Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

GTS Energis Multimo opinie

Ocena na podstawie 62 opinii

3.23 / 5

  • Niezawodność
    3.20
  • Obsługa klienta
    2.76
  • Cena
    3.46
  • Parametry
    3.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Michał / 2015-10-15 23:40
    Ocena: 2.25 / 5
    Ostrzegam i nie polecam. Coś się u nich zmieniło i mają klienta w głębokim poważaniu. Reklamacji nie podejmują przez półtora miesiąca, mimo dzwonienia i pisania kilku maili. potem zwalają na windows, wifi, ruter klienta.... Trzeba się tłumaczyć, że się nie jest wielbłądem. Na koniec napiszą po 2,5 miesiąca, że według jakiegoś testu (u nich) działa i proszę płacić za cały ten czas.
    OMIJAĆ!!!
    Zaletytanio
    Wadyjak coś przestanie działać, to żadnej pomoco. reklamacji nie podnoszą.
    6 lat
  • ~Jajko / 2013-01-09 23:41
    Ocena: 2.00 / 5
    wydaje mi się że GTS działą net tylko szybko na testach bo jak podpiszesz umowę to już tak różowo nie ma.
  • ~jjj / 2008-02-19 14:15
    Ocena: 2.00 / 5
    od 18 grudnia nie mam z tą firmą nic wspólnego, no może tylko to że ciągle dostaje od nich faktury za coś co nie są wstanie świadczyć czyli łącza 1mb. Obsługa jest zerowa nikt nic nie wie, jedyne co potrafią mówić to oddzwonimy do Pana tylko jakoś tego nie robią. TPsa im mówi, że nie mogą świadczyć usługi na taki poziomie ale oni sie upierają, że usługa jest aktywna i faktury ślą dalej. Nie przeszkadza im nawet to, że TPsa podpięła już neostrade 512mb. Po prostu ta firma jak już złapie klienta to nie uznaje, że klient może od nich odejść.
  • ~miro / 2009-03-14 15:47
    Ocena: 2.00 / 5
    mam ich linie 6144 załatwianie reklamacji przez tą firmę to horror niedouczona obsługa infolinia kosztuje krocie a obecna promocja dla stałych klientów to jakaś sen pijanego dlatego już wolę neo orange a najpewniej netie odradzam stanowczo:::::
  • ~pawkow / 2008-03-05 11:50
    Ocena: 1.75 / 5
    Totalna poraka. Wspolpraca z nimi to Matrix! Podlaczenie trwalo 3 miesiace (wynikalo z ich winy), infolinia przeciazona i potwornie droga, pomoc techniczna kompletnie niedouczona a na dodatek, ciagle przysylali mi nie te faktury, ktore po reklamacji wyjasniali jako "blad w systemie bilingowym". Po 5 miesiacach sami zdecydowali sie na rozwiazanie umowy "z przyczyn lezacych po stronie dostawcy" - co nie mialo wplywu na dalsze wysylanie faktur, mimo, ze juz nie bylem ich klientem. I jeszcze jedno. W czasie wyjasniania reklamacji faktur, kierowali sprawe do windykacji, bez powiadamiania o niezaplaconej fakturze. Ludzie, trzymajcie sie od tej firmy z daleka!!!~ Szkoda tylko, ze ja nie skorzystalem z rad innych...
    Zaletybrak
    Wadynieskonczenie wiele. nie starczyloby miejsca na ich spisanie...
    na szczescie juz nie mam
  • ~focus / 2013-01-28 04:38
    Ocena: 1.50 / 5
    Przez chwile bylo fajnie, ale zbyt czesto przekierowywuja i zmieniaja tryby z fast na interleavead, kombinatorzy, zal opisywac, w tym roku rezygnuje z umowy
    Zaletytryb fast - same zalety
    Wadytryb interleaved - same wady
    ok. 6lat , 1mb - 48zl
  • ~mufi / 2009-03-24 08:41
    Ocena: 1.50 / 5
    Mam internet 6mb. Nietesty nigdy nie udalo mi sie osiagnac pelnej predkosci. Srednia to 4 z groszem.
    Najslabszym punktem programu jest niestety BOA. Bardzo czesto nie mozna sie do nich wogole dodzwonic, czas pracy BOA jest nieakceptowalny, nie ma mozliwosci kontaktu i naprwy usterki poza godzinami pracy BOA. Sama usluga czesto wysiada a przy braku kontaktu i jakiejkolwiek reakcji ze strony operatora sklania to do jednego ...
    Generalnie nie polecam i odradzam

