Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

o12.pl opinie

Ocena na podstawie 44 opinii

1.69 / 5

  • Wsparcie techniczne
    1.63
  • Parametry
    1.81
  • Wydajność
    1.88
  • Cena/Jakość
    1.48

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 3
  • ~DrDre / 2019-07-10 22:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłem klientem Netlook.pl od bardzo wielu (ponad 10 lat) i zawsze to była rzetelna i atrakcyjna cenowo firma. Odkąd zaczęli podawać się jako O12.pl - masakryczny spadek jakości. Niekompetentny support. Przy zgłaszaniu sprawy trzy e-maile od trzech różnych pracowników i każdy poprzedni mówi, że odezwie się następny.

    Dodatkowo bardzo nieprzyzwoita zagrywka - przez wiele lat płaciłem za serwer 65 złotych i nagle, zupełnie znienacka otrzymałem fakture proforma na... 492 ZŁOTE!

    Fatalny support, awaryjność i opóźnienia. Celowe oporne zagrywki typu przesyłanie weryfikacji TRADYCYJNĄ POCZTĄ w nadziei, że klient machnie ręką i zgodzi się na wyższe stawki. Wszystkie poniższe komentarze mówią chyba same za siebie.

    Osobom, które z przyzwyczajenia trzymają tam od lat pliki, polecam czym prędzej się ewakuować.
    Zaletyobecnie brak
    Wadysłaby i powolny support, biurokracja, podwyższanie cen o kilkaset procent bez uprzedniego informowania klienta, próby zatrzymywania na siłę przez przestarzałe metody weryfikacji
  • ~Spajk / 2019-07-09 11:45
    Ocena: 1.00 / 5
    masakra, nic dodać nic ująć obsługa fatalna informacja i działanie BOK tragedia a do tego niesprawne funkcjonowanie serwerów
    Zaletybrak
    Wadywszystko!!!
  • ~bany / 2019-06-29 12:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat !!! Paranoiczne warunki wydania kodu authinfo. Firma rejestruje domeny pod swoim imieniem pozbawiajac Cie jednoczesnie swobodnego zarzadzania domenami. Obsługa klienta chamska, bezczelna i niepomocna. Wszystkie rzeczy trzeba zalatwiac tradycja poczta i listem poniewaz email jest nieskuteczny. Procedury trawaja tygodniami. Jesli nie chcesz zniszczyc sobie nerwow jak ja (i sadzac po opiniach inni) omijaj szerokim łukiem tę oszukańcza firmę.
    Zaletybrak
    Wadyskandaliczne warunki wydania kodu authinfo
    dramatyczny poziom obslugi klienta
    kosmiczne ceny
  • ~Dawny klient Netlook / 2019-04-30 16:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma żadnego wsparcia dla klienta. Masz płacić i godzić się na wszystko. Totalne dno i pięć metrów mułu !!!
    ZaletyŻadnych !
    WadyDziałanie, obsługa, ceny !!!
  • ~jk / 2019-04-19 20:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Podwyżka x5 pzez 2 lata. (ze 194 na 984 !!!!)
    Blokada usługi bez powiadomienia (ich własne maile nie przechodzą na adres na ich serwerze).
    Janusze hostingu, omijać szerokim łukiem!!!

    Zaletybrak
    Wadytechnicznie słabo, wsparcie beznadziejne, traktowanie klienta - poniżej krytyki
  • ~Bull / 2019-03-25 18:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez prawie dwa tygodnie nie działa mi poprawnie poczta i strona internetowa, na zgłoszenia odpowiadają, że nad tym pracują i z niezależnych przyczyn... i tak bez końca, co zupełnie paraliżuje mi firmę. Ale absolutną wisienką na torcie jest po drugim tygodniu obstrukcji prośba z ich strony, aby im przesłać informację o której godzinie i do jakiego adresata była kierowana poczta... rzecz w tym, że w obie strony nie docierały setki maili. Zmuszony byłem przenieść usługę do bardziej profesjonalnego dostawcy i radzę wszystkim omijanie tego dalekim łukiem...


