Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Home.pl opinie

Ocena na podstawie 238 opinii

1.36 / 5

  • Wsparcie techniczne
    1.28
  • Parametry
    1.45
  • Wydajność
    1.44
  • Cena/Jakość
    1.27

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 12
  • ~Jaro / 2023-05-08 10:09
    Ocena: 5.00 / 5
    Ja tam nie narzekam, jestem z HOME.PL kilka ładnych lat, mam u nich zaparkowane kilka domen swoich klientów, nigdy się nie zawiodłem być może dlatego, że tylko parkuję u nich domeny i wykupuję SSL-a. Całość hostingu mam na własnych serwerach
  • ~Adrian / 2019-05-31 08:43
    Ocena: 4.50 / 5
    Nie jest tanio, ale miałem 3 lata temu w jednej firmie hosting za 150 zł, który padał średnio raz na tydzień, a kontakt z supportem był iluzoryczny. Przeniosłem się do home i nie narzekam. Mam co prawda trochę drożej, ale w ciągu roku mialem może jeden problem w działaniu strony. Reszta - bardzo spoko, wlasciwie idzie zapomniec ze istnieje jakikolwiek support bo jest po prostu dobrze. Fajnie, że można w razie czego pisać do nich na FB i też pomagają. Ludzie na infolinii oraz czacie są kompetentni, nie tylko w tematach faktur.
    Generalnie kilka osób mnie ostrzegało przed pchaniem się home, a rzeczywistość jest jednak trochę inna. Przerobilem 2 firmy hostingowe, wszędzie miało "tanio i dobrze". Tanio było, ale z dobrocią różnie. Aż w końcu wyladowałem w home i jestem zadowolony.
    ZaletyFajny support
    Wydajne serwery
    Dużo usług dodatkowych (kupiłem sobie taniego antywirusa do firmy)
    WadyCena rzeczywiscie dość wysoka, ale cos za cos
    Panel pocztowy - nie używam za często, ale nie podoba mi się
  • ~Krettcik / 2019-11-01 19:23
    Ocena: 4.50 / 5
    Mam usługi w tej firmie od 4 lat i na razie nie mogę złego słowa o niej powiedzieć. Żeby jednak nie zakonczyc opinii a jednym zdaniu tak jak robi to wiekszosc uzytkownikow tutaj to napisze, ze jest dobrze i "czuję się dobrze obsłużony" co nie jest zawsze regułą u innych providerów. Po pierwsze - bardzo dobre parametry usług z dużą pojemnością. Tutaj home jest jednym z najlepszych wyborów na rynku. Że inni mają taniej? Zapytajcie o wyższe parametry dysków na hostingu - nagle okazuje się, że oferta przebija ofertę home ale ceną 2x. Darmowe migracje? Zapytajcie czy darmowa migracja obejmuje 5 stron i +100 skrzynek email - nagle darmowa migracja zmienia się w płatną usługę lub "no nie zrobimy i tyle". W skrócie - wszystko jest ok jak masz mikrostronke i 1 email, wtedy rzeczywiscie "mniejszy moze wiecej", ale gdy pożerasz coraz wiecej danych, stawiasz wiecej serwisow i konfigurujesz swoim klientom nowe skrzynki to nagle home przestaje byc drogi.
    No i wsparcie przez Messengera i infolinie - serio, to jedyna firma hostingowa (a przerabialem ich juz 6) ktora ogarnia to doskonale. Inni zbywali mnie na maila lub wysylke zgloszenia przez panel ;)

    2 minusy:
    - bardzo rzadko (ale jednak) pojawiają się jakieś krzaki z błędami w panelu poczty
    - nie ma mozliwosci założenia mniejszej skrzynki niz 500 MB - to jest upierdliwe na maxa