    mufi
    Zaletycena?
    Wadyjakosc serwisu, proedkosc lacza
    od roku, 120zl/mc
  • ~szkarłatny / 2009-06-16 12:02
    Ocena: 1.50 / 5
    Łącze które posiadam 1Mb/s istnieje tylko w reklamach tej firmy. W rzeczywistości pozwala ono na transfery rzędu 200 kb/s czyli z 1/5 prędkości nominalnej. Obsługa klienta także nie zachwyca przy każdej próbie połączenia trzeba odczekać 5 minut na połączenie z konsultantem. Telefony ze skargami do Multimo nie mają większego sensu bo wszystkie winy są tam zrzucane na TP SA. Jeśli chodzi o niezawodność to jest jeszcze gorzej. Przerwy w działaniu sieci występują kilka razy dziennie - czasem jest to kilka sekund, czasem dużo dłużej. Cena okolo 70 złotych jak za taką usługą jest bardzo wysoka.
    PS Jeżeli chcecie oglądać filmy w popularnych serwisach, uczestniczyć w rozgrywkach online, ściągnąć czasem coś z sieci - nie wybierajcie Multimo.
    Zaletybrak
    Wadywiele
    2 lata
  • ~slawuss / 2009-03-14 20:56
    Ocena: 1.25 / 5
    Mam internet multimo opcja 6144 kbps do godz. 16 wszystko ok. Od godz. 16 do 24 w porywach 1000 kbps. W soboty i niedziele cały dzień też 1000 kbps. Reklamacje na infolini od września 2008r do dziś bez skutku. Odpowiadają, że to klasa "ubr" i nie gwarantują parametrów internetu. Ale 120zł za miesiąc kasują tak jak nic - kpina. Jest to naciąganie w reklamach na takie parametry, których nie są w stanie dotrzymać.
  • ~frezja00 / 2018-10-04 20:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem niezadowolona z jakosci uslug internetowych czesto brakuje polaczenia
    nawet po kilka godzin . technicy nie potrafia rozwiazac problemu NIE POLECAM USLUG TELESTRADY
    Zaletybrak
    Wadyciagle zaklocenia
    MiejscowośćIlowiec
  • ~Goguś / 2013-01-06 01:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Słabo, słabo, słabo. Mieć połowę tego co w umowie to cud.
  • ~Kamila / 2017-10-14 17:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat! Od prawie miesiąca problem z internetem - zawrotna prędkość 0.04 MB... Reklamacje, zgłoszenia - odsyłają do techników, którzy są z Orangr, twierdzą ze wszystko ok i tak w kółko. Brak kultury konsultantów, arogancja, nieuprzejmosc. Finalnie nikt nic nie może zrobić - ja mogę wiecznie zgłaszać, trchnicy będą dzwonić i przyjeżdżać twierdząc, ze ich kable są ok i to kwestia operatora i tyle. Pomocy zero - po prostu dramat! Odradzam! Dodam, ze sprzęt sprawdzany, konfigurowany ponownie - z mojej strony wszystko sprawdzone i sprawne, niestety internetu dalej brak. Żal!
    ZaletyBRAK!
    WadyW razie awarii nic nikt nie poradzi.
  • ~Marcin / 2010-09-23 21:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Oferta, obiektywnie, to nic szczególnego - nie wyróżnia się niczym.
    Koszmarna obsługa klienta, żadnych konkretów, klient to śmieć "do golenia" i nic więcej - przynajmniej takie sa moje spostrzeżenia.
    Zaletybrak
    Wadyobsługa klienta
    zrezygnowałem przed planowanym końcem umowy
  • ~modry / 2009-07-14 22:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem ten dostęp do netu prawie dwa lata. W sumie było całkiem nieźle do czasu gdy chciałem zrezygnować z usługi. Napisałem odpowiednie pismo z ponad miesięcznym wyprzedzeniem (zgodnie z regulaminem), że po zakończeniu okresu umowy, tę umowę chcę rozwiązać. Niestety kilka dni później dostęp do internetu zniknął. Co gorsza firma jakby się zapadła pod ziemię - nie odpowiadał ŻADEN z telefonów. Na wysłanego maila nie było żadnej reakcji. Zdaje się, że mieli wtedy jakąś reorganizację, po której wyłoniła się firma Telestrada. Próbowałem się z nimi skontaktować codziennie przez 2 tygodnie. Po prawie miesiącu bez internetu, zadzwoniła jakaś Pani z pytaniem czy na pewno chcę zrezygnować. Nie miała zielonego pojęcia, że już mi odcięli dostęp. Powiedziała też żebym nie opłacał faktur które mi przysłali awansem, to dostanę fakturę skorygowaną. Potem było długo nic, a po ponad 2 miesiącach dostałem pismo od windykatora, że mam nie opłaconą fakturę i jak nie zapłacę to on mnie chce postraszyć sądem. ŻADNEGO kontaktu, ŻADNYCH wyjaśnień. Po prostu porażka.
    WadyZero kontaktu z klientem.
    2 lata; 44zł/mies
  • ~Stanisław / 2015-09-01 17:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijajcie multimo miałem to badziewie ok 5lat na usterki nie reagują a jak nie mogli mi usunąc usterki przez 1miesiac to złozyłem im wymowienie to jeszcze 2miesiące płaciłem im abonament dopiero mnie odłączyli i mogłem załozyc sobie inny w sumie nie mialem 3miesiace internetu ale musiałem im płacic Wszystkich ostrzegam i nie polecam
  • ~Wlodek / 2011-02-12 12:18
    Ocena: 1.00 / 5
    zamówiłem u nich usługę na łączu telekomunikacji, która nigdy nie została zrealizowana. Jak się okazało nie zrealizowali umowy ponieważ linia telekomunikacyjna na to nie pozwalała. Próbowałem załatwiać sprawę wszystkimi możliwymi sposobami i GTS był o tym na bieżąco informowany. W końcu po pół roku prób uruchomienia zamówionej w GTS usługi zrezygnowałem z linii telefonicznej. GTS mimo moich monitów o tym że nigdy nie wywiązali się z umowy (nie udostępnili mi internetu) ciągle wystawiali mi faktury w tej chwili straszą windykacją kwoty przekraczającej 1700zł. Na mojego ostatniego maila do nich nie uzyskałem żadnej odpowiedzi. Oto text:



