Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

GTS Energis Multimo opinie

Ocena na podstawie 62 opinii

3.23 / 5

  • Niezawodność
    3.20
  • Obsługa klienta
    2.76
  • Cena
    3.46
  • Parametry
    3.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~zuka68 / 2008-11-25 19:09
    Ocena: 4.50 / 5
    Kiedy zrezygnowałem z Neostrady to bezskutecznie przez 2 miesiące próbowałem "zapisać" się do Netii chociaż gwarantowali, że to uczynią 2 tyg. (totalne przedszkole). Multimo w przeciągu 1,5 tygodnia wymusiło na tepsie parametry i dostęp. Net działa ok i zgodnie z parametrami. Dzwoniąc do obsługi zawsze mogłem liczyć na rzetelną pomoc. Jak 2 razy zaliczyli kilkugodzinny pad sieci to nie ściemniali tylko szczerze się przyznali. W sumie polecam
    Zaletymiła i kompetentna obsługa,zachowanie deklarowanych parametrów
    Wadytrudno mówić o minusach
    1.5 roku, 44 pln
  • ~marcello / 2008-01-15 09:18
    Ocena: 4.25 / 5
    Użytkuję Multimo 2mb w umowie na czas nieokreślony drugi miesiąc.
    Jestem bardzo zadowolony. Łącze działa z pełną przepustowością (nieco wyższa od deklarowanej przez dostawcę) w obu kierunkach. Konto hostingowe w domenie *.multimo.pl było miłym zaskoczeniem. Jest szybkie i pojemne (możliwość dodatkowego konta FTP) oraz posiada obsługę PHP5 (Hardened PHP) wraz z MySQL serii 5 i phpMyAdmin. W konfiguracji widziałem również mod_rewrite, ale jeszcze nie testowałem. Dodatkowo mamy możliwość stworzenia kilku kont e-mail.
    W Multimow jest zatem wszystko co zwykłemu, bardziej zaawansowanemu użytkownikowi do szczęścia potrzebne.

    Usterki: wystąpił jeden poważny problem z dostępem dla całej mojej strefy numerycznej i 1 zerwanie połączenia (godziny późnowieczorne).
    ZaletySzybkie łącze
    Atrakcyjna cena
    Dobry hosting (ze wsparciem dla dynamicznych serwisów www)
    Uprzejmi i pomocni operatorzy w Biurze Obsługi Klienta
    WadyWzględnie długi czas oczekiwania na operatora BOKu
    Brak kontaktu osobistego z przedstawicielem firmy (tylko resellerzy albo BOK telefoniczny/e-mail)
    Możliwe problemy na styku TPSA - Multimo przy uruchamianiu usługi
    2 miesiące
  • ~marcin / 2015-02-10 16:24
    Ocena: 4.00 / 5
    Do 1 grudnia 2014 byłem kilkuletnim klientem Multimo (Telestrada). Przeszedłem jednak na Dropss'a z powodu ceny. Płacić prawie 100pln za net 20mega to trochę za dużo. W Dropss'ie na llu płace 49,9 i jest luz. Stacjonarkę przeniosłem do HaloNet i płace tylko za wygadane rozmowy + 1 pln abonamentu za numer rocznie! Multimo, niestety, po złożeniu rezygnacji nic nie zaproponowało, nawet obniżenia rachunku o symboliczne 5 pln! Dziwne, ze po BSA Netia daje net za 59,9pln, a ten operator aktualnie zdziera i obrażają się, ze ktoś Umowę wypowiedział ;) Zostałbym, gdyby nie cena!
    Zaletystabilne łącze, brak awarii
    WadyWysoka cerna, brak elastyczności cenowej
    55 pln net ; 36 pln telefon
  • ~ot708 / 2010-10-17 13:14
    Ocena: 4.00 / 5
    niedługo minie 4 lata, jak mam multimo (Słupsk). działa dobrze, z 3 razy nie miałem neta przez parę godzin (2 razy ich wina, raz siadlo w tpsa). wszystko pięknie śmiga. jedyna wada to BOK - jak przedłużałem umowę musiałem wytłumaczyć, ze w umowie mam zapis, iż mogę podpisać aneks już 3 miechy przed zakończeniem starej umowy! sama zmiana prędkości trochę trwała, ale cóż, to polska w końcu!