    W skali roku uptime z monitoringu wyniosl 99,97% - to tyle jeśli chodzi o "słynną" awaryjnosc tej firmy.
    ZaletyDuzo przestrzeni w pakietach hostingowych
    Mila obsluga
    Cena (jeśli zestawi sie powyzsze + oferty konkurencji przy identycznych parametrach)
    WadyWiększych brak, mniejsze ma każdy
  • ~pukas / 2007-11-09 23:51
    Ocena: 4.50 / 5
    Po kilkuletniej współpracy nie mogę powiedzieć nic złego o tej firmie... Wręcz przeciwnie, rewelacyjne wsparcie, bardzo dobra wydajność, mnogość rozmaitych funkcji (cron, dowolna konfiguracja php, mod rewrite...) czynią z home.pl najlepszą propozycję na naszym rynku. Ceny mogłyby być nieco niższe, ale w tym przypadku przynajmniej można powiedzieć, że wie się za co się płaci. Polecam :)
    Zaletywydajność, mnogość dostępnych funkcji i konfigurowalność, super wsparcie techniczne
    Wadyniestety jest dość drogo
    3 lata, 700PLN
  • ~Realista / 2023-09-13 08:44
    Ocena: 4.50 / 5
    Od 20 lat jestem klientem home.pl. Awarie poczty zdarzyły się dosłownie może kilka razy. Polecam Polską firmę zdecydowanie. Wsparcie techniczne mogłoby być lepsze.
    ZaletyMało awarii.
    WadySłabe wsparcie techniczne.
  • ~grzechu / 2024-01-25 18:25
    Ocena: 4.00 / 5
    to tam poznałem lnstagram: @znieprawiona więc zdecydowanie na plus!
    Zaletyinsta: znieprawiona
  • ~Maciek / 2007-08-01 16:00
    Ocena: 4.00 / 5
    Firma godna polecenia choć droga. Dobre wsparcie techniczne konsultanci mają bardzo szeroką widzę techniczną. Współpracuję z firmą już ponad rok. hostuję ponad 40 serwisów internetowyh.
    ZaletyInfolinia do późnych godzin wieczornych
    WadyCena
    Używam serwer PRO za 900zł / rok już ponad rok.
  • ~Maniek / 2019-09-08 17:11
    Ocena: 4.00 / 5
    Pomoc techniczna rozwiązała mój problem z Wordpressem bezpłatnie
    ZaletyWsparcie techniczne
    Stabilność
    WadyDosyć drogo
  • ~tom / 2020-04-04 09:25
    Ocena: 4.00 / 5
    Z usług home.pl korzystam od wielu lat. Nie ma zastrzeżeń co do szybkości i dostępności. Na bardzo pozytywne wyróżnienie zasługuje ich infolinia. Rozwiązują problemy bardzo szybko i kompetentnie.
    ZaletyZnakomita infolinia
    WadyZamieszanie związane z nowym panelem administracyjnym.
  • ~Bartosz Różycki / 2023-09-28 13:08
    Ocena: 3.50 / 5
    Szanowny Home.pl

    Niestety wasz sklep Clickshop nie nadaje się do sprzedaży zagranicznej. Błąd zawarty w logice sklepu powoduje odrzucanie 50% koszyków zagranicznych klientów. Zgłaszałem na infolinii i dostałem wycenę usunięcia błędu który jest po waszej stronie!!!

    Opiszę problem działania sklepu.
    Klient zagraniczny wrzuca towar do koszyka. Wybiera kraj dostawy i...
    w koszyku pokazuje mu się cena brutto z polskim VAT 23%
    - jeśli klient jest z np. UK to powinna pokazywać mu się cena z VAT 0% bo to eksport
    - jeśli klient jest z np. niemiec to powinna pokazywać mu się cena z VAT 19% bo obowiązuje go VAT OSS
    - jeśli klient jest z np. niemiec i ma firmę z aktywnym numerem NIP to powinna pokazywać mu się cena z VAT 0% bo obowiązuje go dostawa wewnątrzunijna.
    Owszem klient widzi poprawną kwotę po przejściu czterech kolejnych stron i przycisków "zamawiam", "złóż zamówienie", "podsumowanie". Jednakże przy wymuszaniu przez stronę potwierdzania błędnej kwoty do zapłacenia wielu klientów jest zdezorientowanych i porzuca koszyk.

