To, co się odwala od kilku lat w home.pl to są jakieś jaja. Płacimy kilka do kilkunastu tysięcy zł rocznie za usługi hostingowej i związane z parkowaniem domen, a w razie problemu dosłownie całą firma ma nas głęboko w dupie. Może wybuchnąć Wam poczta, może Wam spływać kilkaset maili, bo home.pl ma wylane na zabezpieczenia i jedyne o czym pieprzy, to o zmianie hasła. Dział techniczny to głównie banda gówniarzy, do specjalisty nie macie szans się dostać. Na tzw. infolinii jest jeszcze gorzej, sto razy lepiej rozmawiałoby się z botami, bo może byście się kiedyś doczekali jakiejś merytoryki. Jeśli zgłosicie się tam z jakimkolwiek problemem, poważniejszym od "zapomniałem hasła" albo "poczta mi nie działa na outlooku", dostaniecie odpowiedź z cyklu "niestety, nie mogę Panu pomóc" — jedyne co robią osóbki na infoliniach, to "wystawiają zgłoszenie". Sorry, ale jak mam poważny problem, np. spływających kilkadziesiąt tys. starych maili, to mam naprawdę wylane na "wystawię zlecenie" i "w poniedziałek nie będzie trzeba dzwonić". To jest żenujące.
Czas najwyższy, żeby opinie o home.pl dotarły do KAZDEGO, ponieważ ta firma ma wylane na wszystkich swoich poważniejszych klientów i kroi wyłącznie kasę na osobach z wymaganiami na poziomie jeden na dziesięć, ktore nie mają pojęcia, o tym jak działają uslugi hostingowe.
Dno i wstyd.
I piszę to po 20 latach korzystania z home.pl i po zostawieniu tam ok 200–250 tys. zł.
Ta
firma
będzie
miała
Was
w dupie
gdy będziecie mieli
jakikolwiek problem.
Przykre.Zaletybrak
WadyMożecie liczyć na olewanie klienta nawet gdy Wasz serwer wysyła kilkaset tysięcy maili, bo w sobotę, zwlaszcza o 16, nikt nie pracuje, ale spoko, bo w piątek też Wam nikt nie pomógł, mimo, że specjalnie nalegaliście, żeby rozwiązano problem w dziu powszednim w godzinach pracy.