    Zaletystabilność, prędkość
    WadyBOK
    posiadam prawie 4 lata
  • ~abonent / 2009-03-15 20:27
    Ocena: 3.75 / 5
    Niestety, patrząc na nową ofertę promocyjną „Zostań z Multimo Single” wprowadzoną z początkiem marca 2009 dla abonentów, którym się kończy dotychczasowa umowa jestem zawiedziony. Porównując ją z poprzednią umową "Zostań z Multimo" jest ona bardzo niekorzystna, gdyż umowę można zawrzeć tylko na maksymalny okres 24 miesięcy, a abonament miesięczny jest w tej promocji przy tej samej prędkości łącza wyższy niż płacony przez zemnie obecnie. Więc nie rozumiem podejścia firmy, która zachęca mnie do pozostania jej abonentem podnosząc cenę abonamentu!!!
    Z usługi Multimo byłem bardzo zadowolony, nie miałem żadnych problemów z łączem, ale w tej sytuacji będę się bardzo zastanawiał, nad przedłużeniem umowy na usługę Multimo.
    Zaletybardzo dobra usługa
    Wadybrak zainteresowania stałymi klientami, zamiast zachęcać do przedłużenia umowy, odstraszają!!! płacę prawie 46 zł i myślałem, że zapłacę mniej, a tu 49 zł i to ma być zachęta do przedłużenia umowy...
    prawie 2 lata, abonament 45,75
  • ~PiWi / 2011-09-21 08:26
    Ocena: 3.75 / 5
    Mam internet od nich 4 rok, na początku kupiłem 6 dostałem 7,6 , obecnie 20 śmiga jak torpeda.
    Mieszkam w małej miejscowości - polecam firmę.
  • ~-adi- / 2007-12-23 01:21
    Ocena: 3.25 / 5
    mam osiedlowke ktora jest na laczach gts transfery i jakos internetu oceniam na dobry mam 6mb ale w testach wychodzi mi po 4-5mb transfer: dc++ 3-10mb/s, bitcomet 100-500kb/s w nocy do 2mb/s, strony: 200-1500kb/s. jesli chodzi chodzi o gry to pingi mam dobre ale ZAWSZE mam packiet lossy na jednym z ich routerow co mi bardzo utrudnia gre. do tego dochodza dosyc czeste awarie (srednio co 2-3tyg) ale place tylko 61 miesiecznie wiec nie mam chyba co nazekac.
    Zaletydobre transfery, cena
    Wadypakiet lossy, czeste awarie
    2lata zalozenie 1zl abonament 61
  • ~grzegorz / 2011-06-26 17:39
    Ocena: 3.25 / 5
    Multimo było kiedyś super alternatywą dla wolno działającego TP.SA. Jednak coś w tej firmie również zaczyna szwankować. Jest 26 czerwiec 2011. Według pracownika BOK wczoraj była wielka awaria TP. Internetu niestety nie ma przez 24h. Informację przyjął pracownik BOK a następnie przekazał ją do działu technicznego. Pan z działu technicznego stwierdził, że ustawienia w moim modemie są ok. A więc sprawę przekazał technikom TP.SA. I tak czekam sobie na uruchomienie Internetu. Dobrze, że na Internecie nie kończy się świat. Pozdrawiam
    Zaletycena
    Wadytotalna zależność od TP SA przez to niewielki wpływ na jakość usług.
    Od 4 lat, obecnie płacę miesięcznie za prędkość 6 Mbit/s około 80 zł
  • ~Marcin J. / 2013-01-28 20:36
    Ocena: 3.25 / 5
    Posiadam multimo od 7 lat, przez caly ten okres internet dzialal bez problemu, az od grudnia 2012. Lacze 20Mb, a jezeli uda sie wyciagnac 2Mb w dzien 9:00-23:00, mozna uznac to za cud. Transfery na poziomie 10Mb i wiecej mozna osiagnac tylko i wylacznie w nocy po 24-tej. Od 2-3 tygodni lapie mi polaczenie max 14-15Mb (sprawdzane na 3 roznych routerach), mimo, ze parametry lacza sa identyczne jak 2 lata temu. BOA porazka, dzwonilem kilkanascie razy, caly czas zganiaja na TP i nic sie nie poprawilo przez poltora miesiaca, a za sciana siostra ma neo 10MB i o kazdej porze, czy to sobota, czy swieto smiga minimum 80% lacza. To nie rok 2000, zeby placic 70 zl z groszem za 1-2Mb, takze na obecna chwile nie polecam, dodatkowo o jakichkolwiek promocjach rowniez mozna zapomniec, jak wyzej pisalem, jestem klientem od ponad 7 lat i jedyne co dostalem jednorazowo, to nizszy abonament o 2 zl.
