!!!
  • ~bany / 2019-06-29 12:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat !!! Paranoiczne warunki wydania kodu authinfo. Firma rejestruje domeny pod swoim imieniem pozbawiajac Cie jednoczesnie swobodnego zarzadzania domenami. Obsługa klienta chamska, bezczelna i niepomocna. Wszystkie rzeczy trzeba zalatwiac tradycja poczta i listem poniewaz email jest nieskuteczny. Procedury trawaja tygodniami. Jesli nie chcesz zniszczyc sobie nerwow jak ja (i sadzac po opiniach inni) omijaj szerokim łukiem tę oszukańcza firmę.
    Zaletybrak
    Wadyskandaliczne warunki wydania kodu authinfo
    dramatyczny poziom obslugi klienta
    kosmiczne ceny
  • ~Dawny klient Netlook / 2019-04-30 16:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma żadnego wsparcia dla klienta. Masz płacić i godzić się na wszystko. Totalne dno i pięć metrów mułu !!!
    ZaletyŻadnych !
    WadyDziałanie, obsługa, ceny !!!
  • ~jk / 2019-04-19 20:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Podwyżka x5 pzez 2 lata. (ze 194 na 984 !!!!)
    Blokada usługi bez powiadomienia (ich własne maile nie przechodzą na adres na ich serwerze).
    Janusze hostingu, omijać szerokim łukiem!!!

    Zaletybrak
    Wadytechnicznie słabo, wsparcie beznadziejne, traktowanie klienta - poniżej krytyki
  • ~Bull / 2019-03-25 18:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez prawie dwa tygodnie nie działa mi poprawnie poczta i strona internetowa, na zgłoszenia odpowiadają, że nad tym pracują i z niezależnych przyczyn... i tak bez końca, co zupełnie paraliżuje mi firmę. Ale absolutną wisienką na torcie jest po drugim tygodniu obstrukcji prośba z ich strony, aby im przesłać informację o której godzinie i do jakiego adresata była kierowana poczta... rzecz w tym, że w obie strony nie docierały setki maili. Zmuszony byłem przenieść usługę do bardziej profesjonalnego dostawcy i radzę wszystkim omijanie tego dalekim łukiem...


  • ~Jarek / 2019-02-26 12:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Skok na kasę stałych klientów - wzrost opłat o 400%!
    Rezygnacja z usług wiąże się z trudnościami w uzyskaniu kodu Authinfo.
    ZaletyBrak
  • ~Kamila / 2019-02-19 13:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmarne wsparcie techniczne, od miesięcy nie jestem w stanie otrzymać korekty źle wystawionej faktury i się rozliczyć. Komunikacja jak z betonową ścianą, bardzo drogie usługi. Zero wsparcia i pomocy.
  • ~Zenon / 2019-02-18 12:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Przedłużanie usług w podwyższonej czterokrotnie cenie. AUTHINFO niby mogą wysłać po dostarczeniu wniosku fizyczna poczta.
    Mam tylko malo wazna wizytówkę, wiec olewam sprawę, ale fajnie gdyby ktoś to przeanalizował mocniej. Wielokrotne podwyższanie opłat troche nieprzyjemnie pachnie.
    ZaletyBrak
  • ~peker / 2019-02-15 10:17
    Ocena: 4.00 / 5
    dostałem proforme do zapłaty w tym roku i nie do wiary . z kwoty / 2 lata temu do kwoty 200 rok temu do kwoty 500zł w tym roku
  • ~Nalik / 2019-02-03 16:35
    Ocena: 1.75 / 5
    Jestem/byłem (?) klientem od blisko 20 lat, przetrwałem różne zmiany prawne i organizacyjne, ale to, co się tu dzieje teraz to po prostu kryminał. W poprzednich okresach info o kończącym się okresie abonamentowym przysyłali na 3 tygodnie przed terminem, a potem powtórne przypomnienie na tydzień przed. W każdym powiadomieniu była proforma ze stałą ceną za usługę. Teraz dostałem maila z proformą na 400% (naprawdę!) wyższa kwotę. Mail przyszedł po terminie. Wysłałem żądanie authinfo jestem ciekaw, czy będą problemy z odzyskaniem kodu i innych informacji niezbędnych do zmiany operatora. Nie dość, że łamią w ten sposób przepisy unijne i krajowe dotyczące usług, to jeszcze poczta zacinała się notorycznie, a przez kilka dni w ogóle nie było dostępu do serwerów. Dramat. Ludzie, uciekajcie z tej firmy!
    Zaletybrak
    Wadyszkoda czasu na pisanie
strona 1 z 3
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Az.pl
Ocena: 2.15, ilość opinii: 81
o12.pl
Ocena: 1.68, ilość opinii: 53
Home.pl
Ocena: 1.77, ilość opinii: 36
cal.pl
Ocena: 3.22, ilość opinii: 24
OVH.pl
Ocena: 1.65, ilość opinii: 19
Active24.pl
Ocena: 1.67, ilość opinii: 16
Flixbus
Ocena: 2.30, ilość opinii: 807
mBank
Ocena: 1.93, ilość opinii: 647
ITAKA
Ocena: 2.76, ilość opinii: 340
Link4
Ocena: 1.57, ilość opinii: 328
Netflix
Ocena: 2.64, ilość opinii: 200
nju mobile
Ocena: 3.13, ilość opinii: 144