    Nie piszę tego w złej wierze bo firma Shoper ma ten sam błąd, ale jeśli dajecie klientom możliwość konfiguracji sklepów na różne kraje to taki fuckup jest nie dopuszczalny.

    Mam u was 2 sklepy od ponad 8 lat
    Za kontakt na infolini 5 gwiazdek
    Za serwery i ich działanie 5 gwiazdek
    Za możliwości sklepów 4 gwiazdki (w porównaniu do konkurencji). Za ewentualną chęć pomocy klientowi usunięcia ewidentnego błędu w sklepie -2 gwiazdki.

    Z wyrazami szacunku.
  • ~www.basap.pl / 2022-06-06 15:01
    Ocena: 3.50 / 5
    Drogo ale profesjonalnie. Serwery jak za taką cenę działają średnio. Dużo funkcji jest z automatu wyłączonych i brak jest możliwości ich samodzielnego włączenia.
    Zalety- szeroka oferta
    Wady- cena
    - wydajność
  • ~edward / 2022-07-04 22:01
    Ocena: 3.25 / 5
    Nie polecam ,brak wsparcia w przeniesieniu strony internetowej i poczty, w wyniku tego utraciłem dostęp do strony internetowej .Dobre może dla profesjonalistów, dla mnie laika, duże rozczarowanie.
  • ~Krzysztof / 2020-09-27 14:23
    Ocena: 3.25 / 5
    Słabo. Głównie chodzi mi o hosting stron internetowych na popularnych CMS. Konkurencja ma już od dawna w panelu "DirectAdmin" możliwość wykonywania kopii całych stron (Joolma, Wordpress) z bazą danych, klonowanie, odtwarzania. Jest to bardzo wygodne w sytuacji gdy cos się dzieje ze stroną. Home natomiast biorąc największe chyba pieniądze nie daje NIC. Odpowiedź z home.pl jest taka że proszę korzystać z pluginów w CMS. Poza tym certyfikaty SSL również pozostawiają wiele do życzenia. Nie można np. korzystać z Let's Encrypt, problemy z ich podpięciem (SSL z zewnątrz a nie z HOME). Panel klienta do zarządzania niedawno był zmieniany a i tak jest mało intuicyjny, brakuje dobrych opisów i aktualnych instrukcji.
  • ~Andrzej / 2019-02-13 09:20
    Ocena: 3.00 / 5
    Posiadam serwer dedykowany z oprogramowaniem Home IDEA 5 lat, płacę 500zł. Serwer działa stabilnie i firma ma plusy ALE, rozwiązania jakie mnie irytują to certyfikowanie CE i automatyka której niema dla tej usługi. 3 rok z rzędu mam problem z odnowieniem certyfikatu i czekam ponad 1 dzień na autoryzację przez co strona sklepu WWW zwyczajnie nie działa!, sklep nie działa. Automatyka procesu nadawania certyfikatu jest tak kiepska, że po prostu nogi się uginają, logowanie się po skrzynkach typu admin@... bo tak trzeba aby zobaczyć, potwierdzić wiarygodność, ale brak maila na głorny email ze strony home aby tam zajrzeć, logowanie się do panelu w oczekiwaniu na przycisk zainstaluj certyfikat, zamiast dać jakieś powiadomienie, to trzeba wchodzić co 5 minut i patrzeć czy już jest, konieczność instalacji przyciskiem z panelu, jak by nie można było wysłać maila z powiadomieniem już jest i kliknij aby przejść i zainstalować. SZOK!!!!! Wyjeżdżasz na urlop i TWÓJ sklep w momencie odnowienia certyfikatu kadzie się i leży !!! Po prostu szok, jak by w mojej firmie klient płacił 500zł miesięcznie od 5 lat to dla jego jednego samego warto by było wprowadzić zmiany a HOME jako firma mająca takie usprawnienia niestety w poważaniu (mam to 3 rok z rzędu) nie wykona ulepszenia dla całości swoich klientów bo zwyczajnie niema komu, lub nie interesuje ich to. To jest właśnie głęboki wyraz "mania" mnie i innych w pokazaniu. Firma ma plusy bo jakieś musi mieć inaczej by nie istniała, ale są i minusy jak certyfikaty, fatalna, niedziałająca poczta itp... W tym roku czekając na certyfikat postanowiłem napisać ten komentarz, do całości doszedł fakt ze mija 24h a mój sklep www nie działa, po 3 kontakcie z konsultantem po 21 godzinach niedziałania sklepu, okazuje się ze jest błąd, certyfikaty kupione przed 8 tego miesiąca (mamy 13ty) maja problem co dodatkowo komplikuje sprawę i dopiero 3-ci konsultant po 21 godzinach wpada na to aby mnie nie spuszczać do kibla tylko kontaktuje się ze specjalistą i okazuje się ze specjalista radzi usunąć to zamówienie i złożyć nowe, przejść cała procedurę raz jeszcze od maila admin@... klikniecie w link, potwierdzenia maila, wejścia na home panel i czekania na przycisk ZAINSTALUJ czekam na ten przycisk 3 rok bo mam 3cia aktualizację. SZOK mili Państwo.