    Zaletystabilne dzialanie do grudnia 2012, tylko 2 male awarie ponizej 24 godz. przez 7 lat, restarty raz na tydzien lub rzadziej
    Wadybardzo niskie transfery w dzien 9:00-23:00 (max 10% lacza, przy 20Mb mam 1-2 Mb)
    ponad 7 lat / obecnie 20Mb za 74,61zł
  • ~BB / 2014-12-27 12:38
    Ocena: 3.00 / 5
    Hmmm firma to taka że należy uważnie czytać umowy które się podpisuje. po 3 miesiącach. rozwiązali umowę (nie zapłacone rachunki brak FV) dostałem karę w wysokości abonamentów do końca umowy 11x600zł (taką umowę podpisałem) zapłaciłem zaległe FV próbowałem wnioskować o zmiarkowanie kary nie ma takiej możliwości zapłata ma być dokonana już (i to było terz za późno) zero dobrej woli by rozłożyć na raty.
    Sprawa trafiła do sądu i nic nie wskórasz bo taka umowę podpisałem i doszły koszty sądowe. GTS omijać z daleka a i ich firmę windykacyjną też Rudy Consulting :(.
    Moja jedyna porażka życiowa
    ZaletyStabilne łączę
    Wadywyzysk brak elastyczności
    13mc 600zł miesięcznie
  • ~elymais / 2008-05-19 17:10
    Ocena: 3.00 / 5
    w umowie mialem 1 m/b a chodilo jak 1,3m/b ale do czasu najpierw zrobilo sie 1,1 pozniej 1024 a teraz mam 983,0 Kb/s. poczekam jeszcze z dzien jak ciagle bede mial lacze ponizej 1 m/b zadzwonie do nich i niech wyjasnia sytuacje. jak nic z tego nie wyjdzie przerzucam sie na netie albo wracam do Tp. SA
    za pierwszym razem gdy zglaszalem awarie na drugi dzien przyjechali i wszystko sie wyjasnilo, zobacze czy tym razem bedzie tak samo, jak nie to pozegnam sie z nimi
    Zaletyobsługa
    Wadyszybkosc lacza
    od prawie roku
  • ~kravco / 2009-09-01 19:36
    Ocena: 3.00 / 5
    Tak w jednym z poniższych postów mnóstwo problemów związanych z rezygnacją z usługi. Ale największy problem to koszt kontaktu -!!! OGROMNY !!!. Tzw infolinia 0-801 ... to tak naprawdę rozmowa platna za każdą minutę, a niestety samo zgłoszenie się operatora to ok 20 min więc koszt każego połączenie to kilkanaście lub kilkadziesiąt złotych. Ostrzegam gdyż na stronie MOULTIMO niejasno opisana jest cena jaką zapłacimy za połączenie z infolinią niby ulgową 0-801... PORAŻKA.
  • ~jaśko / 2011-01-25 14:20
    Ocena: 2.75 / 5
    nic się nie dowiesz jak coś się popsuje bo pracują w takich godzinach jak ty, jak wrócisz do domu to się nie dodzwonisz bo nikogo w biurze obsługi klienta nie ma, tragedia jeżeli chodzi o jakąkolwiek współpracę !! skandal !!
    Zaletyjak działa to działa i jest ok
    Wadyjak nie działa to spadać na drzewo bo pomocy nie ma żadnej
    od początku jak tylko powstali 4 lata około
  • ~Tomasz / 2010-05-28 23:07
    Ocena: 2.75 / 5
    Po rezygnacji z neostrady od 4 lat korzystam z usług tej spółki. Ogromnym cieniem na tę współpracę rzuca się katastrofalnie niski poziom pracy biura obsługi klienta. Na dzisiejsze czasy jest wielkim anachronizmem udzielanie pomocy technicznej od poniedziałku do piątku w godzinach roboczych. Właśnie przeżywam kolejny brak dostępu do internetu w weekend bez możliwości jakiegokolwiek kontaktu ze spółką multimo. Już teraz wiem, że opłaca się płacić nawet 50 % więcej za usługę świadczoną przez podmiot posiadający dobre podejście do klienta.
    ZaletyNiska cena w korespondencji z dobrą prędkością łącza.
    WadyDramatycznie słaba możliwość kontaktu z biurem obsługi abonenta. Częste, kilkudniowe zaprzestawanie świadczenia tych usług bez jakiegokolwiek powiadomienia.
    4 lata?
