Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Hestia opinie

Ocena na podstawie 826 opinii

1.81 / 5

  • Oferta
    1.89
  • Obsługa klienta
    1.80
  • Cena/Jakość
    1.81

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Grzegorz / 2010-03-10 16:23
    Ocena: 1.00 / 5
    W Hesti zwlekać jak najdłużej się da najlepiej z 3 miesiące no i jeszcze zaniżyć to normalne. Nie polecam tej firmy.
    Zaletynie ma
    Wadyzadzwoń na infolinie to się dowiesz
    2
  • ~Robert / 2010-02-18 15:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Hestia - strata pieniędzy, nerwów. Mam wykupione w Hestii Oc i Ac. Ostatnio uderzył we mnie sprawca przy dużej prędkości jak włączałem się do ruchu. Cały bok jest do naprawy. Sprawca uciekł. Zgłosiłem szkodę z AC na infolinii. Pani spytała się czy wzywałem policję, więc powiedziałem że nie bo sprawca zbiegł i zanim ktokolwiek by przyjechał to pewnie minęła by godzina. Odznaczyła, że nie wezwałem policji ale nic mi nie powiedziała że to zdarzenie powinienem mimo wszystko zgłosić na policję. (dzisiaj się dowiedziałem że powinienem był te panią zapytać czy mam to zgłosić na policję czy nie, bo konsultant jedynie wtedy udziela podobnych informacji, czy ci sami konsultanci nie pracują w kasach PKP? Tam tez nie informują o tańszych przejazdach chyba że ktoś się o to sam zapyta). Skoro mam wykupione AC więc myślę sobie że w tej sytuacji i okolicznościach sprawa jest jasna. Ok czekam więc na rzeczoznawcę który zjawił się po 3 dniach. Szkodę wycenił na około 2200. Zorganizowałem sobie warsztat, który stwierdził że za tę kwotę da się naprawić auto. Niestety z ubezpieczenia dostałem jedynie około 1500 zł bo stwierdzili że nie zgłosiłem sprawy na policję. I jest paragraf który twierdzi że w ciągu 24 godzin powinienem zgłosić sprawę na policję. Zadzwoniłem na infolinie i pytam się czy jak zgłoszę teraz sprawę na policję to czy to pomoże odzyskać niesłusznie pobrane 30% mojego odszkodowania - zostałem poinformowany że tak. Więc zgłosiłem sprawę na policję, podałem co się dokładnie stało. Znowu czekanie, TU wystąpiło po notatkę z Komendy. Dzisiaj otrzymuję telefon że niestety decyzja w sprawie odszkodowania nie została zmieniona i nie otrzymam pozostałych 30%. Dodatkowo Pani z biura mnie poinformowała że powinienem być zadowolony że otrzymałem w ogóle jakiekolwiek odszkodowanie bo według tego paragrafu nie powinienem nic otrzymać. Więc sobie myślę po jaką cholerę ludzie tracić czas na takiego ubezpieczyciela? Za 1000 zł z tytułu AC takie problemy? Taka niekompetentna obsługa? Zabawa z klientem w kotka i myszkę? Jak Pan zrobi tak to my wtedy się ustosunkujemy, ale po głębszym namyśle skoro Pan już zgłosił na Policję to teraz jest za późno. 700 zł to nie majątek jednak nie po to ubezpieczam auto z tytułu AC. Czytajcie i zastanówcie się zanim podejmiecie decyzję z której zamiast pomocy wynikną same problemy. Dodam że ubezpieczyliśmy w Hesti nie tylko samochód. I przyznam że po osobistych weryfikacjach kompetencji grupy Hestia nie polecam nikomu podobnych problemów. Odradzam, naprawdę szkoda czasu!!!!!!! rozmów z których Hestia sobie nic nie robi, z pism które jedynie dają klientom złudne nadzieje, WIelka Ściema , pozdrawiam
    Wadymax
    AC+OC
  • ~gosia / 2009-09-21 21:44
    Ocena: 2.50 / 5
    Zdecydowanie odradzam zawieranie umów z tym ubezpieczycielem.Nie można od nich odzyskać żadnych pieniędzy .Sprawa moja dotyczy sprzedaży samochodu i odzyskania z tego tytułu nadpłaty z OC i AC.Czekam już przeszło drugi miesiąc i nic.
    Dzwonię i nie ma z kim rozmawiać.Twierdzą że wszystko jest w trakcie realizacji .Przepisowo maja na to miesiąc.Po tygodniu to samo nie mogą nic nowego powiedzieć.Podali mi numer ponaglenia i znowu mija tydzień ,a ja łącze się z nową panią i od nowa to samo, nic mi nie może obiecać.A mało tego w tej samej kopercie co naliczona nadwyżka do zwrotu przyszło wezwanie do zapłaty za tenże samochód następnej raty ubezp. Jest to moja trzecia identyczna sprawa można powiedzieć, że to już norma tylko pytanie ile trzeba jeszcze czekać i kto mi na nie odpowie ,Zdecydowanie odradzam .
    ZaletyW miarę tanie
    Wadyodzyskanie pieniędzy i uzyskanie jakiejkolwiek informacji na infolinii
  • ~mxu / 2009-07-28 11:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Hestię ZDECYDOWANIE ODRADZAM:
    - miałem szkodę w pojeździe (m.in. uszkodzona tylna klapa bagażnika),
    - zgłosiłem w terminie,
    - człowiek z Hestii obejrzał,
    - pojechałem do warszatu autoryzowanego,
    - naprawili.