    ZaletySzybki kontakt dla klienta premium, w miarę stabilnie na dedyku.
    WadyFatalna poczta, błędy w działaniu poczty. Fatalna automatyka a raczej jej brak przy certyfikowaniu o odnawianiu co rok. Brak zaangażowania części konsultantów.
  • ~Krzysztof / 2007-11-28 23:05
    Ocena: 3.00 / 5
    Jakość nie dorównuje cenie... przechodzi coraz bardziej w jakoś...
    Jestem u nich już od około 7 lat, coraz większe zadęcie marketingowe, nieco blichtru w niby nowej technologii... A kreująca się na największą polską firma hostingowa niestety nie sprostała moim oczekiwaniom. Może nie jestem superspecjalistą od internetu - ale nie muszę. Znam sie na inżynierii informacji i komunikacji interpersonalnej. Rozwój idzie nie w technologię lecz pusty marketing nie poparty jakością. Nie powiem, że zawiodłem się... każdemu ufać każdego spradzać - sprawdziłem.
    Żegnam sie z tym "usługodawcą łaskawym"
    Zalety?
    Największa firma w Polsce? Już nie długo, czas świetności minął!
    24h wsparcie techniczne lecz bez konkretnej wiedzy (niech Pan sam sprawdzi co sie dzieje, może to u Pana...), oczekuje sie na połaczenie jak nieprzymierzając ze stacją kosmiczną Mars...
    Wady
    Wysoka cena
    Słabe serwery
    Niedouczone wsparcie konsultantow
    Restrykcyjna konfiguracja serwera -byłym na wyjeździe, spóźniłem sie z opłatą kilka dni i pomimo mojej deklaracji dalszego użytkowania, domena została zablokowana
    Masa spamu na poczcie, którego struktura wskazuje, że można było tego uniknąć...
    ZaletyBył dobry przed "spuchnięciem" "osiągnięciami"
    WadyPrzestał byc dobry - marketing przegiął równowagę technologia+jakość/zysk
    ok. 7 lat
  • ~Paweł / 2020-12-31 14:12
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem nowym użytkownikiem Home.pl do tej pory byłem zadowolony z usług tej platformy. Niestety czar prysł jak bańka mydlana. Na swoim panelu administracyjnym wszedłem w zakładkę promocje. Tam natknąłem się na kafelek promocyjny h
    ostingu biznes na 1 rok w promocyjnej cenie. Posiadając już taki hosting w tym serwisie byłem przekonany iż korzystam z możliwości przedłużenia abonamentu o rok. Po opłaceniu faktury pro forma zorientowałem się iż uruchomiono mi kolejne nie potrzebne mi konto. Jeszcze w tym samym dniu szybko zadzwoniłem aby zrezygnować i napisałem reklamację. Poinformowałem obsługę iż w związku z tym iż promocja nie była w jakikolwiek sposób opisana zostałem jako nowicjusz wprowadzony w błąd. Pomimo 6 pism reklamacyjnych za każdym razem negatywna odpowiedź za każdym razem odpowiedź od innej osoby i nie na temat. Pomimo kilku telefonów zero zrozumienia. Nie zarzucam konsultantom złej woli, natomiast sądzę że mają z góry nakazane co by się nie działo nie oddajemy ani złotówki. Nie jest to duża kwota ale chodzi tu o zasadę uczciwości. Jeżeli serwis chce się zeszmacić dla 65 zł to życzę dlaszych sukcesów. Dobra rada zanim skorzystacie z promocji tej firmy upewnijcie się 10 razy co wykupujecie bo zwrotu na pewno nie będzie.
  • ~Bogdan / 2022-01-22 08:47
    Ocena: 2.50 / 5
    Mam niestety złe do świadczenia z tą firmą. Właśnie przechodzę proces migracji domeny do innego dostawcy i mam z tym bardzo duży problem. Trwa to już 4-ty dzień i dalej nic. Jeśli kupujesz usługę wystarczy parę minut, jeśli chcesz uzyskać coś innego kilka dni to za mało.
    ZaletySzybka płatność
    WadyUtrudnienia dla klientów
  • ~Krzysztof / 2020-05-18 16:10
    Ocena: 2.50 / 5
    Od dawna tworze serwisy www. Swojego czasu korzystałem z home.pl, ale przeniosłem się do konkurencji ze względu na:
    - wysokie ceny
    - słaby support
    - brak możliwości chatu, chyba że płacisz ekstra, wtedy łaskawie możesz zgasić swój pożar szybciej niż przez infolinię
    - infolinia, czekasz 15min na połączenie, gdy przekierują Cię do innego działu jest głucho w słuchawce