    Witam

    Jestem przekonany, że znają państwo dokładnie historię usługi, którą próbowali państwo dla mnie uruchomić. Jednak jeszcze raz krótko opiszę sytuację.

    Zamówiłem u państwa usługę na łączu telekomunikacji. Linia telefoniczna została specjalnie założona pod kątem internetu i miało na niej funkcjonować łącze 2Mb/sec. Po tym jak otrzymałem od państwa informację, że usługa jest skonfigurowana, okazało się, że internet nie funkcjonuje. Niezwłocznie skontaktowałem się z infolinią i poinformowałem o problemie. Zgłoszenie zostało przyjęte. Uzyskałem również informację że umowa obowiązuje od momentu uruchomienia usługi, więc do póki nie będę miał internetu nie poniosę żadnych kosztów. Przez kilka następnych miesięcy starałem się o doprowadzenie do uruchomienia usługi. Było to trudne ponieważ było trzy firmy (TP, GTS, administrator galerii handlowej w której była zakładana linia) odpowiedzialne za uruchomienie usługi i nikt nie przyznawał się do tego że wina leży po jego stronie. W trakcie tego procesu miałem wystawiane faktury przez GTS - zdziwiła mnie ta sytuacja. Na infolinii uzyskałem informację żebym się nie przejmował i jak już łącze zostanie uruchomione zostaną wystawione korekty, a w związku z moim oczekiwaniem na łącze okres umowy będzie skrócony o czas oczekiwania. W końcu telekomunikacja przyznała się, że linia nie spełnia parametrów wymaganych do uruchomienia łącza 2Mb. Zrezygnowałem z linii Poinformowałem o tym GTS i złożyłem reklamacje na wystawione faktury. Dostałem od GTS pismo gdzie odmówiono anulowania wystawionych faktur i zaproponowano podpisanie aneksu na łącze 1MB. W tej chwili moje fikcyjne zadłużenie względem GTS opiewa na kwotę ponad 1600zł.