    Minęło 9 miesięcy i o sprawie dawno zapomniałem. A tu:
    - warsztat się do mnie odzywa: Hestia nie wypłaciła odszkodowania, więc poprosimy o zapłacenie za naprawę (prawie 5KPLN),
    - zapłaciłem (warsztat nie jest stroną w sprawie),
    - następnie powymieniałem się z hestią papierami,
    - zahaczyliśmy nawet o rzecznika praw ubezpieczonych, który dwa razy przyznał mi rację i poprosił hestię o zwrot ubezpieczenia,
    - ale Hestia pieniędzy nie oddała,
    - jedyne rozwiązanie do iść do sądu.

    Podsumowując: Hestię ZDECYDOWANIE ODRADZAM. Chyba że się ma mocne nerwy i dużo czasu na walkę z nimi. Lepiej zapłacić ciut więcej i mieć więcej pewności, że w razie czego dostaniesz odszkodowanie.
    ZaletyTanio
    WadyNie wypłacili odszkodowania po szkodzie
    rok
  • ~saitama / 2009-05-24 00:38
    Ocena: 5.00 / 5
    b. dobra likwidacja szkod i ekonto - polisy i szkody zarzadzane w internecie - BAJER! :)
    Zaletylikwidacja szkod, ekonto
    Wadyslaba obsluga ub. na zycie
    3 lata, ok. 1000 zl
  • ~Barte / 2009-04-20 19:46
    Ocena: 1.00 / 5
    nie bierzcie tam ubezpieczenia!! po pierwsze warsztat w ktorym chcialem zrobic samochod po kolizji powiedzial ze nie bedzie rozliczal się z Hestią bo juz kiedys probował i z tego same problemy były i powiedzieli zebym sam sie z Hestia rozliczal NO I TERAZ WIEM DLACZEGO... Czekam i czekam na wyplate AC chociaz mialem najwyzsza wypasiona polise, rzeczoznawca był od razu wszystko wycenił i cacy, samochód zrobiony juz miesiac temu a ja czekam i czekam, dowiaduje sie tylko, że to ktoś poszedł na urlop zdrowotny, że to pieniążki bedą za dwa dnii i tak w kółko... Lipa i to straszna!!
    Zaletyżadne
    Wadywszystko
    6 miesięcy
  • ~szczups / 2009-02-20 09:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Mój samochód został uszkodzony z winy osoby posiadającej ubezpieczenie w "firmie" Hestia. Zmuszony więc byłem rozpocząć proces likwidacji szkody będąc zdany na kulawy system tej firmy. Początek okazał się w miarę sprawny, chociaż wszystkie czynności były wykonywane "na ostatnią chwilę":
    - Ostatniego, przysługującego im dnia zjawił się u mnie rzeczoznawca, szybko wycenił zakres uszkodzeń i koszty naprawy.
    - Oddałem samochód do zaprzyjaźnionego zakładu lakierniczego w celu usunięcia szkody. Niestety pieniędzy z Hestii nie dostałem na remont, gdyż musiałem im wcześniej przedstawić fakturę z naprawy. Ironia: Nie naprawisz samochodu bez pieniędzy, a nie dostaniesz pieniędzy bez wystawionej faktury... i koło się zamyka. No, ale udało mi się uzyskać fakturę przed wykonaniem naprawy, toteż wysłałem wszystkie papiery do Hestii drogą fax'ową oraz mailową.
    - I zaczęło się... Dzwoniłem codziennie i nikt nic nie wiedział. W końcu udało mi się "wydzwonić" zamknięcie sprawy i na tym stanęło: o przelewie nikt nie potrafił mi nic powiedzieć, mimo gorących zapewnień konsultantów o rychłym kontakcie nikt nie zadzwonił, mimo iż zostawiłem im 2 numery komórkowe oraz maila. Oni tam, cytuję, "nie mają innej możliwości kontaktu między działami niż przez system", brak telefonów oraz upoważnień do kontaktu z przełożonymi! Za każdym razem jak dzwoniłem czy pisałem maila, podkreślałem jak bardzo potrzebuję samochodu - wszystkie moje prośby zostały po prostu olane. Nikogo tam nie obchodzi, że potrzebujesz szybko zakończyć sprawę, wszystko jest robione na ostatnią chwilę. Właśnie minął termin ostatecznego zakończenia sprawy a ja pieniędzy na koncie nadal nie mam. Jest piątek (jeden dzień po terminie), samochodu koniecznie potrzebuję na weekend a tu nic: brak pieniędzy, brak samochodu, plany układane już od dłuższego czasu szlag trafił, zima w pełni MPK nie jeździ zgodnie z rozkładem.. ogólnie kicha!
    !!!BRAK DBAŁOŚCI O DOBRO KLIENTA ORAZ GŁUCHOŚĆ NA JEGO PROŚBY I POTRZEBY!!!