  • ~aga / 2011-10-16 22:29
    Ocena: 2.50 / 5
    Internet multimo mam od ok.2,5 roku. Początkowo działał dobrze, bez zastrzeżeń. Z czasem zaczęło się psuć, sporadycznie bo sporadycznie ale jednak. Od 2 miesięcy praktycznie nie mam internetu w umowie mam 6 Mb a zazwyczaj mam 2(po godzinie 17.00 miałam 0.23 lub 0.06) jedyne co przychodzi z tej firmy tak jak trzeba to rachunki za internet którego nie mam. Powyżej 5 Mb jest tylko jeden dzień po telefonie...
    Mam serdecznie dosyć tej firmy
  • ~dertyh / 2015-05-22 21:23
    Ocena: 2.50 / 5
    Byłem z Multimo od początku BSA, czyli 2006r., było na prawde ok, po jakimś czasie zaczęli kombinować. Z zamówionych 6Mb/s był tylko 1Mb/s (oczywiście synchronizacja na pełnej prędkości), zero odzewu na reklamacje. W przypadku uszkodzenia linii nic nie robili, za to faktury zawsze były na czas. Rozstałem się z nimi, teraz mam Neostradę i reakcja na usterki jest bardzo szybka, nawet w dni świąteczne (!!!).
    Zaletycena, gdy była dużo niższa niż Neostrady
    Wadyusterki, brak reakcji na zgłoszenia, olewanie klienta
    4 lata
  • ~jarek / 2012-12-11 20:30
    Ocena: 2.50 / 5
    na początku miałem 512 wszystko działało dobrze później podpisałem umowe na 1mb i tez było nieźle i to skłoniło mnie do podpisania kolejnej umowy tym razem na 6mb i tu zaczęły się schody.jeszcze nigdy nie było 6mb czasami zdarza się być 5 ale i to bardzo rzadko.obsługa techniczna fatalna przyjmują zgłoszenie i każą czekać bo oni nic sami nie mogą wszelkie sprawy załatwia tp bo to ich łącza pare miesięcy temu położyli światłowody w mojej okolicy i po nowym roku zamierzam przejść do neostrady przynajmniej jest punkt pare kilometrów ode mnie to w razie problemów można podejść a nie tak jak w multimo wszystko na telefon.
    Zaletyw miare stabilny internet do 1mb
    Wadywysokie pingi ,rwanie połączenia
    4lata obecie za 6mb 43 pln
  • ~woju / 2010-12-27 14:42
    Ocena: 2.50 / 5
    ogolnie cena ok, jeśli internet działa to jest na prawde ok. niestety bardzo często zdarzają im się awarie. wtedy nie ma winnego. nie mozna sie do nich dodzwonic. nic nie wiadomo. trzeba czekac az sie samo naprawi.... generalnie nie polecam
  • ~cincin / 2011-02-22 08:27
    Ocena: 2.25 / 5
    Uważajcie na oszustównie mogę rozwiązać umowy bo po okresie umowy wysłałem pismo zrezygnacją i nie doszło do nich awłaśnie po upływieumowyabonament znacznie podrożał i chcą sobie dorobić dziady.
    Stanowczo nie polecam obsługa niekompetentna wydałem kupe kasy napołączenia i dalej się nie połączłem kilkadziesiąt razy juz dzwoniłem po kilka minut i tylko sekretarka i nicwiecej maile wysyłałem bez odpowiedzi.Nie polecam
    ZaletyZ perspektywy czasu i patrzac na inne opcje internetowe to zadnych plusów nie ma
    WadyJak wyzej
    3 lata
  • ~FsT / 2011-01-04 16:36
    Ocena: 2.25 / 5
    Posiadam Multimo już 5ty rok. Przez pierwsze dwa lata wszystko było w najlepszym porządku. To skłoniło mnie do podpisania 3letniej umowy co było moim największym błędem. Internet bardzo często ma awarie, w godzinach szczytu działa niesamowicie wolno, przerywa łączność. Bramy DNS z których korzysta Multimo są przeciążone. Jednym słowem tragedia. Na infolinie próbuje dodzwonić się od 3-4 tygodni - bez skutków. Napisałem kilka maili, na żadne nikt mi nie odpowiedział. Więc dobrze wam radze trzymajcie się z dala od MULTIMO. Przez ostatnie 2.5 roku miałem dziesiątki awarii. Jeżeli udało mi się dodzwonić do biura obsługi to wina została zrzucana na TPSA. Nie ma chyba gorszego provider'a niż Multimo.
    Zalety- brak
    Wady- pełno awarii
    - w godzinach szczytu pingi >300ms
    - przerywanie połączenia
    - 0 konatku
    - nie ma gorszego providera
    5ty rok - opcja 2mb/s
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4274
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2538
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2031
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4152
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3763
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2807
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2441
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1958
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179