    Support nie umie poradzić sobie z prostymi zadaniami jak sprawdzenie poprawności konfiguracji domen.
    Cesja na klienta to drogę przez mekkę.
    Zaletytanie promocje
    Wadypo zakończeniu promocji, horrendalne stawki
  • ~Raf / 2023-08-24 07:36
    Ocena: 2.50 / 5
    Kilka ( ale nie 2-3 ) razy do roku awarie, nie działa serwer, poczta, a ceny za hosting sa bardzo wysokie
    Generalnie nie polecam
    Zaletyw miare czytelnie
    Wadycena i awarie
  • ~Wojtek B. / 2021-01-23 22:03
    Ocena: 2.50 / 5
    Od wielu lat byłem w Home.pl i średnio polecam. Wolne serwery. Obsługa przez www nie jest zła, nawet powyżej średniej. Jednak próba zmniejszenia abonamentu na mniejszy to jakaś porażka. Tutaj niesamowicie istnieją życie. Są lepsze serwisu i tańsze. Kupowanie domen okrutnie drogie w tym serwisie. No i jak się ma jakiś poważniejszy problem to ciężko liczyć na pomoc. Ogólnie nie polecam, ale jak ktoś ma małe doświadczenie to może gorzej trafić.

    Używam hosting premium. Próba zmniejszenia do niższego wiąże się z opłatami. Im więcej oczek w dół tym drożej.
    ZaletyProstota obsługi
    WadyCzasami wsparcie działa a czasami jakby robili strajk. Próba zmniejszenia pakietu wiąże się z dużymi kosztami - taniej wychodzi utworzyć nowy i stary zamknąć. Odbieram to tak, jakby to było celowe działanie. Do tego drogo.
strona 1 z 12
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Home.pl
Ocena: 1.36, ilość opinii: 238
Az.pl
Ocena: 3.13, ilość opinii: 231
OVH.pl
Ocena: 1.63, ilość opinii: 93
cal.pl
Ocena: 3.37, ilość opinii: 89
o12.pl
Ocena: 1.68, ilość opinii: 67
Webd.pl
Ocena: 3.19, ilość opinii: 51
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4230
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4084
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3734
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3454
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3180
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2770