  • ~Jarek / 2019-02-26 12:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Skok na kasę stałych klientów - wzrost opłat o 400%!
    Rezygnacja z usług wiąże się z trudnościami w uzyskaniu kodu Authinfo.
    ZaletyBrak
  • ~Kamila / 2019-02-19 13:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmarne wsparcie techniczne, od miesięcy nie jestem w stanie otrzymać korekty źle wystawionej faktury i się rozliczyć. Komunikacja jak z betonową ścianą, bardzo drogie usługi. Zero wsparcia i pomocy.
  • ~Zenon / 2019-02-18 12:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Przedłużanie usług w podwyższonej czterokrotnie cenie. AUTHINFO niby mogą wysłać po dostarczeniu wniosku fizyczna poczta.
    Mam tylko malo wazna wizytówkę, wiec olewam sprawę, ale fajnie gdyby ktoś to przeanalizował mocniej. Wielokrotne podwyższanie opłat troche nieprzyjemnie pachnie.
    ZaletyBrak
  • ~peker / 2019-02-15 10:17
    Ocena: 4.00 / 5
    dostałem proforme do zapłaty w tym roku i nie do wiary . z kwoty / 2 lata temu do kwoty 200 rok temu do kwoty 500zł w tym roku
  • ~Nalik / 2019-02-03 16:35
    Ocena: 1.75 / 5
    Jestem/byłem (?) klientem od blisko 20 lat, przetrwałem różne zmiany prawne i organizacyjne, ale to, co się tu dzieje teraz to po prostu kryminał. W poprzednich okresach info o kończącym się okresie abonamentowym przysyłali na 3 tygodnie przed terminem, a potem powtórne przypomnienie na tydzień przed. W każdym powiadomieniu była proforma ze stałą ceną za usługę. Teraz dostałem maila z proformą na 400% (naprawdę!) wyższa kwotę. Mail przyszedł po terminie. Wysłałem żądanie authinfo jestem ciekaw, czy będą problemy z odzyskaniem kodu i innych informacji niezbędnych do zmiany operatora. Nie dość, że łamią w ten sposób przepisy unijne i krajowe dotyczące usług, to jeszcze poczta zacinała się notorycznie, a przez kilka dni w ogóle nie było dostępu do serwerów. Dramat. Ludzie, uciekajcie z tej firmy!
    Zaletybrak
    Wadyszkoda czasu na pisanie
  • ~PabloGT / 2019-01-11 14:09
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest jakaś kpina nie firma! Skok na kase o 400%! Traktują klienta jak barana do golenia! A wszystko w akompaniamencie regulaminu !
    ZaletyPrzytulamy fajne pieniądze od baranów
    WadyMAM DOŚĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~Klient Netlooku / 2018-11-16 12:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma skandaliczna! Skok opłat o 400%! Natychmiast zrezygnowałem z usług. Spotkało się to z utrudnianiem przesłania kodu Authinfo, Kilkukrotne nieprzyjmowanie wniosków o jego wydanie pod co raz to nowym wydumanym pretekstem. Traktowanie klienta jak głupca, którego można zbyć i wmówić idiotyczną bajkę. Od dziś zaczynam z czarnym pijarem tej pseudofirmy. Niezależnie moi prawnicy otrzymali polecenie zajęcia się tą amatorską firemką na drodze prawnej.
    ZaletyŻadnych
    WadySame wady
  • ~NickYoung / 2018-10-22 12:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramatyczna jakość usług i obsługi. Nieżyciowe podejście do klienta.
  • ~Kara / 2018-10-20 20:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Wsparcie techniczne -10, cena -10.
    Od czasu nastania o12.pl próbuje uciec, ale mam tam strony kilku klientów od dobrych 10 lat.
    Wszystko działało bez zarzutu aż 012.pl zablokowało część stron. Działają tylko czyste HTMLe, WP i Joomla leżą i kwiczą nie da się postawić na nowo! Pomoc techniczna nie istnieje! Te same strony na serwerach u innych operatorów hulają! MASAKRA ODRADZAM
    Zaletynie ma
    Wadysame
  • ~Marcin / 2018-10-18 04:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo duże koszta co do roku poprzedniego. Wsparcie techniczne do niczego. Trzeba długo czekać na reakcję. Nie polecam.
  • ~andrzy / 2018-10-15 12:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,
    strony używam wyłącznie jako wizytówkę do kontaktu, w zeszłym roku Netlook faktura za domene i serwer 239 zł a dzisiaj dostaję z o12.pl 492 zł ,ponad 100 % do góry , za co ???
    Już ogarniam sobie przeniesienie.
  • ~Avalon / 2018-10-09 10:52
    Ocena: 1.00 / 5
    W czerwcu br serwis o12.pl zaprzestał świadczenia usługi otoKreator i rozpoczął hosting Active Mini. W tej chwili wszyscy posiadacze stron utworzonych za pomocą otoKreatora nie mają innej możliwości, niż edycja strony za pomocą języka HTML. Na pytanie zadane konsultantowi - co zrobić, jeśli nie posiada się umiejętności posługiwania się kodami HTML - usłyszałam "utworzyć stronę od nowa za pomocą naszego nowego kreatora". Jest to maksymalnie niepoważne traktowanie klienta! Więcej niż oczywistym jest, iż nikt sprawnie poruszający się językiem HTML nie będzie korzystał z gotowych, średnio ambitnych wzorów stron www. Co za tym idzie - zapewne 99,9% użytkowników otoKreatora straciło swoje strony. Zdecydowanie nie polecam usług serwisu 012.pl!!!
  • ~Norfear / 2018-10-05 12:34
    Ocena: 1.00 / 5
    1. Serwery muła jak jasna .... 3 dni strona www nie działała co mocno odbiło mi się to w pozycjonowaniu.

    2. Wsparcie techniczne ma totalnie w d.... klienta, zero pomocy technicznej.
    Dobrze że współpracuję z INNYMI firmami hostingowymi i w razie problemów pomogli mi nawet w o12 ogarnąć temat. mimo że nie należało to do ich obowiązków


    Z czystym sumieniem mogę powiedzieć że jest to najgorszą firma hostingowa z jaką miałem do czynienia w ostatnich 10 latach.
    Wady1. Tragiczny support
    2. Częste awarie serwerów
  • ~Ela / 2018-10-04 10:39
    Ocena: 2.75 / 5
    Co rok cena 100% w górę! Informacja o nowej cenie kilka dni przed terminem wygaśnięcia domeny, tak aby nie można było zrezygnować bez konieczności opłacenia kolejnego roku.
    Niech nikt się nie skusi na pierwszy promocyjny rok!
strona 1 z 3
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Az.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 78
o12.pl
Ocena: 1.69, ilość opinii: 44
Superhost.pl
Ocena: 2.96, ilość opinii: 41
Webd.pl
Ocena: 3.65, ilość opinii: 30
cal.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 22
Home.pl
Ocena: 1.88, ilość opinii: 20
Flixbus
Ocena: 2.19, ilość opinii: 493
mBank
Ocena: 2.09, ilość opinii: 482
Link4
Ocena: 1.58, ilość opinii: 286
ITAKA
Ocena: 2.83, ilość opinii: 221
Netflix
Ocena: 2.89, ilość opinii: 127
nju mobile
Ocena: 3.17, ilość opinii: 123