    GTS nigdy nie uruchomił usługi, więc umowa którą podpisałem jest nie ważna z powodu nie wywiązania się z niej usługodawcy. Wszystkie faktury GTS wystawił bezprawnie - na podstawie nie ważnej umowy. To że GTS nigdy nie wywiązał się z umowy mogę w prosty sposób udowodnić - posiadam pismo z TP S.A. stwierdzające że linia od początku nie spełniała warunków umożliwiających uruchomienia łącza 2MB. Od półtora roku linia nie istnieje i GTS wystawia faktury wynikające z usługi, która nie została uruchomiona na linii, która została zlikwidowana.

    W dniu dzisiejszym dostałem pismo o ostatecznym wezwaniu do zapłaty gdzie są opisane dalsze kroki jakie podejmie GTS - wpisanie mnie w rejestr dłużników, droga sądowa, odsprzedanie mojego "długu" firmom zewnętrznym. Traktuję to jako pismo które ma mnie zastraszyć i doprowadzić do wyłudzenia nienależnych pieniędzy.

    Moje dalsze postępowanie w tej sytuacji będzie następujące:

    * jeśli dostanę choćby jeszcze jeden telefon, pismo lub jakikolwiek kontakt w sprawie spłaty przeze mnie jakichkolwiek pieniędzy w tej sprawie nagłośnię sprawę w możliwie największy sposób - powklejam tego maila we wszystkie miejsca jakie mi się uda znaleźć w internecie gdzie da się zamieścić opinie na temat państwa firmy, postaram się też udostępnić pisma z telekomunikacji i podam hasło abonenckie jakie miałem żeby każdy mógł sam sprawdzić moją wiarygodność
    * jeśli wejdziecie państwo na drogę prawną i będę ciągany w tej sprawie po sądach powklejam wszędzie gdzie się da tego maila i będę aktualizował temat w trakcie postępującej sprawy
    * jeśli doprowadzicie państwo do obniżenia mojej wiarygodności lub narazicie mnie na jakiekolwiek inne straty wejdę na drogę sądową w celu uzyskania adekwatnego odszkodowania i oczywiście nagłośnię sprawę w internecie
  • ~basia / 2015-10-16 21:18
    Z Multimo jestem juz kilka lat i bardzo jestem zadowolona,,Polecam
  • ~markus / 2010-02-16 20:46
    To jeden wielki gniot. Nie ma jak kablówki lub operatorzy lokalni. Spróbujcie zrezygnować - droga przez mękę
    Zaletybrak
    Wadysame minusy
  • ~markus119 / 2011-02-10 22:51
    Miałem od nich internet przez rok łącze 1 mb i nie mogę nic złego powiedzieć. Gdy kończyła się umowa nie nękali mocno żeby przedłużyć. Zrezygnowałem i wróciłem do neostrady bo ceny maja teraz takie same jak w TPSA, a dodatkowo do każdego internetu dokładają czy ktoś chce czy nie chce kartę sim na abonament. Ne miałem zamiaru bawić się w wysyłanie rezygnacji tej karty bo jej po prostu nie chciałem.Głównie zrezygnowałem przez tą kartę. Muszę potwierdzić opinie, że do BOA trudno się dodzwonić, nie dzwoniłem tam często (w zasadzie pod koniec umowy) więc mi jakoś to zbytnio nie przeszkadzało. Lekkim minusem było nie regularne wysyłanie rachunków. Raz w połowie miesiąca innym razem pod koniec.
    Zaletystabilny internet
    Wadysłaby kontakt z Boa
  • ~pegaz / 2010-12-25 20:59
    Witam chciałbym się zapytać czy ktoś ma multimo w kuj-pom okolic np włocławka ? lipno ? proszę o odp.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4274
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2538
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2031
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4152
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3763
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2807
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2441
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1958
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179