    Nie polecam, odradzam. Hestia to dno!
    ZaletyProsty numer telefonu :/
    WadyObsługa klienta, prehistoryczny system likwidacji szkód, niedbałość o terminy
  • Krzyg / 2009-02-17 18:19
    Już drugi miesiąc mija od zgłoszenia szkody komunikacyjnej.Był u mnie rzeczoznawca, dostał komplet dokumentów wraz z oświadczeniem sprawcy,tymczasem oni w rozmowach ze mną, twierdzą ,że do sprawcy wysłali do wypełnienie oświadczenie na ich dokumencie.Dobrze znam człowieka,rozmawiałem z nim, nic do niego nie wysłali.Chyba wiadomo o co chodzi, unikanie wypłacenia kasy pod różnymi pretekstami.
    ZaletyBrak
    WadyUnikanie likwidacji szkody
  • ~cocolino / 2008-11-27 16:03
    Ocena: 1.00 / 5
    hestia to firma ktora po pierwsze nie dba o klienta (lub potencjalnego klienta), likwidowalem szkode w hestii, sprawca ubezpieczony byl w tej wlasnie firmie, przede wszystkim mieszkajac w toruniu skazany bylem kontakt tylko telefoniczny w oddzialem w sopocie ktory likwidowal moja szkode, a na ifnolinii niestety 14 na 15 osob z ktorymi rozmawialem to osoby niekompetentne, pracownikom zalezalo tylko na zbyciu mnie co potwierdzalo sie przy natsepnej rozmowie przez telefon, za kazdym razem wychodzilo ze wszytsko co mowil poprzedni pracownik infolinii bylo nieprawda i wyssal to z palca, mowie tu o terminach, ktore sie nei zgadzaly, nikt nie chcial mnie polaczyc z likwidatorem lub rzeczoznawca, nikt nie chcial dac zadnych namiarow na te osoby, caly czas brakowalo jakichs dokumentow, pomimo faktu ze juz nie raz hestia powterdzala ze ma komplet niezbednych dokumentow, jesli chodzi o wycene pojazdu, w przypadku ktorego byla tzw. szkoda calkowita hestia rowniez wyliczyla mniejsza wartosc tego samego pojazdu ktory wczesniej wyceniany byl przez pzu (szkoda najpierw liwkidowana byla w pzu,po czym okazalo sie ze aktualna polisa sprawcy jest ta zawarta w hestii - czego z reszta hestia nie podwazala), przez caly czas trwania likwidacji skzody (a trwalo to blisko 2 m-ce) nikt z hestii nie skontaktowal sie ze mna, nie przyslal zadnego pisma... kompletnie nic, pomimo wielu prosb i wnioskow o przeslanie naleznsoci na konto rowniez to okazalo sie byc problemem nie do przejscia dla firmy ubezpieczeniowej ergo hestia - pieniadze zostaly wyslane przekazem... listonoszowi nie wolno nosic tak duzych pieniedzy itd. kolejne godziny i dni stracone - powtorze raz jeszcze - pomimo zapewnien pracownikow na infolinii ze maja numer konta i ze pieniadze beda przelane do banku - tylko ze jak dzwonilem za kazdym razem pytac na infolinie to pracownik "nie wiedzial dlaczego ktos wczesniej przekazal mi takie informacje), zlozylem skarge - niestety w nerwach na szybko rowniez przez infolinie, oraz prosilem o kontakt ze strony likwidatora - pracownik infolinii mial to wszystko zanotowac - przy kolejnej rozmowie po 2 dniach inny pracownik (bo za kazdym razem musialem rozmawiac z kims innym) sam przyznal ze 2 dni temu nei bylo zanotowanej w mojej dokumentacji zadnej sakrgi i zadnej prosby o kontakt.... RECE OPADAJA - myslalem ze mnie to nigdy nie spotka.. niestety
    Zaletynie spotkalem sie...
    Wadycala ta firma to jeden wielki minus - ale przede wszytskimto pracownicy - nikt nic nie wie, zrzuca na kolege z pracy i nie zalezy mu na tym zeby klient byl dobrze obsluzony
  • ~tomek / 2008-11-22 00:24
    Ocena: 1.33 / 5
    O odszkodowanie z AC czekam juz trzeci miesiąc.... Żenada.
    Zaletybrak
    Wadytempo załatwiania
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.81, ilość opinii: 826
PZU
Ocena: 1.44, ilość opinii: 739
Link4
Ocena: 1.49, ilość opinii: 614
Uniqua
Ocena: 2.10, ilość opinii: 443
Warta
Ocena: 1.36, ilość opinii: 428
Generali
Ocena: 1.60, ilość opinii: 287
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4545
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2961